Hop til indhold
Aarhuselsker

Et lille alvorsord

Recommended Posts

Det er straks værre med de ord som Organizer sætter på pergamenterne her, nu skal jeg da vist have fremmedordbogen frem. Profylaktisk ja ja :)

Jae... nye ord er der nok af. 8-)

Men nu, da vi alle sammen jo sidder ved computeren, og Google lissom pigerne derude osse er vores ven, er det da meget sjovt at tænke på, at man meget hurtigere kunne have googlet ordet og hittet u' a', hvad det betyder end skrive et indlæg - hvor kort det end måtte være - hvor man undrer sig over ordet.

:D:D

Spider

P. S. "profylaktisk" betyder "forebyggende".

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

P. S. "profylaktisk" betyder "forebyggende".

:)

Så nu forbedrer vi også vort sprog. Det er da fantastisk.

Tak Organizer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hved ikke om det er nikita eller andra det først fandt på navnet Darling

Men nikita er den eneste der har brugte det de sidste 3-4 år så hvis nikit bliver lidt stødt over at der er andra der bruger det kan jeg godt forstå det for nu er det jo blivet et naven vi alle kender

For nu er det pludselig blivet smart at hede Darling og så kan de andra piger jo "låne " lidt opmerksomhed fra nikta

Det har taget lang tid at opbygge det brand for nikta som andra piger nu "låner frit af

Så hvis hun er sur over det forstå jeg det godt

Vh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad X får ud af det, ved jeg helt ærligt ikke, men mine forsøg på at få ham i tale angående hans fjendtlige holdning til mit handle her og på tjatten har hidtil været frugtesløst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Som nævnt af andre er der jo også andre der hedder Darling i forvejen.

Darling er også en te, som er opkaldt efter det område i det nordlige Indien, hvor bladene er plukket.

Nikita var fornavnet på Præsident Nikita Khrusjtjov (USSR), det var ham som slog en sko i bordet hos FN under Cuba krisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også helt enig med Montzei. Montzei rammer lige i plet i alt hvad han skriver. 10-4.

Vi mangler en " like" knap......

Kunne ikke være mere enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Darling er også en te, som er opkaldt efter det område i det nordlige Indien, hvor bladene er plukket.

Nikita var fornavnet på Præsident Nikita Khrusjtjov (USSR), det var ham som slog en sko i bordet hos FN under Cuba krisen.

Der var også en Captain Darling i den hylende morsomme komedie-serie Blackadder tilbage i 80'erne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi fik for nogen måneder siden en opringning fra en pige, der ikke mente vi måtte bruge navnet Tiger til efternavn til Tina, for det hed hun. Ked af at sige det, der var vi også først på marked med Tine Tiger, små 7 år tilbage i tiden.

Uha,ja Tine Tiger husker jeg udmærket,hun var nemlig den første pige jeg besøgte i branchen tilbage i 2006/07 :) Hold da op hun var nice,ja selv hendes telefondame dengang var mums ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Teen hedder darjeeling. ;)

Oops. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa... :)

Nu har jeg "desværre" haft for travlt på min vagt til at observere denne tråd før jeg blev gjort opmærksom på det... :)

Jeg vil bare understrege 2 ting:

1)

Så længe der ikke er et Reristreret Trademark, ingen Copydan registrering eller anden reservation ved navnet Darling, så tror jeg nok jeg tager det helt roligt.. :) Jeg selv har også brugt energi og penge på at opbygge mit navn, Danna Darling... :) Det er ikke mit efternavn, man ville vel heller ikke forsøge at brande Hansen, Petersen eller Jensen, men mit navn som begreb... Danna Darling... Det er jeg.

2)

Med hensyn til at bruge mange penge på at, brande et så almindeligt navn som Darling, der i virkeligheden mere er et begreb end et navn,... Well... så tror jeg Disney Koncernen havde været efter os for længe siden, hvis der havde været noget at komme efter... ;)

Når det så er sagt, befinder vi os på hver sin side af landet, så mon ikke der skulle være plads til os begge.. :)

Kan I nu alle sammen have en rigtig dejlig weekend, jeg må tilbage og lave noget.

knus

Danna Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk temmeligt sikker på at smukke Nikita klarer sig rigtig fint, uanset hvor mange der kalder sig /hedder Darling.

Usædvanligt veldrejet, velformuleret og tydeligvis varmhjertet kvinde.

Ked af hvis det har stødt dig, at vi "hedder" det samme "efternavn" Jeg er på ingen måde ude på at kopiere hverken dig eller andre, ligesom du temmeligt sikkert også er fuldstændigt uinteresseret i at forsøge at efterligne nogen andre... :)

Vi har hver vores stil, er hver vores type og minder på ingen måde ellers om hinanden. Da jeg valgte mit navn for snart længe siden, havde jeg ikke hørt om dig... I det hele taget ikke før i dette forum... :)

Jeg ønsker dig alt det bedste, smukke Nikita Darling og er ret sikker på at det ikke får nogen praktisk betydning for nogen af os, at vi tilfældigvis har det samme "efternavn"... :)

Mange knus

Danna Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Danna,

Da du jo skriver følgende i din annonce:

Dejlige Debuterende Danna...

...og da du jo skriver følgende på din profil på den klinik, hvor du arbejder:

TOTAL-DEBUTERENDE

...gik jeg naivt ud fra, at du var helt ny i branchen.

Men det hænger jo ikke sammen med dine følgende udtalelser i denne tråd:

Jeg selv har også brugt energi og penge på at opbygge mit navn, Danna Darling

...og:

Da jeg valgte mit navn for snart længe siden

...så det er nok ikke helt troværdigt.

Men da jeg som sagt gik ud fra, at du var ny, stod jeg jo helt uforstående overfor, at du ikke lærte af min åbenlyse fejl (jeg skulle tydeligvis have fundet på noget, ingen havde lyst til at dele med mig). Jeg stod uforstående overfor, at når du nu var ny - eller noget - ikke greb chancen, var kreativ og fandt på noget unikt, så du kunne skille dig ud.

Sådan helt kogt ned, så kommer det faktisk slet ikke an på følgende:

Jeg er faktisk temmeligt sikker på at smukke Nikita klarer sig rigtig fint, uanset hvor mange der kalder sig /hedder Darling.

For det er ikke min frygt.

Ej heller:

Vi har hver vores stil, er hver vores type og minder på ingen måde ellers om hinanden

...eller:

er ret sikker på at det ikke får nogen praktisk betydning for nogen af os, at vi tilfældigvis har det samme "efternavn"...

...eller:

befinder vi os på hver sin side af landet

Men det gør vi rent faktisk ikke.

Eller:

ingen har vel eneret på Darling

For ganske rigtigt... Ingen har patent på de forskellige navne i branchen.

Jeg synes kort og godt, at det er dårlig stil og mangel på situationsfornemmelse.

Jeg synes, at navnet Darling er blevet latterliggjort i denne debat i sådan en grad, at jeg har bedt Admin om at slette det herinde på Eroguide.

Så fremstår det heller ikke så tåbeligt. Så løsningen er fundet, og livet kan gå videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som begge de damer er blevet orienteret om, så ønsker vi at I klarer jeres meningsudvekslinger og uenighed pr. PM. Administrationen ønsker ikke nogen offentlig krig omkring navnet Darling eller nogen andre navne hvilket jeg kan læse på denne debatstreng også er en holdning en del brugere deler. Dette forventer vi nu bliver accepteret fuldt ud af både mænd og kvinder.

Der er mange massagepiger, der hedder det samme, eller hvor bare en del af navnet er det samme. F.eks. er der adskillige massagepiger der hedder Magic, Darling, der var også nogen der hed Darling før Nikita hed det, og der er i det hele taget rigtig mange piger der hedder noget af det samme. Alle klappede i øvrigt hænderne da Malou kaldte sig Magic her på Eroguide selvom det i forvejen var et brugt navn i massagebranchen.

Strengen lukkes, og evt. uenighed bør klares pr. PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...