Hop til indhold
Rejsenetværk

1 års jubilæum for Eroguide.dk

Recommended Posts

Kære fællesskabet Eroguide.dk

Vi har haft skrevet om at afholde en sammenkomst i anledning af 1 årsdagen for et succesfuldt Eroguide.dk

Jeg har tilkendegivet at jeg gerne medvirker til at arrangere en sammenkomst. Mit udgangspunkt er at arrangementet skal være alkoholfrit, altså ikke noget med en julefrokost eller lignende for piger og drenge - hvis jeg skal være medarrangør.

Tror også piger vil være mere motiveret til at komme, hvis der ikke er alkohol på bordet?

Forestiller mig en brunch eller en frokostbuffet, hvilket der er rig mulighed for over hele landet, hvis altså ikke lige vi har det behov at holde os for os selv som et lukket selskab.

Der er enkelte velegnede steder, hvor vi kan få opstillet buffet for os selv i eget lokale, den buffet som vi ellers kunne have gået lige til i cafeen/restauranten. Hvilket imidlertid indebærer samlet forudbestilling og betaling. Ikke så meget fordi der ikke vil kunne forudbestilles uden forudbetaling, men fordi omstændighederne for at finde sammen om at deltage er som de er, vi er de anonyme nicks vi er.

Det er således en udfordring i sig selv at skulle betale samlet for dem der har tilmeldt sig, få samme til at ville betale forud eksempelvis til en konto. Spørgsmålet som jeg ser det, er om vi skal gå sammen 5 personer om at betale for op til 20 tilmeldte, altså hver af os for os selv og 3 andre, så stole på at få pengene af dem på dagen, være villige til at tabe pengene hvis vi ikke gør.

En udfordring er det også at en lørdag eller søndag er optimal til at mødes, på parameteret transport i egen bil eller med tog, den tid det tager, mens en hverdag gør det ulig vanskeligere for mange at kunne deltage af samme årsag.

Det nytter imidlertid ikke hvis folk flest kun kan på en hverdag, kommentarerne i tråden får afgøre om det skal være et weekendarrangement, eller et hverdags.

Ligeledes får det bero på hvor de fleste interesserede bor i landet, hvor vi bør afholde et sådant arrangement.

Jeg har fundet frem til 4 egnede lokaliteter, der opfylder vort behov for eget lokale med egen buffet, som der samtidig er optimal tilgang til i bil og med tog, også hvad angår parkeringsmuligheder.

Tre forslag

1. Et sted i Vejle området.

2. To steder i Nord - sjælland, gode forbindelser Århus Odden.

3. Et sted i Odense området

Udgangspunktet er at flest mulige skal kunne nøjes med max 1 - 1, 5 timers transport ud og hjem, de der vil skulle bruge mere tid på transport, kan så vælge at deltage hvis de kan, eller lade være.

Jeg selv er uafhængig af hvor lang tid jeg skal bruge på rejsen ud og hjem, tager gerne turen selv til Fyn eller Jylland.

Selve jubilæums dagen er søndag den 13 januar, jeg vil selv kunne deltage på dagen, samt 1 af følgende alternative dage lørdag den 12 januar, mandag den 7 januar eller tirsdag den 8 januar.

Dette er mit meget foreløbige bud, har I kommentarer hertil, er der nogle af jer der vil være med til at arrangere, ikke mindst indenfor rimelighedens grænser, være med til at vi sammen lægger ud for de øvrige deltagere, vi sammen påtager den eventuelle risiko herved.

Jeg har en forventning om at der vil kunne deltage flest jyder, ifald tilfældet Vejle området er mest aktuelt:

Det forekommer mig at arrangementet vil skulle vare 3 - 4 timer, vi skal beregne at nogle vil skulle bruge op til 2 + timers transport ud og hjem, særligt os der kommer fra Sjælland.

Imidlertid er vi nødt til at skære igennem, og basere det på at flertallet af interesserede jyder vil kunne klare turen i bil ud og hjem på rundt regnet 1 time.

Eksempelvis i Vejle området fra kl 15 30 - kl 18 30 en hverdag

Odense området er en mulighed, for at mødes midtvejs fra Sjællands og Jyllands siden:

- forslag, samme som ved valg af vejle området fra kl 15 30 - 18 30 en hverdag

Transport fra København 1, 5 time hver vej, fra Århus med tog ca 1, 5 time.

Mange jyder og sjællendere vil kunne køre til og fra Odense hver vej på 1 - 1,5 time.

Over Storebælt:

- personbil

http://www.storebaelt.dk/priserprodukter/priser/biler

230 kr hver vej, og man kan jo køre sammen 2 - 4 i en bil.

Nordsjælland

Skulle det blive til et arrangement i nord Sjælland, vil jyderne skulle med Århus Odden afgang kl 13 30, ankomt ca kl 14 40.

Arrangementet bør vel kunne starte kl 15 30 - kl 19 30

Sådan at jyderne kan nå afgangen Odden Århus kl 21 00.

Men kig her på de muligheder jeg har fundet:

Molslinjen

http://www.mols-linien.dk/?gclid=CN2wnM ... cAodHX4Auw

Århus Odden

Ca 70 minutter hver vej

Lavpris billet 220 kr

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=2155

Der er tale om en enkeltbillet med hurtigfærge (Odden-Aarhus eller Odden-Ebeltoft) for person-/varebil uden påhæng, inkl. 9 personer.

Billængde indtil 6 m. Max. totalhøjde 2,20 meter. Max. totalvægt 3.500 kg.

Kommentar

Forstår I en pris for 1 bil og 9 personer - vi kan vel ikke rejse 9

personer hver vej med færgen for 220 kr?

Aarhus-Odden

7/1 - 23/1 2013

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=3804

Afgang fra kl 07 morgen til kl 20 aften

Odden-Aarhus

7/1 - 23/1 2013

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=3807

Afgang fra kl 08 30 morgen til kl 21 30 aften

Ebeltoft-Odden

Færgen er i perioden til service eftersyn

Det tager nok ca 30 - 45 minutter fra færgen til og fra restauranterne.

Fra sjællands siden

Holbæk motorvejen går det meste af vejen der til.

Pris??

Svært at sige, nok alt mellem 2 og 500 kr pr deltager, alt efter hvor fordyrende eget lokale og opsætning af egen buffet bliver, igen alt efter hvor mange vi ender med at blive.

Intet af dette er endnu undersøgt nærmere de steder jeg har fundet frem til, og som jeg til nu alene har studeret på deres egne hjemmesider.

Andre forslag?

Har I andre forslag, så kom endelig med dem. Ikke mindst vil en ejer af en transport logistisk, og parkerings venlig cafe/restauration, en der kender en sådan, der kan skræddersy et arrangement egnet til vort diskretions behov, udgøre en særdeles kærkommen kontakt i forbindelse med den videre planlægning.

Tidshorisont

Hvis vi er interesseret i at gøre et jubilæums træf til virkeligehed, er vi ikke spor for tidligt ude, faktisk bør vi nok have alt på plads indenfor de næste max 3 uger? Inklusiv at lokaler, og mad er bestilt til og betalt for x antal deltagere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beundrer din ildhu og dit organisatoriske talent.

Men uden muligheden for at indtage alkohol, så bruger jeg ikke tid på et sådan arrangement som måske ellers kunne være hyggeligt.

Nej, jeg er ikke alkoholiker :)

Men til et godt stykke mad høre der sig altså også et godt glas øl eller vin.

Det må da stå frit for enhver hvad man eventuelt drikker og spiser.

Det er jo ikke ensbetydende med at det udvikler sig til et druk gilde.

På VL har man igennem tiderne afholdt arrangementer med både alkohol og kvinder, som har været ganske hyggelige :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Rejse. Jeg synes du har et lidt fanatisk forhold til alkohol. Hvorfor vil du under ingen omstændigheder have at folk får et glas rødvin eller en øl til frokosten?

Du virker jo ikke til at være typen der er med i blå kors ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Rejse!

Super initiativ fra din side.. :)

Du går sgu helhjertet ind for sagen, må man sige.

Men som tidligere nævnt, burde et glas vin eller øl, være selvskrevet til sådan et arrangement.. :)

Det nytter jo ikke, at vi alle sidder med Åkander i numsen, af for meget H2O.. ;)

Glem fortiden, og giv Eroguide.dk sin egen chance.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Oldie og Ludvig

Ok - jeg giver mig her, med hensyn til alkohol elementet, men udmeldingen byggede dels på en antagelse af at der nok ville være flere piger der kunne få lyst til at deltage, hvis sammenkomsten beroede på en brunch eller frokost uden alkohol, dels at præmissen er et få timers arrangement sen eftermiddag/først aften.

Oplægget er målrettet at arrangementet skal kunne afvikles geografisk, sådan at flest muligt interesserede vil kunne deltage.

Det indebærer at der ikke er behov for at rejse langt og overnatte, sådan som en traditionel potentiel fugtig middags aften kunne indebære, hvorfor det må antages at flere kommer i egen bil, og her er jeg altså ret fanatisk hvad angår alkohol selv i små mængder, selvom jeg ikke selv har kørekort, selv måske kommer med tog.

Jeg ser ikke kun et sådant arrangement som en mulighed for at mødes i anledning af 1 års jubilæet for Eroguide.dk, men også som en mulighed for at deltagerne efterfølgende på en helt anden måde kan relatere til hinanden, eksempelvis os der er aktive i chatten, for nogles vedkommende der har skrevet i forum og læst hinandense indlæg i årevis uden at ane hvem vi hver især er.

I det perspektiv ønsker jeg at satse på noget andet end eksempelvis en traditionel jule/påskefrokost, sådan som folk er vant til på arbejdspladsen, med familien eller i foreningen IRL.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bortset fra delen med alkohol fejler dit oplæg intet. Hvis det på nogen måde flasker sig med min kalender, så kunne jeg sagtens finde på at give fremmøde.

Det er da også dejligt at vi iblandt os har en så ansvarlig person der løfter fingeren for spirituskørsel, på det område er vi mere end 100% enige.

Mon ikke også flere finder ud af at køre sammen ?, jeg mener jo nok at såfremt 10-20 mand kan finde sammen om at dele den/de samme kvinder, så kan 4-5 stykker vel også dele en biltur ? :mrgreen::mrgreen:

Forsæt bare planlægningen! :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Oldie, og både Vejle, som Odense modellen levner rig mulighed for at kunne tage toget ud og hjem samme dag, omend en lørdag eller søndag er optimalt, hvis det overhovedet er realistisk for flest interesserede i at deltage?

Men hvad med forudbestilling og forudbetaling, er der nogle, mange nok der vil påtage sig at lægge ud sammen for resten, der så betaler os på dagen, der samtidig hvis de vil, vil påtage sig den eventuelle risiko herved?

Allerbedst, sidder der en restauratør og læser med der kan komme med det helt rigtige tilbud, forslag til betalingsmodel for deltagelse, der samtidig hænger transport logistisk sammen på sådan vis at vi kan komme ud og hjem indenfor kl ca 14 - kl ca 22, en hverdag, hvis folk kan i weekenden?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine øjne er du for omstændig i din planlægning :ugeek:

1. Stik en finger i jorden, find ud af om der overhovedet er interesse for en samling.

2. Find ud af rammerne for en sådan samling, skal vi til bønnemøde i Nørre Nissum frikirke, en tur i skoven med let påklædte kvinder eller skal den have en ordentlig gok i fødselsdagskagen, med sprut, flasker med brus og champagnepiger ? :lol:

3. Af svar på ovenstående stykker man lokaliteter, geografi, menu og økonomi sammen.

4. Tilmelding er bindende med forud betaling, møder man ikke frem er pengene tabt.

Det koncept har altid fungeret 8-)

Må jeg i øvrigt henlede opmærksomheden på muligheden, for at indrullere et af damernes etablisementer i en sådan begivenhed.

Det kan have visse fordele, stedet har højt til loftet i tilfælde af at samtalen skulle falde på emner som f.eks. sex og hvad der ellers kunne falde for inden for denne branche.

Jeg er ikke sikker på at alle steder er lige velegnet til foredrag om Berlin ture m.m. :mrgreen:

Man kunne forestille sig en mere eller mindre hjemmegjort buffet, samt naturligvis drikkevarer importeret af de af deltagerne der pendler over den tyske grænse for oplevelser.

Man kunne også forestille sig en buffet leveret fra en restaurant eller anden catering.

Muligheder er der masser af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg er omstændig i min planlægning af den grund at jeg er på bar bund med, hvad folk kan og gerne vil deltage i, hvor og hvornår de gerne deltager.

Det er udtryk for den finger jeg kan stikke i jorden, hvorefter jeg spørger, er der nogle af jer der har muligheder, og kan tilbyde det vi kan have behov for, som vi imidlertid ikke er vidende om nogen af os, før vi eventuelt får et sådant input/tilbud.

Efter min mening skal vi netop ikke lægge op til nogle af de scenarier du stiller op, for jeg vil gerne at piger og mutre kan møde op, uden nogen anden præmis end at de sætter sig til bords, uden i udgangspunktet andet for øje end det som vi mænd kunne komme for, hvis ingen af dem deltager - her ment som smalltalk, god mad og hinandens gode selskab.

Men jo en af de damers etablisementer kunne være en god løsning, med diner transportable levering, men som jeg ser det, helst ikke medbragte drikkevarer. Men er der nogle af sådanne etablisementer der kan afse stedet og tiden til et arrangement, uden at det går fra vagter og omsætning.

Når det så er sagt, kan networking og dialog mænd og damer imellem måske helt uformelt lægge spiren til former for selskabelighed, eventuelt som købesex events i det nye år, som vi sammen kan skabe en sådan økonomi i, at de damer og mutre kunne tænke sig at entrere hermed udenfor de daglige velkendte rammer, andet og mere bare sådan som nogle af dem plejer at arrangerer sig alternativt, en sjælden gang imellem.

Ikke mindst efterfølgende under brug af chatten til samme.

Jeg ville ønske at vi kunne forudbestille, tilmeldte kunne forudbetale, men jeg er bange for vi er for sent ude i forhold til de første 2 uger af januar til at vi kan gøre det. Vi kan næppe overholde en deadline for en eventuel afbestilling, og når vi til at kunne bestille, tror jeg at pengene er nødt til at falde samtidig, det må jeg/vi så bare lægge ud for.

Men kom frit frem, hvis nogle har løsningen på tidspres, sted og betaling.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men kom frit frem, hvis nogle har løsningen på tidspres, sted og betaling

Dårlig idé at afholde i december. Min erfaring er, at det kun vil betyde høj pris og lav kvalitet. Vent til engang i det nye år, hvor restaurationsbranchen ikke er så højaktiv som den er i december.

Desuden så har folk sikkert allerede kalenderen booket op i december med diverse julefrokoster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa :D

Hvormange gider mødes endsige kører langt for at få lidt at spise

og få en snak med andre om eroguide.dk og yderligere også evt afsløre

hvem der er bag ens handle.. :twisted:

Nej venner hvis RN eller ejeren vil fejre 1 års dagen.

Lej en eller 2 store busser, lad den ene starte nordpå og den anden

på sjælland og køre, til Hamborg og samle op undervejs, enten til

harmony eller atmos, bestil endelig tid i forvejen. :roll:

Så kan vi være der når de lukker op og vi kan hygge os sammen en

hel dag ja evt også det meste af natten og spise mad, drikke kaffe,

vand eller alkoholiske drikke, samt kneppe de søde piger efter behov

og bagefter tale om det. :oops:

Sådan en arrangement vil jeg gerne deltage i efter nytår

og folk skal tilmelde sig på forhånd og betale et beløb der dækker

bustransporten, tager man så ikke med er der alligevel til bussen. :lol:

Man kan jo på forhånd regne ud hvormange deltagere der skal til

for at det økonomisk kan betale sig, og evt kan man få klubben

til at spæde et beløb til!!! :D

Eller måske er en af medlemmerne velhavende og klarer en bus

eller to for os. det er jo økonomisk muligt. og også muligt at finde en sponsor evt. :mrgreen: .

Se det ville jo være en Jubilæumsfest som ville vække Jubel

og som der vill blive talt om længe..

PS og det er jo bare at remse alle de store byer op der stoppes i og en tid

man skal være ved bussen samt hvor, er der ikke for mange mødes busserne i

i sydjylland og alle fortsætter til Hamborg i en bus..

og så samme procedure hjem igen..

Tænk over det og drop kaffegildet med buffet.

for der kommer jeg i alle tilfælde ikke med.

hvorfor skulle jeg det, jeg kan ikke se hvad det ville give mig..

Næ det andet det ville være JUBIIII :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Filosoffen

Hensigten er ikke at afholde et arrangement i december, men som skrevet at afholde et arrangement en af følgende dage:

Selve jubilæums dagen er søndag den 13 januar, jeg vil selv kunne deltage på dagen, samt 1 af følgende alternative dage lørdag den 12 januar, mandag den 7 januar eller tirsdag den 8 januar - der kan foreslåes andre dage, hvor jeg så ikke nødvendigvis selv kan deltage.

Angående bestilling skrev jeg:

Tidshorisont

Hvis vi er interesseret i at gøre et jubilæums træf til virkeligehed, er vi ikke spor for tidligt ude, faktisk bør vi nok have alt på plads indenfor de næste max 3 uger? Inklusiv at lokaler, og mad er bestilt til og betalt for x antal deltagere.

og

Jeg ville ønske at vi kunne forudbestille, tilmeldte kunne forudbetale, men jeg er bange for vi er for sent ude i forhold til de første 2 uger af januar til at vi kan gøre det. Vi kan næppe overholde en deadline for en eventuel afbestilling, og når vi til at kunne bestille, tror jeg at pengene er nødt til at falde samtidig, det må jeg/vi så bare lægge ud for.

Men ja, det vil formentlig betyde at der skal betales i december for et arrangement i januar.

@Knajten

Jeg håber da at vi får til gruppeture til FKK Harmony først i det nye år, men for eget vedkommende beror det på initiativer for sig, som at jeg gerne så hjemlige alternativer i det nye år til at drage sammen til Tyskland, mon ikke vi efterhånden er mange nok til at det er økonomisk interessant for de hjemlige piger.

Men jo, jeg rejser gerne langt for en hyggelig brunch eller frokost buffet sammen med drengene herfra, og hvis tilfældet også sammen med piger og mutre, gerne med 1 års jubilæet for Eroguide.dk som anledning.

Det er så muligt at der ikke er mange der har lyst, men hvis der er nogle der har, så lad os se om vi kan få til at mødes.

Kan vi ikke nå det i januar, så kom med et bud på om vi kan arrangere noget i februar eller marts i stedet - hvad kan lade sig gøre, hvordan og hvor lang tid behøver vi at have det arrangeret før dagen vi mødes?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Jamen så må i have en god sammenkomst

jeg deltager desværre ikke i den slags..

mvh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker helt sikkert også Knajtens tur til Hamburg frem for et møde i røvballehallen eller lign. :) Ikke at RN's initiativ fejler noget, men jeg er altså klart med der hvor festen foregår :)

Skal vi være sociale, så lad os være det fuldt ud.

Som Knajten er inde på, så er logistikken såre enkel, handler udelukkende om transport, mad, vin og kvinder er på destinationen.

Og man kunne meget vel advare stedet om at der var et par busser på vej fyldt med kunder. Således burde det også være muligt med noget returkommision fra stedets side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venuslogen kunne og kan måske/måske ikke fortsat trække brugerne, mænd som piger fra det ganske land til deres årlige julefrokost, der jo så også er en traditionel en af slagsen.

Men måske er vi også på trods af den store fremgang på meget kort tid for Eroguide oppe imod en faktor i sammenligning med VL, den at VL har eksisteret i mere end 10 år mens Eroguide kun har været på banen i næsten 1 år.

Mennesker mødes vel til den slags lejligheder på baggrund af en eller anden form for bagvedliggende relation, som Eroguide måske behøver flere år til, for på samme vis at kunne trække brugerne til, i en anledning som denne.

Foreksempel kendte en del mænd og piger hos VL hinanden fra kundeforholdet til daglig, nogle af de samme mennesker kan være med på Eroguide nu, men føler måske ikke af den grund, at der endnu er miljø for et træf IRL.

Nå, men bliver det ikke til et træf, alle kan komme til, står jeg gerne for et eller andet, bare for Sjælland, hvis nogle er interesserede.

Knajten og Oldie kan jo åbne en tråd om en gruppe bus tur til FKK Harmony i stedet, og se om de kan få det til, men der må nok mindst indlægges 1 overnatning for at bussen skal kunne nå ned gennem, og op gennem Jylland, for at blive et tilbud til flest mulige.

Dog vil en sådan tur blive en ren mandetur - jeg ser gerne 1 årsdagen for Eroguide.dk, som begyndelsen til at piger og mænd, fremover kan arrangere noget for pigerne kommercielt givtigt, samtidig for interesserede mænd, i Danmark anderledes og mere interessant, at møde samlet op til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det behøver vi da ikke, jeg skal da ikke fejre

At eroguide fylder år, så skal det fejres så skal

Eroguide tage initiativet ikke mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog en aldeles fremragende idé med en fælles bustur til Hamburg, du har fået dig der, Knajten!!! :D

Om det så er i regi af jul, jubilæum, fødselsdag, skilsmisse, sølv-, guldbryllup eller bare af gemen liderlighed:

Det er sgu´ da liiiige netop DET, et forum som dette også bør bruges til, nemlig hjælp til selvhjælp og fælles oplevelser for os småskumle meningsfæller!

Jeg er HELT klar på sådan en fællestur - Også gerne på at deltage lidt i planlægningen.

Har et vist organisatorisk talent, og er ganske velbevandret ud i det tyske sprog her... Tar' eksempelvis gerne kontakten til klubberne dernede for at høre, hvilken af dem, der er villig til at gi' et godt tilbud til en flok liderbasser fra DK! ;)

Hvem har bussen? Mon ikke én til 12 -15 personer rækker til første hold afsted?

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...