Hop til indhold
Seductiongirls

Intimt party med Sianna og Tiffany torsdag den 6 juni kl 12 til 14.

Recommended Posts

Holy .. så skulle man alligevel have taget chancen .. var lidt forbeholden pga manglende “ rutine “ til den slags arrangementer .. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, for 19 timer siden:

Holy .. så skulle man alligevel have taget chancen .. var lidt forbeholden pga manglende “ rutine “ til den slags arrangementer .. 

 

Hvis du ikke har "rutine" med den slags, så skulle du netop prøve med et par vildbasser som disse to. Selv havde jeg forbehold mod at være sammen om en pige med andre stive pikke, men nu har jeg lært at nyde, både at kneppe mens hun sutter eller blive suttet mens hun knepper, nyder også at se de frække piger tage en stiv pik og se nydelsen hos broderen og lade dem se min nydelse. Nyder også den venlighed, de fleste brødre udviser, for pokker, vi er der jo for det samme: Sex. I går, da vore hænder var fedtede, så vi ikke kunne åbne kondomerne, rakte en broder mig lige en papirserviet, så jeg kunne få fat; eller man rækker lige lidt vand videre, eller spørger:"Vil du til?". eller "Skal vi bytte?".

Og vær ikke genert, vi var alle rookies engang og pigerne er så erfarne, at du nok skal få fisse og mund som du lyster.

Det er selvfølgelig en helt anden oplevelse end at være alene med en GP. Der er ikke megen intimitet over det...og dog Tiffany og jeg råsnavede da, mens jeg kneppede hende, imens fik Sianna både i mund og fisse; men generelt handler det om pik i fisse, mund eller (hvis det er med i arrangementet) røv.

Prøv det, du vil fortryde, hvis du ikke prøver også selvom det ikke er noget for dig set i bakspejlet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lytte til dit råd Oldtimer :) måske jeg lige skulle tage et enkelt besøg alene hos de to ... bare som start .. man lever jo kun en gang :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil lytte til dit råd Oldtimer :) måske jeg lige skulle tage et enkelt besøg alene hos de to ... bare som start .. man lever jo kun en gang :biggrin:

Det lyder som en god plan.

Tiffany er en af mine absolutte favoritter og har til formiddag haft en halv forrygende time med Sianna. Skal spare sammen til en time med begge på en gang, det må være vildt top.

Vi kunne måske lave vort eget lille en times hygge med dem?

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oldtimer skrev, den 8/6/2019 at 16:17:

Det lyder som en god plan.

Tiffany er en af mine absolutte favoritter og har til formiddag haft en halv forrygende time med Sianna. Skal spare sammen til en time med begge på en gang, det må være vildt top.

Vi kunne måske lave vort eget lille en times hygge med dem?

Fik i taget en times hygge med dem:) Hvad mon det ville koste - hvis nu man var 3-4 fyre:)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loveyouladies skrev, for 32 minutter siden:

Fik i taget en times hygge med dem:) Hvad mon det ville koste - hvis nu man var 3-4 fyre:)?

Ikke endnu, jeg har været familieramt henover det meste af sommeren og er ramt af andre forpligtelser lige p.t., ved ikke om #Sleins har prøvet det alene.

Jeg vil dog sondere terrænnet hos de to frækkerter (det bliver fedt at tage en halvtime med dem (hver for sig) og høre om de har lyst og hvad det evt. vil komme til at koste). Har spurgt på Seductiongirls og det holder sig helt ude af et evt. arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...