Hop til indhold

Recommended Posts

Ja hun er outstanding - jeg får helt abstinenser efter et gen-besøg efter at have læst din anmeldelse og kan genkende hun modtager cob og all over ganske positivt.

jeg havde selv det vildeste dollar shot ud over denne perfekte nipse krop og Barbara tager det med oprejst pande:rolleyes:

Hun er for sindsyg lækker:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stangen skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg kan så også tilslutte mig koret af fans. Efter at været blevet brændt af i sidste øjeblik af en anden GP, stod jeg med en time lidt på dagen som jeg havde sat af til lidt hygge mellem møder og begyndte desparat at finde alternativer på min liste. Heldigvis kunne Babara finde en 1/2 time til mig med kort varsel og det blev et perfekt møde.

jeg bestilte cof/Mega afhængigt af hvad det udviklede sig til og den var hun helt med på. Det udviklede sig dog lidt mere end vi havde forestillet os, da det både blev i mund og cof og som hun sagde “over det hele” - jeg havde åbenbart en ordentlig ladning, jeg skulle af med og det tog hun fint.

Hun havde en anden fin detalje som jeg ikke har oplevet fra mange andre, men hun sendte en txt lidt efter og takkede for en god oplevelse og det kunne jeg jo blot gengælde.

Så hun er klart en gentagelse værd.

En klasse for sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...