Hop til indhold
bigfoot

AIMEE VIP - ENGTOFTEN - VIBY

Recommended Posts

Har lige besøgt denne fantastiske skønhed:

https://annoncelight.dk/showad/270497

Lad mig sige det med det samme, jeg er meget positivt overrasket. :wub: 

Da stedet har lidt blandede anmeldelser, spurgte jeg via SMS, om jeg kunne forvente at det var pigen på billederne der tog imod, hvis jeg aflagde hende et besøg, og det bekræftede hun. Kommunikationen via SMS var hurtig og ubesværet.

Så afsted, - ringede på døren og 30 sekunder efter, stod en høj og fantastisk smuk kvinde og tog imod - WOOW - “I was blown away”. Hun er som klippet ud af et modeblad, elegant klædt i en kort kjole og i høje stilletter, præcis som på billederne i annoncen. 

Hun taler flydende engelsk, så hun er nem at tale med. 

Tog et hurtigt brusebad, og så igang med selve agten. Fik lov at pakke “godten” ud - kjolen faldt til gulvet og inden under havde hun lækre pikanterier. Hun kysser dejligt, det er ikke bare små tantekys, med dejlige indlevede kys med lidt tunge :wub:

Selve agten vil jeg ikke komme ind på her, men vi var hele turen rundt og hun leverede med stor indlevelse på alle parametre. 

Det hele blev afsluttet med lidt “pillow talk” og nusserier. 

En helt fantastisk oplevelse og lige efter min bog :)

Aimee er fantastisk smuk, har et kønt ansigt og en top tunet krop samt leverer en top service <3

Hun er i Viby i denne og næste uge, så det er bare afsted drenge.

Kh <3 bigfoot 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt overvejet hende, men tænkte at billederne næsten var for gode til at være sandt. Jeg må se og få besøgt hende! Ved du hvor lang tid hun er i byen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaJe8000 skrev, for 5 minutter siden:

Ved du hvor lang tid hun er i byen?

I denne og næste uge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
DaJe8000 skrev, for 6 timer siden:

Har godt overvejet hende, men tænkte at billederne næsten var for gode til at være sandt. Jeg må se og få besøgt hende! Ved du hvor lang tid hun er i byen?

Hun linker selv i annoncen til dette sted, hvor hun har et hav af gode anmeldelser

https://www.6annonce.com/evaluations/AIMEE VIP-66762

Det virker til, at Engtoften har skiftet stil til det bedre, langt om længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik besøgt hende i går, og blev godt nok ikke skuffet. Jeg købte 30 minutter for tusind kroner, og de var alle pengene værd. Hun kysser godt, både før, under og efter akten, og ser helt fantastisk ud i kjole. Og hendes superfranske er rigtigt godt.

Stedet var rigtigt fint, om end lidt upraktisk at man skal igennem halvdelen af stedet for at komme i bad.

Hvis jeg skal sige noget negativt, så må det være at eg blev en lille smule snydt af hendes billeder. Der var lige brugt en smule mere Photoshop end jeg havde forventet, men det er nok mest min egen skyld.

 

Aros skrev, for 12 timer siden:

Det virker til, at Engtoften har skiftet stil til det bedre, langt om længe. 

Jeg har været der to gange nu inden for kort tid, ved Kristina og Aimee, og begge har været fantastiske. Jeg ved ikke hvordan det var før, men mine oplevelser har været gode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte lige sikre mig at Aimee nu også er så fantastisk smuk, skøn og dejlig som jeg oplevede det i sidste uge, så tog lige på et lille visit på Engtoften igen i dag. 

Fik igen en fantastisk dejlig og indlevende behandling og service, hun er godt nok “spitzenklasse”

I mit perspektiv er hun så smuk at jeg får helt ondt i øjnene - :wub: :P ;)

DaJe8000 skrev, den 6/3/2019 at 08:06:

Hvis jeg skal sige noget negativt, så må det være at jeg blev en lille smule snydt af hendes billeder. Der var lige brugt en smule mere Photoshop end jeg havde forventet, men det er nok mest min egen skyld.

Det er muligt at nogle af hendes billeder har været igennem Photoshop og der er lagt lidt filtre på, men personligt syntes jeg at genkendelighedsfaktoren er meget høj, det du ser, er også det du får.

Iøvrigt har hun uploaded to nye selfies på sin annoncelight annonce, og de er lige “spot on”

Hun er på Engtoften ugen ud og rejser hjem til England søndag.

Hav en god dag <3 / bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bigfoot skrev, den 12.3.2019 at 13:13:

Måtte lige sikre mig at Aimee nu også er så fantastisk smuk, skøn og dejlig som jeg oplevede det i sidste uge, så tog lige på et lille visit på Engtoften igen i dag. 

Fik igen en fantastisk dejlig og indlevende behandling og service, hun er godt nok “spitzenklasse”

I mit perspektiv er hun så smuk at jeg får helt ondt i øjnene - :wub: :P ;)

Det er muligt at nogle af hendes billeder har været igennem Photoshop og der er lagt lidt filtre på, men personligt syntes jeg at genkendelighedsfaktoren er meget høj, det du ser, er også det du får.

Iøvrigt har hun uploaded to nye selfies på sin annoncelight annonce, og de er lige “spot on”

Hun er på Engtoften ugen ud og rejser hjem til England søndag.

Hav en god dag <3 / bigfoot

Helt enige i at to selfies ligner hende 100% og er uden "filter". Hun er MEGET smukt og oven i købet meget sød.

Og kæmpe tak til bigfoot, for hvis du ikke havde lavet dette anmeldelse, så har jeg aldrig besøgte hende, da hendes billede ser ud som om det er stjålet fra et eller andet model og stedet var Engtoften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stiller mig op i Bigfoots heppekor, og takker for tippet. Rev mig lidt og bookede 2 1/2 time GFE i torsdags på et hotel.

Det er 100% hende, totalt top-model, hun havde faktisk samme kjole, øreringe og ur på som på selfie-billedet. Uret beholdt hun på under agten og så kun diskret på det, en classy måde i stedet for alarm. Som tidligere nævnt kysser hun helt vildt godt og er totalt trænet og kunne lave squats over mig liggende på sengen.

En af de lækreste piger jeg har været sammen med punktum. Sagde at hun tog hjem til London i 14 dage og så synes hun sagde det var Holland. Århus får tidligst besøg igen til sommer sagde hun, måske.

Så skynd jer inden hun er væk søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, den 14/4/2019 at 22:37:

Takker. Passer lige med en aarhus tur

 

 

Filantropen skrev, den 16/3/2019 at 00:36:

Stiller mig op i Bigfoots heppekor, og takker for tippet. Rev mig lidt og bookede 2 1/2 time GFE i torsdags på et hotel.

Det er 100% hende, totalt top-model, hun havde faktisk samme kjole, øreringe og ur på som på selfie-billedet. Uret beholdt hun på under agten og så kun diskret på det, en classy måde i stedet for alarm. Som tidligere nævnt kysser hun helt vildt godt og er totalt trænet og kunne lave squats over mig liggende på sengen.

En af de lækreste piger jeg har været sammen med punktum. Sagde at hun tog hjem til London i 14 dage og så synes hun sagde det var Holland. Århus får tidligst besøg igen til sommer sagde hun, måske.

Så skynd jer inden hun er væk søndag.

thank you....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte denne skønhed i går, og havde den mest fantastiske oplevelse til dato. Det tror pokker, at det var svært at finde en ledig tid, så andre må have opdaget det samme, hvilket denne streng jo også klart indikere.....

Men stiller mig op i køen af dem, som forlader stedet med en oplevelse, der bare bliver hængende i kroppen, så skønt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ælling skrev, for 31 minutter siden:

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder at parkere, for de af os som kommer udenbys fra?

 

Aarhusbanditten skrev, for 17 minutter siden:

Lidl lige ved siden af..

Ja og parkeringspladsen strækker sig næsten helt hen foran hoveddøren, så det er helt perfekt :) - så der er kun 10 skridt at gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken 69 skrev, 1 time siden:

What happen to your annonce and website,Aimee?

"What happen to your annonce" :lol::lol:

Redigeret af MrLovaLova
rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...