Hop til indhold

Barbara - hun er bare så hot❤️

Featured Replies

Skrevet

Ja hun er outstanding - jeg får helt abstinenser efter et gen-besøg efter at have læst din anmeldelse og kan genkende hun modtager cob og all over ganske positivt.

jeg havde selv det vildeste dollar shot ud over denne perfekte nipse krop og Barbara tager det med oprejst pande:rolleyes:

Hun er for sindsyg lækker:)

Skrevet
Stangen skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg kan så også tilslutte mig koret af fans. Efter at været blevet brændt af i sidste øjeblik af en anden GP, stod jeg med en time lidt på dagen som jeg havde sat af til lidt hygge mellem møder og begyndte desparat at finde alternativer på min liste. Heldigvis kunne Babara finde en 1/2 time til mig med kort varsel og det blev et perfekt møde.

jeg bestilte cof/Mega afhængigt af hvad det udviklede sig til og den var hun helt med på. Det udviklede sig dog lidt mere end vi havde forestillet os, da det både blev i mund og cof og som hun sagde “over det hele” - jeg havde åbenbart en ordentlig ladning, jeg skulle af med og det tog hun fint.

Hun havde en anden fin detalje som jeg ikke har oplevet fra mange andre, men hun sendte en txt lidt efter og takkede for en god oplevelse og det kunne jeg jo blot gengælde.

Så hun er klart en gentagelse værd.

En klasse for sig

Skrevet

Nu er jeg desperat efter et møde med Barbara. Men kan ik nå det før i september :wacko:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.