Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der. For jeg har læst rigtig meget om hende. Hun deler vandene blandt brødrene.

Barbara

Men hun er tilbage:wub: Og sikke en opstandelse.  Den pige - hun leverer bare:D

Stedet er en lille lejlighed midt i NV-kvarteret ikke langt fra Lygten og Frederiksborgvej. Kedeligt kvarter. Især når man kommer dertil i snevejr. Og lejligheden er meget lille. Og badeværelset for lille til at lægge tøj fra sig - endsige dyrke shower together. 

Når dette er sagt, så er resten af mit besøg lutter lovprisning. 

Jamen den pige ryger jo i top 5 af både mine besøg hos GP'ere og på GFE skalaen. Men det kræver nok, at kemien svinger. Og det gjorde den virkelig her:)

Sexen var helt i top. Barbie tager selv iniativet og tilbyder selv forskellige stillinger, ligesom hun af sig selv lægger sig i 69'eren for at blive slikket. Og der er lyd på - Åhh der er lyd på. Og så kysser hun, og spørger hele tiden, om jeg nu ønsker mere. Nu er jeg selv ret "kedelig", men jeg tror, at hun er med på næsten hvad som helst, hvis kemien svinger. 

Og så er hun let at tale med. Sød og ligefrem. Hun har været ude for dårlige oplevelser - ret mange. Ikke blandt brødrene naturligvis, men fra andre. Så I skal være ordentlige ved hende. Hun er altså kun de 22 somre, og det passer - jeg spurgte selv. Og så er hun naturlig smuk. Og petit(e). Er der mon (e) på? Hendes bryster er små og fine, men ikke for dem, der er til store og fyldige bryster. For nye logebrødre så er Barbie halvt ungarer og halvt rumæner. 

Jeg må desværre skuffe de brødre, der savner Diana. Denne pige, som jeg aldrig lærte at kende, er nu i fast forhold og vender nok ikke tilbage til branchen:oops:

Til gengæld er Barbara her.  Men kun kort tid. Fredag er vist nok sidste dag. Så I skal skynde jer. Og jer der er nervøse for, om Barbie er ved fordoms styrke, så drop ængstelsen og søg til NV så hurtigt som overhovedet muligt;)

Og hun har lovet, at hun kommer igen. Og næste gang i en bedre lejlighed. Det har hun lovet, og så vil jeg være der igen. Det lover jeg. Hold da op nogle GP'ere, jeg er løbet ind i på det sidste.  

En tak til @cobham for at gøre opmærksom på denne godte.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jahhhh....sikke en forrygende melding. Synes ellers onde tunger havde sagt at Barbara var stoppet med at arbejde som slemmertus. Jeg græd lidt indvendigt da jeg hørte det. 

Men gudskelov det var en and. Jeg har selv besøgt Barbara tidligere. Og hun er toppen af poppen. Guf med guf på. Creme de la creme. Jatak med ekstra jatak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...