Hop til indhold
Guest Sweex

Er gp'er i virkeligheden bare en flugt fra virkeligheden?

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg besøgte for nylig min pt ynglings gp, i 2 timer. Medbragte en flaske vin og mit gode humør. Jeg var egentlig ikke vildt liderlig, da jeg dagen før havde fået lettet trykket, men savnede hende sku alligevel. 

Vi snakkede om alt og intet mens vinen blev drukket og der blev flirtet lidt. Da vi rykkede over i sengen og der var gået lidt tid, så begyndte mini sweex at strejke. Egentlig ikke overraskende, da han havde været på hårdt arbejde dagen før, og jeg har nået en alder hvor der nogen gange er 2-3 dagen restitutions tid. Men hun blev ikke desto mindre lidt ked af og spurgte hvad hun gjorde galt. Jeg var så oprigtig jeg kunne være og sagde lige præcist hvad jeg følte var grunden. Og uden egentlig at tænke over ordene, fik jeg sagt at jeg faktisk ikke havde lyst til sex, sådan helt generelt, men bare havde lyst til at være i selskab med en hende og at sex bare vare bonus. Og at jeg iøvrigt fandt hende fantastisk sexet, så det havde ikke noget at gøre med at jeg ikke ville have sex med hende, men bare ikke havde lyst til sex overhovedet. Forklaringen blev noget længere end bare det og til sidst godtog hun at det ikke var hende. 

Her i retrospekt sidder jeg og tænker over mit ordvalg, som bare kom direkte ud fra mine følelser. Og i min verden, må være den ultimative sandhed. Jeg havde sku bare brug for at komme væk fra virkeligheden med kone, børn og sure pligter. Bare have det hyggeligt med en smuk kvinde, uden noget besvær. 

Er jeg den eneste der er "dum" nok til at betale en mindre formue for bare at sidde og tale med en smuk kvinde og ikke tænke på sexen. Eller bruger I andre også gp'er for at slippe væk fra hverdagen, med sex som biprodukt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Jeg vil ikke lige sige, at jeg besøger min ynglings GP for at slippe væk fra hverdagen - Men i hvert fald bliver jeg tiltrukket af at ligge og sludre med hende. Naturligvis er det som du selv siger at sexen er et bonus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er piger inde på sugardating sider, som i ramme alvor skriver at de vil gerne have noget sugar, men de giver ikke sex.

Men de vil gerne drikke en kop kaffe med os mænd osv, og det kan jo også være hyggeligt nok - skriver de :huh:

Jeg har altid rystet på hovedet af det, når jeg læser det, men gad vide om der er et marked for det.

Og hvis der er, må det da være noget  billigere end en gp time pris, at gå på kaffebar for at sludre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Sweex skrev, for 29 minutter siden:

Er jeg den eneste der er "dum" nok til at betale en mindre formue for bare at sidde og tale med en smuk kvinde og ikke tænke på sexen. Eller bruger I andre også gp'er for at slippe væk fra hverdagen, med sex som biprodukt? 

Jeg kan melde mig under samme fane, jeg brugte dog sugardating - men det var vel ca. sådan jeg brugte det.

Jeg vil ikke sige jeg er bitter over det idag, men jeg ville på den anden side nok ikke gøre det samme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogle er det nok.

Du er ikke den første jeg hører om, der bestiller god tid og hyggesnakker mere end at dyrke sex. Og gerne med en flaske vin.

Har dog også hørt, at det kan være mere trættende for pigen at skulle føre end lang samtale end bare at dyrke sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger GP'er udelukkende for at få sex. Jeg er udemærket tilfreds med min tilværelse og vender glædeligt tilbage til den efter besøget. 

Men jo, det er da også hyggeligt at besøge dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tjaee pigerne er vel ligeglade, bare betalingen for den brugte tid falder. Hørte for år tilbage piger beklage sig over at de ikke bryder sig om at få besøg af mænd der ikke vil sex. De ved ikke hvordan de skal tackle den slags.

Min overbevisning har altid været, at pigerne skal bruges til det de er beregnet til. Andet bliver noget rod og ender meget sjældent i noget godt

 

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også primært pga sex for mig. Er pigen sød, og snakker man fint med hende, så er det et plus. 

Hvis man mest søger socialt selskab med kvinder, så er det billigere at gå til singlearrangementer eller lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg ikke noget at flygte fra ( kone- børn)

jeg er single og  har da oplevet at lysten til sex var væk, da jagten på byttet var overstået og vi stod irl overfor hinanden.

så var det mere hyggeligt, at sludre end at dyrke sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Spændende med flere forskellige meninger. 

Nu skal det dog lige siges at jeg spurgte hende om hun var til det setup først og at vi i øvrigt har en god kemi. Så jeg kom ikke bare væltende med en flaske vin og startede med at fortælle min livshistorie og klage over mine rådne unger. 

Det er i øvrigt første gang jeg har haft de lyster og tænkte om det var helt normalt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

Respekt for tråd starters ærlighed. Hvis ikke et GP besøg er som et besøg i "fantasy" land / bonbon land så skal man sku lige sætte sig ned og tænke over tilværelsen og ja taler af egen erfaring. Alt det bedste til Sweex.

Jeg har også respekt for trådstarters ærlighed, men jeg mener også at han, medmindre at udgiften er ligegyldig for ham, så bør han tænke alvorligt over at han kun får pigens opmærksomhed, fordi han betaler for den, og ikke fordi at hun opsøger selskabet.

Hvis man ikke er ualmindeligt godt ved muffen, er det en måde at opnå samvær på, som kan få fatale økonomiske konsekvenser.

Pigen er lige nøjagtig tilgængelig i den tid du betaler for, og ikke mere, og det synes jeg egentlig, at man også bør gøre sig selv den tjeneste at tænke over, også hvis man er rig, og udgiften derfor ikke betyder noget.

Er det virkelig det vi vil, om vi er rig eller fattig?

Så er det i mine øjne langt mere ærligt over for os selv, og pigen med, at betale for at nyde at være sammen med hende, fordi hun er nøgen, smuk, dejlig, og yder god sex.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke godt kan forstå velhaveren, som betaler for både tid, samvær og sex, men som kan holde følelser og ydelser adskilt, før og efter et samvær.

Det handler om det som foregår oppe i hovedet på os mænd, og som jeg forstår det, så kan det for nogle gp'ere være ualmindeligt belastende når mænd ikke kan adskille begreberne.

Og det uanset, hvor gode gæster de er, og hvor mange penge de bruger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Rejsenetværk skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har også respekt for trådstarters ærlighed, men jeg mener også at han, medmindre at udgiften er ligegyldig for ham, så bør han tænke alvorligt over at han kun får pigens opmærksomhed, fordi han betaler for den, og ikke fordi at hun opsøger selskabet.

Hvis man ikke er ualmindeligt godt ved muffen, er det en måde at opnå samvær på, som kan få fatale økonomiske konsekvenser.

Pigen er lige nøjagtig tilgængelig i den tid du betaler for, og ikke mere, og det synes jeg egentlig, at man også bør gøre sig selv den tjeneste at tænke over, også hvis man er rig, og udgiften derfor ikke betyder noget.

Er det virkelig det vi vil, om vi er rig eller fattig?

Så er det i mine øjne langt mere ærligt over for os selv, og pigen med, at betale for at nyde at være sammen med hende, fordi hun er nøgen, smuk, dejlig, og yder god sex.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke godt kan forstå velhaveren, som betaler for både tid, samvær og sex, men som kan holde følelser og ydelser adskilt, før og efter et samvær.

Det handler om det som foregår oppe i hovedet på os mænd, og som jeg forstår det, så kan det for nogle gp'ere være ualmindeligt belastende når mænd ikke kan adskille begreberne.

Og det uanset, hvor gode gæster de er, og hvor mange penge de bruger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu er det helt reelt ikke fordi du roser min Ærlighed, at jeg skriver at jeg er vildt med din ligefrem måde at ytre dig her på sitet. Du forstår om nogen at skille tingene ad, så de er til at forholde sig til.:)

 

Lige præcist denne sætning er spot on:  Det handler om det som foregår oppe i hovedet på os mænd, og som jeg forstår det, så kan det for nogle gp'ere være ualmindeligt belastende når mænd ikke kan adskille begreberne.

Jeg var faktisk bange for at hun troede at jeg ikke kan fatte at jeg kun betaler for hendes tid og at den "kemi" vi har sammen, er bundet op i kr. Og øre. 

Jeg tror dog mere på at der kan opstå god kemi mellem en mand og en gp, end jeg tror på gud og alfer. Nå det er sagt, så tror jeg ikke lige at vi passer sammen i det virkelige liv, da vi er 2 forskellige steder i vores liv. Men man ved sku aldrig... 

PS. Det kan godt være man kun har dem i den tid man betaler for. Men når man så er der 50% længere end man har betalt for, så tænker jeg ikke pigen kun er i det for pengenes skyld. (kan selvfølgelig også bare være at jeg er dybt tungnem og hun bare ikke kan finde en pæn måde at smide mig ud på;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 minutter siden:

PS. Det kan godt være man kun har dem i den tid man betaler for. Men når man så er der 50% længere end man har betalt for, så tænker jeg ikke pigen kun er i det for pengenes skyld. (kan selvfølgelig også bare være at jeg er dybt tungnem og hun bare ikke kan finde en pæn måde at smide mig ud på;)

Kan også bare være, at det er god kundepleje :huh:

Det er min frisør også god til, dog får jeg ikke mere tid, end en klipning den tager.

Men kaffen er god, og hun er super sød ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 41 minutter siden:

Kan også bare være, at det er god kundepleje :huh:

Det er min frisør også god til, dog får jeg ikke mere tid, end en klipning den tager.

Men kaffen er god, og hun er super sød ;)

.... men serverer ikke Nutella?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Rejsenetværk skrev, for 40 minutter siden:

Kan også bare være, at det er god kundepleje :huh:

Det er min frisør også god til, dog får jeg ikke mere tid, end en klipning den tager.

Men kaffen er god, og hun er super sød ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Som jeg talte med hende om, så er forskellen på en god gp og en dårlig, at den gode får mig til at føle mig velkommen. Om det er skuespil, eller om hun mener det. Så er jeg pisse ligeglad, så længe jeg føler mig velkommen og det føles ægte. 

Så om du kalder det god kundepleje eller oprigtig lyst til at være sammen med, så er jeg tilfreds uanset... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Stor respekt for at #Sweex tager emnet op.

Det gælder for "De herrer", som jeg ser mere eller mindre fast og har gjort over en længere periode/årrække, at vi imellem sexen får vendt verdenssituationen. Så jeg ved alt muligt om deres jobs, familier, ferier og andet, som man nu hyggesnakker om.

Jeg tænker, at de primært kigger forbi, fordi jeg er "et godt knald", smiler, men det skader jo ikke, at de også kan li min personlighed og at vi følger med i hinandens liv lidt fra sidelinjen. Selvfølgelig i et fortroligt rum og med respekt for total diskretion udadtil.

Men det er jo også lettere, når man ikke har et æggeur, som står om tikker... Et kvarter fra eller til går jeg ikke vildt op i, men jeg lever jo heller ikke af at være lyserød. Nyder det blot som en skøn bibeskæftigelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sweex skrev, for 3 timer siden:

Her i retrospekt sidder jeg og tænker over mit ordvalg, som bare kom direkte ud fra mine følelser. Og i min verden, må være den ultimative sandhed. Jeg havde sku bare brug for at komme væk fra virkeligheden med kone, børn og sure pligter. Bare have det hyggeligt med en smuk kvinde, uden noget besvær. 

Er jeg den eneste der er "dum" nok til at betale en mindre formue for bare at sidde og tale med en smuk kvinde og ikke tænke på sexen. Eller bruger I andre også gp'er for at slippe væk fra hverdagen, med sex som biprodukt? 

Man skal gøre det som gør en glad og tilfreds, og hvis det er at snakke med en GP og betale en mindre formue som du selv skriver for det, så er det jo sådan det er.

Jeg har det sådan, at hvis jeg trænger til at komme lidt "væk fra virkeligheden", så kan jeg gøre det med venner og veninder.  Så drikker vi nogle øl eller drinks, sludrer og senere kan vi putte penge i jukeboksen i takt med promillerne er kommet ind, og giver den lidt gas. Det gør jeg også af og til kun med nogle af mine venner. Og enkelte gange, kan det jo også bare være en middag og meget mere roligt. Men jeg føler da selv, at alle disse stunder gør, at man kommer lidt væk fra virkeligheden. På linje med at rejse i øvrigt også ikke mindst !

Det er rigtigt, at mine veninder ikke er 22 år og modelsmukke, og det ville nok også være lidt underligt min alder taget i betragtning, men for mig er det ikke det vigtigste. Det er jo om det er nogle gode mennesker. Men jeg bliver en anelse nysgerrig Sweex, for du skriver, flere gange, at du ønsker bare at have det hyggeligt med en smuk kvinde. Men hvorfor er udseendet så vigtigt, når du vil jo ikke noget fysisk med hende ? Selvfølgelig er det rart at kigge på, men hvis det er samtalen med pigen, der er det vigtigste og ikke sex, så ville udseendet ikke være en vigtig parameter hos mig ? Og det leder mig hen til det næste spørgsmål- hvis behovet er for at komme lidt væk fra virkeligheden med kone, børn osv - hvad med fritidsaktiviteter, foreningsliv, sport, samvær gode venner og veninder i byen - er det udelukket at det også kunne ville fylde det behov ?

Jeg bruger selv GPer til sex kun, men det kan da sagtens være, at kemien er der til, at man sludrer venligt bagefter, og at et venskab ligefrem kan opstå, selvom det ikke er formålet med mine besøg. Men jeg har aldrig troppet op hos en GP og betalt hende for samvær i længere tid uden at købe sex.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Aros skrev, for 17 minutter siden:

Man skal gøre det som gør en glad og tilfreds, og hvis det er at snakke med en GP og betale en mindre formue som du selv skriver for det, så er det jo sådan det er.

Jeg har det sådan, at hvis jeg trænger til at komme lidt "væk fra virkeligheden", så kan jeg gøre det med venner og veninder.  Så drikker vi nogle øl eller drinks, sludrer og senere kan vi putte penge i jukeboksen i takt med promillerne er kommet ind, og giver den lidt gas. Det gør jeg også af og til kun med nogle af mine venner. Og enkelte gange, kan det jo også bare være en middag og meget mere roligt. Men jeg føler da selv, at alle disse stunder gør, at man kommer lidt væk fra virkeligheden. På linje med at rejse i øvrigt også ikke mindst !

Det er rigtigt, at mine veninder ikke er 22 år og modelsmukke, og det ville nok også være lidt underligt min alder taget i betragtning, men for mig er det ikke det vigtigste. Det er jo om det er nogle gode mennesker. Men jeg bliver en anelse nysgerrig Sweex, for du skriver, flere gange, at du ønsker bare at have det hyggeligt med en smuk kvinde. Men hvorfor er udseendet så vigtigt, når du vil jo ikke noget fysisk med hende ? Selvfølgelig er det rart at kigge på, men hvis det er samtalen med pigen, der er det vigtigste og ikke sex, så ville udseendet ikke være en vigtig parameter hos mig ? Og det leder mig hen til det næste spørgsmål- hvis behovet er for at komme lidt væk fra virkeligheden med kone, børn osv - hvad med fritidsaktiviteter, foreningsliv, sport, samvær gode venner og veninder i byen - er det udelukket at det også kunne ville fylde det behov ?

Jeg bruger selv GPer til sex kun, men det kan da sagtens være, at kemien er der til, at man sludrer venligt bagefter, og at et venskab ligefrem kan opstå, selvom det ikke er formålet med mine besøg. Men jeg har aldrig troppet op hos en GP og betalt hende for samvær i længere tid uden at købe sex.

 

 

Jeg ville skam have noget fysisk med hende. Min plan var at medbringe en flaske rødvin, starte med at sludre og flirte lidt, så det mindede mere om en date og så gå over til sex delen. Det var ihvertfald den originale plan. Men som tiden skred frem og det var virkelig hyggeligt at sidde og sludre og kysse og have noget der føles som ægte nærhed, så forsvandt lysten til at knalde. Men det var ikke fordi jeg ikke ville knalde med hende, for det vil jeg meget gerne, det var fordi jeg vidste inderst inde, at når den del var slut, så var det slut for aftenen og ud i virkeligheden igen. Hvor jeg ikke er sammen med en mega lækker kvinde, men den samme kvinde jeg har knaldet i 20 år og de samme sure pligter jeg har hver dag. Så som overskriften lyder, så var det for at få et break fra den sure virkelighed, men samtidig også for sexen. 

Giver det mening? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sweex skrev, Lige nu:

Jeg ville skam have noget fysisk med hende. Min plan var at medbringe en flaske rødvin, starte med at sludre og flirte lidt, så det mindede mere om en date og så gå over til sex delen. Det var ihvertfald den originale plan. Men som tiden skred frem og det var virkelig hyggeligt at sidde og sludre og kysse og have noget der føles som ægte nærhed, så forsvandt lysten til at knalde. Men det var ikke fordi jeg ikke ville knalde med hende, for det vil jeg meget gerne, det var fordi jeg vidste inderst inde, at når den del var slut, så var det slut for aftenen og ud i virkeligheden igen. Hvor jeg ikke er sammen med en mega lækker kvinde, men den samme kvinde jeg har knaldet i 20 år og de samme sure pligter jeg har hver dag. Så som overskriften lyder, så var det for at få et break fra den sure virkelighed, men samtidig også for sexen. 

Giver det mening? 

Ja det giver mening, og det var vel bare hvad du havde lyst til den aften. Hvis du var tilfreds og glad for det, så kan det ikke være bedre. 

Uanset om andre har et andet formål, eller ikke vil gøre som dig. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 4 timer siden:

Er jeg den eneste der er "dum" nok til at betale en mindre formue for bare at sidde og tale med en smuk kvinde og ikke tænke på sexen. Eller bruger I andre også gp'er for at slippe væk fra hverdagen, med sex som biprodukt? 

NEJ - DU ER IKKE ALENE. 

Ikke fordi jeg har bestilt tid alene med det formål at snakke, men det er da blevet sådan et par gange. 

Det er selvfølgelig ikke fordi lysten har manglet, mere fordi evnen har manglet. Sex foregår for mit vedkommende, mest med det store hoved, hvis ikke der er kemi til socialt samvær, og man kan lege "nyforelsket" så kan jeg ikke præstere. 

Så beskrivelsen biprodukt syntes jeg er meget rammende. Jeg bestiller normalt en time, og det er flere år siden jeg har kunnet så længe eller flere gange. Så er det jo skønt at kunne ligge i arm, og tale med en kvinde (skuespil eller ej) der syntes man stadig er dejlig. Bare det at nyde tilværelsen væk fra en stresset hverdag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Aros skrev, for 1 minut siden:

Ja det giver mening, og det var vel bare hvad du havde lyst til den aften. Hvis du var tilfreds og glad for det, så kan det ikke være bedre. 

Uanset om andre har et andet formål, eller ikke vil gøre som dig. :)

 

Lige præcist. Jeg prøver heller ikke at få en accept fra nogen her inde, på om det var ok eller ej. Jeg var bare nysgerrig på at vide om nogen andre rent faktisk bruger gp'er som en flugt fra virkeligheden, eller om de KUN bruger dem til at få lettet trykket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sweex skrev, Lige nu:

Lige præcist. Jeg prøver heller ikke at få en accept fra nogen her inde, på om det var ok eller ej. Jeg var bare nysgerrig på at vide om nogen andre rent faktisk bruger gp'er som en flugt fra virkeligheden, eller om de KUN bruger dem til at få lettet trykket. 

Ok, og jeg har vist også svaret på det i mit første indlæg, tror jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Barske Rødskæg skrev, for 3 minutter siden:

NEJ - DU ER IKKE ALENE. 

Ikke fordi jeg har bestilt tid alene med det formål at snakke, men det er da blevet sådan et par gange. 

Det er selvfølgelig ikke fordi lysten har manglet, mere fordi evnen har manglet. Sex foregår for mit vedkommende, mest med det store hoved, hvis ikke der er kemi til socialt samvær, og man kan lege "nyforelsket" så kan jeg ikke præstere. 

Så beskrivelsen biprodukt syntes jeg er meget rammende. Jeg bestiller normalt en time, og det er flere år siden jeg har kunnet så længe eller flere gange. Så er det jo skønt at kunne ligge i arm, og tale med en kvinde (skuespil eller ej) der syntes man stadig er dejlig. Bare det at nyde tilværelsen væk fra en stresset hverdag. 

 

Lige præcist og akkurat sådan jeg har det og sådan jeg havde det med hende. Og jeg kunne heller aldrig finde på at bestille tid hos en gp, kun for at tale med hende. Men NOGEN gange, så vil det lille hoved ikke, når det store hoved ikke føler at der er noget mellem mig og hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...