Hop til indhold
Guest Lady C

Forvandlingen, del 16

Recommended Posts

Guest fraodense
Misjo1 skrev, for 5 minutter siden:

Der er jeg ikke helt enig, jeg synes netop at afslutningen på Clairs rolle er perfekt, hun glider ud i vinden...historien her handler jo primært om Jens, så hans baggrund og bevægegrunde er interessante.

At den streng omkring hende så måske kunne være optakten til en ny novelle, ja det er jo så en anden sag..  Vi må sætte vores lid til forfatteren. ;)

Kan være tilbøjelig til at give dig ret, men du kunne nu være interessant at vide hvilke tanker der går gennem hendes hoved - og ja, det kunne meget vel være afsæt for en ny novelle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@fraodense og @Misjo1 :  

Uh jeg bliver lige nødt til at rette jer. Hun hedder ikke Claire, hun hedder Celia. :P 

Det er interessant at der spekuleres i hvad der vil ske med hende herefter. Se det giver allerede mig nogle ideer nu. Dog skal historien være slut hvor den er. At der kan komme en slags fortsættelse på et tidspunkt er dog ikke udelukket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Uh jeg bliver lige nødt til at rette jer. Hun hedder ikke Claire, hun hedder Celia. :P 

Det var da et navn der starter med C ^_^  - de to navne er jo næsten identiske i forhold til bogstaver, kun et lille r til forskel

Redigeret af fraodense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
fraodense skrev, for 5 minutter siden:

Det var da et navn der starter med C ^_^  - de to navne er jo næsten identiske i forhold til bogstaver, kun et lille r til forskel

Det er helt ok - hun kunne også sagtens have heddet claire :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 16 minutter siden:

@fraodense og @Misjo1 :  

Uh jeg bliver lige nødt til at rette jer. Hun hedder ikke Claire, hun hedder Celia. :P 

 

Næææ, ret skal være ret, Celia det er navnet:)

Lady C skrev, for 16 minutter siden:

@fraodense og @Misjo1 :  

 

Det er interessant at der spekuleres i hvad der vil ske med hende herefter. Se det giver allerede mig nogle ideer nu. Dog skal historien være slut hvor den er. At der kan komme en slags fortsættelse på et tidspunkt er dog ikke udelukket :) 

Hehe, jeg tror at vi har vækket en lille spire i dig, og det i øvrigt en meget kreativ en, keep on my dear @Lady C,(ups det var måske ikke det rette navn til en Domina) hehe

fraodense skrev, 1 time siden:

Kan være tilbøjelig til at give dig ret, men du kunne nu være interessant at vide hvilke tanker der går gennem hendes hoved - og ja, det kunne meget vel være afsæt for en ny novelle :)

Nemlig ! I Like :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 12.4.2019 at 12:19:

Men jeg kan da godt afsløre at der arbejdes  på en udgivelse af forvandlingen. Den vil blive endnu længere da jeg er igang med at tilføje nogle flere kapitler og lave en smule om.

Det var da en fed nyhed, super nice! - Er enig med @Misjo1 : Dine tekster fortjener at komme "videre"...  Håber at det lykkes med en udgivelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den ‎12‎-‎04‎-‎2019 at 12:19:

Men jeg kan da godt afsløre at der arbejdes  på en udgivelse af forvandlingen. Den vil blive endnu længere da jeg er igang med at tilføje nogle flere kapitler og lave en smule om. :)  

Jeg kunne selvfølgelig bare sende en PM og spørge, men jeg tror faktisk at mange gerne vil høre, hvordan det gik med udgivelsen.  Hvis den er udgivet er jeg bestemt meget interesseret.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Jeg kunne selvfølgelig bare sende en PM og spørge, men jeg tror faktisk at mange gerne vil høre, hvordan det gik med udgivelsen.  Hvis den er udgivet er jeg bestemt meget interesseret.  :)

Hejsa :)

Der er lavet et prøvetryk.  Og jeg er ikke helt tilfreds med et par af kapitlerne som jeg skal have lavet om. Har bare haft mega travlt med så meget andet i mit liv for tiden så er gået lidt i stå i processen. Så det er faktisk godt at du skubber lidt til mig :) 

Bogen er på 133 sider.  For jeg har jo tilføjet en del kapitler til den oprindelige tekst.  De nye kapitler  ligger forrest og bogen er inddelt i 2 dele. Den sidste del handler om det som i allerde har læst her på EG. Den første del handler om optakten til jens besættelse af Celia. Man hører om hans liv og lærer ham lidt bedre at kende. Man hører også en del mere til hans forhold med hans hustru og hans arbejde. 

Det har været en fantastisk proces at skrive den :) Og jeg LOVER at jeg selvfølgelig nok skal give besked til alle der har fulgt den når og hvis den udgives. :) 

  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 49 minutter siden:

 

Det har været en fantastisk proces at skrive den :) Og jeg LOVER at jeg selvfølgelig nok skal give besked til alle der har fulgt den når og hvis den udgives. :) 

  

Hvad hvis man først lige har opdaget den nu til morgen, og er blevet helt grebet af den efter at have læst slutningen? Håber det ikke kun er for de inviede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lauersen skrev, Lige nu:

Hvad hvis man først lige har opdaget den nu til morgen, og er blevet helt grebet af den efter at have læst slutningen? Håber det ikke kun er for de inviede.

jeg håber så ikke du starter med at læse slutningen ;) Det vil ødelægge det hele . 

Det er takket være mine følgere og læsere på eroguide ( og det er virkelig sådan det forholder sig ) at den bog er blevet skrevet.  For uden den respons og de input jeg fik for hver kapitel jeg lagde ud ville bogen aldrig være blevet skrevet. Så jeg føler jeg skylder mine læsere her på eroguide en kæmpe tak for at få hevet mine forfatterevner frem i mig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

jeg håber så ikke du starter med at læse slutningen ;) Det vil ødelægge det hele . 

Det er takket være mine følgere og læsere på eroguide ( og det er virkelig sådan det forholder sig ) at den bog er blevet skrevet.  For uden den respons og de input jeg fik for hver kapitel jeg lagde ud ville bogen aldrig være blevet skrevet. Så jeg føler jeg skylder mine læsere her på eroguide en kæmpe tak for at få hevet mine forfatterevner frem i mig. :) 

Det kom jeg så til i min iver. Men nu vil jeg jo vide hvordan de nåede dertil, og hvordan det hele startede. Den vil muligvis virke fint som en rammefortælling eller med flash-back.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...