Hop til indhold

Recommended Posts

dealmaker skrev, for 2 timer siden:

S for small kondomer-

Havde en noget blandet oplevelse, da jeg besøgte hende.

Havde aftalt tid, men hun var ikke klar. Gik en tur i byen og blev ringet op efter 15 min, at nu var hun klar.  Små løber tilbage, møder C, som siger at S er optaget. Jeg forklare at jeg lige er blevet ringet op og fået fortalt at jeg kunne komme nu. Hun ringer til bossen, som åbenbart er hende der styre telefonerne. Bliver tilbudt lidt massage af C, mens jeg venter på S. God service.   Men da S endelig kommer for at overtage, går det op i for små kondomer. tre gange efter vi er gået i gang med det sjove, forsøger hun at få det længere ned, men river det i stykker, og forsøger med et nyt. Men det samme sker, og denne gang forlader hun lokalet i 5 min. for at hente nogle nye kondomer, de er ikke meget bedre, men dog af nyere dato, så sidder lidt bedre fast selv om de også er for små. Hun tjekker konstant med hånden om det sidder som det skal, så kæmper for at afslutte i en fart. Det lykkedes efter ca 20 min. Telefonen havde bibbet et par gange mens vi var i gang. Det var deres boss, der skrev en masse om hvordan man bestiller tid;)

Kender det alt for godt, har selv et problem med de kondomer, ikke alle steder de har den rigtige størrelse på stedet, men hos Ten!! Hun har dem liggende hehe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 15 minutter siden:

Hun var ikke tilbage i dag.

Fik en undskyldende SMS vedr ulejligheden Cherry var der

8000

Hun er på job d. 10 fik jeg at vide

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
exostar skrev, for 1 time siden:

Er der nogen der kan vise et retvisende billede af hende S? Eller et link

På forhånd tak

Så vidt jeg ved findes der ikke billeder af hende på annoncerne hun bruger, det emne har været oppe og vende før. Så du må tage turen og møde hende f2f og hvis ikke det ringer, så kan man jo altid vælge at takke nej.

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 17 minutter siden:

Så vidt jeg ved findes der ikke billeder af hende på annoncerne hun bruger, det emne har været oppe og vende før. Så du må tage turen og møde hende f2f og hvis ikke det ringer, så kan man jo altid vælge at takke nej.

-lurik

Æv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 11 minutter siden:

Du kan rolig starte dytten... Hun er stadig en smuksak som sidst. Var forbi i dag, men hun var desværre booket.

Jamen tror gerne på jer alle - men hvorfor skal hun være så hemmelig og ikke ville smide et vellignende billede på m/u ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 2 timer siden:

Jamen tror gerne på jer alle - men hvorfor skal hun være så hemmelig og ikke ville smide et vellignende billede på m/u ansigt

Det kan der være mange gode grunde til. 

PP thaimassage i Århus ønsker heller ikke vise pigerne frem. Spurgte til det. Og svaret var at det synes det virker  for billigt.

Og det er jo så deres valg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 19 timer siden:

Jamen tror gerne på jer alle - men hvorfor skal hun være så hemmelig og ikke ville smide et vellignende billede på m/u ansigt

Når man arbejder på turistvisum er det med at holde lav profil jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Max speed

...og som jeg sagde til en af mine ansatte da hun var igang med at remse alle virksomhedens udfordringer op: “det er meget godt altsammen Betina, men ved du hvad.. jeg har lige fået massage af en af de allerbedste massører fra Thailand og hun hedder S og ved du hva.. bagefter så satte hun sig godt til rette på min pik og hun red derudaf som vanvittig og hun sluttede af med noget bagi og en helt speciel hånd mund teknik, så jeg kom i den vildeste orgasme i 2019, og ved du hvad Betina. Hvis du og alle andre gjorde det samme ville verden være et meget bedre sted”

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max speed skrev, for 2 timer siden:

...og som jeg sagde til en af mine ansatte da hun var igang med at remse alle virksomhedens udfordringer op: “det er meget godt altsammen Betina, men ved du hvad.. jeg har lige fået massage af en af de allerbedste massører fra Thailand og hun hedder S og ved du hva.. bagefter så satte hun sig godt til rette på min pik og hun red derudaf som vanvittig og hun sluttede af med noget bagi og en helt speciel hånd mund teknik, så jeg kom i den vildeste orgasme i 2019, og ved du hvad Betina. Hvis du og alle andre gjorde det samme ville verden være et meget bedre sted”

 

Hvem ved om Betina møder i morgen.

Kongeskriv.  Enig S er er en Perle

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, den 12/9/2019 at 08:42:

ligner hun den lækre kvinde man ser på annoncen 

Navnet på den smukke kvinde på billederne er Cherry og hun er top lækker.

 

Redigeret af Thormod66

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Fatman skrev, den 3.10.2019 at 20:35:

Glæder mig meget til i morgen, skal besøge S for 1. Gang. 

Dejligt :) levede hun op til dine forventninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...