ppd 7847 Skrevet 22. April, 2021 Det er ikke godt at filme de smukke piger og man skal selvfølgelig IKKE dele de sjove oplevelser: "En 38-årig mand fra Dronninglund filmede samleje med en prostitueret og delte det på internettet. Nu er han idømt 60 dages ubetinget fængsel og skal betale en tortgodtgørelse - erstatning - på 40.000 kroner til den forurettede. Det skriver Nordjyske anklagere" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 ppd skrev, for 6 minutter siden: Det er ikke godt at filme de smukke piger og man skal selvfølgelig IKKE dele de sjove oplevelser: "En 38-årig mand fra Dronninglund filmede samleje med en prostitueret og delte det på internettet. Nu er han idømt 60 dages ubetinget fængsel og skal betale en tortgodtgørelse - erstatning - på 40.000 kroner til den forurettede. Det skriver Nordjyske anklagere" Altså, med tilladelse er der jo ikke noget galt i at filme. Men at have fået lov til at filme er ikke det samme som at have fået lov til at dele. Det samme når du køber en dvd, den må du sjovt nok heller ikke uploade på nettet til fri adgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kira svalereden 581 Skrevet 23. April, 2021 underdog40 skrev, den 19.5.2019 at 23:26: Jeg har set mig selv knalde på film. Holy fuck . Aldrig har jeg slettet noget så hurtigt..... haha det var da lige dagens griner kommentar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg