Hop til indhold
Bibob

Sådan spotter du nemt "fake" foto's

Recommended Posts

Google search er seriøst lort. Jeg kan bogstaveligt talt gå ind på google, søge på noget random, køre en smule en og tage et tilfældigt billede, og så smide det ind i google search. Og google search kan ikke finde det billede selvom jeg bogstaveligt talt lige har taget det fra google.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se, at det er en temmelig gammel tråd.  Men der findes flere såkaldte image reverse søgemuligheder, som - kort fortalt - er søgemaskiner for billeder.

Jeg selv bruger tilføjelsen "Image Search Options", som både kan hentes til Chrome og Firefox.  Højreklik på et billede og find "Image Search Options" som undermenu i menuen.  Der er 11 søgemuligheder samt en tolvte, der søger på alle 11 på en gang.  Forvent ikke mirakler omend tilføjelsen bruger en del søgemaskiner og kan finde en sjat.  Jeg håber det hjælper i søgningen på fakes. :)  Tilføjelsen kan hentes her:

Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/image-search-options/kljmejbpilkadikecejccebmccagifhl

firefox: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/image-search-options/

Dette er blot en midlertidig konto, jeg har oprettet for at svare i to tråde, jeg lige er faldet over her i nat.  Ellers kigger jeg kun med fra sidelinjen.

Redigeret af temp_bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, det er da service der vil noget, lige der. Og så en tråd der har været død i årevis.

Det er lidt uklart om billederne af Inez stemmer, men man er jo næsten nødt til at tage turen til Gevninge for at finde ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...