Hop til indhold
Guest Lady C

Forvandlingen, del 16

Recommended Posts

Guest Lady C

kære @Nemtøs, @Gløden, @fraodense, @TheVoice, @Findus, @Høvdingen, @MickyM, @Misjo1@Butch , @Kysseglade Molly, @Wicker og alle andre der trofast og dagligt har fulgt " Forvandlingen" de sidste par uger.

Jeg kunne ikke selv vente og måtte færdiggøre handlingen. Så i slipper for at vente hele week-enden for at læse slutningen. Derfor får i del 16 og dermed sidste del idag. 

Denne del er barsk - men i kan jo næsten regne ud at det ikke kan ende godt :) 

I skal have stor tak for at følge den indtil " the very end " - det er første gang jeg skriver en novelle på den her måde - nærmest interaktiv.  Det har været en fed rejse, men jeg kan også mærke at jeg nu har brug for en pause og for at komme væk fra det univers af horror jeg selv har skabt i min " syge " hjerne ha ha. Den trivielle dagligdag kan have sine fordele og jeg savner den en smule efter at have tilbragt det meste af min tid sammen med Jens og hans verden. ( billedligt talt ) 

Forvandlingen er nu tilendebragt og her har i sidste del. God fornøjelse:) 

.............................................................................................................................................

Der lød et højt gennemtrængende skrig. Et skrig der gik gennem marv og ben. En lyd der fik de kvækkende frøer til at tie stille for et kort øjeblik og fuglesangen udenfor til at forstumme. Haren der spiste græs kiggede opmærksomt op og dens tyggende kæber gik i stå. For skriget var et af de slags der rører ved noget universielt - noget der får alle levende organismer på jorden til at stoppe op og lytte. Et primalskrig. Og skriget kom indefra ham selv. 

Og den boble han for minutter siden havde følt sig beskyttet af var bristet  og det var som om han så lige ned i et rødt og afgrundsdybt helvede som han hang lige hen over. Men han så ikke lige ned i et flammende helvede - han så ind i Marias døde glasagtige øjne mens hendes hoved vuggede under fruens tag om hendes hår.

Celias øjne var ikke døde. Tilgengæld var de kolde som is. Hun stod med sin arm udstrakt med sin venindes døde forådnede hoved i sin hånd. I den anden havde hun bajonetsaven. Der hang stadig kødrester af Marias hals på takkerne.

Der lød stemmer i baggrunden fra højtaleren. Det var vejrudsigten. Noget om at der ville komme regn. Det lød så fjernt - hvordan kunne livet bare gå videre som om ingenting skete når alt  stod stille i visse andres verden?

Lugten af råddenskab fyldte rummet. Han brækkede sig i en lårtyk stråle der nær havde ramt det afskårne hoved. 

" Frue - Jeg kan ikke... Det var et uheld.. Det det... skulle .... aldrig ....være .... sket " Stemmen lød fremmed . Han lod hulkende sit hoved falde  forover. Mærkede urinen strømme ned af sit ben og blive til en sø på gulvet.

" Du skal lade være med at kalde Mig Frue. Jeg er ikke din Frue - Jeg hedder Celia. Og min veninde her hedder Maria. Kan du sige pænt goddag ? "

Hendes stemme var rolig, velovervejet og blottet for følelse. Ikke engang vrede var der at spore i den. Han ville ofre alt hvis bare huset skvattede sammen over dem begge lige nu og begravede ham levende.

Han mærkede en hånd i sin nakke. Hånden var iskold. Ligesom hendes stemme. Hun rettede hans hoved op så han igen havde Marias hovede lige ud for sit ansigt. Hendes næse var gået i halv opløsning - der kravlede en hvid mide ud af det ene næsebor.

  "kys hende så - det skylder du hende efter alt det du har gjort "

Han nåede ikke at blve færdig med endnu en opkastning da Marias hovede blev presset ind i hans ansigt samtidig med at hans eget blev ført fremefter af den kolde hånd i nakken.

" Vis hende at du ikke gjorde det med vilje - Vis hende hvor meget du fortryder det du gjorde og kys hende "

Hans eget bræk blev tværet ud og blandede sig med Marias hud der gik i stykker og åbnede op for noget stinkende væske nedenunder. Hans mave gik i kramper af at brække sig og han mærkede en  lugt af lort blande sig med liglugten. Han havde skidt ned af sig selv.

"puha - hvor du dog sviner " " skammer du dig ikke, når du nu har fået en så fin ny gæst "

Hun vendte det afskårne hoved om mod sig selv og talte med en forvrænget stemme til det : " Se Maria - hvor uhøflig Jens han er - han både brækker sig - skider og pisser på gulvet når han får gæster. Han er vel nok uforskammet.. Hvad skal vi gøre med sådan en som ham synes du ?" 

Han kiggede ud af øjenkrogen på hende. Hun lod som om hun førte en samtale med hovedet og holdt det op for hendes øre som om hovedet sagde noget til hende.

" Nå synes du det?... Har du lyst til det ? " Men det har han da ikke fortjent - synes du ?

Hårene i nakken rejste sig på ham - hvad var det for planer hun havde ?

Celia vendte hovedet om imod ham igen. Det var som en grotesk bugtalerdukke der sad på hånden af sin dukkefører. Celias før så brune øjne  havde nu den samme kulør som stål. Hendes ansigt var udtryksløst og den store udstående vene i hendes tinding var det eneste der afslørede en emotionel påvirkning da hun sagde :

" Maria siger hun gerne vil give dig et blowjob" Hun siger at det bliver det sidste du nogensinde får så hun vil have æren af at give dig det "

Selvom han godt vidste at det ikke kunne lade sig gøre at komme fri af manchetterne prøvede han alligevel.  Igen hørte han sig selv skrige - denne gang  råbte han hjææælp.

" Det var da en mærkelig reaktion - at skrige på hjælp når man tilbydes et blowjob tsk tsk "

Og da hun satte den dødes mund hen over hans pik følte han at hans hjerte gik i stå og håbede på at han endelig var blevet indhentet af hans årelange kamp mod et for højt blodtryk så han nu kunne få en blodprop og blive befriet fra dette helvede han befandt sig i.

Derefter mistede han heldigvis bevidstheden.

Da han langsomt kom til sig selv igen mærkede han som det første en svien på sit lem.  Han kiggede ned og så Marias hovede sidde på hans pik. Bundet fast om hans hofter med gaffatape. Han kunne ikke vride sig løs af hovedet. Men han prøvede. Han vred sine hofter rystede dem og tippede dem så meget rebet og fastspændingen tillod.

Han havde aldrig helt kunnet sætte sig ind psykiske sygdomme. Men havde syntes at mennesker i psykose med vrangforestillinger og hørehallucinationer måtte være nogle af de mest lidende væsner overhovedet. Indtil han en dag havde siddet til bords med en overlæge i psykiatri der havde forklaret ham at nogle patienter havde været udsat for så svære og angstfulde begivenheder i deres liv at de måtte flygte ind i en psykose for at holde virkeligheden ude og væk fra deres bevidsthed. Fordi sindet ikke kunne håndtere virkeligheden og derfor måtte skabe en anden verden for at kunne overleve psykisk. 

Han forstod det hele nu. Det med psykoser.  For han kunne ikke klare at være i det her. Han kunne ikke flygte og han kunne ikke kæmpe for han var bundet. Det eneste han kunne var at blive sindssyg. Og pludselig havde han en flugtvej. Inden i sig selv. En dør til et univers af vanvid havde åbnet sig og han gik derind. Ikke som et bevidst valg men som noget hans underbevidst besluttede. 

Han begyndte at skiftevis grine - skiftevis synge højt.  Og tilsidst skreg han tonerne af " se den lille kattekilling " så højt at hans stemme blev hæs. Sang melodien om og om igen mens han lavede dansebevægelser i det omfang fikseringen lod ham gøre det.

Han registrerede selvfølgelig ikke Celia rode i hans pung og derefter finde kørekort og sygesikringsbevis frem. Han registrerede heller ikke at hun søgte på hans adresse og fandt hans telefonnummer. Hvordan hun  tog sin telefon og tastede nummeret ind og hvordan hun talte med hans kone i den anden ende. Hvordan hun tog et par billeder af ham og filmede ham med sin telefon og hvordan hun sendte det videre til flere forskellige numre - deriblandt hans kone.

Han var helt væk i psykosens tåger da hun derefter ringede til politiet og han havde heller ingen opfattelse af at hun  gik helt tæt på ham - kyssede ham på kinden og hviskede i hans øre :

"farvel Jens - god fornøjelse i helvede "  

Derefter vendte hun om på hælen og gik. Lukkede stille døren efter sig og kørte i hans bil væk fra stedet.

Tilbage stod han nu. Med Marias rådnende hoved bundet fast til sin pik. Ligvæsken fra hendes mund sved på hans hud på pikken imens han skrålede den lille kattekilling med sine lungers fulde kraft. For Jens vidste ikke længere hvem og hvad han var og hvor han befandt sig.

Forvandlingen var fuldendt.................................................

 

Slut................................................................................................................  

............................................................................................................................................  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOOOOOLD nu kæft!!!!!!:eek::eek::eek:

Sikken et talent du har!!!

Jens havde personligt haft det bedre som DØD!!!:)

1000-1000-1000 tak for en meget velskrevet og fængslende beretning

God Weekend<3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind TaaaaaK for en dejlig ´rejse´;;;;; godt gået - nu mangler vi bare, at få filmatiseret Forvandlingen;;;;;

Redigeret af Høvdingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lady C jeg må indrømme jeg er temmeligt imponeret.

Dels er "Forvandlingen" flot rent sprogligt, så personen "Jens" og hans fald ind i vanviddet bliver sært logisk og forståeligt, dels har du i hvert eneste afsnit formået at give fortællingen et tvist som efterlader næste afsnit fuldstændigt åbent. Men især er jeg imponeret af den er skrevet "on the fly" og alligevel er blevet så helstøbt - det ville jeg aldrig kunne gøre. 

Fortællingen har, trods sit emne, været et af de sjældne lyspunkter på EG - og jeg håber du en anden gang kunne overtales til en ny historie :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en spændende rejse, hvor jeg dagligt har nydt at følge din fantasi udvikle sig. Stor ros for din imponerende fortællemåde, der er jo næsten en kriminalforfatter gemt i dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

@Lady C tusind  tak  for  dine  beskrivende  og  fængslende  fortællinger.  Du  er  en  utrolig dygtig  beskriver og  fortæller.  Tak  for  deling  af  dine evner  i skrift.

Ved  ikke  hvad  jeg  skal  skrive  udover  Tak til  dig og  for  dig. 

Rigtig  god  weekend  - jeg  håber  du  får  lysten til at  dele  endnu  en  fortælling på  et  tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Sikke en fabelagtig afslutning - jeg er målløs og kan næsten ikke finde ord. En helt igennem fantastisk ende på historien og jeg kan kun samstemmende med de øvrige responser du har fået, næsten ikke rose din fantasi og fortælleevne nok.

Jeg lægger mig på knæ for dig af beundring.

Kan godt forstå du nu @Lady C har brug for at tænke andre tanker - det tror jeg vi er flere der nu også har brug for:)

Håber du en anden gang vil berige os alle med endnu en historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ellers lidt opstemt før jeg læste afslutningen og tænke "Det var nok ikke så skidt med et bette BJ iaften".  Jeg bliver hjemme og ser X factor i stedet. 

Som de andre allerede har skrevet er jeg også vildt imponeret over dine skrive talenter og fantasi.  Nu har jeg så lige tygget lidt på afslutningen -  Meget raffineret form for hævn.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Tak til vores egen "Sara Blædel":)

Hold kæft et vildt skrive talent du har:wub:

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo helt vildt - altså som i: "helt vildt!". Jeg skal lige bruge lidt tid på at forstå hvad jeg har læst, jeg skal lige "sunde mig lidt" så at sige...

- Men @Lady C - dit skrivetalent forpligter :-) - Tag dig nogle velfortjente uger med hverdagen, det har du i den grad fortjent! - Men jeg håber (og jeg tror at jeg håber på vegne af mange) at dette ikke var enden, men derimod begyndelsen på en række fantastiske fortællinnger fra din side. Du skal i hvert fald have et stort "Tak" herfra: For at dele dine velskrevne ord med os. - Ord der fik os til at smile, ord der fik os til at gyse og ord som man tænker over flere timer efter at de var læst. Du tog os på en vild rejse og du trak os til tider ved næsen igennem manegen. Merci!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Stephen King go home!! Jeg bliver helt bange for at gå rundt her i de mørke Polske skove :) 

Selvfølgelig måtte en erfaren domina kunne knække Jens, men sikken et plot :) 

Tak til @Lady C for en fantastisk gyser...

( er du sikker på at du ikke vil udgive den :)  )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op en rejse du har taget os med på, med din skrivestil, fortæller evne og vildt spændende fantasi. 

Jeg har set frem til, og nydt hvert et afsnit, og vil helt klart vende tilbage og læse afsnittene igen.

Tak for rejsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Din fantasi, den er jo helt ude af den her verden! :shock: :wacko: :o

Den slutning, den havde jeg slet ikke set komme, velfortjent, sygeligt, skræmmende og ulækker. (Elsker det). 

Tak for en fantastisk historie, fra start til slut, jeg har jo været helt bidt af den lige fra første del. 

Tak for at du har gjort hyggeforum en del mere spændende på det sidste, kommer til at savne dit input her i forum. 

Stort tak herfra :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55
Lady C skrev, den 5.4.2019 at 15:42:

kære @Nemtøs, @Gløden, @fraodense, @TheVoice, @Findus, @Høvdingen, @MickyM, @Misjo1@Butch , @Kysseglade Molly, @Wicker og alle andre der trofast og dagligt har fulgt " Forvandlingen" de sidste par uger.

Jeg kunne ikke selv vente og måtte færdiggøre handlingen. Så i slipper for at vente hele week-enden for at læse slutningen. Derfor får i del 16 og dermed sidste del idag. 

Denne del er barsk - men i kan jo næsten regne ud at det ikke kan ende godt :) 

I skal have stor tak for at følge den indtil " the very end " - det er første gang jeg skriver en novelle på den her måde - nærmest interaktiv.  Det har været en fed rejse, men jeg kan også mærke at jeg nu har brug for en pause og for at komme væk fra det univers af horror jeg selv har skabt i min " syge " hjerne ha ha. Den trivielle dagligdag kan have sine fordele og jeg savner den en smule efter at have tilbragt det meste af min tid sammen med Jens og hans verden. ( billedligt talt ) 

Forvandlingen er nu tilendebragt og her har i sidste del. God fornøjelse:) 

.............................................................................................................................................

Der lød et højt gennemtrængende skrig. Et skrig der gik gennem marv og ben. En lyd der fik de kvækkende frøer til at tie stille for et kort øjeblik og fuglesangen udenfor til at forstumme. Haren der spiste græs kiggede opmærksomt op og dens tyggende kæber gik i stå. For skriget var et af de slags der rører ved noget universielt - noget der får alle levende organismer på jorden til at stoppe op og lytte. Et primalskrig. Og skriget kom indefra ham selv. 

Og den boble han for minutter siden havde følt sig beskyttet af var bristet  og det var som om han så lige ned i et rødt og afgrundsdybt helvede som han hang lige hen over. Men han så ikke lige ned i et flammende helvede - han så ind i Marias døde glasagtige øjne mens hendes hoved vuggede under fruens tag om hendes hår.

Celias øjne var ikke døde. Tilgengæld var de kolde som is. Hun stod med sin arm udstrakt med sin venindes døde forådnede hoved i sin hånd. I den anden havde hun bajonetsaven. Der hang stadig kødrester af Marias hals på takkerne.

Der lød stemmer i baggrunden fra højtaleren. Det var vejrudsigten. Noget om at der ville komme regn. Det lød så fjernt - hvordan kunne livet bare gå videre som om ingenting skete når alt  stod stille i visse andres verden?

Lugten af råddenskab fyldte rummet. Han brækkede sig i en lårtyk stråle der nær havde ramt det afskårne hoved. 

" Frue - Jeg kan ikke... Det var et uheld.. Det det... skulle .... aldrig ....være .... sket " Stemmen lød fremmed . Han lod hulkende sit hoved falde  forover. Mærkede urinen strømme ned af sit ben og blive til en sø på gulvet.

" Du skal lade være med at kalde Mig Frue. Jeg er ikke din Frue - Jeg hedder Celia. Og min veninde her hedder Maria. Kan du sige pænt goddag ? "

Hendes stemme var rolig, velovervejet og blottet for følelse. Ikke engang vrede var der at spore i den. Han ville ofre alt hvis bare huset skvattede sammen over dem begge lige nu og begravede ham levende.

Han mærkede en hånd i sin nakke. Hånden var iskold. Ligesom hendes stemme. Hun rettede hans hoved op så han igen havde Marias hovede lige ud for sit ansigt. Hendes næse var gået i halv opløsning - der kravlede en hvid mide ud af det ene næsebor.

  "kys hende så - det skylder du hende efter alt det du har gjort "

Han nåede ikke at blve færdig med endnu en opkastning da Marias hovede blev presset ind i hans ansigt samtidig med at hans eget blev ført fremefter af den kolde hånd i nakken.

" Vis hende at du ikke gjorde det med vilje - Vis hende hvor meget du fortryder det du gjorde og kys hende "

Hans eget bræk blev tværet ud og blandede sig med Marias hud der gik i stykker og åbnede op for noget stinkende væske nedenunder. Hans mave gik i kramper af at brække sig og han mærkede en  lugt af lort blande sig med liglugten. Han havde skidt ned af sig selv.

"puha - hvor du dog sviner " " skammer du dig ikke, når du nu har fået en så fin ny gæst "

Hun vendte det afskårne hoved om mod sig selv og talte med en forvrænget stemme til det : " Se Maria - hvor uhøflig Jens han er - han både brækker sig - skider og pisser på gulvet når han får gæster. Han er vel nok uforskammet.. Hvad skal vi gøre med sådan en som ham synes du ?" 

Han kiggede ud af øjenkrogen på hende. Hun lod som om hun førte en samtale med hovedet og holdt det op for hendes øre som om hovedet sagde noget til hende.

" Nå synes du det?... Har du lyst til det ? " Men det har han da ikke fortjent - synes du ?

Hårene i nakken rejste sig på ham - hvad var det for planer hun havde ?

Celia vendte hovedet om imod ham igen. Det var som en grotesk bugtalerdukke der sad på hånden af sin dukkefører. Celias før så brune øjne  havde nu den samme kulør som stål. Hendes ansigt var udtryksløst og den store udstående vene i hendes tinding var det eneste der afslørede en emotionel påvirkning da hun sagde :

" Maria siger hun gerne vil give dig et blowjob" Hun siger at det bliver det sidste du nogensinde får så hun vil have æren af at give dig det "

Selvom han godt vidste at det ikke kunne lade sig gøre at komme fri af manchetterne prøvede han alligevel.  Igen hørte han sig selv skrige - denne gang  råbte han hjææælp.

" Det var da en mærkelig reaktion - at skrige på hjælp når man tilbydes et blowjob tsk tsk "

Og da hun satte den dødes mund hen over hans pik følte han at hans hjerte gik i stå og håbede på at han endelig var blevet indhentet af hans årelange kamp mod et for højt blodtryk så han nu kunne få en blodprop og blive befriet fra dette helvede han befandt sig i.

Derefter mistede han heldigvis bevidstheden.

Da han langsomt kom til sig selv igen mærkede han som det første en svien på sit lem.  Han kiggede ned og så Marias hovede sidde på hans pik. Bundet fast om hans hofter med gaffatape. Han kunne ikke vride sig løs af hovedet. Men han prøvede. Han vred sine hofter rystede dem og tippede dem så meget rebet og fastspændingen tillod.

Han havde aldrig helt kunnet sætte sig ind psykiske sygdomme. Men havde syntes at mennesker i psykose med vrangforestillinger og hørehallucinationer måtte være nogle af de mest lidende væsner overhovedet. Indtil han en dag havde siddet til bords med en overlæge i psykiatri der havde forklaret ham at nogle patienter havde været udsat for så svære og angstfulde begivenheder i deres liv at de måtte flygte ind i en psykose for at holde virkeligheden ude og væk fra deres bevidsthed. Fordi sindet ikke kunne håndtere virkeligheden og derfor måtte skabe en anden verden for at kunne overleve psykisk. 

Han forstod det hele nu. Det med psykoser.  For han kunne ikke klare at være i det her. Han kunne ikke flygte og han kunne ikke kæmpe for han var bundet. Det eneste han kunne var at blive sindssyg. Og pludselig havde han en flugtvej. Inden i sig selv. En dør til et univers af vanvid havde åbnet sig og han gik derind. Ikke som et bevidst valg men som noget hans underbevidst besluttede. 

Han begyndte at skiftevis grine - skiftevis synge højt.  Og tilsidst skreg han tonerne af " se den lille kattekilling " så højt at hans stemme blev hæs. Sang melodien om og om igen mens han lavede dansebevægelser i det omfang fikseringen lod ham gøre det.

Han registrerede selvfølgelig ikke Celia rode i hans pung og derefter finde kørekort og sygesikringsbevis frem. Han registrerede heller ikke at hun søgte på hans adresse og fandt hans telefonnummer. Hvordan hun  tog sin telefon og tastede nummeret ind og hvordan hun talte med hans kone i den anden ende. Hvordan hun tog et par billeder af ham og filmede ham med sin telefon og hvordan hun sendte det videre til flere forskellige numre - deriblandt hans kone.

Han var helt væk i psykosens tåger da hun derefter ringede til politiet og han havde heller ingen opfattelse af at hun  gik helt tæt på ham - kyssede ham på kinden og hviskede i hans øre :

"farvel Jens - god fornøjelse i helvede "  

Derefter vendte hun om på hælen og gik. Lukkede stille døren efter sig og kørte i hans bil væk fra stedet.

Tilbage stod han nu. Med Marias rådnende hoved bundet fast til sin pik. Ligvæsken fra hendes mund sved på hans hud på pikken imens han skrålede den lille kattekilling med sine lungers fulde kraft. For Jens vidste ikke længere hvem og hvad han var og hvor han befandt sig.

Forvandlingen var fuldendt.................................................

 

Slut................................................................................................................  

............................................................................................................................................  

Måske et dumt spørgsmål, men hvor kan man læse de foregående afsnit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Lasse55_:Som serveU ganske rigtig skriver så kan du læse de foregående afsnit i dette  forum. Det betyder så osse at du bliver nødt til at gå nogle sider tilbage for at finde del 1. Men det er ærgerligt at du er startet med at læse slutningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man ikke få lagt dem sammen? Nu historien er slut? Så er det måske lidt nemmere for de nytilkomne? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kysseglade Molly skrev, for 32 minutter siden:

Kan man ikke få lagt dem sammen? Nu historien er slut? Så er det måske lidt nemmere for de nytilkomne? :)

Jeg tænker at det kommer til at fylde for meget at lægge alle 16 kapitler sammen. 

Det vil jo blive et indlæg på ca 16 sider og det er ikke sikkert det kan lade sig gøre ( er tilladt ? ) 

Men jeg kan da godt afsløre at der arbejdes  på en udgivelse af forvandlingen. Den vil blive endnu længere da jeg er igang med at tilføje nogle flere kapitler og lave en smule om. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55

Dog må jeg tilslutte mig de læsere, der roser dine sproglige egenskaber. Du skriver i et flydende og let forståeligt sprog, som ville gøre enhver dansklærer stolt.

Handlingen er dig no-go i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2019 at 12:19:

Jeg tænker at det kommer til at fylde for meget at lægge alle 16 kapitler sammen. 

Det vil jo blive et indlæg på ca 16 sider og det er ikke sikkert det kan lade sig gøre ( er tilladt ? ) 

Men jeg kan da godt afsløre at der arbejdes  på en udgivelse af forvandlingen. Den vil blive endnu længere da jeg er igang med at tilføje nogle flere kapitler og lave en smule om. :)  

Hehe, @Lady C, jeg havde det på fornemmelsen, det er altså også for godt til ikke at blive bragt videre;), må jeg fremkomme med et lille forslag?, prøv evt. at få en dygtig tegner til at illustrerer omslag og bog, en sort stregtegning vil, i min verden, fremhæve det dystre i historien, held og lykke med projektet :)

p.s. det var noget svært for mig at læse de sidste afsnit. der er sku ikke meget internet eller mobil signal for den sag skyld, lang ude i skoven i Polen, så jeg måtte ud på en god tur og finde et højt punkt (et skydetårn faktisk, selv om jeg ikke er jæger, altså efter fugle eller dyr, kun tobenede :rolleyes:) for at kunne læse med, men det var alle anstrengelserne værd :P

Venter spændt på første oplæg...  

Redigeret af Misjo1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Misjo1 

Wow - at du har gjort dig så store anstrengelser for at læse min novelle gør mig da næsten helt forlegen og meget taknemmelig. <3 

Dit forslag til cover er godt - jeg tænker også at det skal være et tegnet cover. Hvis du kender en dygtig tegner der tør tage sig opgaven hører jeg gerne fra dig :) 

Jeg har foreløbig skrevet 7 nye kapitler som skal ligge i starten og hvor vi får et større indblik i Jens´ personlighed og liv og der bliver også gået mere i dybden med hans ægteskab og  hvilke bevæggrunde der gør sig gældende for hans møde med sin Domina og hvorfor han søger det univers. :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 7 timer siden:

@Misjo1 

Wow - at du har gjort dig så store anstrengelser for at læse min novelle gør mig da næsten helt forlegen og meget taknemmelig. <3 

Dit forslag til cover er godt - jeg tænker også at det skal være et tegnet cover. Hvis du kender en dygtig tegner der tør tage sig opgaven hører jeg gerne fra dig :) 

Jeg har foreløbig skrevet 7 nye kapitler som skal ligge i starten og hvor vi får et større indblik i Jens´ personlighed og liv og der bliver også gået mere i dybden med hans ægteskab og  hvilke bevæggrunde der gør sig gældende for hans møde med sin Domina og hvorfor han søger det univers. :) 

 

 

Det er mig der takker:), og jeg synes at den udvidelse af historien du har udtænk passer rigtig godt til plottet, jeg glæder mig til at se/læse det færdige resultat.

Jeg har ikke sådan lige en tegner ved hånden, men kendte får år tilbage en tjekkisk pige, der ernærede sig som gade kunstner, med portræt tegninger, sindssyg dygtig, jeg vil se om jeg kan støve hende op, du hører fra mig når / hvis det lykkedes.

(Og nu undre du dig måske over hvad det er med mig og Østeuropa:), jeg arbejdede en årrække i mine yngre dage som rejsemontør i Østeuropa, med base i Polen, så jeg har et stort netværk af gode venner i hele den gamle østblok.B))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 8 timer siden:

Jeg har foreløbig skrevet 7 nye kapitler som skal ligge i starten og hvor vi får et større indblik i Jens´ personlighed og liv og der bliver også gået mere i dybden med hans ægteskab og  hvilke bevæggrunde der gør sig gældende for hans møde med sin Domina og hvorfor han søger det univers. :) 

@Lady C Hvis du får brug for feedback på dine nye kapitler melder jeg mig gerne på banen. Tænker det er interessant læsning at få baggrunden for hvorfor Jens opsøger hans “kinky side”. 

Det kunne også være spændende at få lidt mere kød på Clairs liv og vide hvad der sker efter hun kører fra ødegården i Sverige.

Redigeret af fraodense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Lady C

Meget spændende læsning.Det har været både barskt,skræmmende,og ret uhyggeligt,,men samtidig en stor fornøjelse at læse "forvandlingen".Det kunne være rigtig fedt med et par tegninger af forløbet,men det ville jo hurtigt gribe om sig,,jeg har en masse billeder i mit hoved af de forskellige situationer.

Håber at kunne læse flere gode skriv fra dig i fremtiden,,tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 32 minutter siden:

 

Det kunne også være spændende at få lidt mere kød på Clairs liv og vide hvad der sker efter hun kører fra ødegården i Sverige.

Der er jeg ikke helt enig, jeg synes netop at afslutningen på Clairs rolle er perfekt, hun glider ud i vinden...historien her handler jo primært om Jens, så hans baggrund og bevægegrunde er interessante.

At den streng omkring hende så måske kunne være optakten til en ny novelle, ja det er jo så en anden sag..  Vi må sætte vores lid til forfatteren. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...