Hop til indhold
hamdenlange

Pas på pige som løber med pengene !

Recommended Posts

Jeg har haft besøg af en dansk pige på 18 år som man kan finde på annoncelight.dk. Jeg har længe set hende annoncere at hun en dag ad gangen i Fredericia, Aalborg, Kolding, Odense, Kbh, Ringkøbing. Jeg skrev spontant til hende igår da hun annoncerede i Ålborg, og vi aftalte en tid idag, som hun så mødte op til. Hun var en del genert og det tænder mig helt vildt. Men der var ikke rigtig noget at komme efter kunne jeg mærke. Hun var meget fjern og efter pengene havde byttet hænder (1200 kr) fik det en anden tone, og det var en meget kold oplevelse, som jeg senere erfarer hvorfor. Vi var lidt sammen og hun smuttede efter 10 min hun var trådt ind af døren. Jeg ville have nogle penge tilbage eftersom det var nogle dyre minutter, men hun ville hellere ringe til sin far "Lille Lars"som er højt stående hos White Pride. De ville komme og gøre mig fortræd. Da hun befandt sig på min bopæl, lod jeg hende smutte med pengene, men synes I andre skal høre om min oplevelse.

Jeg skrev med det samme en advarsel på annoncelight.dk, men admin har redigeret min tekst og jeg må desværre ikke skrive detaljer om pigen for at fortælle andre om min oplevelse. Jeg opfordrer andre til at kommentere hvis det har oplevet noget med denne pige eller andre for det er noget svinderi.

https://annoncelight.dk/annonce/28050/un ... lborg-idag

https://annoncelight.dk/annonce/27615/un ... havn-i-dag

https://annoncelight.dk/annonce/27428/un ... -15-til-21

hendes typiske tekst alt efter hvilken by hun er i lyder:

Jeg er en frisk ung pige på 18, 169 cm, vejer 66 kg og bruger en c-skål. Jeg er i Aalborg i dag og kun i dag. Jeg har ikke stedet, da jeg kun er her en enkelt dag, så du skal have muligheden for at kunne hente mig og have en idé til et sted. Priserne er: Blowjob kr. 500,- En halv time sex kr. 900,- En times sex kr. 1300,- Jeg er klarfra kl. 14.30 - 20.00 . Kontakt mig på 22504553 Jeg tager ikke hemmeligt nr. .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu trist med sådanne oplevelser og sådanne tøser, men tak fordi du deler med os andre. Talte selv i tlf. med hende i fredags, hun lød ganske sød omend meget forvirret...

...Vi var lidt sammen ...

hvad er lidt sammen for øvrigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende mødte jeg også i går i Aalborg !!!!

Jeg aftalte at samle hende op på Banegården , hvorefter vi kørte til et solcenter i nærheden ..

Vi havde aftalt et blow til 500 kr , og det var sådan set rimeligt udført , men da vi så var færdige og jeg fik bukserne lynet op , opdagede jeg at min tegnebog var væk !!!

Hun var meget uforstående og virkede meget uskyldig - jeg ledte overalt i kabinen , endda i affaldsposen uden at finde den .. hun tilbød selv at tømme både lommer og hendes taske og der var den ikke .... Bagefter kan jeg jo godt se , at jeg skulle ha' forlangt hende til at smide alt tøjet , for i bagklogskabens lys er der jo altså ikke andre muligheder end at hun har taget den og gemt den et eller andet sted - måske i hendes lange støvler ....

Det er uden sammenligning det dyreste blow , jeg nogensinde har betalt for - der var ca 1200 kr i kontanter plus alle mulige kort , kørekort , Dankort og hvad man ellers har ...

Det er sådan set det værste med alt det besvær og omkostninger , der kommer med at få de ting fornyet .....

Gad vide om politiet kan finde frem til hende via tlf.nummeret , som naturligvis er skjult ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Vendelboen

Håber du har mod på at melde hende til politiet, for hun bliver bare ved med at hustle folk til hun bliver stoppet.

Trist at hun falder på så lavt et niveau.

Jeg har altid frygtet at noget sådant skulle ske for mig, så derfor har jeg kun kontanter samt mine bilnøgler med i min lomme når jeg er på damebesøg.

Du har ret kontanterne er en ting men alle de personlige papirer er faktisk dyre at genskaffe.

Trist oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun spekulerer jo sikkert også i , at de færreste har mod på at anmelde sådan en sag ...

Jeg ved heller ikk endnu om jeg tør - selvom jeg er single og ikke som sådan har noget at miste ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er den samme pige - i kan skrive til mig, jeg har hendes navn. hun har også truet mig, men alt hendes snak om hendes far er vrøvl - tror mere hun er en forvirret ung dame, som har siddet inde på ungdoms pension - og (tror jeg) er hjemløs..

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej det er sikkert den samme pige som er/var i århus, og snyd en masse, vi har skreven en masse om hende...

viewtopic.php?f=7&t=722

men annonce ligner dem...

og numre samt billeder jeg så...

prøvemanden

Det lyder utrolig meget som hende. Jeg er næsten på det. Er i Oktober måned endnu engang blevet jagtet af hende ned af gågaden i Aarhus i selskab med min fillipinske kæreste som ikke forstod hvad der foregik. Fik hende forklaret at det var en gal pige der boede i byen. Jeg tror faktisk engang hun er blevet misbrugt og derved har fået et stort had til mænd og at dette her hendes hævn imod mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, kan være man igen skal advare når vi ser en annonce som lugter....

prøvemanden

Tja - det er sørgeligt , at det er nødvendigt , men hvis det kan hjælpe andre til at undgå disse plattenslagere , så er det jo også noget værd .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med det samme en advarsel på annoncelight.dk, men admin har redigeret min tekst og jeg må desværre ikke skrive detaljer om pigen for at fortælle andre om min oplevelse. Jeg opfordrer andre til at kommentere hvis det har oplevet noget med denne pige eller andre for det er noget svinderi.

Takker for advarselen, både om pigen og hvordan annoncelight.dk reagerde på din anmeldelse af hende. Det viser tydeligt hvor useriøst siden er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis annoncelight ikke tager din henvendelse seriøs.

Så skulle vi måske alle gå ind op oprette en advarsel på pigen, uanset om vi har haft forretning med hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, vil ikke sige side er useriøs, han ligger henvisning til venuslogen, hvor tingene skal ligges...

men hun ligger jo annonce hele tiden under forskellige mails...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da rystende læsning, det i har været igennem.. :o

Sidder helt og får kuldegysninger, ved tanken om sådan en plattenslager's eksistens...Hvad fanden kan hun ellers finde på??

Jeg håber hun bliver stoppet, og får den hjælp hun tilsyneladende har brug for..

Efterhånden hænger useriøsitet, i mange tilfælde sammen med Annoncelight... Mon ikke administratoren på siden, trænger til et ordentlig los i røven, så han kan få ryddet de brodne kar af vejen.

Lad ham endelig modtage jeres kritik... :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis annoncelight ikke tager din henvendelse seriøs.

Så skulle vi måske alle gå ind op oprette en advarsel på pigen, uanset om vi har haft forretning med hende. ;)

Synes nu ikke man kan advare mod en oplevelse , man ikke selv har haft. Nu ordet "seriøs" nævnes!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej :-) er en af de fortvivlet..( tosser ) som også er røget på hende pigens fup nummer..denne gang i kbh... alle historier er ens og fremgangs måde. hun er sku iskold,, det må man give hende :-)

ved ikke hvilken hævn togt hun er ude på. men hun hader ihvertfald mænd :-) kunne se hun prøvede at optage / tage foto af mig og ville også anmelde mig for noget hvis jeg ikke bare skred nu. og jeg fik ikke engang tøjet af :-) eller noget, men det var det samme med at hun ville ikke give penge tilbage eller noget. kan se i denne tråd og en anden herinde. at hun må ha været udsat for noget eller har virkelig brug for hjælp på en eller anden måde, gider ikke anmelde noget, men i må gerne tage mig med i statistikken over " offer/ tosse " :-) i hendes raied tur og hærgen gemmen danmark :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da rystende læsning, det i har været igennem.. :o

Sidder helt og får kuldegysninger, ved tanken om sådan en plattenslager's eksistens...Hvad fanden kan hun ellers finde på??

Jeg håber hun bliver stoppet, og får den hjælp hun tilsyneladende har brug for..

Efterhånden hænger useriøsitet, i mange tilfælde sammen med Annoncelight... Mon ikke administratoren på siden, trænger til et ordentlig los i røven, så han kan få ryddet de brodne kar af vejen.

Lad ham endelig modtage jeres kritik... :)

VH Ludvig.

Ja og når man så ved hvem der driver annonceligth så er det klart at det er sådan en skod administrator.

Æblet falder ikke langt fra stammen og pæren falder ikke langt fra hestens røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej synes det er hård ord, BD ikke jeg kender ejer..

men hvor meget skal han skulle kunne følge med, der ligges mange annonce hver dag, og hun skifter jo mail adresse hele tiden...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej synes det er hård ord, BD ikke jeg kender ejer..

men hvor meget skal han skulle kunne følge med, der ligges mange annonce hver dag, og hun skifter jo mail adresse hele tiden...

prøvemanden

Ja måske mail-adresse, men vel næppe ip-adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej synes det er hård ord, BD ikke jeg kender ejer..

men hvor meget skal han skulle kunne følge med, der ligges mange annonce hver dag, og hun skifter jo mail adresse hele tiden...

prøvemanden

Det er ham der er administrator og i den forbindelse¨så har han nogle værktøjer til at blokere for disse platugler.

Vedkommende der driver annonceligth er søn af den tidligere ejer af Venuslogen.

Google er din ven og det er ret nemt at lægge 2 og 2 sammen og få det til 4.

Forøvrigt må hverken Eroguide.dk eller Gimel.dk nævnes på VL - linkene bliver slettet, så censur er der altså stadig væk.

God dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

At Vl stadigvæk driver censur undre mig ikke.

men hvor meget aktivitet er der nu?

samt så længe siden er gratis for de som ligger annoncerne, så forventer jeg ikke så meget interesse for passe arbejde.

men måske vi skulle oprette en sted hvor man kan ligge profiler, navne, billeder og annonce fra piger som snyder deres kunder, derved kan vi kunder kigger der hvis man søger kontakt med en og er bekymre for at andre har haft dårlige oplevelser med hende.

et sted hvor de dårlige oplevelser er samlet, så ledes det nemmere at få et overblik, i stedet for nu hvor man evt skal gennemgå efterlysninger eller anmeldelser

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

At Vl stadigvæk driver censur undre mig ikke.

men hvor meget aktivitet er der nu?

samt så længe siden er gratis for de som ligger annoncerne, så forventer jeg ikke så meget interesse for passe arbejde.

men måske vi skulle oprette en sted hvor man kan ligge profiler, navne, billeder og annonce fra piger som snyder deres kunder, derved kan vi kunder kigger der hvis man søger kontakt med en og er bekymre for at andre har haft dårlige oplevelser med hende.

et sted hvor de dårlige oplevelser er samlet, så ledes det nemmere at få et overblik, i stedet for nu hvor man evt skal gennemgå efterlysninger eller anmeldelser

prøvemanden

Evt. under "Falsk markedsføring"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...