Hop til indhold
Aarhuselsker

Et lille alvorsord

Recommended Posts

Nikita har fået et nyt "slogan" Vogt dig for billige efterligninger - der findes kun én Darling"

Tænkte på det da jeg læste dagens annoncer for piger på vagt. Dana Darling.

Jo, men det er da klart man gerne vil skille sig ud. Det gør man altså ikke ved at kopiere. Skab jeres eget univers piger. Se Miss Magic, der gik fra en i mængden, med et i mængden druknende navn. Nu ved vi at det er hende der er magisk-eller gør magiske ting :mrgreen:

Vær da kreativ, søg hjælp her i forum om nødvendig, eller i pauserne mellem mænnerne, fra kollegaer.

Det gælder om at blive husket, indtil aftalen er på plads. Derefter gælder om at blive husket, ikke for navnet, men for en outstanding oplevelse. Vi mænd husker altså ikke navne og såen, vi husker oplevelser, hvor glade vi var da vi gik derfra. Vi tænder ikke på navne der ligner. Når vi læser annoncer osv. har vi altså blodet og dermed iltningen, rettet mod det øverste hoved. Senere går det mod syd, og så kan man sælge os alt, og bilde os alt ind ;)

Nu brugte jeg Nikita som eksempel, der er andre, men de ligger ikke lige øverst i min elevatorhukommelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja,det er fanedeme for frækt ,at hun stjæler nikitas efternavn.

Eroguide burde gå ind og forbyde hende ,at annoncere under det navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rent profylaktisk vil jeg hermed anmode de ærede debattører om pænt at holde sig inde på tæppet.

Ihukommende en strid på et andet site om navnet på en bestemt ydelse, som endte i personrelaterede angreb og fjendskab, vil jeg gerne påpege, at den situation ønsker vi ikke gentaget her!

Der skal være højt til loftet, også for pigerne, og jeg anser ingen af de benævnte darlings for at være hystader på nogen måde.

I øvrigt viser Nikita sig jo via sin signatur at kunne forholde sig til situationen på bedste humoristiske vis, så mon ikke de yndige dahrmer finder en løsning (hvis der er brug for sådan én) i samdrægtighed uden indblanding fra øvrigheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øøhhhh, nu er det jo ikke lige som om Darling er et unikt ord som Nikita har fundet på, ej heller er det copyrightet på nogen måde. Så jeg kan ikke se noget problem.

Og hvis det er Nikita efternavn der gør hende unik, burde det så ikke være mere jaahh unikt? Såsom Nussergøj, Puttehøne, Titaniumballer etc etc....

Og sidst, mon ikke Nikita godt selv kan finde ud af at kontakte omtalte pige hvis der er knas med navnet, uden at de herre skal lege politi....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget sjovt Århuselsker,at du i en debat om kopiering af navne blandt pigerne i branchen,nævner Malou Magic som et skole eksempel på hvordan alle piger burde gøre ;)

Allerede da der under stort ståhej herinde via en konkurrence endte med at Malou ville hedde Magic,undrede det mig meget at hun "stjal" et navn fra en anden pige i branchen(Martine magic-seductiongirls) uden at nogle kom med en bemærkning om det,ja selv Seductiongirls som jævnligt skriver herinde,gad ikke bemærke det.

Har altid undret mig over hvorfor pigerne vælger de samme navne,prøv feks at tjekke hvor mange forskellige Clara der er på de københavnske knaldhytter,det fandme forvirrende :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er straks værre med de ord som Organizer sætter på pergamenterne her, nu skal jeg da vist have fremmedordbogen frem. Profylaktisk ja ja :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvis det er Nikita efternavn der gør hende unik, burde det så ikke være mere jaahh unikt? Såsom Nussergøj, Puttehøne, Titaniumballer etc etc....

Tjo... I bagklogskabens ulidelige klare lys skulle jeg jo nok have kaldt mig Nussergøj, men rent faktisk var Darling unikt, da jeg i sin tid valgte det, da der ikke var nogen andre, der hed det. Så nu kan jeg jo kun ærger mig over, at dét som var tiltænkt som en måde at skille sig ud på, og det brand som jeg har brugt lang tid på at bygge op, nu ikke er unikt mere men nærmere en massebetegnelse.

Ihukommende en strid på et andet site om navnet på en bestemt ydelse, som endte i personrelaterede angreb og fjendskab, vil jeg gerne påpege, at den situation ønsker vi ikke gentaget her!

Nej den form for ragnarok er der vel ingen, der ønsker. Men mon ikke osse at administrationen herinde ville lure lidt, hvis der pludselig dukkede et kopi-site op, som kaldte sig "Eroguide.net"? Det tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vist kun i denne verden, kopier fra et godt og velrenommeret navn, bliver taget humoristisk.. :o Hvem husker ikke historien om pølsemanden og Mc'donalds? Det handler sgu da om det samme..Nemlig at drive en forretning.Jeg var også blevet sarkastisk, og små fornærmet, hvis nogen brugte halvdelen af logo'et for min virksomhed. Det ville ikke gøre humøret bedre, når jeg opdagede det var en konkurrent.. Jeg kender ingen selvstændige erhvervsdrivende som, med et smil på læben forærede deres hårdt tjente goodwill væk.

Vh Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde det nu ikke været fordi at den ramte havde været den ægte Darling, så var der nok ikke en eneste herinde der havde løftet et øjenbryn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det er vist kun i denne verden, kopier fra et godt og velrenommeret navn, bliver taget humoristisk.. :o Hvem husker ikke historien om pølsemanden og Mc'donalds? Det handler sgu da om det samme..Nemlig at drive en forretning.Jeg var også blevet sarkastisk, og små fornærmet, hvis nogen brugte halvdelen af logo'et for min virksomhed. Det ville ikke gøre humøret bedre, når jeg opdagede det var en konkurrent.. Jeg kender ingen selvstændige erhvervsdrivende som, med et smil på læben forærede deres hårdt tjente goodwill væk.

Vh Ludvig

Jeg husker Nikita, Darling er bare noget, der kommer bagefter. Så hvis alle er som mig, er der ingen problemer ude i horisonten.

Jeg husker oplevelser, nydelse, seksualitet som varmer.

Det gode ved kopister er, at hvis de ikke kan levere samme vare som den de kopierer, så flader de ud i løbet af meget kort tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, Filosof, Organisatoren skal da have en chance

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, Plasker, du har såmænd helt ret, men man bryder alligevel ind i et allerede etableret brand, som folk efterhånden forbinder med en helt bestemt person

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Organisator (jeg nægter at skrive Organizer). Jeg synes, at du tage at skulle gå af. Du er på din første mission dumpet med et brag, da du lader en skide brændeovnsforsker få taletid. Holder han sig inde på tæppet i forhold til, hvad EG's ellers beskæftiger sig med :?::?::?::?::?:

Ja, hvad skete der med brændeovnsforskeren? Jeg skrev ham et pænt svar, men tråden er åbenbart blevet slettet (eller kan jeg bare ikke finde den)?

I øvrigt så synes jeg, at du er lidt for hård med at dømme Hr. Organ-izer. Der er jo højt til loftet her på EG, så husk at slappe lidt af i mellem snapsene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bølgerne går højt til tider. Nogle gange er det bedst at tage sig en øl, slappe af en rum tid inden man sætter sig til tasterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er mange af de 3-4.000 massagepiger, der er i Danmark, der kalder sig det samme, som f.eks. Sanne, Cecilie og massevis af andre navne. Som kunde ser man helt identiske navne mange gange, selvom der er tale om forskellige piger.

Så er der en del navne der går igen som Darling (som der er mindst 4 der kalder sig i kongeriet), Magic som flere kalder sig også og dem der også mange andre eksempler på. Jeg mener godt man kende forskel på hende der kalder sig Nille Darling og hende der kalder sig Nikita Darling eller Donna Darling f.eks.

Så hvis diskussionen skal forsætte så lad os holde det i en sober tone og på det mere generelle plan fremfor at blive personlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, hvad skete der med brændeovnsforskeren? Jeg skrev ham et pænt svar, men tråden er åbenbart blevet slettet (eller kan jeg bare ikke finde den)?

I øvrigt så synes jeg, at du er lidt for hård med at dømme Hr. Organ-izer. Der er jo højt til loftet her på EG, så husk at slappe lidt af i mellem snapsene.

Der skete det, at Admin slettede tråden, og da forfatteren så skrev det samme indlæg igen, slettede jeg det og skrev ham en PM om, hvorfor, længere er den ikke.

Hvad X får ud af det, ved jeg helt ærligt ikke, men mine forsøg på at få ham i tale angående hans fjendtlige holdning til mit handle her og på tjatten har hidtil været frugtesløst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen copyright på fornavne, såvel som efternavne.

Vi var de første(pudser glorien her :D ) der i tidernes morgen valgte at give alle vores piger efternavne og hvorfor, fordi der blev kopieret i stor stil og fordi vores nabo hus Mon-Cherie fik flere og flere piger med de samme navne, som vores og samtidig for at gøre det nemmere for gæsterne at vide hvem pigen er, når der kun findes en med det fulde navn. Så en hurtig tur i tænkeboks, hvad gør vi for at skille os ud fra mængden og det blev efternavne som blev valgt.

Nej vi vælger ikke at bringe dette på banen nogen steder henne, for så kunne hverken Darling eller Magic bruges af nogen. Den første var lige præcis Maria Magic som ingen har kunne efterligne, vi havde også Dina Darling for 8 år tilbage, som også satte sine spor i branchen.

Vi fik for nogen måneder siden en opringning fra en pige, der ikke mente vi måtte bruge navnet Tiger til efternavn til Tina, for det hed hun. Ked af at sige det, der var vi også først på marked med Tine Tiger, små 7 år tilbage i tiden.

Alt i alt burde tøserne bare være mere opfindsomme, find et navn og evt efternavn, der fortæller mere om dig og din personlighed, dine talenter osv.

Med tiden er flere og flere røget med på efternavne, fedt jeg tager det da bestemt som et kompliment, at jeg i tidernes morgen fik en ide, andre også kan bruge og som lige præcis kan gøre at pigen skiller sig ud fra alle de Clara, Cecilie og Sanne der er nu..

Vi røg også engang i en lille bitch fight med et andet sted vedr sexparties, hvor deres logo pludselig var Pussy, when you need more than seduction. Vores blev så Seduction, when you need more than just pussy.. Den døde heldigvis hurtigt igen eftersom der ikke rigtig var nogen grund til sådan en fight, vi alle skal være her og de stærke og mest opfindsomme plus dem med et godt håndværk og drivkraft, ja det er dem som overlever..

Wuup wuup fra Little Mammasan ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mon ikke osse at administrationen herinde ville lure lidt, hvis der pludselig dukkede et kopi-site op, som kaldte sig "Eroguide.net"? Det tror jeg.

Her er det vel iorden at bemærke at Eroguide.dk, netop startede livet som Hedomax.net?

Jeg kan såmænd godt se det fra dit synspunkt; at du utilfreds med at nogen "snylter" på dit brand, men ingen har vel eneret på Darling, ligesom der sikkert er mange før dig som har heddet Nikita.

Problemet er vel at før eller siden løber branchen tør for gode velklingende navne... fornavne som efternavne. Men så længe at fornavnet ikke ligger for tæt op af hinanden, synes jeg ikke at problemet med samme efternavn er så stort. Tvivler på nogen forveksler Jer. Som nævnt af andre er der jo også andre der hedder Darling i forvejen.

Derudover undrer jeg mig over at ingen har brokket sig over at Malou valgte Magic som efternavn, som er en anden piges "brand", når folk farer sådan i flint over dette. Jeg håber ikke der er ved at danne sig en klikke, som på VL, hvor nogle piger var fredet, og altid havde en hær af "bejlere" til at kæmpe for sig.

Jeg synes ærlig talt at denne tråd, i tone og udvikling er helt hen i skoven. Jeg forstår slet ikke hvorfor Århuselsker og andre, helt umotiveret kaster sig over Danna på Nikita´s vegne - hun plejer nok at kunne tale for sig selv. Dette bør ordnes pigerne imellem, hvis der altså overhovedet er noget at ordne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er det vel iorden at bemærke at Eroguide.dk, netop startede livet som Hedomax.net?

Jeg kan såmænd godt se det fra dit synspunkt; at du utilfreds med at nogen "snylter" på dit brand, men ingen har vel eneret på Darling, ligesom der sikkert er mange før dig som har heddet Nikita.

Problemet er vel at før eller siden løber branchen tør for gode velklingende navne... fornavne som efternavne. Men så længe at fornavnet ikke ligger for tæt op af hinanden, synes jeg ikke at problemet med samme efternavn er så stort. Tvivler på nogen forveksler Jer. Som nævnt af andre er der jo også andre der hedder Darling i forvejen.

Derudover undrer jeg mig over at ingen har brokket sig over at Malou valgte Magic som efternavn, som er en anden piges "brand", når folk farer sådan i flint over dette. Jeg håber ikke der er ved at danne sig en klikke, som på VL, hvor nogle piger var fredet, og altid havde en hær af "bejlere" til at kæmpe for sig.

Jeg synes ærlig talt at denne tråd, i tone og udvikling er helt hen i skoven. Jeg forstår slet ikke hvorfor Århuselsker og andre, helt umotiveret kaster sig over Danna på Nikita´s vegne - hun plejer nok at kunne tale for sig selv. Dette bør ordnes pigerne imellem, hvis der altså overhovedet er noget at ordne.

Vi mangler en " like" knap......

Kunne ikke være mere enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er det vel iorden at bemærke at Eroguide.dk, netop startede livet som Hedomax.net?

Jeg kan såmænd godt se det fra dit synspunkt; at du utilfreds med at nogen "snylter" på dit brand, men ingen har vel eneret på Darling, ligesom der sikkert er mange før dig som har heddet Nikita.

Problemet er vel at før eller siden løber branchen tør for gode velklingende navne... fornavne som efternavne. Men så længe at fornavnet ikke ligger for tæt op af hinanden, synes jeg ikke at problemet med samme efternavn er så stort. Tvivler på nogen forveksler Jer. Som nævnt af andre er der jo også andre der hedder Darling i forvejen.

Derudover undrer jeg mig over at ingen har brokket sig over at Malou valgte Magic som efternavn, som er en anden piges "brand", når folk farer sådan i flint over dette. Jeg håber ikke der er ved at danne sig en klikke, som på VL, hvor nogle piger var fredet, og altid havde en hær af "bejlere" til at kæmpe for sig.

Jeg synes ærlig talt at denne tråd, i tone og udvikling er helt hen i skoven. Jeg forstår slet ikke hvorfor Århuselsker og andre, helt umotiveret kaster sig over Danna på Nikita´s vegne - hun plejer nok at kunne tale for sig selv. Dette bør ordnes pigerne imellem, hvis der altså overhovedet er noget at ordne.

Synes godt om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget sjovt Århuselsker,at du i en debat om kopiering af navne blandt pigerne i branchen,nævner Malou Magic som et skole eksempel på hvordan alle piger burde gøre ;)

Allerede da der under stort ståhej herinde via en konkurrence endte med at Malou ville hedde Magic,undrede det mig meget at hun "stjal" et navn fra en anden pige i branchen(Martine magic-seductiongirls) uden at nogle kom med en bemærkning om det,ja selv Seductiongirls som jævnligt skriver herinde,gad ikke bemærke det.

Har altid undret mig over hvorfor pigerne vælger de samme navne,prøv feks at tjekke hvor mange forskellige Clara der er på de københavnske knaldhytter,det fandme forvirrende :?

Vi går i høje hæle, men aldrig for høje eller for små :D:) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne ikke sige det bedre selv Montezi (har forsøgt, men slettede det, da organizer kom mig i forkøbet).

*Like*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...