Hop til indhold
Guest ShesAllThat

Useriøsitet fra mænd.

Recommended Posts

Guest ShesAllThat

Undskyld, men  HVOR er jeg træt af at bruge timer på at gøre mig lækker og klar.
Har skrevet en enormt fyldestgørende annonce hvor jeg beskriver præcis hvad og hvordan og alligevel oplever jeg konstant mænd som stilller 2000000 spørgsmål bare for at gøre det, eller brænder en af. Jeg er altså et menneske, og jeg GLÆDER mig når jeg skal ha besøg, det er simpelthen så trist at opleve om og om igen. 
er rimelig ny i branchen, som i startede for 5 måneder siden, forstår ikke hvad jeg gør forkert. Nogen der kan forklare mig hva faen det går ud på?? 
Linker min annonce hvis nogen sku få lyst til at besøge en sød og ligetil pige som er træt af skuffelser. 

https://annoncelight.dk/showad/258967

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at det har noget med dig at gøre - det skulle lige være, fordi 'useriøse' spotter din personligt skårne profil modsat fx et bordel...kun en fornemmelse

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 27 minutter siden:

Undskyld, men  HVOR er jeg træt af at bruge timer på at gøre mig lækker og klar.
Har skrevet en enormt fyldestgørende annonce hvor jeg beskriver præcis hvad og hvordan og alligevel oplever jeg konstant mænd som stilller 2000000 spørgsmål bare for at gøre det, eller brænder en af. Jeg er altså et menneske, og jeg GLÆDER mig når jeg skal ha besøg, det er simpelthen så trist at opleve om og om igen. 
er rimelig ny i branchen, som i startede for 5 måneder siden, forstår ikke hvad jeg gør forkert. Nogen der kan forklare mig hva faen det går ud på?? 
Linker min annonce hvis nogen sku få lyst til at besøge en sød og ligetil pige som er træt af skuffelser. 

https://annoncelight.dk/showad/258967

Du er smuk med en sprød krop. Haps :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tror ikke, at det har noget med dig at gøre - det skulle lige være, fordi 'useriøse' spotter din personligt skårne profil modsat fx et bordel...kun en fornemmelse

mvh

Jeg tror også en tekst, hvor alt det overflødige er skåret fra, ville indikere at du ikke gider alt for megen sniksnak. Nogen mænd kan også godt lide det lidt overraskende og uventede, når de møder op - og det kan være lidt en sexdræber, hvis alt er forklaret i detaljer på forhånd.

Du burde kunne skære din tekst ned til:

Jeg er 100 % dansk ung kvinde på 26 år. :)
Jeg er 166 CM og vejer 58 dejlige kilo. Har lyseblå øjne, smukke fyldige læber. Har dejlige naturlige runde D skåls bryster, jeg danser blandt andet for at holde mig i form :)
Jeg er sød og ligetil, glad for
sex og bor pænt og ordenligt :) !!!
Jeg er altid velplejet, velduftende og lækkert klædt på til dig.
Vi mødes hos mig :)
Jeg holder til i Hillerød :)
For venter det samme af dig at du er velplejet. Kommer du fra job eller bare har lyst er du mere end velkommen til at få bad før og efter.
Vi mødes hos mig i private omgivelser.

Mine priser er :

60 Min. Kærestesex med kys 1600 kr.

45 Min. Kærestesex med kys 1300 kr

30 Min. kærestesex med kys 900 kr

15 Min. kærestesex med kys 600 kr

Bemærk at jeg har vendt din prisliste om, for at indikere at du helst vil sælge god tid

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op med humøret, det er desværre et vilkår i branchen ;) Det gode er, at man med tiden bliver bedre til at spotte idioter, tidsspildere og afbrændere i telefonen, så det (næsten) kun er de seriøse man får lavet aftaler med. Hvis du søger lidt på siden her, kan du se at emnet har været oppe mange gange, og at flere er kommet med fif til at undgå for meget spild og useriøsitet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle i branchen oplever udeblivelser, sludrehoveder, unødvendige spørgsmål, som er besvaret i annoncen, kontakt på de mest ukristelige tidspunkter. Alle oplever også gæster der vil prutte pris eller modtage ydelser der ikke leveres.

En god annonce kan tiltrække en tilpas mængde gæster der matcher ens målgruppe, men derved slipper man ikke for ovennævnte typer. .  Hvis du ønsker en vurdering af om du samlet set har mere "spildtid" end andre, så skal der flere fakta på bordet.

Bortset fra det, synes jeg da du har fået skruet en fin annoncetekst sammen.  Omkring din "forretning" ville jeg nok fjerne de 15 min kærestesex, og måske præcisere lidt nærmere i hvilket tidsrum man kan kontakte dig for aftale.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklaringen er ganske enkel: Der går ret mange neanderthalere rundt derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke din tekst fejler noget som helst. Men jeg er også helt ny i det her. Så måske de andre bedre kan hjælpe med at tweake til så du rammer flere. Men du rammer i hvert fald mig. Jeg kunne sagtens være interesseret :) Så det link tror jeg lige jeg vil gemme på.

måske du skulle skrive din holdning omkring kondom ind i teksten. Ellers kunne jeg forestille mig at du fik mange spørgsmål omkring det! Hvad der er med og hvad der er uden. Nogle går jo udelukkende efter uden kondom oplevelser. Ligesom jeg jeg ikke vil komme de steder hvor det tilbydes. Men igen. Jeg er helt ny i det her. Det er blot min mening :)

Redigeret af arnen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ShesAllThat

Alt begyndelse er svær. Det tager tid at lære hvad der virker, og det er ikke sikkert at du løser problemerne efter samme læst som en kollega. Det er det vi kalder erfaring, og det kommer kun ved at "praktisere". Jeg beskæftiger mig også med salg af varer og tjenesteydelser, om end det er i noget anden branche, så er problemet det samme. Når jeg ansætter en ny sælger, går der mere end et år,  før jeg har gavn af vedkommende, her betaler jeg altså "lærepengene". Du er startet selvstændig og her betaler du selv "lærepengene".

Jeg syntes udfra annoncen at du er startet helt rigtigt, og tror på at du vil få en glimrende forretning, hvis du bare giver det lidt tid. Danske GFE piger er en mangelvare. Desværre er du for ung til min smag, så jeg kan ikke  støtte op om projektet, men der er mange der søger dette ungpige segment bl.a. @Alkoholikeren plejer at ønske de sprøde unge piger, jeg tror kundeunderlaget er helt i orden så klø endelig på, og glem "discounttricket" det er alligevel kun en dødsspiral.

God vind. Husk de knepper jo ikke sig selv.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Når jeg læser din annonce synes jeg den umiddelbart er ganske informativ og billederne er garanteret ægte. Kunne forstille mig, at det mænd ringer for at høre er hvad du tilbyder ? Det gør de fordi dine ydelser ikke er særlig godt beskrevet. Hvis det du tilbyder, er det der står, er de en smule ”tamme” i forhold til hvad man kan få for sine penge andre steder…hos de udenlandske piger i storbyen osv, så mænd tror nogle af dem er skjulte – det kan man nemlig sagtens komme ud for.

Hvis du læser annoncer på annonceligt.dk, vil man finde langt over 50 % af annoncerne, er utrolig dårlige og af og til kan jeg finde mig selv ligefrem hidsig, over hvor dårlige de er og den måde man bliver behandlet på, hvis man forsøger at ringe og spørge ind. Mange gange er pigen ganske kort for hovedet/arrogant og tydeligvis tænker endnu en ”telefonwanker” Hvad der det de piger forstiller sig, når de helt undlader priser og ydelser. Forventer de, at man tager fri for arbejde, tager bad hjemme fra, smutter forbi for at hente kontanter, laver et alibi overfor konen, kører gennem meget trafik og måske langt for at troppe og spørge om priser og ydelser. Eller der det en forglemmelse eller bevist udeladelse.

Det er ikke så svært at lave en god annonce hvis man sætter sig i kunden sted og hele processen for et besøg. Mange spørgsmål og spildtid kan undgås

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 10 timer siden:

måske du skulle skrive din holdning omkring kondom ind i teksten. Ellers kunne jeg forestille mig at du fik mange spørgsmål omkring det! Hvad der er med og hvad der er uden. Nogle går jo udelukkende efter uden kondom oplevelser. Ligesom jeg jeg ikke vil komme de steder hvor det tilbydes. Men igen. Jeg er helt ny i det her. Det er blot min mening :)

Helt enig..

Kærestesex er da med p-piller... eller...

Det er måske for pigen en selvfølge at det som tilbydes her er med kondom, men der er jo mange mænd der foretrækker uden kondom, eventuelt et blow uden kondom. Så når ikke der udtrykkeligt skrives det ene eller det andet, så vil det jo givetvis for nogen mænd være noget de gerne vil have afklaret inden de eventuelt møder op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, 1 time siden:

Som det ses af denne tråd, så er der også piger der ikke er så gode til at overholde aftaler. 

two wrongs don't make a right :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil råde dig til at anføre mere hvad du tilbyder og ikke tilbyder og lade være med at skrive at du er amatør. Det tror jeg vækker de trælse typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

two wrongs don't make a right :)

Nej, det er rigtigt. Det er mere, at hvis man oplever piger der selv har et ret afslappet forhold til indgåede aftaler, så kan man som fyr også godt selv gå hen og blive lidt ligeglad. I en ideel verden overholdte alle folk deres aftaler. Men så god er verden desværre ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg vil råde dig til at anføre mere hvad du tilbyder og ikke tilbyder og lade være med at skrive at du er amatør. Det tror jeg vækker de trælse typer.

Jeg tror jeg er lidt træls :D for jeg synes det er tiltalende, at hun skriver, hun ikke er pro. Jeg som ikke er erfaren inde for området, føler mig i øjenhøjde med hende. Selvom hun måske ikke er det, så virker hun lidt mere uskyldig. Det er nok bare mig, som er lidt tosset :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 15 minutter siden:

Nej, det er rigtigt. Det er mere, at hvis man oplever piger der selv har et ret afslappet forhold til indgåede aftaler, så kan man som fyr også godt selv gå hen og blive lidt ligeglad. I en ideel verden overholdte alle folk deres aftaler. Men så god er verden desværre ikke. 

Det er da muligt at det fungere således for nogen.  Det at man opfører sig anstændigt er for de fleste nok mere et spørgsmål om opdragelse, værdier m.v. end om hvorfor andre ikke nødvendigvis har samme tilgang.  Ens værdier kan ikke være særlig stærke, hvis man begynder at brænde GP´erne af fordi man selv har prøvet det (med en anden person)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Jeg vil råde dig til at anføre mere hvad du tilbyder og ikke tilbyder og lade være med at skrive at du er amatør. Det tror jeg vækker de trælse typer.

Lige for at slå én ting fast. 

Jeg ville vælge en amatør 7 dage om ugen fremfor en pro. Og jeg opfatter ikke mig selv som træls...

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Lige for at slå én ting fast. 

Jeg ville vælge en amatør 7 dage om ugen fremfor en pro. Og jeg opfatter ikke mig selv som træls...

 

Umiddelbart tænker jeg, at når man begynder at tage betaling, så ændres en tilgang til, at nu er man godt klar over, at der stilles særlige krav og forventninger fra modparten - Derved også sagt at man er nødt til at være professionel i sin optræden, nåden at drive biksen på osv. 

Nå folk taler om amatør GP´er kontra Professionelle, mon det så ikke bare i virkeligheden tænker på antallet af besøgende ?  Det er jo helt fair, at nogen foretrækker piger der kun gør det i begrænset omfang, men det blive de vel ikke uprofessionelle af eller amatører af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Umiddelbart tænker jeg, at når man begynder at tage betaling, så ændres en tilgang til, at nu er man godt klar over, at der stilles særlige krav og forventninger fra modparten - Derved også sagt at man er nødt til at være professionel i sin optræden, nåden at drive biksen på osv. 

Nå folk taler om amatør GP´er kontra Professionelle, mon det så ikke bare i virkeligheden tænker på antallet af besøgende ?  Det er jo helt fair, at nogen foretrækker piger der kun gør det i begrænset omfang, men det blive de vel ikke uprofessionelle af eller amatører af. 

Enig. Og så kan snakken udvikle sig til hvornår man så er for professionel eller for amatøragtig. Hvornår er man så prof og hvornår er man amatør? Det bliver lidt mudret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

 Det tror jeg vækker de trælse typer.

 

arnen skrev, 1 time siden:

Jeg tror jeg er lidt træls :D 

 

underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

 jeg opfatter ikke mig selv som træls...

 

Jeg ved ikke om i er klar over det, men den unge dame, er blandt Sjældne Ænder, så få hende nu ikke til at abdisere til Jylland. De har rigeligt af danske GFE piger i forvejen. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...