Hop til indhold
Guest Sweex

Er gp'er i virkeligheden bare en flugt fra virkeligheden?

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

I skal lade være med at tro I er så trættende at snakke med/vi er så beregnende, at vi kun vil have penge og sex og intet andet. Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale for alle gp'er, men nogle af os hygger os faktisk med at sludre med jer som vi har kemi med. Indrømmet jeg ELSKER sex, men det sociale er også en del af "jobbet" som jeg er vild med. Det er rart at følge med i de faste kunders liv. Høre hvordan det går på arbejdet, med børnene eller med hans hobby. Så hvis du føler at gp'en er seriøst interesseret i samtalen, så lad være at spekulere på om hun spiller skuespil. Nyd øjeblikket og det afbræk det er fra din hverdag, og sæt pris på at du har et andet menneskes fulde opmærksomhed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, 1 time siden:

Jeg bestiller normalt en time, og det er flere år siden jeg har kunnet så længe eller flere gange. Så er det jo skønt at kunne ligge i arm, og tale med en kvinde (skuespil eller ej) der syntes man stadig er dejlig. Bare det at nyde tilværelsen væk fra en stresset hverdag. 

 

Er ret enig. Jeg bestiller oftest mindst 1 time nogle gange mere. Jeg er en slow starter, skal helst lidt ind under huden på GP’eren inden sexen for alvor. 

Noget helt andet er SB forhold. Jeg bruger tit adskillige timer sammen med hende. Laver mad sammen, sidder og snakker en halv nat. Går på cafe og måske lidt shopping. Har i over 10 år haft fast SB dog er de udskiftet undervejs. Har det privilegie at sponsorere deres bolig. Så har kunnet komme og gå efter lidt forgodtbefindende. Tror vi begge har stor gavn eller udbytte af det. Ikke kun økonomisk og seksuelt, men også lidt sådan far datter forhold, eller måske rettere, den gammeldags klassiske elskerinde forhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 1 time siden:

. Jeg var bare nysgerrig på at vide om nogen andre rent faktisk bruger gp'er som en flugt fra virkeligheden, eller om de KUN bruger dem til at få lettet trykket. 

Tja.... for mit vedkommende handler det om selvforkælelse, men med lidt fortolkningsfrihed kan det vel også kaldes for virkelighedsflugt. Om det kaldes det ene eller det andet ændre næppe meget på virkningen og efterveerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line

Vi vender den lige 180 grader........

Kunne det måske være tilfældet at nogle gp'er vælger at sælge deres tid til en mand fordi de ønsker en flugt fra deres virkelighed ?

Ja. Nogle af os er endda selv kedelige gifte fruer med mand og børn.

Når jeg lavede aftaler, gjorde jeg det fordi jeg følte jeg blev begæret. Begæret kom til udtryk både gennem sex og samtale.

Nok lidt skørt.....men for mig handlede det om at blive "set", "hørt" og "rørt"

Når jeg den dag idag mangler, at føle mig kvindelig og mangler opmærksomhed, så bruger jeg faktisk eroguide som "sutteklud"- halleluja for at vi må poste selfies og får lidt kredit for det. 

Stort knus Line <3

Ps. @Sweex du er da helt normal, og fedt du står ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 9 minutter siden:

Vi vender den lige 180 grader........

Kunne det måske være tilfældet at nogle gp'er vælger at sælge deres tid til en mand fordi de ønsker en flugt fra deres virkelighed ?

Ja. Nogle af os er endda selv kedelige gifte fruer med mand og børn.

Når jeg lavede aftaler, gjorde jeg det fordi jeg følte jeg blev begæret. Begæret kom til udtryk både gennem sex og samtale.

Nok lidt skørt.....men for mig handlede det om at blive "set", "hørt" og "rørt"

Når jeg den dag idag mangler, at føle mig kvindelig og mangler opmærksomhed, så bruger jeg faktisk eroguide som "sutteklud"- halleluja for at vi må poste selfies og får lidt kredit for det. 

Stort knus Line <3

Ps. @Sweex du er da helt normal, og fedt du står ved det.

Jeg tror vi en hel del mænd der er glade for at du deler lidt ud af godterne (bl.a. selfies) du ser dæleme sprød ud ;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Slemme Line skrev, for 2 timer siden:

Når jeg lavede aftaler, gjorde jeg det fordi jeg følte jeg blev begæret. Begæret kom til udtryk både gennem sex og samtale

Samme her. 

Sex med konen er blevet en pligt. Det er blevet til "skal vi knalde? Det kan vi godt!" og så er det overstået. Ved købesex kan man gøre det som man selv vil og finder man en, man har den berømte kemi med, så er der begær med i akten. 

Så spørger den kloge læser om man ikke også bare kan få det med konen. Jo, nogen kan, men efter 20 år er det sku svært. 

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 19 timer siden:

Vi snakkede om alt og intet mens vinen blev drukket og der blev flirtet lidt. Da vi rykkede over i sengen og der var gået lidt tid, så begyndte mini sweex at strejke. Egentlig ikke overraskende, da han havde været på hårdt arbejde dagen før, og jeg har nået en alder hvor der nogen gange er 2-3 dagen restitutions tid.

Alkohol er nok en af de største sex-dræbere - og normalt kan man knalde flere gange om dagen - bare ikke med den samme kvinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sweex skrev, den 20.3.2019 at 18:23:

Spændende med flere forskellige meninger. 

Nu skal det dog lige siges at jeg spurgte hende om hun var til det setup først og at vi i øvrigt har en god kemi. Så jeg kom ikke bare væltende med en flaske vin og startede med at fortælle min livshistorie og klage over mine rådne unger. 

Det er i øvrigt første gang jeg har haft de lyster og tænkte om det var helt normalt? 

Det korte svar  på det spørgsmål, JA, nogen bruger præsten, andre psykologen, og andre igen noget helt tredie....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 8 timer siden:

nogen bruger præsten, andre psykologen, og andre igen noget helt tredie....

Ja, hvis man er ikke-troende, og ikke lige synes man har brug for dybtgående terapi, er det da en helt fin løsning ... 

Tror også de mere erfarne piger er vant til det. De véd det mest handler om at lytte og være nærværende .. 
Man kan jo skrive til pigen først, hvis det er muligt, at det måske mest er det man har brug for lige nu ... 
Og hvis man ikke lige på forhånd er sikker på hvad man præcis vil, kan man bare bede pigen om noget massage som en start ... 
Så har hun også noget at forholde sig til ... 
Dét har jeg selv brugt flere gange.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det måske 60% pga sex og resten ligge og nusse, snakke , kæle, ligge i arm op af hinanden :)  Jeg plejer at købe en time, men kan for det meste kun holde halvdelen af tiden, nogen gange mindre. Men ELSKER at ligge og kysse, hyggesnakke og alt det andet men en gudinde smuk og sød  nøgen pige. Det er også som om at det er meget nemmere at snakke om nogen ting når man er “blottet” og ligger nøgen. Og den tid sammen med pigen vægter næsten lige så højt for mig som sexen, det er vel også en del af gfe delen, som jeg vægter højest ved en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandmanden82 skrev, for 2 timer siden:

 Det er også som om at det er meget nemmere at snakke om nogen ting når man er “blottet” og ligger nøgen. 

Det er vist helt normalt.  Mon ikke vi alle kender til den mekanisme, specielt når vi tænker tilbage på vores forelskelser, staten på et nyt forhold osv. God sex og intimitet har det jo med at skabe tillid, og derved også basis for at føre fortrolige samtaler og dens slags.

I købe sammenhæng er det nok klogt at finde en passende balance

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er gp'er i virkeligheden bare en flugt fra virkeligheden?

Svaret må være JA

Men så længe man kan styre det (økonomisk og følelelsesmøssigt) er sgu nok meget sundt - i vhertfald for mig, der ikke er kæreste materiale.

Det vigtigste er at have et godt liv ved siden af denne lille virkelighsflugt.

Dvs. et liv med familie, venner, fritids interesser, drømme og nåeh ja : et arbejde du elsjer/kan lide/ kan holde ud.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når tidsrammen aftalt og og pengene er betalt, er det vel fuldstændig ligegyldigt samt ditto privat mellem de to parter, hvad tiden så bruges til.

Lissom det må være helt privat, hvad man har lyst til at bruge penge på. ;-)

Jeg kom engang hos en pige (ja, jeg ser hende såmænd stadig), som altid lagde ud med at sætte sig ud til mig i vindfanget, hvor jeg havde ventet, for at slå en sludder af - og meget ofte fik vi snakket lige så længe i vindfanget først, som scéancen (traditionelt en halv time)  bagefter kom til at vare.

Tiden i vindfanget var så på pigens egen regning og efter hendes eget valg, kunne man sige - men havde jeg ikke været typen, der kunne lide at snakke, var det naturligvis ikke blevet sådan. Men for mit vedkommende var og er det meget naturligt osse at snakke med pigen. Det giver det hele en ekstra dimension, om man så må sige. ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, den 21.3.2019 at 11:49:

Samme her. 

Sex med konen er blevet en pligt. Det er blevet til "skal vi knalde? Det kan vi godt!" og så er det overstået. Ved købesex kan man gøre det som man selv vil og finder man en, man har den berømte kemi med, så er der begær med i akten. 

Så spørger den kloge læser om man ikke også bare kan få det med konen. Jo, nogen kan, men efter 20 år er det sku svært. 

Jeg håber ikke dette misforståes, det er skrevet i bedste mening, men i mine øre lyder det virkelig til du trænger til at komme videre, det der lyder ikke godt for hverken dig eller din kone, jeg vil sige det på den måde at på nogle punkter ved jeg hvad du mener, da jeg selv har været sammen med den samme dejlige pige i ja længere end dig :-o :-)  men jeg har det slet ikke sådan "nå lad os få det overstået", jeg synes stadigvæk det er lækkert, men naturligvis vil det altid være noget ensformigt efter så mange år, det er vel også derfor jeg en sjælden gang finder en sød GP, ikke ret tit for mit vedkommende men det sker :-)  Men undskyld jeg siger det, det lyder bare som om der ikke er ret meget du elsker ved din kone længere, men at det hele bare er ved at være en sur daglig pligt, eller tager jeg fejl :wacko:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget lækkert at være sammen med en glædespige, som i mit tilfælde,jeg har kendt i nu 5 år, hvor kemi, sex, samvær går op i en højere enhed.

Jeg forstår udmærket trådstarter. Vi har alle brug for et helle i tilværelsen pg hvilke afkoblingsknapper, man trykker på, kan vel egentlig være lige meget, blot man får den følelse af fuldbyrdet samhørighed og tryghed.

Min glædespige har stoppet med kliniktider og ser nu kun ganske få mænd, 4 ialt. Jeg synes hun lige smuk og dejlig, som hun altid har været. Hun er i midttyverne og er et forstandigt og intelligent menneske med charme og sexappeal. Nogle gange betaler jeg, andre gange ikke. Sex, restaurant, hotel og privatbesøg veksler mellem hinanden.

Hvad man vil kalde forholdet, er vel lige meget. Jeg ser hende 4 til 6 gange om måneden a 3 til 5 timer ad gangen og vi er begge frie mennesker.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ulv skrev, den 7.5.2019 at 22:11:

Min glædespige har stoppet med kliniktider og ser nu kun ganske få mænd, 4 ialt. Jeg synes hun lige smuk og dejlig, som hun altid har været. Hun er i midttyverne og er et forstandigt og intelligent menneske med charme og sexappeal.

Jeg tror faktisk der er en del af pigerne der gør dét.
Jeg blev foreslået noget lidt lignende, af en pige jeg havde besøgt nogle gange, og som stoppede som klinikpige.
Hun kunne leje et lokale, til brug ved enkeltbesøg .. 
Valgte det dog fra da jeg tænkte det kunne blive lidt for kompliceret - og dyrt - pigen var mere end almindelig sød - smuk og dejlig og i midttyverne, he-he ... 

Det minder lidt om det man i gamle dage kaldte kurtisaner.
Kvinder der var faste, betalte elskerinder for een eller flere mænd.
Kurtisanernes historie er ret kulørt, det var tit magtfulde kvinder ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit eget "ordsprog" til mig selv er faktisk "jeg kommer ikke for sexens skyld".

Jeg kommer for det kvindelige samværs skyld, og i visse tilfælde en slags flirt.

Naturligvis ville jeg blive skuffet, hvis vi sad påklædte under hele besøget. Men sexen følger jo med når man besøger en glædes pige, så det behøver jeg ikke at spekulere i, om det sker eller ej.

Engang har jeg dog også valgt at besøge en pige, fordi at hun i hendes profil havde skrevet "Store patter betyder undskyld", sangen fra Alexander band. Det var da lidt humoristisk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, den 8/5/2019 at 23:17:

Det minder lidt om det man i gamle dage kaldte kurtisaner.

Kvinder der var faste, betalte elskerinder for een eller flere mænd.
Kurtisanernes historie er ret kulørt, det var tit magtfulde kvinder ... 

Kurtisan-oplevelsen er sjælden. Det jeg egentlig efterlyser er "muse" oplevelsen, som jeg havde forventet var helt uopnåelig.

Jeg har været så heldig i mine begrænsede eventyr i denne "industri", at jeg har  mødt et flertal af piger som har været stærkt intellektuelt stimulerende og jeg har simpelthen hoppet ud af skabet nu som sapioseksuel. 

Der er intet jeg elsker mere i denne verden end intelligente og dygtige kvinder med en skønhed som kommer ikke kun fra deres fysiske egenskaber, men også fra deres egen selvtillid.

"Geisha" oplevelsen burde være "en ting"... en kvinde man kan dyrke kultiveret selskab med, som kan bevæge sig i musik, kunst og filosofi, og hvor det seksuel er bare en del af det. Har fundet 2 piger for nyligt hvor vi er over i det område, og det har egentlig overrasket mig at det gik så let til. 

Om det er virkelighedsflugt? Sikkert. Om der er noget galt i det? Næppe.
 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det single livets forbandelse. 

Jeg dur ikke til at møde score og beholde piger. Eller de mig. Kan man ikke elske sig selv kan andre heller ikke. Så det er når trangen til kys kæl nærvær bliver for stor. Og desværre kun når økonomien er til det. Så i den time jeg altid booker. Er det selvfølgelig virkeligheds flugt. Ville aldrig have en kinamands chancen for at kysse og kramme den håndfuld gp er jeg har været sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, den 20.3.2019 at 18:23:

helt normalt?

Normalt at søge flugt? Ja.

Almindeligt hos GP'er? Tjah, mange interview med gp'er fremhæver at mange kunder søger samtale og omsorg.

Personligt søger jeg den slags andre steder. Min ærlige mening: Det er for mig at se et tegn på ensomhed at bruge en GP til sjælesorg og "afbræk fra træls hverdag". Men okay - prisen for en psykolog er cirka det samme, så måske kan man lige så godt det her, hvis det er en GP, man har en vis fortrolighed med. Personligt ville jeg nok falde ned i et mørkere hul bagefter over at "være gået til luder for at få en at snakke med".

 

Det her er vel essensen:

Sweex skrev, den 20.3.2019 at 16:34:

Jeg var egentlig ikke vildt liderlig, (...) men savnede hende sku alligevel.

- det er derfor jeg siger "ensomhed".

Beklager jeg er lidt kontant, men ensomhed er et stort problem, især for mænd. Og det har ikke noget at gøre med om de er gift eller har kolleger eller venner de kan more sig med - man kan sagtens være ensom alligevel, omgivet af andre. Jeg har en rem af huden selv, men det jeg for alvor mangler i mit liv er berøring, så det er hvad jeg køber mig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Tjah, mange interview med gp'er fremhæver at mange kunder søger samtale og omsorg.

Præcist!
Jeg gør, blandt andet.
Jeg synes det ville være fint med mere fokus på dét, kunne godt tænke mig at snakke med nogle GP'er om det ... der er flere ting jeg gerne ville vende .. 
Blandt andet fordi muligheden for et sexkøbsforbud på eet eller andet tidspunkt altid ligger og rumsterer i baggrunden ... og hvad ku' man så gøre omkring det med kvindelig omsorg... ?

Bebop skrev, for 7 timer siden:

Beklager jeg er lidt kontant, men ensomhed er et stort problem, især for mænd. Og det har ikke noget at gøre med om de er gift eller har kolleger eller venner de kan more sig med - man kan sagtens være ensom alligevel, omgivet af andre. Jeg har en rem af huden selv, men det jeg for alvor mangler i mit liv er berøring, så det er hvad jeg køber mig til.

Njaeh .. 
Jo, jeg er enig i, at ensomhed er et stort probem for mænd, men synes ikke helt det hænger sammen med det at besøge GP'erne ... 
Jeg tror ikke det er en god idé at besøge GP'er hvis man er ensom - så skal man først have gjort noget ved dét problem .. (det var oppe og vende i en tråd en gang for længe siden, kan jeg huske.. )
Det handler meget mere om at mange af os savner omsorg og berøring .. 
Både det moderne parforhold og måden vi dater på, gør det bøvlet for mange af os mænd - og nej, jeg tror ikke altid det er vores egen skyld .. I mange tilfælde måske, men langt fra altid ... 
Men det er noget, som erfaringen viser, er rasende svært at diskutere ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er det bare fordi jeg er polyamorøs men lever ikke livsstilen. Jeg elsker min livspartner rigtig meget, men har noget behov som hun ikke kan opfylde uden at det er kunstigt for hende og har derfor en tilladelse til "eventyr" som ikke må udvikle sig til andet end "eventyr" fra hjemmefronten. Maskinsex virker bare ikke for mig og jeg skal være glad for pigen hvis jeg skal "komme videre i forløbet" end at snakke.
Nævner ingen navne, men jeg har snakket med piger jeg har betalt om alt fra hvilken af Harry Potter bøgerne er den bedste, gode vine, madkunst, Stanley Kubrick, Dali mod Picasso, Vlad Tepes og om at vokse op under forvandling fra kommunisme til demokrati (min yndlings tantra pige er fra Transylvanien), hvorfor der er så mange på EG som lider af Islamofobi, om guitarer og klaverer, og om hvad vi hver især læser af litteratur på nuværende tidspunkt, blandt andet. Har mødt kunstnere, endda en psykologistuderende… 
Var 49 år gammel de jeg besøgte min første GP men mine fordomme om prostitution er blevet gjort helt til grin. Der er nogle fantastiske piger derude, som man kan mere end "bare" dyrke sex med.





 

Redigeret af MC5tooge2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...