Hop til indhold
Filantropen

Min date med Slemme Line – den uopnåelige pige på skolen.

Recommended Posts

Guest Slemme Line
Smiley5 skrev, for 11 minutter siden:

:o Synes mere det efterhånden lyder som en god historie, give finger slikke brystvorter offentligt i gågaden hmmm 

Men ikke desto mindre sand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @AalborgLook og @Master Bator

Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen.

Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover...

Filantropen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Filantropen skrev, for 5 minutter siden:

Hej @AalborgLook og @Master Bator

Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen.

Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover...

Filantropen

Jeg  er  totalt  splittet  - synes  det  er  dejlig befriende  at  læse  om  jeres  oplevelser  sammen  - flirt  og  spil  i det  ordentlige  rum.  Men  ja  måske  en  anmeldelse  af  slemne  Line  som  ikke  indeholder  jeres  flirt/spil.

Dejligt  slemme  Line  igen  kan  overtales  til  frække  aftaler  - hun  er  sku  en  lækker  intelligent  nips af  en  kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg synes nu det er dejligt at læse - så måske skal det bare flyttes fra Anmeldelse og ned til Hyggesnak. Det er da noget af en "proces" der er gang i her, og det er da vel også befriende for andre, at det ikke bare handler om ring, betal, fuck og suck, aftørring, farvel. 

Det lyder som noget af en kurtiseringsproces du har gang i @Filantropen, hvor du hele tiden kommer tættere og tættere og tættere. Selve følelsen ved "jagten" kan vel nogle gange være ligeså interessant som selve akten. Så jeg føler faktisk, at den tiltagende insisteren på, at du skal stoppe er lige lidt for meget. Ja, det synes jeg altså :)

Jeg glæder mig til at læse mere, og håber du opnår det du ønsker når det bliver til at dine opsparede hormoner kan skrige, at du har opnået "Befrielsens Øjeblik" som en anden statsministerkandidat oplevede da han trykkede på de rigtige knapper ligesom du er i gang med i relationen med @Slemme Line.

Happy Hunting !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, for 3 timer siden:

Hej @AalborgLook og @Master Bator

Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen.

Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover...

Filantropen

Nej nej, no go, kære begge to I skal forsætter, måske er rigtig at dette historie er mere hyggesnak afdeling men, det er så dejligt at høre/læse om jeres flirt, som jeg har sagt, filantrop jeg er jealous på dig, men på en ful respekt måde, åhhhhh bar det var mig, det er det som vi alle savner i vores livet, flirt er mange gange smukke end selve akt, og Slemme Line love mig at du bliver ikke for hårdt med filantrop, han er virkelig mand med større M, tag hætten af med dybt respekt 

Ønsker begge to bedste oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.iceman

Synes bestemt ikke det gør noget med denne type tråde/indlæg.. hvis man ikke synes om det kan man jo springe den del over... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Smiley5 skrev, for 1 time siden:

Okay så frækt nok, så vil jeg også være fræk :-o:D

Nu var det altså ik midt ude på gågaden.....

Det var såmænd en bette gyde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, 1 time siden:

Nu var det altså ik midt ude på gågaden.....

Det var såmænd en bette gyde ;)

Det andet lød meget bedre :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge Gyldedals røde er en 'gyde', i betydningen 'snæver gennemgang mellem huse eller gårde, smal, ofte dunkel gade, smøge, stræde, slippe'

Det var det nu bestemt ikke men ikke mere om den sag.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Pas nu på  @Filantropen - the artist formerly known as Arnold :) 

Hende Agnete skal man ikke ta' i en gyde ... dét kan komme til at følge dig resten af livet og koste alle dine karrieremuligheder, når du nu ender i Skelskør :)

Keep up the spirit - lev livet - der er kun én chance, så grib den og tør hvor andre tøver - Livet skal være on the edge :) 

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 5 minutter siden:

Pas nu på Arnold !! Hende Agnete skal man ikke ta' i en gyde ... dét kan komme til at følge dig resten af livet og koste alle dine karrieremuligheder, når du nu ender i Skelskør :)

Keep up the spirit - lev livet - der er kun én chance, så grib den og tør hvor andre tøver - Livet skal være on the edge :) 

 

Matador!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Hedensted skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har lige et “dumt” spørgsmål. 

Er slemme Line og Jyske Line den samme ? 

 

Ingen spørgsmål er dumme.

Men Nej. Jeg er ikke jyske Line.

Godt nok er jeg vestjyde. Men jeg er mere slem end jysk;)

Knus <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filantropen skrev, den 30.5.2019 at 14:12:

Hej @AalborgLook og @Master Bator

Jeg er tilbøjelig til at give jer ret. Min intention var egentlig bare at gi lidt mere af mig selv, så andre kunne få et indblik i personen bag profilen.

Jeg vil nu skrue lidt ned for blusset igen og fokusere på selve anmeldelserne fremover...

Filantropen

@Filantropen synes det er et enormt fedt initiativ at gøre tingene anderledes, og at du vælger at dele dine følelser og tanker herinde. Så må haters være haters. For min skyld må du meget gerne fortsætte, og er bare trist over, at vi (læs: jeg) ikke får slutningen med på dine forhåbentlig mere og flere frække dates med @Slemme Line

Keep up the good work ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 11 timer siden:

Ingen spørgsmål er dumme.

Men Nej. Jeg er ikke jyske Line.

Godt nok er jeg vestjyde. Men jeg er mere slem end jysk;)

Knus <3

Hold nu kæ.. hvor jeg savner vores frække møder eventyrligt meget frække tøs ;-) . Du er sku guds gave til manden og hans frække pik ;-) . Dejligt at se der er liv i dig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Hold nu kæ.. hvor jeg savner vores frække møder eventyrligt meget frække tøs ;-) . Du er sku guds gave til manden og hans frække pik ;-) . Dejligt at se der er liv i dig :wub:

Jamen - jeg lever da i bedste velgående.

Og ja- Det var super lækre frække møder vi havde @youngatheart.

Knus Line.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...