Hop til indhold
Seductiongirls

Intimt party med Sianna og Tiffany torsdag den 6 juni kl 12 til 14.

Recommended Posts

Kære Gæster.

Brystbaben Sianna og Valutababen Tiffany afholder et luksuriøst, eksklusivt og sanseligt intimt party torsdag den 6 juni fra kl 12 til 14 <3

 

663a54ce-fca5-4541-8643-02fe5548b0e2.thumb.jpeg.236635dd6791091948d9bc1f271f8c16.jpeg10008484_699494230093946_1175063837_n-2.thumb.jpg.8a50f3aa2f748b7e43a230585d082206.jpg

 

Tilmelding kan kun ske ved opkald på tlf nr 52796751 ( hver dag fra kl 8 til kl 20 )

Kom og nyd pigerne og tag for dig af et overdådigt dessert bord, om det er den lyse creme de la creme eller den mørke chokolade dessert du går efter eller mix dem i en fræk lækker cocktail-blanding.

Der vil blive serveret frisksmurte sandwich og selvfølgelig væske til alle jer hårdtarbejdende mænd, der tør prøve at tæmme disse 2 stangliderlige tøser :D

Datoen er torsdag den 6 juni kl 12 til 14.

2 timer med sanselig luksus sex til en pris 2000 kr.

Den sidste tilmelding plus betaling af depositum på 1000 kr er lørdag den 1 juni eller søndag den 2 juni mellem kl 10 til 16 personligt fremmødt på adressen Rødovrevej 281.

Frække liderlige lyster fra Sianna og Tiffany <3

OBS: Der er en aldersgrænse på 30+ til dette ultimative party.
Dette er et privat arrangement, pigerne ønsker at holde og ikke et party selve huset har med at gøre.

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lækkert. Aldersgrænse 30+ betyder det at man skal være over eller under 30?

For jeg vil da lige finde ud af, om det kan lade sig gøre for mig.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 24 minutter siden:

Hvor lækkert. Aldersgrænse 30+ betyder det at man skal være over eller under 30?

For jeg vil da lige finde ud af, om det kan lade sig gøre for mig.

Venligst OT

Hvis det var under 30, mon så ikke det havde stået 30-..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er for alle over 30, så vil jeg sætte himmel og jord i bevægelse for at kunne deltage, det bliver da for vildt med superdejlige,frække Tiffany og den (for mig endnu) ukendte Sianna. Uhh, der ses allerede frække scenarier på den indre skærm. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 54 minutter siden:

Hvor lækkert. Aldersgrænse 30+ betyder det at man skal være over eller under 30?

For jeg vil da lige finde ud af, om det kan lade sig gøre for mig.

Venligst OT

Som AlfaN så sødt påpeger, så er det helst over 30 år og ikke under :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser lækkert ud, men da jeg desværre intet får ud af blow med gummi og blow er en af mine præferencer. Deltager jeg sjældent på klinikkerne :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 15 minutter siden:

 Smart nok at vælge de ældre, inden de har fået den op og stå, er tiden er gået . ;-)

Det kan også være de vælger de ældre af andre årsager?, måske fordi de ældre er mere erfarne og ved hvordan udstyret skal bruges, og ved hvordan en kvinde skal forkæles ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 5 timer siden:

 Smart nok at vælge de ældre, inden de har fået den op og stå, er tiden er gået . ;-)

Ældre... altså vidste dog ikke at løbe var kørt ved at være over de 30 år, men ja man lærer jo noget nyt hver dag :shock:

Kunne også tænktes at pigerne, som selv er modne og erfarne, ikke var interesseret i Eiffeltårnet, måske mere kyndige, erfarne hænder og nydelse end at få en side i quinness rekordbog med en Duracell kanin :D

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, den 13.5.2019 at 21:05:

Ældre... altså vidste dog ikke at løbe var kørt ved at være over de 30 år, men ja man lærer jo noget nyt hver dag :shock:

Kunne også tænktes at pigerne, som selv er modne og erfarne, ikke var interesseret i Eiffeltårnet, måske mere kyndige, erfarne hænder og nydelse end at få en side i quinness rekordbog med en Duracell kanin :D

Din måde at skrive på giver mig alene lyst til at møde dig, hvis du selv arbejder, og er en kvinde vel og mærke :D 

Sianna og Tiffany er begge super søde, jeg ville ønske jeg kunne være med!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokkers, har lige fået en værkstedsregning, så der røg GP-besøgene et par måneder frem. Så:  I, kære brødre, mød op og fornøj de smukke, så får de måske lyst til at gentage det og så skal jeg nok komme (og komme)

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 timer siden:

Pokkers, har lige fået en værkstedsregning, så der røg GP-besøgene et par måneder frem. Så:  I, kære brødre, mød op og fornøj de smukke, så får de måske lyst til at gentage det og så skal jeg nok komme (og komme)

Venligst OT

Der må fandme være nederen, at en værkstedsregning, kan gøre at der er noget man ikke kan, hvis man har lyst! Altså med mindre du er yngre end 25 og ikke har fået styr på  finanserne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybg skrev, for 30 minutter siden:

Der må fandme være nederen, at en værkstedsregning, kan gøre at der er noget man ikke kan, hvis man har lyst! Altså med mindre du er yngre end 25 og ikke har fået styr på  finanserne ;-)

Du har ikke set regningen ;) Næh havde regnet med måske 5.000, det blev 20.000 :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thommygun skrev, for 54 minutter siden:

Så er du da blevet kneppet... bare ikke af tøserne men af mekanikeren :wacko:

Det føles som er jeg blevet bollet i røven:(    Ville meget hellere bruge penge på at bolle disse to frækkerter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er også meget bedre end mekaniker, de prøvekøre dig, de smøre stellet, tjekker om gearstangen virker fra 1 til 5 gear, de holder sig fra bakgearet, så du ikke føler dig bollet bagi :lol:

Måske du er heldig de også laver lidt hjulspin... eneste minus ( som nok nærmere er et plus ) du går muligvis punkteret derfra :biggrin:

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har lige talt med en kunde, der var længe om at vende tilbage, der kommer nok en fed ordre senere på dagen. Måske retter det sig, og så kan jeg nok deltage alligevel. Venter på den underskrevne kontrakt. :wub: Jeg var ellers sikkert på, at han ikke ville bide til bolle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig prøvet et sådant arrangement før men har i årevis tænkt at Tiffany må jeg prøve at være sammen med en dag. Men hvad er erfaringerne - hvor lang tid har man reelt med pigerne til et sådant arrangement - ved godt at det selvfølgelig afhænger af antal tilmeldte men spørger alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fyr33

Kan man stadig nå at tilmelde sig? I skriver privat arrangement, betyder det at det foregår et andet sted end i jeres lokaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr33 skrev, for 12 timer siden:

Kan man stadig nå at tilmelde sig? I skriver privat arrangement, betyder det at det foregår et andet sted end i jeres lokaler?

Det hele står i teksten øverst som er slået op, både kontakt info og adressen er på vores sted, pigerne holder deres arrangement :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorledes anmelder man et vellykket arrangement, der alligevel havde mangler? Manglerne var ikke pigerne eller deres indsats, den var helt i top. Næh, manglerne skyldtes de gæster, der meldte afbud sent eller slet ikke dukkede op (I aner ikke, hvad I gik glip af).

Det var planlagt, at der skulle være otte gæster om de to dejlige piger. Vi blev i alt fire.

Men selve party'et var superfantastiskt. Vi fremmødte fik så megen fisse, mund og hånd, at hatten passede. Jeg har nogle nedslag med en spit roast både med Tiffany og med Sianna. En drøm. Munden og tungen dybt begravet i Sianna's fisse, medens Tiffanys hænder og tunge leger med min pik, kugler og mellemkød. Doggystyles, cowgirls, reverse cowgirls, missionærer og jeg kender ikke navnet på alle stillingerne, vi var igennem. Der blev kneppet og svedt bravt. Tiffany er jo en humørbombe, en gavflab og en grinebider, men Sianna lod hende ikke være alene om det. Det var skønt at lytte til Siannas grinestøn, medens en broder slikkede og hun suttede en anden, samtidig lå jeg selv i en missionær med Tiffany og lod en hånd gå på opdagelse på Siannas bryster. Den stakkels telefondame prøvede at få os til at holde pauser og få nok at drikke, men med to så lækre dejlige piger og (efter en halv time) tre liderlige halvgamle drenge kæmpede hun forgæves.

Da jeg efterlyste et loftsspejl, flyttede vi alle ind i det andet rum, men mistede en broder mere, så vi var kun to om Sianna indtil Tiffany kom ind. Hun fik også lidt mere pik og slikkede lidt fisse, jo det var varmt, frækt, liderligt og virkelig skønt.

Så, brødre, næste gang de to indbyder, vil jeg anbefale at deltage. Vi brødre, der kom, var godt tilfredse også selvom tiden blev afkortet, vi kunne ikke mere og var fuldstændigt fedtet ind i en blanding af sved, fissesaft og glidecreme, så det tilsidt var næsten umuligt at få åbnet kondomerne.

Det jeg savnede, var en lille pause, hvor man kunne se de to dejligheder blive kneppet af andre liderbasser eller hvor de kunne lave lidt frækt pigesjov. I stedet var det mere end én times non-stop knep/sut/slik, og det er heller ikke dårligt.

Næste gang, der kommer en god ordre, så vil jeg bestille de to dejligheder en time for mig selv, de er for dejlige og frække.

Venligst OT, der overlevede en varm og fræk seance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...