Hop til indhold
Dan1981

Søger tips til Hamburg tur

Recommended Posts

Hej forumbrødre 

jeg og og ven skal på en tur til Hamburg i et par dage

vi søger derfor nogle gode input til turen

vi kender til Reperhahn og dens fælder.

vi har tidligere været på Atmos.

det må gerne være tips om massagesteder om det er thai eller andet er ligemeget bare det er et lækkert sted

eller og i har kendskab til nogle af pigerne på modellehamburg 

 

mvh Dan

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.felicitas-wellness.de/ er lækkert og ofte mange piger. Der kan dog være travlt og ventetid, ellers kan man normalt opleve line-up, hvor pigerne præsenterer sig, og du selv kan vælge. Både massage og sex er muligt.

 

Kender osse et par thai-steder, som jeg lige skal finde frem fra den mentale bark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 5 timer siden:

http://www.felicitas-wellness.de/ er lækkert og ofte mange piger. Der kan dog være travlt og ventetid, ellers kan man normalt opleve line-up, hvor pigerne præsenterer sig, og du selv kan vælge. Både massage og sex er muligt. 

ser lækkert ud, Hvordan ser prislisten ud?

Er det samme pris til pigen som zimmer prisen
http://www.felicitas-wellness.de/raeume.php

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I søger oplevelser, som man kunne få på Vesterbro i gamle dage, så besøg Sct. Georg bag Hovedbanegården, mange sjove og hyggelige værtshuse og piger i hele spektret fra stakler til high class.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 16 timer siden:

Plejer at være 80 euro for en time incl. zimmer. Så kommer ekstra oveni. 

Andre steder koster pigen den samme som zimmer prisen, her er zimmer prisen 35€, havde du ikke været der eller var der bare så meget ekstra du ikke husker grund prisen 
1 time, hvad er så inkl? er det ubegrænset fornøjelser og kan man nøjes med en halv?

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 10 timer siden:

Andre steder koster pigen den samme som zimmer prisen, her er zimmer prisen 35€, havde du ikke været der eller var der bare så meget ekstra du ikke husker grund prisen 
1 time, hvad er så inkl? er det ubegrænset fornøjelser og kan man nøjes med en halv?

Man betaler først bagefter og ikke i to forskellige puljer til hhv. pige og rum. Derfor husker jeg kun dem samlede pris. Man kan osse tage en halv time. 

Som udgangspunkt er det massage og HJ - en eller to gange. Nogle piger tilbyder mere, andre ikke. Det er desværre ikke helt tydeligt hvem, som tilbyder hvad.

 

Jeg var der senest sommer 2017, så tingene kan godt have ændret sig. Da jeg sidst var i Hamborg tog jeg et par øl og et knald her efter lidt kiggeri i Herbertstraße og et par laufhauser i området: https://www.geiz-club.de/

Jeg kunne godt lide setuppet med en bar, hvor man kan sidde og drikke et pr øl, mens man lige tjekker damerne i sofaen både attitude og kropsmæssigt, inden man beslutter sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dan1981 skrev, den 3.5.2019 at 13:01:

har tidligere været på Atmos.

Så burde I overveje en tur til Seevetal

https://www.saunaclub-harmony.com/?fbclid=IwAR297grebP24dc538gxhKsIOl4pCOTwRiDvVTKNqO527r_TgQ3Cp9ZIwMhA

eller evt.

https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html

Men det kommer lidt an på smag, behag og pengepung - hvis I sjældent er afsted, har en god pengepung og kun søger gode stabile oplevelser + lidt godt at spise - bør I vælge Harmony

PS. Jeg undrer mig lidt over at de har 24 åben buffet - men kun åbent fra kl. 11 - 01 eller 02 ? - jeg kunne måske forstå, hvis det var omvendt - altså åbent hele døgnet, men kun fri buffet fra 11-  01  ;-)

Ellers har de snart 7 års fødselsdag, der fejres med et knald:

https://www.facebook.com/SaunaClubHarmony/

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 23/5/2019 at 17:02:

Hvis I søger oplevelser, som man kunne få på Vesterbro i gamle dage, så besøg Sct. Georg bag Hovedbanegården, mange sjove og hyggelige værtshuse og piger i hele spektret fra stakler til high class.

Er det efterhånden ikke ulovligt for pigerne at finde kunder på gaden? Mener at have læst at der indført en del områder (SperrBezirk, eller hvad de nu hedder) i området omkring banegården

Men de er måske trukket ind i værtshusene? Har du eventuelt nogle gode tips der? Skal til Hamborg i slutningen af juni.

På forhånd tak :)

 

Skal da ærligt indrømme at jeg vil kigge efter nogle unge tøser til lidt sjov :) ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, den ‎29‎-‎05‎-‎2019 at 22:20:

Er det efterhånden ikke ulovligt for pigerne at finde kunder på gaden? Mener at have læst at der indført en del områder (SperrBezirk, eller hvad de nu hedder) i området omkring banegården

Men de er måske trukket ind i værtshusene? Har du eventuelt nogle gode tips der? Skal til Hamborg i slutningen af juni.

På forhånd tak :)

 

Skal da ærligt indrømme at jeg vil kigge efter nogle unge tøser til lidt sjov :) ;)

 

 

 

Både ja og nej, officielt må du ikke samle piger op på gaden længere, men efter nidkær forfølgelse lige efter vedtagelsen heraf, er det fesen totalt ud, og polypperne værdiger dig ikke et blik, hvis du forhandler med en pige, men lad for en sikkerheds skyld være med at stå med et skilt om halsen med teksten "Freier" :D 

Der, hvor det sner, er rektanglet mellem banegården og Hansaplatz. Hvis du kommer ud fra banegården, så gå til højre og på Steintorplatz ligger der en lille P-Plads. Du bliver sikkert nødt til at vente, til en anden kører, hvis du er i bil. Gå ned ad Steindamm på nordsiden, der er i reglen piger. For enden af vejen drej til venstre ad Stralsunder Str. og hen til Hansaplatz. Her har byfornyelsen slået igennem, og hvor der før var junkies og low class piger, kan du nu i starten af Bremer Reihe rende på unge high class piger. Efter pladsen skifter du over på den anden side på vej mod syd, og lige inden gaden munder ud i Robert Nihill Str. ligger Chaplins Theater Pub i kælderen. Et godt værtshus, hvor de lokale også kommer, og hen på aftenen også piger fra det vandrette kavaleri, men alt foregår i en hyggelig atmosfære, uden at du bliver presset af pigerne.

Til højre rundt om hjørnet ad R N Str. og ca. 50 m længere fremme ligger Zum Frühaufsteher, et lille og mere skummelt etablissement, hvor du bliver udsat for lidt af hvert, dog har jeg gennem de 20 år, jeg har frekventeret stedet, aldrig oplevet så meget som optakten til vold. De piger, der hænger der hver dag, har dog en temmelig aggressiv merkedsføringsstrategi, hvor et greb i skridtet hører til normaliteten. Pigerne der er af meget svingende kvalitet og i reglen af anden etnisk oprindelse. Jeg har haft fornøjelsen af et par særdeles dejlige afrikanere, ligeledes polakker og rumænere.

Hvis du går forbi værtshuset her, så ender gaden i et T, her drejer du til højre ad Ellmenreichstr. og er snart nede på Hansaplatz igen. Nu kan du jo så passende tage turen den anden vej rundt, og hvis du herefter ikke er stødt på noget fristende, så er du enten meget kræsen eller uheldig. :) 
Jeg beskrev kun de 2 værtshuse, fordi det er dem, jeg frekventerer, men de ligger som perler på en snor, og de fleste har i sommertiden døren stående åben, så du kan orientere dig.

Lad dig ikke friste til at køre ind i området, det hele ender blindt med pyloner i asfalten, dette for at imødegå, at liderbukke kører rundt i en uendelighed for at få en pige med i bilen.

God fornøjelse!

Redigeret af Onslow
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Både ja og nej, officielt må du ikke samle piger op på gaden længere, men efter nidkær forfølgelse lige efter vedtagelsen heraf, er det fesen totalt ud, og polypperne værdiger dig ikke et blik, hvis du forhandler med en pige, men lad for en sikkerheds skyld være med at stå med et skilt om halsen med teksten "Freier" :D 

Der, hvor det sner, er rektanglet mellem banegården og Hansaplatz. Hvis du kommer ud fra banegården, så gå til højre og på Steintorplatz ligger der en lille P-Plads. Du bliver sikkert nødt til at vente, til en anden kører, hvis du er i bil. Gå ned ad Steindamm på nordsiden, der er i reglen piger. For enden af vejen drej til venstre ad Stralsunder Str. og hen til Hansaplatz. Her har byfornyelsen slået igennem, og hvor der før var junkies og low class piger, kan du nu i starten af Bremer Reihe rende på unge high class piger. Efter pladsen skifter du over på den anden side på vej mod syd, og lige inden gaden munder ud i Robert Nihill Str. ligger Chaplins Theater Pub i kælderen. Et godt værtshus, hvor de lokale også kommer, og hen på aftenen også piger fra det vandrette kavaleri, men alt foregår i en hyggelig atmosfære, uden at du bliver presset af pigerne.

Til højre rundt om hjørnet ad R N Str. og ca. 50 m længere fremme ligger Zum Frühaufsteher, et lille og mere skummelt etablissement, hvor du bliver udsat for lidt af hvert, dog har jeg gennem de 20 år, jeg har frekventeret stedet, aldrig oplevet så meget som optakten til vold. De piger, der hænger der hver dag, har dog en temmelig aggressiv merkedsføringsstrategi, hvor et greb i skridtet hører til normaliteten. Pigerne der er af meget svingende kvalitet og i reglen af anden etnisk oprindelse. Jeg har haft fornøjelsen af et par særdeles dejlige afrikanere, ligeledes polakker og rumænere.

Hvis du går forbi værtshuset her, så ender gaden i et T, her drejer du til højre ad Ellmenreichstr. og er snart nede på Hansaplatz igen. Nu kan du jo så passende tage turen den anden vej rundt, og hvis du herefter ikke er stødt på noget fristende, så er du enten meget kræsen eller uheldig. :) 
Jeg beskrev kun de 2 værtshuse, fordi det er dem, jeg frekventerer, men de ligger som perler på en snor, og de fleste har i sommertiden døren stående åben, så du kan orientere dig.

Lad dig ikke friste til at køre ind i området, det hele ender blindt med pyloner i asfalten, dette for at imødegå, at liderbukke kører rundt i en uendelighed for at få en pige med i bilen.

God fornøjelse!

Takker mange gange :)

Tror jeg vil starte med en lille gåtur til Bremer Reihe, og en tur i Chaplin Pubben

Hvordan ligger pris niveauet? og hvad tilbyder de generel af services?

Og hvor tager man hen for at "do the business" ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 10 timer siden:

Takker mange gange :)

Tror jeg vil starte med en lille gåtur til Bremer Reihe, og en tur i Chaplin Pubben

Hvordan ligger pris niveauet? og hvad tilbyder de generel af services?

Og hvor tager man hen for at "do the business" ? :)

 

Tja, en øl koster typisk 2,5 - 3 €, men det var vel ikke det, du spurgte om. :D

Nu boller jeg jo ikke pigerne :oops:, men det man bliver tilbudt er typisk 50 € for ½ time, og hvis du ikke er kræsen og meget liderlig, kan du finde det ned til 20 €.

Der ligger flere Stundenhotels på Bremer Reihe overfor Hansaplatz, da jeg sidst omkring årtusindskiftet gjorde brug af deres service, var der tale om rene værelser med bad og toilet, og dengang kostede det 20 D-Mark for så længe, som forretningen varede. Så mon ikke beløbet i dag er det samme i €?

Nu bor jeg altid udenfor byen i mere landlige omgivelser og kan derfor tage pigerne med uden ekstraudgift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at der er et par steder ved siden Chaplin, er det noget der er værd at besøge? Eller skal man holde sig væk derfra? :)

Jeg kommer ikke til at køre rundt i kvarteret, så det hele er på gåben :)

 

Capture.thumb.PNG.d3ee367e7c1255956f42eccd98ff5ad4.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig frekventeret nogen af dem, så jeg bliver svar skyldig.

Men du kan jo på Google maps klikke på de forskellige muligheder, så kommer der jo anmeldelser frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal det hele jo ikke handle om sex :D

Er der et ordentligt Steakhouse i området, hvor de kan severer steaks i mandestørrelse (det vil sige 400gram+) ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, den 2/6/2019 at 20:32:

Nu skal det hele jo ikke handle om sex :D

Er der et ordentligt Steakhouse i området, hvor de kan severer steaks i mandestørrelse (det vil sige 400gram+) ? :)

 

Block House i Kirchenallee eller Steak House St. George på Spadenteich er bedste bud i området. Begge lukker sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 15 minutter siden:

Block House i Kirchenallee eller Steak House St. George på Spadenteich er bedste bud i området. Begge lukker sent.

Jeg ville anbefale de samme 2 steder, blot tilføje, at hvis du mere er til fastfood, så er der i starten af Steindamm et virkelig godt døner-sted. Hvis du er til en rulle, vil jeg anbefale ½/½ okse/kyllingekød.

Vær varsom med, hvor meget "krudt", du vil have dem til at hælde på, det kan give blanke øjne. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 4/6/2019 at 13:45:

Jeg ville anbefale de samme 2 steder, blot tilføje, at hvis du mere er til fastfood, så er der i starten af Steindamm et virkelig godt døner-sted. Hvis du er til en rulle, vil jeg anbefale ½/½ okse/kyllingekød.

Vær varsom med, hvor meget "krudt", du vil have dem til at hælde på, det kan give blanke øjne. :D 

Har lige kigget på menukortene. De serverer da kun kødpålæg :D

Største bøf (ud over T-Bone Steak'en) er 350 gram. Alt under 400 gram er kødpålæg :D ;)

Men ser da lige hvor aftenen fører mig hen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 3 minutter siden:

Har lige kigget på menukortene. De serverer da kun kødpålæg :D

Største bøf (ud over T-Bone Steak'en) er 350 gram. Alt under 400 gram er kødpålæg :D ;)

Men ser da lige hvor aftenen fører mig hen :)

 

Ok, du har en pointe. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg lige en gåtur rundt i kvarteret ved Hansaplatz. Hold kæft hvor det er varmt. 

Må sige det er godt et væld af sorte, og de mere brune folk i kvarteret, der var ikke mange indfødte tyskere. :ph34r:

Polisen var lige en tur på Hansapladsen med fuld udrykning en 3-4 biler. De kørte dog igen efter en 20 minutters tid. 

Faldt lidt diskret i snak med en sydamerikansk pige, en lille petit pige, med en tatovering på låret. Gik med op på hotellet, betalte 10€ for rummet, men gik dog igen, dels var det det lidt uhumske værelser, og prisen kunne v ikke lige blive enige om, tror ikke hun helt forstod mig, snakker ellers godt nok Tysk :D.

Kunne godt mærke at det nok ville ende med noget optrækkeri, hun ville have 80€ for sex med anal til hende. Men jeg fik hurtig mistanke til at hun vill trække i land når vi først var gået igang ;)

Så jeg sagde til hende at det blev ikke til noget, hun ville dog have betaling alligevel da vi nu var på værelset. hun havde taget sine shorts halvvejs af. Fortalte hende at så længe vi ikke havde lavet noget så fik hun ingen penge :) Så gik jeg ellers, og smuttede over på Steindam gaden, det kunne jo være der kom en alfons når hun havde fået shortsene på igen  :D

Det var sgu også for varmt for mig, til sengegymnastik .

Blev så "antastet" af en meget sød pige, lyshåret, sandsynligvis østeuropæisk, men hun snakkede nu fint Tysk, hun tilbød også alt inkl. anal for 70€ tror jeg,

Hun virkede nu meget reel, og faktisk en sød pige, og var da fristet, men igen de 29-30 grader der er inde i byen er sgu for meget til en gut som mig. :D

Ser lige om jeg er mere afklimatiseret i morgen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...