Hop til indhold
Guest Jay Gatsby

Sweet Young Polish Evelyn BIG BREAST 80E

Recommended Posts

Bebop skrev, for 1 time siden:

Det er svært at bruge dit indlæg seriøst. Kan du uddybe?

Problemet er, at du er helt ny bruger, og så skriver du bare helt kort, men meget negativt om en GP, som andre har skrevet relativt positivt om. De andre har argumenteret, men det har du ikke rigtigt gjort - derfor er dit indlæg sværere at bruge til noget. 

Der er da een som har skrevet dårligt om hende før. Hun brød sig jo ikke om at give rabat for et review.

Men han er her jo ikke mere...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Murat Du er formentlig uvidende ramlet ind i en af de mest betændte sager i Forum i nyere tid.

Som andre også har antydet, kræver det således en ganske god og veldokumenteret begrundelse, hvis man mener noget dårligt om Evelyn efter det, hun har været igennem.

Det er derfor helt og aldeles muligt, at du har ret.

Men lyt for din egen, for os andre og også for Evelyns skyld: 

Hold lav profil, hvad Evelyn angår. 

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 11 timer siden:

Men lyt for din egen, for os andre og også for Evelyns skyld: 

Hold lav profil, hvad Evelyn angår. 

Helt uenig! Det er da af stor værdi, at få så mange forskellige oplevelser som muligt  beskrevet, det første indlæg fra @Murat var bare ikke særligt oplysende og derfor ikke særligt troværdigt. Dit indlæg, derimod, er skadeligt. Der er ingen grund til at advare Murat - det tjener intet formål.

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 15 timer siden:

Der er da een som har skrevet dårligt om hende før. Hun brød sig jo ikke om at give rabat for et review.

Men han er her jo ikke mere...

 

Bare til opklaring skrev jeg ikke at alle andre har skrevet positivt. Det må være den her tråd, du tænker på?

 

Jeg havde ikke set den, så tak for at henlede opmærksomheden på den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Bare til opklaring skrev jeg ikke at alle andre har skrevet positivt. Det må være den her tråd, du tænker på?

Ja det er den. Det er altid lidt mistænkeligt når et nyoprettet nick går målrettet efter en pige (postivt eller negativt) - for denne pige ringer alarmklokkerne dog nok lidt højere, jvf @cobham 's skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Evelyn sidst hun var har og havde også en ret dårlig oplevelse. Hun virkede kølig fra starten.

Det var ret tydeligt for mig at hun ikke brød som om det hun laver. Jeg er omkring de 45 - måske derfor, men det er jo ikke et forbehold hun tager i sin annonce.

I øvrigt vil jeg sige at pigen på de nye billeder kan jeg ikke genkende. Jeg skal ikke kunne sige med sikkerhed at det ikke er hende - måske er de bare taget på et tidspunkt hvor hun havde langt hår og meget make-up på. Når det er sagt, så havde pigen jeg mødte en lækker krop, som godt kunne minde om pigen på billedet.

Jeg kommer helt sikkert ikke igen pga. hendes indstilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke Evelyn og har derfor heller ingen erfaringer med hende. Men da det ikke er Mac´Donalds eller maskiner vi besøger, men kvinder som prøver at give en erotisk oplevelse så er det jo meget vel rigtigt, at den ene kan få en super god oplevelse og den anden en rigtig ringe. Vi er jo mennesker og reagerer på mennesker forskelligt.

Der er jo nogle mænd som går ind  til et besøg og vil have mens der er nogle der vil dele og andre som vil give. Det giver i alle tilfælde en forskellig oplevelse.

GP er har jo et mega hårdt job, at skulle tilfredsstille hele paletten af mænd og helts gerne kunne give den super oplevelse de beskriver og som vi andre håber på at få. Men der kan ikke være en garanti hver gang.
Og husk. Nogle gange at de har arbejdet i mange dage i træk med rigtig mange besøg hver dag, så det skulle undre hvis ikke de også bliver lidt trætte af os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torv skrev, for 16 minutter siden:

Der er jo nogle mænd som går ind  til et besøg og vil have mens der er nogle der vil dele og andre som vil give. Det giver i alle tilfælde en forskellig oplevelse.

Thumbs up for den tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget mig med Torv. Jeg har besøgt Evelyn og efter min mening har man selv et særligt stort ansvar for om det bliver et godt eller et skidt besøg. Hun er lidt mere touchy end de fleste gp’ere.

Evelyn har temperament. Hun siger til og fra. Bliver du fornærmet når hun siger fra, får du et dårligt besøg. Lytter du når hun siger til, får du et kongebesøg. Hvis hun siger fra til en finger i røven, så accepter det. Osv  

Jeg er sikker på at Evelyn gerne vil give alle en god oplevelse. Men hvis du overtræder hendes grænser (det handler vist om alm god opførsel) så gider hun dig ikke. Det er sgu ikke så svært. 

Tag jer godt af hende, fortæl en joke, lav lidt sjov og du får en superoplevelse. Det gælder faktisk hos de fleste gp’ere

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ nobody

Jeg kunne godt nok heller ikke genkende hende fra billederne og overvejede stærkt at gå igen. Men skulle det være, skulle det være nu, for jeg havde andre ting på programmet den dag.

Hun har muligvis straks luret skuffelsen i øjnene på mig, om det har spillet ind på hendes opførsel og engagement, skal jeg ikke kunne sige. 

Jeg ønskede og havde betalt for ganske almindelig sex (dansk) med superfransk og ikke andet. Og så gider jeg ellers ikke at bruge mere tid på den her diskussion.☺

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Murat

Jeg var nu ikke skuffet over hendes udseende - hendes gamle billeder var vellignende og hun har en lækker krop. Det var udelukkende indlevelsen der manglede, for mit vedkommende.

@Horse

Jeg er generelt enig i dine "tips", men jeg mener nu ikke at jeg har gjort noget der burde have gjort at hun virkede fraværende og som om hun ønskede at være et andet sted.
Så nej, det er ikke sikkert at man "får et kongebesøg" selv om man behandler hende ordentligt. Måske har hun bare haft en dårlig dag - who knows.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Evelyn, da hun var på visit sidste gang og ville egentlig have anmeldt hende dengang. Det undlod jeg dog pga. denne polemik. Men mit besøg hos hende var så ringe, at jeg alligevel vil anmelde hende nu.

Hun er korthåret, hvilket en latterlig blondine paryk skjulte på hendes fotos. Jeg ved ikke, om hun har fået extensions siden, da hendes nuværende annonce med fotos viser hende med langt hår. I øvrigt er hendes fotos temmeligt overdrevne. Hun er også mere buttet i virkeligheden.

Da jeg blev modtaget på en efterhånden kendt Vanløse adresse, hvor også Alice og Jessy har holdt  til, var det meget køligt. Jeg var venlig og smilende, men det var umuligt at lokke et smil ud af Evelyn. Hun kiggede blot køligt på mig. Jeg var da lige ved at gå, men var for liderlig og kunne ikke overskue at finde et alternativ. Så jeg valgte at blive. Evelyn har et kønt ansigt,  dog er hendes nuværende fotos som sagt meget pyntede. Hun har store ægte bryster. Men så er det positive også sagt. 

På trods af at jeg var nyvasket påstod hun alligevel, at kalorius ikke var ren. Så jeg måtte igen ud at vaske fyren. Herefter et meget ringe blæs. Da vi skal have sex, vælger hun blot at lægge an til doggy, begrave sit hoved i dynen og ligge musestille som en dukke. Det var maskinsex, når det er værst. Selv legendariske Milla fra Sydhavnen var en GFE oplevelse i forhold til Evelyn. Nå, endelig fik jeg gjort mig færdig.

Mens jeg tager tøj på er hun kølig og sviner mig til, bl.a. kommenterer hun min trimmede kønsbehåring og mener at det er “ulækkert” med kønshår. Hvis hun ikke vil give blæs til mænd med behåring, kan hun jo bare skrive det i annoncen eller nævne det ved gæstens ankomst. Der er ingen grund til at svine en gæst til. I øvrigt er jeg en almindelig, pæn velsoigneret mand.

Det værste var nok hendes atttitude. Det er længe siden, at jeg har mødt en så kølig bitch. Hold jer væk, Evelyn har reelt ikke lyst til dette hverv. Og hun hører slet ikke til i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, 1 time siden:

mener at det er “ulækkert” med kønsr.

Okay, så er jeg ude af billedet. Det synes jeg er en værdifuld oplysning, som perspektiverer, at hun har stærke meninger om hvad hun selv kan lide og det påvirker måske ydelsen meget.

Blow lover skrev, 1 time siden:

Evelyn har reelt ikke lyst til dette hverv.

Eller også har hun snævre kundepræferencer - hvilket måske i realiteten er lidt det samme (ikke for at diskutere det, men tydeligvis er der jo nogle, der har haft en god oplevelse).

Der har været nogle stykker, der har delt vandene på den måde, hvor gp'en tilsyneladende desværre ikke får afvist de kunder hun af personlige grunde ikke kan give en rimelig service, og hvor nogle er heldigere at få en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

@Murat eller skal jeg sige Eron? I call bullshit. Jeg tror simpelthen ikke på hvad du skriver. 

1. Eron skrev oprindelig at Evelyn ikke kan lide sit arbejde og hun skulle finde noget andet at lave. Det er det værste man kan skrive da ingen af os gider at besøge en pige som ikke gider. Murat skrev præcis det samme. 

2. Murat var oprettet lige efter at Eron løb ind i problemer. Profilen har så ligget stille lige ind til dagen efter Evelyn kom tilbage. Murat har kun blevet brugt til at svine Evelyn til, som hævn for at hun ødelage Erons lille afpresnings virksomhed.

3. Murat skriver meget lig Eron i dette, lidt overlegen sprog. Desuden lyder Murat yderst erfaren i dette game. På trods af at han har været aktiv mindre end en måned på forum. Et eksempel er at Eron tit brugte store bogstaver til at fremhæve en sætning. Eksempelvis "DU HAR HELT RET". Murat gør det samme med at skrive "VÆRSTE skodtøs" og "MANGE igennem årene". Ja det kan være et tilfælde, bare påfaldende at man allerede kan finde sammenhæng i de få indlæg Murat har skrevet.

4. Murat var yderst aktiv i denne tråd, svarede inden for minutter. Lige indtil Erons tråd blev linket. Siden der har Murat haft vigtigere ting at lave og har ikke været aktiv siden. 

Det er helt åbenlyst at Murat kun var oprettet med det formål at svine Evelyn til, højst sandsynligt som hævn.

Jeg nægter at tror på det han har skrevet, jeg ved godt vi har forskellig kemi med pigerne med det er bare så langt fra den søde livsgade pige jeg har mødt som havde det godt med sit arbejde og leveret en rigtigt god service.

Redigeret af Jay Gatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jay Gatsby

Det kan jeg klart afvise. Og det kan moderatoren af det her forum også, hvis han tjekker ip-adresserne. Så gør venligst det...

Og så se at få luget ud i de falske anmeldelser, som tydeligvis er oprettet af "markedsføringsfolk".☺☺☺

 

Redigeret af Murat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra første række og de bedste pladser skal jeg hermed bevidne: 

Evelyn er en sød, smilende og lidt usikker pige med en dejligt kvindelig figur og et i alle tilfælde for mit vedkommende godt knald.

Men heller ingen tvivl og fuld varedeklaration fra første fløjt:

Evelyn var i min optik en sand heltinde allerede før jeg mødte hende første gang.

Og denne første gang skete endda på mindst tre hovedreligioners mest hellige dag, nemlig påskesøndag.  

Så som antydet og allerede af den grund: Det var et møde fra min side med en vis andagt.

For ingen GPer har i den tid, jeg har fulgt Forum, udvist lignende mod til at stå op imod afpresning af kvinder i en sårbar situation og samtidig afsløret åbenlyst misbrug af EG og af gode brødres tillid.

Gatsby har sat navn på. Det drejer sig om Eron og hans småbeskidte tricks.

Men lad os i første omgang holde os til Evelyn som GP’er. Og her skal jeg så prøve at se bort fra, at jeg af andre grunde beundrede hende allerede før jeg mødte hende i søndags.

Jeg kan skrive under på såvel @Jay Gatsby @guest perkeren og @Man they called Horse oplevelse. Hun er en sød, snakkesalig og nærværende, men også lidt nervøs  GPér  med en nydelig kvindelig figur. Med hensyn til sex, blow mv. er vi  min optik ikke i Champions league final 4, men mindre kan også gøre det. Det var alt sammen klart godkendt og hørte til i toppen i forhold til almindelig europæisk ligastandard. 

Omvendt er der ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved @Blow lover og @Nobodys, lyder det til, ret trælse oplevelser med Evelyn. Jeg er sikker på, at de også er rigtige.

Som @Torv så klogt siger det: 

"Det er ikke Mac´Donalds eller maskiner vi besøger, men kvinder som prøver at give en erotisk oplevelse så er det jo meget vel rigtigt, at den ene kan få en super god oplevelse og den anden en rigtig ringe. Vi er jo mennesker og reagerer på mennesker forskelligt."

Evelyn fortalte selv, at hun var meget afhængig af ”first impression” og ”how I connect.”  Det er nok ikke videre professionelt i hendes hverv, men forklarer, at hun kan give os hver især ret forskellige oplevelser. 

Man skal med andre ord have råd til at sige pyt med Evelyn. Omvendt skal der blot egen indsats plus en lille smule held til at få en god oplevelse med hende. Jeg synes bestemt hun er pyt-risikoen værd. 

Vedrørende billederne er de photoshoppede modelbilleder, men jeg er ikke selv i tvivl om, at de er af hende.

Jeg var meget opmærksom netop her, før jeg besøgte hende på grund af balladen om de forrige billeder (se denne tråd side 1 og den, som @Michael J henviser til).

Det lille overbid, som de nuværende billeder afslører, er helt og aldeles Evelyns lige over og efter min bedste overbevisning totalt hende IRL.

Og som hun så selv så sødt, diskret og med antydningens allerfineste kunst skriver i sin annonce:

”I have new pictures this time:)”

Det er eddermame overskud, skulle jeg hilse og sige.

Det er eddermame overskud i forhold til, hvor voldsomt hendes gamle billeder blev hånet i Forum sidste gang.

Og har jeg ret med hensyn til de  nye billeder, er der brødre - også blandt de allerhøjest estimerede - der skylder hende et virkeligt generøst og til det alleryderste gentlemanagtigt besøg alene på den konto.

Evelyn har, som billederne viser, en dejlig feminin figur. Det eneste, man for alvor skal lægge til, er, som Gatsby for længst har oplyst om, godt et ekstra kilos penge.

Og så vigtigst: en følsomhed, som er svær at omsætte i billeder, men må være tilgivelig, når man er så ung som Evelyn.

Så meget om Evelyn.

Vedrørende @Murat deler jeg Gatsbys skepsis.

Murats profil er oprettet kort efter Erons udelukkelse, og den er i øvrigt kun brugt til at tilsværte den Evelyn, der afslørede Eron og fik ham udelukket fra Forum.

At Murat, som han selv skriver, har en anden IP-adresse end Eron, beviser ingenting. Enhver kan anskaffe sig en anden IP-adresse og internetforbindelse. Eron var en far out afpresser og misbruger af Forum, men ingen har sagt, at han var dum. Tværtimod snørede han os alle i månedsvis.

Så summa summarum:

Med fare for at gøre Murat uret (og skulle det være tilfældet, vil det blot lægge til mit i forvejen alenlange synderegister, som ikke ophæves af menneskelig tilgivelse men alene af andre begivenheder hin påskedag for længe siden) vil jeg forbeholde mig med hensyn til hans indlæg både vedrørende Evelyn og hans profil i øvrigt.

Cobham

Redigeret af cobham
t

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cobham

Mht. " dit i forvejen alenlange synderegister", så tror jeg, du taler sandt.

Ellers har jeg absolut ingen tillid overhovedet til hverken dig eller Gatsby.

Jeg tænker R.L.C... ☺☺☺

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cobham, tak for tilliden. Jeg vil gøre (næsten) alt for at leve op til det i fremtiden :-) Og det vil nok kræve hårdt feltarbejde. 

Men sig mig engang, min gode Cobham, med den fine behandling, som du har fået af Evelyn, antager jeg, at du må være helt glatbarberet - altså forneden :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blow lover skrev, den 25.4.2019 at 22:16:

Cobham, tak for tilliden. Jeg vil gøre (næsten) alt for at leve op til det i fremtiden :-) Og det vil nok kræve hårdt feltarbejde. 

Men sig mig engang, min gode Cobham, med den fine behandling, som du har fået af Evelyn, antager jeg, at du må være helt glatbarberet - altså forneden :-) 

Kære Blow lover

Jeg har tilladt mig at svare på dit spørgsmål under Generel debat (Link)

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...