Hop til indhold
hamdenlange

Pas på pige som løber med pengene !

Recommended Posts

Er du sikker på at det er hende ?

Det er ikke det samme nummer , som hun plejer at bruge , men din beskrivelse af hendes udseende passer jo godt nok ..... :?

Jeg tænkte det samme og er overbevist om at det er hende. Hun har sikkert 2 telefoner hvor hun bruger den ene privat og den anden skifter hun sikkert nummer på når hun har rullet en kunde. Hun er en klam so er hun !. Undskyld mit sprog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay ...

Er du også blevet snydt af hende ?

Delvist,

Jeg blev faktisk glad da hun gik af sig selv, så slap jeg for at fortælle hende at jeg ikke fandt hende seksuelt atraktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder sandsynligt , at hun skifter nummer .... Efter mit møde med hende i sidste weekend , forsøgte jeg at sende en lille julehilsen på SMS til det nummer , hun brugte dengang , og den er ikke gået igennem til hende ....

Måske man skulle prøve igen med det nye nummer , men man vil jo også gerne være nogenlunde sikker på , at det er den samme pige ... :evil:

Edit : Det var sgu nok hende - annoncen er i hvert fald blevet slettet igen ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert den samme, så mange mentalt forstyrede piger med det udseende findes der tros alt heller ikke i Århus.

fx. ville hun ikke selv åbne døren da hun gik, da hun var bange for at der skulle være noget på dørhåndtaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er ikke den samme.
Har haft et møde med hende i dag.
Hun gjorde faktisk et nogenlunde stykke arbejde

 

 

SSØREN skriver fra samme computer Veripigen alias Trunten, Moderator.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jo, det er den samme og SSØREN har kun et indlæg, så har vi også match her ?

Ser ud til hendes annonce er fjernet fra annoncelight - super

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hende ellers omkring kl 17.30 idag ved Brugsen på Vorregårds Alle.

Her blev hun samlet op af en mand i 50´erne. Så hun har nok fundet endnu et stakkels offer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, når mobil nummeret er det samme kan det kun være den samme sindsforvirede pige.

Så enten har ssøren fået udskydt betaling/visning af kontanter til efter hendes ydelse, eller også har pigen lavet en profil herinde under navnet ssøren.

Alternativt kan det også være at hun ikke har turdet lavet det samme nummer med ssøren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...