Hop til indhold
Guest Sugarlove

Sex uden kondom.. Undrer mig

Recommended Posts

Guest Sugarlove

Jeg er sugarbabe og har mange dejlige oplevelser med konceptet. Alligevel undrer det mig at så mange mænd på SD efterspørger sex uden kondom. Jeg er meget afklaret i forhold til det, passer på mig selv og ingen (udover nin mand) får lov at have sex med mig uden gummie. Jeg giver gerne blowjob uden kondom.  Selv  mænd der er i forhold efterspørger det, fatter bare ikke at de tør. Er det mere brugt i Sugardating at man ikke bruger noget?  Det ikke fordi jeg ikke komner på dates, men undrer mig bare. 

PS min mand er helt afklaret med mit sugarliv og vi lever i et åbent forhold 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Aahee nej ikke igen. Du aner ikke hvor mange gange den debat har koert herinde.

Den ender altid op med at enhver maa lave sin egen riskovudering, ganske som du selv goer ved at sutte uden og vel lade dig slikke. For der er nemlig ogaa en risko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Lyder da ikke som en sugar dater, blot en deltids GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarlove

N

Gaffer skrev, for 1 minut siden:

Aahee nej ikke igen. Du aner ikke hvor mange gange den debat har koert herinde.

Den ender altid op med at enhver maa lave sin egen riskovudering, ganske som du selv goer ved at sutte uden og vel lade dig slikke. For der er nemlig ogaa en risko

Nu var det  i relation til sugardating. Men nej. Jeg ved ikke hvor mange gange den har været taget op. Er ikke så meget online her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Du kender godt svaret.

Hvad er det der goer, at du sutter uden og lader dig slikke naar det gaelder sugardating ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Sugarlove spørger helt konkret, og skal have et svar, uden jeres væren hellig omkring med/uden og gp og hvad I ellers kan finde på.

Jeg har været on/off på sugardating.dk gennem et par år. Jeg har truffet 16 piger/kvinder derinde. De 14 har lagt op til uden gummi, uden at jeg har har presset eller lagt op til hverken det ene eller andet.

Så min konklusion er at uden gummi vist er temmelig udbredt indenfor sugardating.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Sugarlove skrev, for 14 minutter siden:

 

Nu var det  i relation til sugardating. 

Mit bud må være at dine sexsælgende kollegaer fra den anden side af sugardatingpiedistalen, også modtager et stigende antal ønsker om sex uden gummi.

Eller må det skyldes den manglende erfaring  i og forfatte en annonce for sexsalg,som man støder på under SD.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarlove
Tatra skrev, for 2 minutter siden:

Sugarlove spørger helt konkret, og skal have et svar, uden jeres væren hellig omkring med/uden og gp og hvad I ellers kan finde på.

Jeg har været on/off på sugardating.dk gennem et par år. Jeg har truffet 16 piger/kvinder derinde. De 14 har lagt op til uden gummi, uden at jeg har har presset eller lagt op til hverken det ene eller andet.

Så min konklusion er at uden gummi vist er temmelig udbredt indenfor sugardating.

Tak for svar..  Jeg ville heller ikke debatere om for eller imod. Og hvad folk gør er deres egen sag. Var bare intresseret i at høre om det var mere udbredt i SD verdenen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 6 minutter siden:

Så min konklusion er at uden gummi vist er temmelig udbredt indenfor sugardating.

Min fornemmelse er også at det primært er uden, der efterspørges når det kommer til SD. Måske neto derfor det er så forholdsvis efterspurgt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarlove
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Mit bud må være at dine sexsælgende kollegaer fra den anden side af sugardatingpiedistalen, også modtager et stigende antal ønsker om sex uden gummi.

Eller må det skyldes den manglende erfaring  i og forfatte en annonce for sexsalg,som man støder på under SD.

Enzo.

Jep jeg kunne godt skrive det i min profiltekst på SD.. men det gjorde jeg 1 gang og fik en advarsel fra administrator om at det var prostitution jaja.. Der er sgutte den  store forskel. men nu fortrækker jeg så at være der fremfor annoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 17 minutter siden:

Sugarlove spørger helt konkret, og skal have et svar, uden jeres væren hellig omkring med/uden og gp og hvad I ellers kan finde på.

Jeg har været on/off på sugardating.dk gennem et par år. Jeg har truffet 16 piger/kvinder derinde. De 14 har lagt op til uden gummi, uden at jeg har har presset eller lagt op til hverken det ene eller andet.

Så min konklusion er at uden gummi vist er temmelig udbredt indenfor sugardating.

Enig med Tatra

Jeg har over en ca. 3 år mødt 5 kvinder på SD - alle lagde op til uden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg har generelt altid brugt gummi med "sugarbabes". Men det er mit indtryk at de fleste var ligeglade, eller helst gjorde det uden (hvorfor skal jeg ikke gøre mig klog på... måske fordi det går hurtigere? :D )  

Gummiet er røget når der var en aftale om ikke at se andre - i forbindelse med et længere bekendt skab, men der kan man blive snydt - havde en jeg så, som forsikrede mig at hun kun så mig, men senere afslørrede (ved et uheld) at hun knaldede med et bredt udsnit af midtjyske mænd :) 

Den sidste sugarbabe jeg knaldede uden gummi, er nu mor til mit barn... (lang historie) pointen er, brug gummi :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har generelt altid brugt gummi med "sugarbabes". Men det er mit indtryk at de fleste var ligeglade, eller helst gjorde det uden (hvorfor skal jeg ikke gøre mig klog på... måske fordi det går hurtigere? :D )  

Gummiet er røget når der var en aftale om ikke at se andre - i forbindelse med et længere bekendt skab, men der kan man blive snydt - havde en jeg så, som forsikrede mig at hun kun så mig, men senere afslørrede (ved et uheld) at hun knaldede med et bredt udsnit af midtjyske mænd :) 

Den sidste sugarbabe jeg knaldede uden gummi, er nu mor til mit barn... (lang historie) pointen er, brug gummi :D 

Lavede hun lige en sniger - 18 x 12 x 1300 

dyrt knald

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Dezmodevil skrev, for 10 minutter siden:

Lavede hun lige en sniger - 18 x 12 x 1300 

dyrt knald

1300? Prøv med 3700 :/

Men ja, nok en semi sniger - og tjo, i retrospekt, et okay dyrt knald :D tilgengæld var det mange knald... så vi lander nok på 10.000 pr. knald eller noget i den dur... men igen, gummi havde været billigere, og sikkert lige så godt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Sparkster skrev, for 1 time siden:

1300? Prøv med 3700 :/

Men ja, nok en semi sniger - og tjo, i retrospekt, et okay dyrt knald :D tilgengæld var det mange knald... så vi lander nok på 10.000 pr. knald eller noget i den dur... men igen, gummi havde været billigere, og sikkert lige så godt :) 

Shit, this scared the shit out of me - gummi for altid. Skal sgu ikke have barn med en sugarbabe. Håber du tager det bedre end jeg ville have gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Sacrecoeur skrev, for 44 minutter siden:

Shit, this scared the shit out of me - gummi for altid. Skal sgu ikke have barn med en sugarbabe. Håber du tager det bedre end jeg ville have gjort.

Haha for at være fair, så blev vi kærester før hun blev preggo ;) men vi knaldede uden gummi da vi sugardatede, det er vist normen på sugardaters, hvor nogle piger nærmest var overrasket over jeg hev gummi på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Haha for at være fair, så blev vi kærester før hun blev preggo ;) men vi knaldede uden gummi da vi sugardatede, det er vist normen på sugardaters, hvor nogle piger nærmest var overOk,rasket over jeg hev gummi på :)

Ok, det lyder lidt mere spiseligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tatra skrev, for 13 timer siden:

Sugarlove spørger helt konkret, og skal have et svar, uden jeres væren hellig omkring med/uden og gp og hvad I ellers kan finde på.

Jeg har været on/off på sugardating.dk gennem et par år. Jeg har truffet 16 piger/kvinder derinde. De 14 har lagt op til uden gummi, uden at jeg har har presset eller lagt op til hverken det ene eller andet.

Så min konklusion er at uden gummi vist er temmelig udbredt indenfor sugardating.

møder det meget sjældent uden, har dog to aftaler på bedding uden, og det er næsten 3 år siden jeg mødte det sidst, men overvejer, a po po trådens emne, at sige nej tak

hvem gider slikke en som har rester af fyren fra dagen før hængende , og der er jo sundhedrisikoen, selv om det bare en en sprøjte hvis det går galt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claus33 skrev, den 4/3/2019 at 18:13:

sex uden kondom er bare NO GO

Ah... grov generalisering... Hvad med dem der vil have børn...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

man går jo ud fra at en sugardate, ikke har 5 mænd om dagen, og har styr på kønssygdomme

alligevel har nok kun  5 jeg har mødt derinde ud af ca 50 bollet uden gummi , den sidste jeg så i mere end et år, var altid med 
kun en har ikke haft styr, på preventionen , men jeg har altid spurgt til det, ok næsten, og hun sagde efter 5 til 6 gange , at hun ikke brugte noget, da det jo var ret svært at blive

gravid, suuk, chok, 

men vil altid bruge det med en pro, og har sagt fra overfor en derinde, da jeg fandt ud af hun var sammen med andre, og det gad jeg ikke uden osv 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var sammen med en 31 årig sb for første gang i sidste måned, uden kondom.

Hun sagde jeg godt måtte komme i hende, hvilket jeg ikke havde lyst til.

Siden blev jeg blokeret, og hun svarede ikke på sms.

Har efterfølgende tænkt tanken, om hun var ude på at blive gravid...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en fast SB - Godt nok ikke dansk, men tysk. I øvrigt en i rækken af nogle stykker efterhånden. 

Jeg bruger aldrig kondom når vi taler SB, ude i den grumme verden med GP’ere, kunne jeg ikke drømme ikke at bruge kondom. 

Men min SB, både den nuværende og de tidligere, har også kun “tilhørt” mig. I hvert fald hvad jeg tror og egentlig også har ret god grund til. De har alle været singler, helt unge under uddannelse og har boet i min lejlighed. Hvor betingelsen har været, at de var og forblev singler. Hvis de til fest eller andet, havde sex med andre, skulle de bruge kondom. 

Omkring præventionsdelen (risikoen for uønsket graviditet) har jeg naturligvis sørget for og også betalt for p-piller, spiral eller som hende jeg ser nu, benytter en p-sprøjte. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

Jeg har en fast SB - Godt nok ikke dansk, men tysk. I øvrigt en i rækken af nogle stykker efterhånden. 

Jeg bruger aldrig kondom når vi taler SB, ude i den grumme verden med GP’ere, kunne jeg ikke drømme ikke at bruge kondom. 

Men min SB, både den nuværende og de tidligere, har også kun “tilhørt” mig. I hvert fald hvad jeg tror og egentlig også har ret god grund til. De har alle været singler, helt unge under uddannelse og har boet i min lejlighed. Hvor betingelsen har været, at de var og forblev singler. Hvis de til fest eller andet, havde sex med andre, skulle de bruge kondom. 

Omkring præventionsdelen (risikoen for uønsket graviditet) har jeg naturligvis sørget for og også betalt for p-piller, spiral eller som hende jeg ser nu, benytter en p-sprøjte. 

de har boet i din lejlighed, ok har de så fået indskud ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...