Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fatman

Var nede og besøge S igår. Hun levede helt op til mine forventninger . Hvor er hun smuk og dejlig at være sammen med.  Er sikker på at jeg vil komme til hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige kommet hjem efter et besøg hos S.

OMG den pige gør mig udefinerbar..... Hun har en evne til at man føler sig som hendes bf. Utrolig nærvær, sexy småsnak, dejlig dyb bj og ikke mindst en dejlig naturlig krop som bare venter på at blive  nullert. Absolut ingen berøringsangst og sexen er fantastisk.

Et klart bevis på det, er når jeg er halv ude af døren og ikke har betalt.....

Hun bliver her kun resten af oktober, så op på hesten drenge og kom afsted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et ? til jer der har besøgt S, jeg vil forbi hende i morgen, skal lige høre om hendes statur? Jeg kan godt lide dem petite, slanke og med små naturlige bryster (det vil sige at lidt større gør ikke noget) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Hejmeddigher skrev, for 4 timer siden:

Lige et ? til jer der har besøgt S, jeg vil forbi hende i morgen, skal lige høre om hendes statur? Jeg kan godt lide dem petite, slanke og med små naturlige bryster (det vil sige at lidt større gør ikke noget) 

Med mindre du har helt urimelige krav, så vil du få alle dine ønsker opfyldt. Som @Del7100 skriver, så er hun slank fast og lækker, ægte bryster enhver ville misunde, og har det dejligste væsen man kunne ønske sig. Åben og positiv.

Kom du bare afsted og hyg dig lidt med hende.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman
Del7100 skrev, den 14/10/2019 at 15:49:

Lige kommet hjem efter et besøg hos S.

OMG den pige gør mig udefinerbar..... Hun har en evne til at man føler sig som hendes bf. Utrolig nærvær, sexy småsnak, dejlig dyb bj og ikke mindst en dejlig naturlig krop som bare venter på at blive  nullert. Absolut ingen berøringsangst og sexen er fantastisk.

Et klart bevis på det, er når jeg er halv ude af døren og ikke har betalt.....

Hun bliver her kun resten af oktober, så op på hesten drenge og kom afsted...

Er der nogen der ved om dét er rigtig at hun kun er resten af oktober? Og hvis dét er sandt ved nogen så hvornår hun kommer tilbage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Ifølge hende selv så ja, hun tager hjem slut oktober. Hun kommer igen men ved ikke hvornår. 
 

-lurik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fatman skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved om dét er rigtig at hun kun er resten af oktober? Og hvis dét er sandt ved nogen så hvornår hun kommer tilbage? 

30 oktober har hun sagt, men er lidt i tvivl om det var sidste arbejdsdag, eller den dag hun rejser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der fredag. Igen igen igen. Til en forrygende omgang. Hun er bare god at sexe med.

Hvad jeg hørte, var at hun tog hjem den 31 og hvad være var, hun vidste ikke om hun kom tilbage.  Hun er en pige som jeg kommer til at savne hvis dette er korrekt. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig prøvet thai massage men var nede hos dem idag. Det blev Lisa da S var optaget. Men Lisa gør det også godt, især b2b var frækt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem efter et besøg hos S . Hade en god oplevelse lige ind til hun/han fortalte at hun var en ladyboy . Det var bare surt at have knaldet en mand øv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Landmanden skrev, for 13 minutter siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos S . Hade en god oplevelse lige ind til hun/han fortalte at hun var en ladyboy . Det var bare surt at have knaldet en mand øv 

Usympatisk måde at søge opmærksomhed på. Skam dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden skrev, for 2 timer siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos S . Hade en god oplevelse lige ind til hun/han fortalte at hun var en ladyboy . Det var bare surt at have knaldet en mand øv 

Du har ikke besøgt S, må være en anden du har mødt, eller også er du en sur konkurrent, eller alfons for en af konkurrenterne.

Redigeret af Bommer
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden skrev, for 3 timer siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos S . Hade en god oplevelse lige ind til hun/han fortalte at hun var en ladyboy . Det var bare surt at have knaldet en mand øv 

Da hun er rejst den 31 oktober snøft snøft

må du længere ud på landet med den.

kommer til at mangle hende.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Landmanden skrev, for 6 timer siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos S . Hade en god oplevelse lige ind til hun/han fortalte at hun var en ladyboy . Det var bare surt at have knaldet en mand øv 

Som Donald ville have sagt:

FAKE NEWS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kære venner her på eroguid. Jeg er ikke alfons eller sur kunde . Men ved mit besøg oplyste S til mig at han for længe siden var blevet opereret så han nu var en ladyboy. Det var efter vi hade snakket om S hade børn og her fortalte S at det ikke var muligt da han var ladyboy. I må selv spørge næste gang S er i dk en ting er sikkert jeg kommer der ikke mere. Det er ikke for at skade nogen men kun som information

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden skrev, for 51 minutter siden:

Hej kære venner her på eroguid. Jeg er ikke alfons eller sur kunde . Men ved mit besøg oplyste S til mig at han for længe siden var blevet opereret så han nu var en ladyboy. Det var efter vi hade snakket om S hade børn og her fortalte S at det ikke var muligt da han var ladyboy. I må selv spørge næste gang S er i dk en ting er sikkert jeg kommer der ikke mere. Det er ikke for at skade nogen men kun som information

Du er blevet fuppet, da S ikke længere var I Danmark på dagen for dit besøg. Så det må være en anden på stedet som kalder sig for S for at score nogle kunder den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...