Hop til indhold
Dan1981

Søger tips til Hamburg tur

Recommended Posts

Vel hjemme igen, så blev det ikke til noget sjovt/frækt. Med 32 grader i skyggeni Hamborg, så gider jeg ikke svede som en hest imens der hygges :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 17 minutter siden:

Vel hjemme igen, så blev det ikke til noget sjovt/frækt. Med 32 grader i skyggeni Hamborg, så gider jeg ikke svede som en hest imens der hygges :D

 

Skovl :P 

Du kan squ da bare tage den med ro og lade dig betjene, en god sutter er da aldrig af vejen, og der kan man nøjes med at stønne og lade pigen svede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 timer siden:

Skovl :P 

Du kan squ da bare tage den med ro og lade dig betjene, en god sutter er da aldrig af vejen, og der kan man nøjes med at stønne og lade pigen svede.

He he, når temperaturen når derop, så slår min krop fra :)

Jeg er mere bygget til de lidt mere moderate temperaturer ;)

 

Noget helt andet, har OP været en tur til Hamborg? og hvordan gik det? :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 14 timer siden:

He he, når temperaturen når derop, så slår min krop fra :)

Jeg er mere bygget til de lidt mere moderate temperaturer ;)

 

Noget helt andet, har OP været en tur til Hamborg? og hvordan gik det? :)

 

 

Jeg er lige kommet hjem fra én uge i Sachsen, du kan læse lidt om det under Øvrige udland. :)

Nu står min seng og vrinsker, god aften. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 23.5.2019 at 17:02:

Hvis I søger oplevelser, som man kunne få på Vesterbro i gamle dage, så besøg Sct. Georg bag Hovedbanegården, mange sjove og hyggelige værtshuse og piger i hele spektret fra stakler til high class.

I dette område er det også værd at besøge WOS sexkino Steindamm 29, ligner en alm sexbutik, men så gå ned i kælderen, stor sexkino, flere rum, flere flotte piger, men man kan fint bare kigge film, div. bollerum hvis man laver en aftale med en af pigerne. Højere standard end på gaden, lave priser.
Eller https://www.clubfrivol.de/ Steinmdamm 14, det nærmeste man kommer sex på samlebånd, rystende billigt og fin hvis man er lidt af en voyeur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allan48 skrev, for 2 timer siden:

fin hvis man er lidt af en voyeur.

Det vil jeg nu ikke sige, da flere af rummene er så mørke at man knapt kan se hoved eller hale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21.7.2019 at 23:55:

Det vil jeg nu ikke sige, da flere af rummene er så mørke at man knapt kan se hoved eller hale.

Der er enkelte mørke rum, men action er normalt i det rum med den store seng op ad trappen, der er ikke mørkt men fint lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...