Hop til indhold
DiNozzo

SD: Betaler man for et kemi møde?

Recommended Posts

Hej,

 

Er ny på SD og har skrevet frem og tilbage med en ung dame på 24. Hun blev ved med at skrive hun ikke var til sex på første møde hvilket jeg accepterede. Tilbød hende at mødes på en Café eller hjemme hos mig. Hun ville mødes hjemme hos mig, men ville lige høre hvor meget sugar hun ville få selv om det ikke endte med sex. Jeg sagde hun kunne bare nævne prisen, men det nænnede hun ikke. Jeg tilbød så at lave mad med en god flaske vin og at betale for taxa tur-retur, da dette jo kun var et kemi møde. Derefter blev jeg blokeret.

Hun var ellers sød nok når vi skrev sammen.

Er det normalt at betale for et kemi møde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope , glem det....find en anden....viser jo hvor seriøs hun var selvom du viste dig fra din gode side.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver babe bestemmer sine vilkår. Hver dad bestemmer, hvad han vil acceptere. I dette tilfælde er der måske nogle signaler, som en af jer har overset/overhørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt betaler jeg middag/frokost på en hyggelig café, men jeg lægger ikke penge på bordet ved første kemimøde. Derimod tager jeg altid en gave med, ved andet møde (udover cash eller hvad hun nu ønsker sig), hvis det da bliver til et andet møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

Personligt betaler jeg middag/frokost på en hyggelig café, men jeg lægger ikke penge på bordet ved første kemimøde. Derimod tager jeg altid en gave med, ved andet møde (udover cash eller hvad hun nu ønsker sig), hvis det da bliver til et andet møde.

Hvad kunne en gave f.eks. være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nu benytter jeg ikke SD i den forstand, det skrives, men jeg ville ikke tilbyde en eneste krone for et “kemisk møde” derimod ville facilitere mødet som landsbytossen skriver det, tænker at de der forlanger betaling “meeting only” ikke behøver lave andet end kemi møder og tjene en rund sum om måneden på det.

Men som Casten skrev, hver person sit koncept..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Betale for et kemimøde!!!!:-o

Håber sgu ikke der findes nogen mænd der hopper på det bedrag.

Det er da voldsomt ydmygende og skulle betale for en relation som måske bliver den eneste..

Det har intet og gøre med prostitution eller dating. 

Det er ren udnyttelse af det naive køn:rolleyes:

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Du bestemmer selv hvad du betaler for..

Personlig vil jeg kun betale for sexdelen. Men nogle Mænd kan da lokkes til at betale for alverdens ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 6 minutter siden:

Hvad kunne en gave f.eks. være? 

Hvis jeg opfatter, at hun er særligt glad for et bestemt brand, køber jeg måske et af deres produkter. Det kan være en solbrille, taske eller noget helt tredje (Det behøver ikke at være dyrt).
Herudover plejer smykker eller gavekort til spaoplevelser at gå hjem. Er hun som mig, bliver hun glad for håndlavede chokolader :)
Taler hun om, at hun elsker svaner, så kan du finde en smuk lille svanefigur og give den til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at de fleste ikke vil betale for et kemimøde. Godt at vide for så vil jeg melde klart ud næste gang.

Det ser ud til at de fleste er imod at betale for et kemimøde.

 

Fremover vil jeg gøre det helt klart for pigerne at der falder ikke noget sugar før efter kemimødet:-)

Man lærer så længe man lever:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Det da helt i orden og byde på mad eller drikke,som de fleste af os ville gøre,hvis vi mødte interesse fra det modsatte køn ude i virkeligheden.

Men og betale for er "kemimøde" med en prostitueret,er sgu og bringe sig selv tilbage til den manglende selvværds status.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del amatører forventer betaling for et kemimøde + hvad der nu fortæres. Og så bliver det aldrig mere end det. De forventer at de kan lokke mænd til at betale for at spise en frokost sammen og kunne aldrig drømme om sex - men det siger de selvfølgelig ikke. De skal jo lokke med et eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Har aldrig hørt om at et kemimøde har ført til mere efterfølgende. Det er en måde at svindle på. De piger der gør det er i mine øjne kriminelle og man bør ikke hoppe på deres snyde trix. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er der nogle "kvikke" piger, der kan score lidt på kemidates med fyre, som de ikke har nogen intention om at have sex med. Den anden - og givetvis større gruppe - er dem, som flere gange er blevet brændt af af en helt useriøs "dad", som dermed har påført dem et økonomisk tab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft flere kemimøder med henblik på at skabe en fast relation. Og det er da gået både godt og skidt. Dvs. det har medført flere "rigtige" møder og også et enkelt afslag. Men det er jo præcis det, som kemimødet er til. Og selvfølgelig giver jeg den kaffe eller frokost. Men ikke mere.

De få gange, jeg er mødt med kravet om sugar for kemimødet har jeg altid afvist. Og når kravet bliver meget fast, er jeg sikker på at det ikke fører videre. Så er jeg i dialog med en hustler, som blot vil have penge for kemimøder, som aldrig bliver til mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man gør lige nøjagtigt hvad man føler for, så længe man respekterer de piger man har kontakt med. 

Jeg har aldrig haft et kemimøde som sådan, men altid givet dem muligheden for at sige nej tak. Og jeg har haft den samme mulighed. Ingen piger har sagt nej tak, men jeg har måtte sige fra et par gange, da det simpelthen bare ikke føltes rigtigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Jeg har haft flere kemimøder med henblik på at skabe en fast relation. Og det er da gået både godt og skidt. Dvs. det har medført flere "rigtige" møder og også et enkelt afslag. Men det er jo præcis det, som kemimødet er til. Og selvfølgelig giver jeg den kaffe eller frokost. Men ikke mere.

De få gange, jeg er mødt med kravet om sugar for kemimødet har jeg altid afvist. Og når kravet bliver meget fast, er jeg sikker på at det ikke fører videre. Så er jeg i dialog med en hustler, som blot vil have penge for kemimøder, som aldrig bliver til mere.

 

Enig. Jeg bruger samme praksis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrev med en Asiatisk kvinde på et tidspunkt, kan desværre ikke huske hendes alias, hun ville have

1500 for at spise frokost med mig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved med sikkerhed at der er nogle piger der bruger kemi møder til at tjene penge og det er uden de på noget tidspunkt har tænkt sig at det skal blive til andet end kemi møde.

Hvor ved jeg så det med sikkerhed fra , jo jeg har det fra hestens mule :)  kendte en som fortalte mig at de var et par piger , som gjorde dette engang imellem og det var sindssygt nemt for dem , de kunne nogle gange planlægge 2 til 3 kemi møder på en dag , prisen varierede fra mellem 1000 til 2000 kr. det behøvede ikke at tage mere end mellem en 1/2  til 1 time for sådan et møde :(  nogle gange behøvede hun slet ikke nævne kemi møde , men at manden selv lagde op til det og selv nævnte prisen for et møde  "  det siger måske noget om os mænd  "  :wacko:  ikke at det er i orden at nogle piger gør dette , for det er sku under lavmål :evil:

Men nogle gange må vi mænd sku også godt selv tænke lidt og ikke være så bund naive :shock:  hvis man vil snydes , så bliver man snydt.

Personligt ville jeg aldrig betale for et kemi møde . måske en kop kaffe eller en øl , men aldrig x antal tusinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg er målløs og dog alligevel ikke overrasket. Der er sikkert flere mænd der "tænker" at hvis man betaler 1000 kr for et kemi møde, så er den da mere eller mindre halvt inde, lige meget hvor meget ekstra man så skal betale. 

Pigen praktiserer faktisk kun Sugardating i den form ejerne påstår er hele konceptet på deres prostitutions portal. 

At betale for et kemi møde, svarer til at man overfører penge, når man har fået et brev fra Nigeria i sin mailboks, hvor de beder om penge så de kan udbetale de mange millioner man har arvet fra sin onkel. 

Bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg insisterer ofte på, at vi skal have et kemimøde. Jeg kunne dog aldrig finde på at bruge det udtryk. Men at mødes over et glas vin eller en kop kaffe er for mig helt nødvendigt og i sidste ende sparer det en masse penge. For det første finder jeg ud af om jeg rent faktisk tænder på pigen (og omvendt), men endnu bedre får jeg ofte etableret noget som minder om en rigtig relation. Det kan betyde, at forholdet ender med ikke at koste mig noget i kroner, eller at det bliver et mindre beløb. 

Jeg har en eller to gange oplevet piger som krævede penge for at mødes i en social ramme - altså et kemimøde. Dem skal man blot straks blokere og så ellers videre i teksten. Det er helt unødvendigt. 

En af de store falske fortællinger om SD-markedet er i øvrigt, at det er sælgers marked; pigerne kan vælge og vrage mellem mange mænd. Jeg tror det er en illusion. Jeg er flere gange stødt på kvinder som har haft svært ved at finde en mand som de ville mødes med - eller måske har de mødt en og det gik ikke så godt. Den type kvinder kan man ofte få stor succes med ved netop at skrive meget ordentligt og respektfuldt til. Men både pigerne og folkene bag SD-sitet vælger at fastholde illusionen, sikkert ikke mindst fordi den spiller fint ind i forretningsmodellen og pigernes selvforståelse. I den virkelige verden - og antager jeg også på SD-sitet - har mange single-kvinder ret store problemer med at finde en passende mand / sex-partner. SD-sitet giver dem så illusionen af at være voldsomt eftertragtede og genstand for mange mænds samtidige interesse. Det er selvfølgelig fint nok, og blot et narrativ man kan spille på.

Redigeret af bighead
Et hav af stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zphan har skrevet med smukke piger på snapchat. Piger skrive om man er liderlig, samt sende et frækt billede. Og DET er ZOHAN!!  :D Så skriver man frækt frem og tilbage og vil gerne ses, MEN så vil pige ha man først skal købe "pakke"??? Zohan spørger hvad fanden er pakke? Jo det er en masse frække nøgenbilleder og videoer som pige vil sende til Zohan for 800kr?!? Zohan siger pænt nej tak, men vil gerne betale pige for at mødes, og det vil pige også gerne, men KUN efter man har købt pakke og ellers ikke. 

Zohan er sikker på det er mand som har fundet nøgenbilleder på net og tjener penge på at sende til idioter som tror de kommer nærmere sex ved at betale for billeder først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zohan skrev, for 2 timer siden:

Zphan har skrevet med smukke piger på snapchat. Piger skrive om man er liderlig, samt sende et frækt billede. Og DET er ZOHAN!!  :D Så skriver man frækt frem og tilbage og vil gerne ses, MEN så vil pige ha man først skal købe "pakke"??? Zohan spørger hvad fanden er pakke? Jo det er en masse frække nøgenbilleder og videoer som pige vil sende til Zohan for 800kr?!? Zohan siger pænt nej tak, men vil gerne betale pige for at mødes, og det vil pige også gerne, men KUN efter man har købt pakke og ellers ikke. 

Zohan er sikker på det er mand som har fundet nøgenbilleder på net og tjener penge på at sende til idioter som tror de kommer nærmere sex ved at betale for billeder først. 

@Zohan Hvis du skriver lige så sjovt til pigerne som du gør herinde, burde du vælte rundt i piger ;) Jeg er alt for gammel til dig, ellers var jeg straks blevet SB og havde jeg tilbudt dig det hele til den halve pris, helt uden pakker og betalte kemi-møder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Jeg har oplevet to gange mænd der har insisteret på at betale for kemi møde, det fik de selvfølgelig lov til, selvom jeg ikke plejer at praktisere det. 

Redigeret af MissMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...