Hop til indhold
Guest Sugarlove

Sex uden kondom.. Undrer mig

Recommended Posts

Gaffer skrev, den 6.11.2019 at 06:43:

Du burde barbere dig selv med din s&w. Resistent gonore er i hastig  fremmarch du

Ja, det er klart noget man løbende må forholde sig til - altså hvis man er til sex uden kondom. Problematikken har ikke fået mig til at begynde at bruge kondom, men at være mere kritisk med hvem jeg knalder (det vil dermed også sige færre skiftende partnere)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 17 timer siden:

nej i alle forstår det ikke. men altså jeg har daogså kneppet dig uden gumme frodige misser :P

DET kan jeg garantere dig for du ikke har med mindre du har kneppet mig bag fra og pillet kondomet af uden min viden!! MEN min veninde dengang i idestrup- hun tilbød uden... så tænker det er hende du evt har dusket uden!!!

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Frodige Misser skrev, for 14 timer siden:

DET kan jeg garantere dig for du ikke har med mindre du har kneppet mig bag fra og pillet kondomet af uden min viden!! MEN min veninde dengang i idestrup- hun tilbød uden... så tænker det er hende du evt har dusket uden!!!

Jaja den er god med dig. Kan godt se det svært at indrømme at du ville kneppes uden gummi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Har et godt forslag til jer begge to hvorfor mødes i ikke og får gennemopfriske nogle gamle minder HØHØ, det skal  selvfølgelige være  uden:biggrin:.

Så blir stridsøksen også begravet samtidigt.

Mvh

S&W500S

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, den 6.11.2019 at 08:34:

der altid en større chance(og den er ikke vildt stor) for at det går galt før el. siden men til den tid hvor de ikke kan bruge pencilin så har de opfundet noget nyt sådanne det jo i medicinal industrien, husk på hvor mange penge der kan tjenes Sååå!.

Okay, du ved åbenlyst ikke hvad du taler om.

Profitmulighed alene løser altså ikke problemet med magten over naturen - hvis det gjorde ville vi jo løse alle den slags problemer uden vanskeligheder, fx klimakrisen.

Nå, tilbage til virkeligheden: Jo oftere et lægemiddel bruges des større risiko for udvikling af resistens. De resistente stammer kan derfor hurtigt dukke op i DK.

Kræft er der ikke nogen let behandling for, og den er en bivirkning af bl.a. hpv. Selv de hpv-vaccinerede er ikke garanteret smittefri. Jo flere partnere med ubeskyttet sex, des større risiko for at tilrage sig en eller flere af de kræftfremkaldende varianter.

Kondylomer kan også være ret svære at slippe af med, skulle jeg hilse at sige. Held og lykke med at få et blowjob med pikhovedet fuld af blomkålsknopper.

Herpes er der heller ikke behandling for, andet end symptomdæmpning. Den kan være ret generende og forårsage spædbarnsdød, hvis en mor inficerer barnet under fødslen 

Prøv at overveje hvor mange penge der ville være i en kur for eller vaccine mod herpes, og alligevel findes det ikke.

Flere sygdomme, som kan have uoprettelig skadevirkning kan være symptomfrie, fx gonnore og klamydia. Hvis man derfor ikke testes jævnligt kan selv disse hovedsageligt let behandlede sygdomme altså alligevel gøre væsentlig skade.

 

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Okay, du ved åbenlyst ikke hvad du taler om.

Profitmulighed alene løser altså ikke problemet med magten over naturen - hvis det gjorde ville vi jo løse alle den slags problemer uden vanskeligheder, fx klimakrisen.

Nå, tilbage til virkeligheden: Jo oftere et lægemiddel bruges des større risiko for udvikling af resistens. De resistente stammer kan derfor hurtigt dukke op i DK.

Kræft er der ikke nogen let behandling for, og den er en bivirkning af bl.a. hpv. Selv de hpv-vaccinerede er ikke garanteret smittefri. Jo flere partnere med ubeskyttet sex, des større risiko for at tilrage sig en eller flere af de kræftfremkaldende varianter.

Kondylomer kan også være ret svære at slippe af med, skulle jeg hilse at sige. Held og lykke med at få et blowjob med pikhovedet fuld af blomkålsknopper.

Herpes er der heller ikke behandling for, andet end symptomdæmpning. Den kan være ret generende og forårsage spædbarnsdød, hvis en mor inficerer barnet under fødslen 

Prøv at overveje hvor mange penge der ville være i en kur for eller vaccine mod herpes, og alligevel findes det ikke.

Flere sygdomme, som kan have uoprettelig skadevirkning kan være symptomfrie, fx gonnore og klamydia. Hvis man derfor ikke testes jævnligt kan selv disse hovedsageligt let behandlede sygdomme altså alligevel gøre væsentlig skade.

 

Kom med nogle tal for chance for at få kræft vis man har HPV:? og det skal være udaf hele DK befolkning. Kønsvorter(kondylomer kan man få via sekret eks så et kondom beskytter ikke helt, ja man skal bare røre lidt ved hinanden så er der bingo) dør man ad dem i så fald hvor mange på landsbasis?, Herpes kan man sku få bare ved at snave ens kærste jaaa det er farligt at leve livet jeg kunne jo også blive kørt over af en bil/lastbil el. taget på huset kunne jo falde ned oven i hovede på mig. Så lad nu være med at gører tingene større end hvad de er.

Det kan godt være jeg er en ny bruger her inde meeen ude i det virkelig liv er jeg en Veteran indenfor køb af div ydelser og dermed også div uforudsete ting der kommer med at købe sex m.m.

Har du overhovede læst mine link hvad risikoen er for at få alvorlige STD´s(dem som med sikkerhed dør af)?

Fordi det er kun mig er kommer lnk´er til fakta mens i andre bare kommer med kritik men igen ting til at underbygger hvor mange der rent faktisk dør indtil der kommer noget facts på bordet så gider jeg ikke diskuterer det her emme mere.

Redigeret af S&W500S
sætning fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
bombrn skrev, for 4 timer siden:

Jaja den er god med dig. Kan godt se det svært at indrømme at du ville kneppes uden gummi :)

Slap nu af du er dum at høre på! Som sagt så ved jeg med 1000% sikkerhed at du ikke har kneppet mig uden gummi- skulle da ikke undre mig at du evt er typen der piller det af i smug.....Men kan godt huske dig-du har også haft sendt smsér engang hvor du påstod det samme.... kan godt se at du simpelthen er den eneste kunde i de 3 år jeg har været aktiv, der har fået lov til det.. giver god mening at netop DU er den eneste ene udvalgte........ Jeg lukker den her.... :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Frodige Misser skrev, for 5 timer siden:

Slap nu af du er dum at høre på! Som sagt så ved jeg med 1000% sikkerhed at du ikke har kneppet mig uden gummi- skulle da ikke undre mig at du evt er typen der piller det af i smug.....Men kan godt huske dig-du har også haft sendt smsér engang hvor du påstod det samme.... kan godt se at du simpelthen er den eneste kunde i de 3 år jeg har været aktiv, der har fået lov til det.. giver god mening at netop DU er den eneste ene udvalgte........ Jeg lukker den her.... :wacko:

Kan godt fornemme du er lidt presset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 8 timer siden:

Kom med nogle tal for chance for at få kræft vis man har HPV:? 

Du ser det som en chance? Risikoen er i omegnen af 5-10 %. Det er svært at opgøre præcist, da det forudsætter viden om, hvor mange smittede der faktisk er, og det har man ikke helt sikker viden om.

Du har ret i at kondomer ikke beskytter helt mod herpes og hpv (noget jeg selv har påpeget et utal af gange), men de beskytter mere end ingen kondomer gør.

S&W500S skrev, for 8 timer siden:

Det kan godt være jeg er en ny bruger her inde meeen ude i det virkelig liv er jeg en Veteran indenfor køb af div ydelser og dermed også div uforudsete ting der kommer med at købe sex m.m.

Det er en fejlslutning. Dine personlige oplevelser kan ikke generaliseres. Hvor jævnligt testes du for relevante STD?

S&W500S skrev, for 8 timer siden:

Har du overhovede læst mine link hvad risikoen er for at få alvorlige STD´s(dem som med sikkerhed dør af)?

De kan ikke fortælle mig noget jeg ikke ved allerede. Du misforstår dem bare. Den generelle risiko i en befolkning er irrelevant for denne diskussion. Man kan kun bruge befolkningsstatistik, hvis dem man har sex med er helt tilfældigt udvalgte. Det er ikke tilfældet, når vi fx taler om prostituerede, der sælger sex uden gummi. Og der er ikke nogen STD man med sikkerhed dør af, men hvorfor skulle man i øvrigt kun være interesseret i død? Hvad med smerte, funktionsnedsættelse (fx sterilitet) eller langvarigt påtvunget cølibat?

S&W500S skrev, for 8 timer siden:

Fordi det er kun mig er kommer lnk´er til fakta

Du kan finde de første ti tråde om dette emne, hvor jeg har linket til adskillige oplysninger. Kunsten er ikke at linke, men at forstå, hvad det der står betyder.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

Du ser det som en chance? Risikoen er i omegnen af 5-10 %. Det er svært at opgøre præcist, da det forudsætter viden om, hvor mange smittede der faktisk er, og det har man ikke helt sikker viden om.

Du har ret i at kondomer ikke beskytter helt mod herpes og hpv (noget jeg selv har påpeget et utal af gange), men de beskytter mere end ingen kondomer gør.

Det er en fejlslutning. Dine personlige oplevelser kan ikke generaliseres. Hvor jævnligt testes du for relevante STD?

De kan ikke fortælle mig noget jeg ikke ved allerede. Du misforstår dem bare. Den generelle risiko i en befolkning er irrelevant for denne diskussion. Man kan kun bruge befolkningsstatistik, hvis dem man har sex med er helt tilfældigt udvalgte. Det er ikke tilfældet, når vi fx taler om prostituerede, der sælger sex uden gummi. Og der er ikke nogen STD man med sikkerhed dør af, men hvorfor skulle man i øvrigt kun være interesseret i død? Hvad med smerte, funktionsnedsættelse (fx sterilitet) eller langvarigt påtvunget cølibat?

Du kan finde de første ti tråde om dette emne, hvor jeg har linket til adskillige oplysninger. Kunsten er ikke at linke, men at forstå, hvad det der står betyder.

Selvfølgelig kan man bruge statstikker til noget alle har det med at komme med div skræmmekampage istedefor at holde sig til hvor mange der reelt smittes, grunden til jeg kun kigger på dem man med sikkerhed dør(medmindre man kommer under behandling) af er fordi det er de mest alvolige og de fleste andre kan kureres og selvfølgelig er er smertefuld erfaring(lidt ligesom at gå til tandlægen og blive boret uden bedøvelse). Jeg har prøvet at få en mindre STD ja det var ikke så behageligt men så var det hellere ikke værre der jo en som kur som afliver det problem.

STD er jeg blevet testet en del for og jeg må sige i de år hvor jeg har levet i overhalingsbanen er det ikke det helt vilde jeg har fået raget til mig, nu gider jeg ikke øse hele mit privatliv ud her på nettet så det er den korte version  du fik.

5-10% for HPV ja, men ikke for HIV el. Hep C. og Statestikken er ligeglad om du er Service pige(GP´er) el. ikke så det gir en go indikation hvor mange der smittes på landsplan.

https://statistik.ssi.dk//sygdomsdata#!/?sygdomskode=HIV&xaxis=Aar&show=Graph&datatype=Individual

https://statistik.ssi.dk//sygdomsdata#!/?sygdomskode=AIDS&show=Graph&datatype=Individual

https://statistik.ssi.dk//sygdomsdata#!/?sygdomskode=HEPC&show=Graph&datatype=Individual

% for HIV er ekstremt lav medmindre du er gay el. stik nakoman der har det med at dele kanyler etc..

kan godt være der er noget jeg misforstår men når det gælder de farlige STD´er så er der ikke noget jeg misforstår.

Mvh

S&W500S

Del dette indlæg


Link til indlæg

KAN MODERATOR DOG IKKE SNART FÅ FLYTTET DENNE TRÅD HEN UNDER GENEREL DEBAT HVOR DEN HØRER HJEMME

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
sejer skrev, for 13 minutter siden:

KAN MODERATOR DOG IKKE SNART FÅ FLYTTET DENNE TRÅD HEN UNDER GENEREL DEBAT HVOR DEN HØRER HJEMME

Du kan bare stille og roligt give mods besked ved at Rapportere Indlæg; hvilket jeg har gjort nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...