Hop til indhold
Guest Knajten

Harmony

Recommended Posts

Info: Har lige set på Harmonys hjemmeside, at de d. 8/2-2013 holder Weiberfastnachtsparty (starten på fastelavn/karneval, som er en uofficiel halv fridag i Tyskland).

Så her er noget, hvis man er til piger i kostumer, grillfest og fri øl....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke noget for mig - jeg foretrækker pigerne splitternøgne :P

Og så er der ofte så crowdet til sådanne arrangementer, at det er sværere at opnå sceancer med de piger man har mest kig på, selvom om der også er flere piger end der ellers ville have været på en normal dag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tror jeg at Liderligfyr mener at han kæmper med at kunne gøre ophold hos Grenz FKK, på vej hjem efter at han både har været på bordel i Hamborg og på Harmony.

Hvis det er et spørgsmål om tid og sidste mulighed inden grænsen passeres, synes jeg at hans overvejelse giver god mening.

Hvis LF gør det får vi jo også en opdatering på standarden på stedet, der vistnok er for opadgående?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på grenz fkk et par gange - ikke at sammenligne med hamborg m.m. men alligevel fint nok til prisen, med et par timer ifb. med en indkøbstur - man skal ikke regne med at pigerne på hjemmesiden er der, men så er der andre, og er ikke blevet skuffet.

Begge gange ankom vi kl. 13,00, og havde pigerne for os selv den første time, så det blev til to "ture"

20 euro til adgang og 60 til pigen = godt 600 kr. for ½ time incl. fransk natur, (og 2 øl i baren ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer...

Har med interesse læst lidt af jeres indlæg om FKK.. og blev meget nysgerrig... kommer engang i mellem til Flensborg og Hamborg ifb med mit job.. og vil høre om hvilke nationaliteter man møder af piger dernede.. er det kun øst piger eller er det kun Tyske piger... kan man evt. være heldig at finde en dansk gæste pige.. eller er det utænkelig.

;) skal da vist prøves engang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer...

Har med interesse læst lidt af jeres indlæg om FKK.. og blev meget nysgerrig... kommer engang i mellem til Flensborg og Hamborg ifb med mit job.. og vil høre om hvilke nationaliteter man møder af piger dernede.. er det kun øst piger eller er det kun Tyske piger... kan man evt. være heldig at finde en dansk gæste pige.. eller er det utænkelig.

;) skal da vist prøves engang..

Pigerne er tyske, polske og andre "øst" nationaliteter.

Jeg har aldrig mødt en dansk pige på FKK, jeg tilgengældt mødt piger som har arbejdet i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja på tirsdag skal vi på den igen, dennegang tre mand i bilen

Så kan vi få krammet alle tøserne før de bliver invaderet af

Alle i andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...