Hop til indhold

Recommended Posts

Så er hun her igen - Den skønne Barbara.

Jeg har besøgt hende før og også anmeldt hende her på EG: Barbara

Denne gang er hun flyttet til en lille lejlighed meget tæt på Buddinge Station. Stedet er også kendt som hjemsted for den lækre Lulu, når hun har huseret i Danmark. Så er de fleste brødre nok med. Ikke et super sted, men rent og pænt og rimeligt diskret. Parkering besværlig. Jeg vil anbefale S-toget. 

Sidste gang boede hun i en kælderlejlighed i Vanløse. Det var vist heller ikke optimalt. Men her fik jeg ikke besøgt Barbie, og det er synd. Det burde være en hver mands (eller kvindes) ret at besøgt denne frækkert, hver gang hun beærer Danmark med et besøg:D Men jeg ved nu ikke, om hun er til threesome. Det må afprøves ved lejlighed. 

Barbie er en petit pige. Med lækkert sort hår og solbrun krop. En dejlig struttende parisernumse og små ungpigebryster. Jeg vil tro, det er en lille B-skål. Og hendes ansigt er efter min opfattelse utroligt smukt. Alt i alt en lækker pige på 23 somre. Med det kan godt være, at hun kun er 23, men sikke en erfaring og selvtillid hun udviser. Og selv om Barbie er smuk, så er det nu hendes personlighed, der skinner igennem. @cobham har tidligere skrevet, at Barbie deler vandene. Jeg har aldrig helt forstået hvorfor? For med mig var der god kemi fra det øjeblik, jeg trådte ind ad døren første gang på Nørrebro, og igen nu i Buddinge. Hun er virkelig sød og nærværende og let at tale med. Og så fornemmer jeg, at hun er en klog og intelligent pige:P

Og hun kunne huske både mig og faktisk det meste, som vi havde talt om for mange måneder siden. Jo - hun er en fin pige:wub:

Jeg vil ikke dvæle ved sexen. Blot understrege, at hun er til fuld GFE. Nøjagtigt som jeg kan lide det. Hun tungekysser dybt, og har også denne søde, naturlige lyd på, der gør, at jeg føler mig godt tilpas og tror på, at hun også gør det.

Havde bestilt 45 min, men kom al for tidligt. Det var umuligt andet;)Men så kunne den ekstra tid jo bruges til at lære hinanden lidt bedre at kende. Og det gjorde vi virkelig. 

Var i forvejen på min Top 5 - og der bliver hun<3

Miller's

Redigeret af Miller's Crossing
Overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 15 minutter siden:

Var i forvejen på min Top 5 - og der bliver hun<3

Miller's

Jeg har ved flere tidligere lejligheder besunget den dejlige pige og kan derfor kun give dig ret. Hun har det hele. Også mellem ørene. Personlighed, humor, glimt i øjet.....og så ser hun bare så pisse godt ud fra top til tå. Hun er nemlig en gave til det danske broderfolk hver gang hun beriger os med sit besøg. 

Men hvis jeg må tillade mig at korrekse dig bare en lille smule og lege Lektor Blom, bør du ændre overskriften så hendes "normale" navn kommer på. Ellers tror jeg ikke det har den ønskede effekt for dem som søger i fremtiden. Ved godt der ligger flere anmeldelser. Du ved sikkert hvad jeg mener :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

Thank you so much , I really appreciate your words <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg lige høre Miller - jeg har faktisk aldrig været hos hende men vil gøre et seriøst forsøg den her gang - hun har en meget smuk krop med en smal talje... er brysterne helt ungpigefaste eller blot... små?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil ikke dvæle ved sexen.

:angry:Vi er altså nogen der godt kan tåle at høre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ballsy skrev, for 10 minutter siden:

Og er hun så petit at man ikke kan komme i bund hvis man er lidt over gennemsnit tror du?

Ja, man skal være lidt forsigtig, men meget sød alligevel. Fin lille pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ballsy: Jeg er meget gennemsnitlig og havde ingen problemer overhovedet. Tværtimod. Da hun red på mig og lænede sig tilbage var den mere end dybt inde:P

Jeg tror også, at hun kan klare langt større værktøj. Hun er vist selv ikke helt enig her med @Doingbusiness  

Og brysterne  er helt faste, men også ret små. 

Miller’s

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja så lykkedes det ENDELIG at komme forbi den sagnomspundne Barbara... 

Hold nu kæft hvor er hun sprød, smuk og sød. Smukt ansigt og de dejligste små bryster. Sikke en skønhed. Og jo, hun er petit men ingen problemer med at komme i bund ;)

Hun stryger direkte ind i min top 3 :wub: - og ærgrer mig lidt over at jeg ikke har været der før....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

I’m so sorry guys ,unfortunately I can’t come this month .

but I’ll be back soon as possible ::) 

lots of hugs 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

And then she finally came back - with a vengeance ;)

Var hos hende for anden gang og altså hun har nu en sikker 1. plads hos mig. Hold nu kæft hvor er hun dejlig! :wub: En perfekt krop fra top til tå, helt utrolig lækre bryster, smukt ansigt. Alt på hende er bare så veldrejet. Og så ægte gfe!

For at være helt ærlig, Barbara er den slags kvinder som gør at alt det her giver mening. Vi er efter min opfattelse begunstiget med enkelte gper, der er helt oppe i de måske 5% flotteste kvinder og Barbara er helt i toppen. Det er jo lidt det, vi går og drømmer om ik? 

Og så den der personlighed. Hun ved hvad hun vil. Og hun tager ikke imod hvem som helst. Første gang jeg skrev og spurgte, lykkedes det ikke. Tænker jeg var for direkte... men hvem ved... Men når man er ‘godkendt’, så er hun varm og kærlig og nem at tale med. Definitely something under the hood, som man siger :) 

Så et godt råd: vær høflig og respektfuld (som du forhåbentlig er overfor alle), så tager hun (måske) imod dig og så giver hun fuld valuta og lidt til.

Gentagelsesfare? I think so :wub: Nok også klar til en lidt længere seance :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan så også tilslutte mig koret af fans. Efter at været blevet brændt af i sidste øjeblik af en anden GP, stod jeg med en time lidt på dagen som jeg havde sat af til lidt hygge mellem møder og begyndte desparat at finde alternativer på min liste. Heldigvis kunne Babara finde en 1/2 time til mig med kort varsel og det blev et perfekt møde.

jeg bestilte cof/Mega afhængigt af hvad det udviklede sig til og den var hun helt med på. Det udviklede sig dog lidt mere end vi havde forestillet os, da det både blev i mund og cof og som hun sagde “over det hele” - jeg havde åbenbart en ordentlig ladning, jeg skulle af med og det tog hun fint.

Hun havde en anden fin detalje som jeg ikke har oplevet fra mange andre, men hun sendte en txt lidt efter og takkede for en god oplevelse og det kunne jeg jo blot gengælde.

Så hun er klart en gentagelse værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...