Hop til indhold
Guest Sugarlove

Sex uden kondom.. Undrer mig

Recommended Posts

Har en virksomhed i Danmark, som også har en firma adresse i Flensburg, et kontor, hvor der ovenpå er en lejlighed. Det er den lejlighed som SB bor gratis i. 

Ellers havde jeg nok heller ikke lige kunnet gøre sådan. 

Redigeret af Æ´Synderjyde
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Alle SB jeg har oplevet vil kneppes uden gummi. Vi snakker10-15 stykker. Så min oplevelser at kvinderne ikke gider ha den pakket ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har nok været sammen med en 30 stykker fra SD, og jeg erindrer kun en, der helt fra starten af sagde, at det skulle være med gummi. Langt de fleste var fuldstændig ligeglade, medmindre jeg bragte det op. ;)

Så jeg tænker, at problemet ikke kun er mændene. ;)

 

Ellers kan jeg kun svare for mit eget vedkommende, og det er, at jeg søger en fast relation med én kvinde, og på den baggrund foretrækker jeg klart, at det skal være uden gummi. Selvfølgelig har jeg ingen kontrol over, hvad hun gør ved siden af, men det har man jo så egentlig heller ikke ved en kæreste eller lignende. :P
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Du har været igennem 30 men søger kun én :D 

Somebody is doing something wrong ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sparkster skrev, 1 time siden:

Du har været igennem 30 men søger kun én :D 

Somebody is doing something wrong ;) 

 

Nu ved du ikke, hvor længe jeg har været derinde. Du ved heller ikke, om det var mit udgangspunkt, da jeg oprettede mig derinde. Bemærk tempus i de to paragraffer. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

@Gæst det har du helt ret i, men som det stod syntes jeg det var ret morsomt, det passer meget godt ind i "Hej jeg søger en længere relation til én sød pige... men hurtige møder er også ok" som vist er en ret normal åbning for alle os der lever i et dybt selvbedrag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sparkster skrev, for 2 minutter siden:

@Gæst det har du helt ret i, men som det stod syntes jeg det var ret morsomt, det passer meget godt ind i "Hej jeg søger en længere relation til én sød pige... men hurtige møder er også ok" som vist er en ret normal åbning for alle os der lever i et dybt selvbedrag:)

Det er bestemt også okay, og hvis vi skal være helt reelle, så kunne jeg sagtens have fundet på at lave samme kommentar som dig. ;)

Kun moderat selvbedrag her! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ska knalde med gummi, ka jeg lige så godt tá en spiller i badet.. ville aldrig ku finde på at bedrage min pik :P

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når Zohan engang får held til at mødes med sugarbabe, så kan I tro at Zohans arabersperm skal sprøjte DYBT inde i smuk 18-21årig piges dejlige våde fisse !!! YEARH :D 

  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zohan skrev, for 13 timer siden:

Når Zohan engang får held til at mødes med sugarbabe, så kan I tro at Zohans arabersperm skal sprøjte DYBT inde i smuk 18-21årig piges dejlige våde fisse !!! YEARH :D 

Men det sker jo aldrig jo  :lol: 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 21/3/2019 at 06:58:

Men det sker jo aldrig jo  :lol: 

HA HA bare fordi du ik kan finde dig en sugarpige gælder det ik for Zohan.

Zohan sparer nemlig op! Zohan ved at alle  lækre sugarpige kan købes. Nok gysser og smuk 18-21årig pige smider trus og spreder ben :D 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, den 11/3/2019 at 08:11:

Var sammen med en 31 årig sb for første gang i sidste måned, uden kondom.

Hun sagde jeg godt måtte komme i hende, hvilket jeg ikke havde lyst til.

Siden blev jeg blokeret, og hun svarede ikke på sms.

Har efterfølgende tænkt tanken, om hun var ude på at blive gravid...

Du har nok ret i din formodning om at hun var ude på at blive gravid :)

31 år, så er det nok det biologiske ur hos hende der har tikket højt :D Sidste chance for at få en unge med en tlfældig man så kan få børnepenge fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva mæ at få det hvide snit, no more problems  :D   hvis man alligevel ikke skal have flere børn med konen vs elskerinden :P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er muligheden for sex uden gummi netop det lækre ved sd babes. Der er ikke noget bedre end sex uden gummi.

meget få sd babes bedre om brug af gummi. Og dem der gør, kan som regel betales fra det. Det er i hvert fald min erfaring. 

Det er naturligvis en risiko, men risikoen må enhver jo afveje med sig selv. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugardaddycph skrev, for 6 timer siden:

meget få sd babes bedre om brug af gummi

Du må gå efter nogle andre typer end dem, jeg er i kontakt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Riskoen for at få en mere seriøs STD er praktisk talt ikke eksisterende i 2019.

Fakta(går ikke udfra at antallet af nye tilfælde er ændret væsentlig fra 2017) og dem der allerede er smittet med HIV/AIDS og er under behandling kan ikke smitte mere.

DK er førende indenfor HIV/AIDS forskning).

https://www.sundhed.dk/borger/patienthaandbogen/infektioner/sygdomme/hiv-og-aids/hiv-risikogrupper/

https://politiken.dk/viden/Viden/art7070360/En-kur-mod-hiv-er-muligvis-fundet

Så med mindre man Gay(187,5 på landsplan i DK nye tilfælde) el. deler Shots øøhh jeg mener sprøjter/nåle som nakomaner jo har en grim vane med at gøre så kommer jeg frem til den konklusion at Risikoen er "Not a chance in hell" i praksis.

Så er der Hepatitis C den florerer primært  idenfor narkoman milijøet, derfor er chancen for at få den i DK "Not a chance in hell".

Syfilis(Vis man er Gay så er man i en væsentlig større risiko for at få syddommen)  Her findes der også en kur pencillin så er den ged også barberet.

https://www.ssi.dk/sygdomme-beredskab-og-forskning/sygdomsleksikon/s/syfilis

Så er man en Straight shooter så er chancen for at få Syfilis "Not a chance in hell".

De mindre farlige STD´s.

Klamydia her findes en simpel kur engangs pencillin pille så er den skid slået

Gonorre her findes der også en kur pencillin på et par uger tror jeg det er. Så er den også nakket.

Mvh

S&W500S

Redigeret af S&W500S
små fejl i teksten.
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du burde barbere dig selv med din s&w. Resistent gonore er i hastig  fremmarch du

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Du burde barbere dig selv med din s&w. Resistent gonore er i hastig  fremmarch du

Læs lige det her

https://netdoktor.dk/sygdomme/fakta/gonore.htm

https://www.dr.dk/nyheder/viden/brite-kureret-super-gonore-var-heldig-der-stadig-var-en-slags-antibiotika-tilbage

https://www.ssi.dk/aktuelt/nyheder/2018/2018_5_gonorre

Vi taler om DK ikke ude i verden.

Når man kører i overhaling(brander lyset i begge ender) banen er der altid en større chance(og den er ikke vildt stor) for at det går galt før el. siden men til den tid hvor de ikke kan bruge pencilin så har de opfundet noget nyt sådanne det jo i medicinal industrien, husk på hvor mange penge der kan tjenes Sååå!.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen kan blive gravid og så bliver det først dyrt hvis hun ellers ved hvem du er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 18 timer siden:

Pigen kan blive gravid og så bliver det først dyrt hvis hun ellers ved hvem du er.

Jamen sådanne er gamet, kan man skyde med skapt igennem hækken så må man også tage konsekvensen(frihed under ansvar) vis man rammer Bullseye, ellers er der jo noget der hedder en fortrydelse pille, såddanne en kan købes uden recipt.

https://www.apoteket.dk/sundhed/praevention/faa-svar-paa-alle-dine-spoergsmaal-om-fortrydelsespiller

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, Lige nu:

Jamen sådanne er gamet, kan man skyde med skapt igennem hækken så må man også tage konsekvensen(frihed under ansvar) vis man rammer Bullseye, ellers er der jo noget der hedder en fortrydelse pille, såddanne en kan købes uden recipt.

https://www.apoteket.dk/sundhed/praevention/faa-svar-paa-alle-dine-spoergsmaal-om-fortrydelsespiller

 

Det hjælper dig ikke at tage en fortrydelses pille  B)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

 

 

pacer skrev, for 19 timer siden:

Pigen kan blive gravid og så bliver det først dyrt hvis hun ellers ved hvem du er.

Har vist skrevet det før, men den sikreste form for prævention er falsk navn og adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Det hjælper dig ikke at tage en fortrydelses pille  B)

Satans Der fik du mig!!:oops:  Men det ville ellers ha være en genial opfindelse.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
Frodige Misser skrev, den 4.3.2019 at 18:35:

Det er dælme også efterspurgt i gp verden... og det forstår jeg så SLET ikke....:roll:

nej i alle forstår det ikke. men altså jeg har daogså kneppet dig uden gumme frodige misser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt svært at svare på, da jeg faktisk går efter SB som vil have sex uden - så allerede der er der en bias. Men sex uden kondom er meget almindeligt. Og årsagen er super enkel: Sex føles bedre uden kondom og risikoen i Danmark får at få en alvorlig og uhelbredelig sensuelt overført sygdom er meget meget lav. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...