Hop til indhold

Recommended Posts

så gik turen til vejle for at besøge S hun er som hun plejer smuk og liderlig nok den bedste GFE jeg har prøvet med en thai nu er hun ved darla thaimassage i vejle men det er samme chef som de andre steder hun har været har ikke et link med det skulle være til at finde

Del dette indlæg


Link til indlæg

De billeder er er af S i den annonce ligner ikke de sidste billeder?
Er det hende på de 2 billeder man møder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 5 timer siden:

De billeder er er af S i den annonce ligner ikke de sidste billeder?
Er det hende på de 2 billeder man møder?

Nej jeg erindre ikke tattoo.men kom bare afsted. Hun er fast og lækker.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Begge piger cherry og S er super søde og gode til det de gør. Men sidst jeg var der var vi 3 fyre i lejligheden. Ingen diskretion. Så begge fyre og de så mig. Syntes det er lige forkert og en del akavet. Den ene tog det nu pænt og den anden var ved at kravle ind i væggen. Lidt dårlig stil at over booke vis man kan kalde det det. Ellers intet ondt om stedet. Pænt og rent

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke S på nogen af de billeder der er i annoncen jeg har aldrig set en annonce med billeder af S men hun er sød og lækker så bare kom afsted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 3 timer siden:

det er ikke S på nogen af de billeder der er i annoncen jeg har aldrig set en annonce med billeder af S men hun er sød og lækker så bare kom afsted

Er hun tatoveret? Og siliconefyldt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen. Er det den rigtige, uforfalskede, tatoo-og silikonefri S der findes på det tlf.nr. der er i annoncen ovenfor? Når jeg googler Dala Thimassage står der at den er lukket. Får chancen  i morgen! Ville egentlig have besøgt August, men hun er jo i århus nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte lige forbi Dala her til formiddag. Valgte stedet da den diskrete indgang frister et gl. bysbarn, og et håb om at møde S. Har været ved cherry flere gange og er aldrig gået skuffet derfra, men de gode anmeldelser af S gjorde det lidt spændende hvem som åbnede døren.

Waoo.... Og der er ikke en reklame for fibernet... S er virkelig godt skåret. Stram tæt kjole som viser hendes former til UG. Indenunder klædt i frækt undertøj og lige til at spise. Lille parisernumse og et par velsiddende b-skåle og uden tuscher. Lige som Vorherre skabte hende.

aftalte 1/2 time uden massage og sikke en oplevelse. Sutter lidenskabeligt og både skaft og boller fik en tur, og med dejlig øjenkontakt som om man er den eneste ene. Min tur til at smage og blev vist dernede i 8-10 minutter og også til stor nydelse for hende. Startede med at ride mig og senere siddende hvor en hånd på hver Balle kunne bestemme tempoet. Hende ned på briksen og stående kunne jeg støde helt i bund og hendes halvåbne mund og smårullende øjne kunne godt tyde på at hun også nød det. Behøvede ihvertfald ikke ekstra smørelse.. hun har den evne til at se på en som om hun aldrig har fået det bedre. Jeg er vel kun en mand og da jeg kom ud over brysterne og maven, så jeg at hun selv masserede klitten og også selv vil nyde det til det aller sidste.

følte lidt at jeg havde lavet alt arbejdet, og hendes svar var blot “ yes you did, and I used you”. Lovede dog alt rollerne nok skulle blive byttet om næste gang.

fik tilbudt både bad og vand, og var sku lige ved at skvatte ned af trappen med eksedede ben efter den oplevelse.

God aften til alle

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen levere alt det man drømmer om og mere til, så er det i min verden ubetaleligt..

ikke destomindre betalte jeg 1 times FP minus massagedelen.. Regne regne regne, ja omkring 7-800....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må bare tilslutte mig koret af positive stemmer for S. Det er svært ikke at give 10/10 hvis man som jeg selv ikke har noget imod hun kun taler engelsk. Og så er det jo også skønt at møde en kvinde som med stor sikkerhed ikke har løjet om sin alder i annoncen. Om det er ubetaleligt....bum...bum....jeg tror ikke det er et sted jeg har lyst til at diskutere den pris der bliver foreslået, hvis den ligger nogenlunde inden for normal rammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen gik turen forbi mit ynglingssted i Vejle. S åbnede og bare synet af hende og hendes faste, lækre og indbydende krop gav genlyd i de nedre regioner.

aftalte “ tid, sted og anvendelse” ( til dem af jer som er nogenlunde samme årgang som mig ) og ud over stepperne gik det. Magen til gfe skal man lede længe efter. Dyb bj med dådyrøjne, kys og en gispende S efter min behandling....

Kæft hvor en oplevelse og mon ikke jeg skal forbi igen inden længe.

God aften til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snøft... S er rejst. Blev lukket ind i formiddags, og hun stod klar med hendes kuffert. Pænt skuffet, for havde regnet med en sidste omgang...

Hun skamroste hendes afløser, fik ikke hendes navn, og tog hende på ordet og aftalte 30 min sex. S svor at hun er lige så “ dygtig” som hende selv.

Så sandt som sagt. Hun var ustyrligt på briksen. Absolut berøringsvillig, øko sug meget tæt på deep., mange stillinger, initiativrig og standard priser. 

Hun er vel lige + 30, lige ankommet i dag, enkelte små tatoes, mindre røvgevir, plastik C cup og vel 55 kg. Meget nærværende, smilende, faktisk også humor og fint engelsk.

Hun vil aldrig kunne erstatte S, men må vel sige at hun fik min puls op, og der måtte et bad til at få min temperatur ned igen.

Super fint besøg, og mon ikke det bliver til en gentagelse.

Ved ikke om Cherry stadig er der....

Go aften 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

S - S og S det var dog det korteste navn jeg nogen sinde her set og der kan ikke være problemer med at stave til det.

Hvorfor er det så forbudt og hemmeligt at skrive hvad S dækker over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 6 timer siden:

S - S og S det var dog det korteste navn jeg nogen sinde her set og der kan ikke være problemer med at stave til det.

Hvorfor er det så forbudt og hemmeligt at skrive hvad S dækker over

S.  SEXY

Del dette indlæg


Link til indlæg

S for small kondomer-

Havde en noget blandet oplevelse, da jeg besøgte hende.

Havde aftalt tid, men hun var ikke klar. Gik en tur i byen og blev ringet op efter 15 min, at nu var hun klar.  Små løber tilbage, møder C, som siger at S er optaget. Jeg forklare at jeg lige er blevet ringet op og fået fortalt at jeg kunne komme nu. Hun ringer til bossen, som åbenbart er hende der styre telefonerne. Bliver tilbudt lidt massage af C, mens jeg venter på S. God service.   Men da S endelig kommer for at overtage, går det op i for små kondomer. tre gange efter vi er gået i gang med det sjove, forsøger hun at få det længere ned, men river det i stykker, og forsøger med et nyt. Men det samme sker, og denne gang forlader hun lokalet i 5 min. for at hente nogle nye kondomer, de er ikke meget bedre, men dog af nyere dato, så sidder lidt bedre fast selv om de også er for små. Hun tjekker konstant med hånden om det sidder som det skal, så kæmper for at afslutte i en fart. Det lykkedes efter ca 20 min. Telefonen havde bibbet et par gange mens vi var i gang. Det var deres boss, der skrev en masse om hvordan man bestiller tid;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

C = Cherry

L = Lisa

 

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...