Hop til indhold
Guest ShesAllThat

Useriøsitet fra mænd.

Recommended Posts

Det jeg mener med at skrive ny eller amatør er at VISSE TRÆLSE TYPER ser pigen som et nemt offer for udøve en træls adfær.

Jeg ville nok bare undlade at nævne amatør eller pro.

Men det tager tid at gennemskue de trælse tidssluger men øvelse gør mester.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det vel meget logisk, at jo længere man har været i gamet, jo længere er der imellem de useriøse.

man for får forhåbentligt nogen faste gæster, som man jo kender og ved de er seriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@ShesAllThat :

Liderlighed er flygtigt - derfor bliver henvendelser også flygtige.

For hvis man appeller til mænds her-og-nu  liderlighed så risikerer man at de 10 minutter efter ikke længere er liderlige og derfor ikke længere særlig interesserede.

Derfor kan du med fordel lave en annonce der ikke indbyder til en her-og-nu aftale.  Altså ingen spontane aftaler. Men istedet aftaler lavet lidt ud i fremtiden. På den måde får du fat i de kunder der kan tænke længere frem end til deres næste udløsning og som helt seriøst gerne vil være sammen med dig på et tidspunkt - også selvom de skal vente for at opnå det.  Det vil måske begrænse antallet af henvendelser. Men til gengæld vil de fleste useriøae henvendelser blive siet fra.

Er mit råd til dig :) 

   

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Kender der SÅ godt.

Havde en aftale her til morgen - lækker morgensex... havde glæder mig hele ugen, fordi jeg ikke har mulighed ret tit, og så vågner man op til en besked om, at han desværre må aflyse. De tre gange undskyld til slut hjælper ligesom ikke.

Og når det sker, så sidder jeg og tænker, om jeg bortdømmes ham uberettiget, for hans undskyldning kunne jo være legal. Eller også er det bare mig, som helst vil se det bedste i folk.

SUK, så ingen lækker morgensex til mig i dag, snøft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Det er da muligt at det fungere således for nogen.  Det at man opfører sig anstændigt er for de fleste nok mere et spørgsmål om opdragelse, værdier m.v. end om hvorfor andre ikke nødvendigvis har samme tilgang.  Ens værdier kan ikke være særlig stærke, hvis man begynder at brænde GP´erne af fordi man selv har prøvet det (med en anden person)

 

Det er også derfor jeg altid giver besked, hvis jeg er forhindret eller bliver forsinket til en aftale. 

Jeg vil råde trådstarter til at blokere dem der brænder hende af. Så spilder hun kun tiden på dem en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man ydmygt komme med et tekst forslag, jeg ved jo ikke hvorfor nogle mænd er useriøse, men jeg tænker mit tekst forslag er rimelig klar i forhold til det du tilbyder. Omkring at mænd ikke dukker op, ja der findes idioter. Det med rødt har jeg selv fundet på;)

Jeg har i min tekst ikke skrevet noget om hvornår du er på, det ved jeg jo ikke men det skal jo naturligvis med.

 

100% dansk ung kvinde 26 år, tilbyder kæreste sex.

Jeg er 166 CM og vejer 58 dejlige kilo. Har lyseblå øjne, smukke fyldige læber, dejlige naturlige runde D skåls bryster.  For at holde mig i form danser jeg blandt andet.

Hvis du søger kæresteoplevelser med frækt lir og våde liderlige tungekys som du ikke vil glemme, er jeg lige her :)

 

Jeg er sød og ligetil, glad for sex, bor pænt og ordenligt, er altid velplejet, velduftende og lækkert klædt på til dig. Kommer du lige fra job må du naturligvis gerne bade her, både før og efter, neutral sæbe uden duft samt en gangs tandbørster forefindes.

Glæder mig til at møde dig og at vi sammen kan nyde hinanden.

Jeg står 100 % inde for det jeg laver, elsker at give, men håber også du vil forkæle mig, lade mig mærke du er manden som vil være med til at skaber en lidenskabelig og fræk oplevelse.

Din tid med mig vil være dejlig kærestesex indebærer blowjobs, kys og alt andet, ligesom hvis du havde sex med en helt almindelig kæreste. Blowjob er uden, sex er med.

Er ikke til anal sex eller ekstrem hård sm, blid dominans tænder mig dog en del :) Du må gerne tage styringen, holde fast i mit hård, lette slag på mine baller bliver der ikke sagt nej til.

For at det skal blive den bedste oplevelse for dig, må du meget gerne give mig et hint om du ønsker at være den styrende, eller jeg skal vise dig vejen. Vil efter bedste evne forsøge at læse dine lyster, er jeg på vildspor, så sig til, jeg ønsker kun du får den oplevelse du drømmer om.

Har du nogle frække forslag eller fantasier som bare skal udleves, så lad mig høre dem.

Jeg er ikke professionel, keep that in mind :)

Billederne er af mig og er opdateret for nylig:)

Mine priser er :

60 Min. Kærestesex med kys 1600 kr.

45 Min. Kærestesex med kys 1300 kr.

30 Min. Kærestesex med kys 900 kr.

15 Min. kærestesex med kys 600 kr.

Jeg er seriøs omkring dette univers, venligst respekt dette, ingen åndsvage spørgsmål, hvad koster det uden = du bliver blokeret. Vi kan alle sammen blive forhindret eller forsinket, giver du ikke besked = du bliver blokeret.

Hvis du smser så vær konkret ellers så besvarer jeg ganske enkelt ikke. :) sorry, men jeg gider ikke spilde min energi og tid.

** Jeg modtager ikke besøg af personer under 21 år eller er handicappede :)

Redigeret af jenslillemandhansenv2
manglede lige lidt tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
ShesAllThat skrev, den 21/3/2019 at 22:37:

Linker min annonce hvis nogen sku få lyst til at besøge en sød og ligetil pige som er træt af skuffelser. 

Jeg synes din annons er perfect. Det eneste jeg kan taenke på er att förtydliga Hvis det är superfransk eller med gummi.

Har ikke sett den förut, men min nyfikenhet är definitivt väckt :)

Speciellt denna text:”danser blandt andet for at holde mig i form :)”

Finner piger som er barfodet i dansetøj meget sexet :wub:

Hoppas de seriösa börjar kontakta dig nu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
jenslillemandhansenv2 skrev, for 9 timer siden:

Må man ydmygt komme med et tekst forslag, jeg ved jo ikke hvorfor nogle mænd er useriøse, men jeg tænker mit tekst forslag er rimelig klar i forhold til det du tilbyder. Omkring at mænd ikke dukker op, ja der findes idioter. Det med rødt har jeg selv fundet på;)

Jeg har i min tekst ikke skrevet noget om hvornår du er på, det ved jeg jo ikke men det skal jo naturligvis med.

 

100% dansk ung kvinde 26 år, tilbyder kæreste sex.

Jeg er 166 CM og vejer 58 dejlige kilo. Har lyseblå øjne, smukke fyldige læber, dejlige naturlige runde D skåls bryster.  For at holde mig i form danser jeg blandt andet.

Hvis du søger kæresteoplevelser med frækt lir og våde liderlige tungekys som du ikke vil glemme, er jeg lige her :)

 

Jeg er sød og ligetil, glad for sex, bor pænt og ordenligt, er altid velplejet, velduftende og lækkert klædt på til dig. Kommer du lige fra job må du naturligvis gerne bade her, både før og efter, neutral sæbe uden duft samt en gangs tandbørster forefindes.

Glæder mig til at møde dig og at vi sammen kan nyde hinanden.

Jeg står 100 % inde for det jeg laver, elsker at give, men håber også du vil forkæle mig, lade mig mærke du er manden som vil være med til at skaber en lidenskabelig og fræk oplevelse.

Din tid med mig vil være dejlig kærestesex indebærer blowjobs, kys og alt andet, ligesom hvis du havde sex med en helt almindelig kæreste. Blowjob er uden, sex er med.

Er ikke til anal sex eller ekstrem hård sm, blid dominans tænder mig dog en del :) Du må gerne tage styringen, holde fast i mit hård, lette slag på mine baller bliver der ikke sagt nej til.

For at det skal blive den bedste oplevelse for dig, må du meget gerne give mig et hint om du ønsker at være den styrende, eller jeg skal vise dig vejen. Vil efter bedste evne forsøge at læse dine lyster, er jeg på vildspor, så sig til, jeg ønsker kun du får den oplevelse du drømmer om.

Har du nogle frække forslag eller fantasier som bare skal udleves, så lad mig høre dem.

Jeg er ikke professionel, keep that in mind :)

Billederne er af mig og er opdateret for nylig:)

Mine priser er :

60 Min. Kærestesex med kys 1600 kr.

45 Min. Kærestesex med kys 1300 kr.

30 Min. Kærestesex med kys 900 kr.

15 Min. kærestesex med kys 600 kr.

Jeg er seriøs omkring dette univers, venligst respekt dette, ingen åndsvage spørgsmål, hvad koster det uden = du bliver blokeret. Vi kan alle sammen blive forhindret eller forsinket, giver du ikke besked = du bliver blokeret.

Hvis du smser så vær konkret ellers så besvarer jeg ganske enkelt ikke. :) sorry, men jeg gider ikke spilde min energi og tid.

** Jeg modtager ikke besøg af personer under 21 år eller er handicappede :)

Tak jeg  har kopiret, og giver den en chance, dejlig med noget helt konkret :) søde du! god aften!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
sweetstone skrev, for 12 timer siden:

det vel meget logisk, at jo længere man har været i gamet, jo længere er der imellem de useriøse.

man for får forhåbentligt nogen faste gæster, som man jo kender og ved de er seriøse.

Har skam stam gæster, men derfor er det stadig røv irriterende at blive brændt af når man lige har stået og baberet hele kroppen, sat hår og lagt makeup i næsten halvanden time og tændt lys og alt muligt :D ja sorry, men det sker sgu da nok for os alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Frodige Ida skrev, for 20 timer siden:

Det jeg mener med at skrive ny eller amatør er at VISSE TRÆLSE TYPER ser pigen som et nemt offer for udøve en træls adfær.

Jeg ville nok bare undlade at nævne amatør eller pro.

Men det tager tid at gennemskue de trælse tidssluger men øvelse gør mester.

Tak for rådet, har undladet det, skrev det mest fordi de ikke skal forvente jeg har alt muligt udstyr eller er specielt styrende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede lige, der var en der kunne stave, da jeg læste starten af annoncen. Godt nok skrives "iaften" i et ord, men så skrives "besvarer" med nutids-r og så bliver man jo helt glad. Herefter er der ingen fejl i flere linjer, men så slipper energien desværre op. "For venter" i to ord, et punktum midt i sætningen der afsluttes med "Er jeg lige her:)" og "lidenskabeligfræk" i et ord. Derudover er der et par småfejl og et par manglende punktummer. Hvorfor ikke lige læse annoncen igennem før man poster den?

Jeg synes du skal undlade alt det negative til at starte med. Der kommer ikke noget ud af det og du får bare skabt en masse negativ energi. Brok får folk rigeligt af derhjemme.

Og jo, du er professionel. Muligvis ikke ret erfaren men stadig professionel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes du skal undlade alt det negative til at starte med. Der kommer ikke noget ud af det og du får bare skabt en masse negativ energi. Brok får folk rigeligt af derhjemme.

Prøve lige at læse hvad du selv lukker ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 45 minutter siden:

Jeg synes du skal undlade alt det negative til at starte med. 

Der er da ikke noget negativt til at starte med i annoncen? 

Du skriver videre: "Brokfår folk rigeligt af derhjemme". 

Hvor ved du det fra? 

 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Tak for jeres råd, det har allerede hjulpet, har haft 2 succesfulde aftaler idag :-* Kram til jer, og tak for inputsne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 4 minutter siden:

Tror jeg slår den @ShesAllThat - jeg havde i går 4 kunder, der havde booket tid.... 1 dukkede op og resten blev væk uden et pip fra dem.... Jeg er SÅ træt af Falster!! :wacko:

er man forhindret, så meld da afbud i så god tid som muligt.

alm god opdragelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

er man forhindret, så meld da afbud i så god tid som muligt.

alm god opdragelse.

Det burde man mene- men det er desværre ikke den virkelighed vi som GPér oplever... Bliver SÅ glad når en kunde rent faktisk dukker op som aftalt...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, Lige nu:

Det burde man mene- men det er desværre ikke den virkelighed vi som GPér oplever... Bliver SÅ glad når en kunde rent faktisk dukker op som aftalt...<3

burde være en selvfølge, at en aftale overholdes også selv om den kun er mundtlig.

nogen gange krummer man sku tæer, over ens medmennesker.

behandl dog andre som du selv vil behandles.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 12 timer siden:

Tak for jeres råd, det har allerede hjulpet, har haft 2 succesfulde aftaler idag :-* Kram til jer, og tak for inputsne!

Hej ShesAllThat.

For en god ordens skyld, vil jeg gerne gøre opmærksom på én lille ting som jeg har hæftet mig ved. Du skal lige være opmærksom på, at det mobilnummer du har er et Lycamobile nummer. Det er min erfaring, ret tit at Lycamobile numre IKKE taler godt med f.eks. TDC osv numre. Jeg har afprøvet det igen og igen, og derfor har jeg selv 2 numre. Et privat nummer og et lycamobile nummer. Og jeg skrev faktisk til dig i fredags, men har aldrig modtaget en sms svar. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Frodige Misser skrev, for 10 timer siden:

Det burde man mene- men det er desværre ikke den virkelighed vi som GPér oplever... Bliver SÅ glad når en kunde rent faktisk dukker op som aftalt...<3

....nok ikke kun på GP fronten, men i det generelle samfund vi lever i, desværre... oplever man menneskers uheldige særprægede agressive opførsel i trafikken, parkeringspladsen, køen i Bilka, mangel på almindelig pli osv...mange områder er begyndt at ligge gebyr på udeblivelser fra aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 18 timer siden:

....nok ikke kun på GP fronten, men i det generelle samfund vi lever i, desværre... oplever man menneskers uheldige særprægede agressive opførsel i trafikken, parkeringspladsen, køen i Bilka, mangel på almindelig pli osv...mange områder er begyndt at ligge gebyr på udeblivelser fra aftaler.

Du har helt ret! Det er et sørgeligt samfund vi efterhånden befinder os i...  Ingen respekt eller pli over for andre mennesker.. Og kan udemærket forstå, dem der begynder på opkrævning ved udeblivelse...!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...