Hop til indhold

Recommended Posts

Mangler lidt tips til et eller andet i Aarhus N jeg kan hygge mig med. Helst hvor det er nemt at komme til/fra.

Jeg er i bil og gider ikke ind til centrum, køre rundt i de små gader og bruge timer på at finde en p plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 15 minutter siden:

Parker ved streetfood der er altid plads ;)

Og der sælges sexuelle ydelser ved street food? Eller?

Jeg gider ikke midtbyen i bil, det er rent kaos. Og det skal heller ikke være så jeg skal gå helt vildt langt.

Der må da være fine steder man kan køre til/fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pigerne i Lystrup

Thaier i Risskov, Skødstrup og Trøjborg og Randersvej + Tåsingegade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar ÅE ;)

Pigerne i Lystrup får ikke vanvittig gode anmeldelser.

Og er ikke på udkig efter thai

Næ Lystrup pigerne har ikke det bedste ry, men er det ikke længe siden? Mener der er sket nyt derude. Har ikke været der :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 30 minutter siden:

Randersve 5 forresten. Gammel kending;) 

Sorry for evt. trådkapring, men hvor gammel kending i din forstand?:) Så gammel, at du måske kan huske Nanna, som vist både var på Randersvej og i tåsingegade? Jeg har tit tænkt på hende; hun var satme helt ustyrligt fræk! Det er vel snart tyve år siden, men hun var så dejlig, og i dag må hun bare være den lækreste MILF! Hende ville jeg gerne møde igen!:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

Sorry for evt. trådkapring, men hvor gammel kending i din forstand?:) Så gammel, at du måske kan huske Nanna, som vist både var på Randersvej og i tåsingegade? Jeg har tit tænkt på hende; hun var satme helt ustyrligt fræk! Det er vel snart tyve år siden, men hun var så dejlig, og i dag må hun bare være den lækreste MILF! Hende ville jeg gerne møde igen!:x

Jeg har aldrig besøgt stedet selv. Derimod naboerne i nr 7 og 13 mener jeg det er, som er thai klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Sorry for evt. trådkapring, men hvor gammel kending i din forstand?:) Så gammel, at du måske kan huske Nanna, som vist både var på Randersvej og i tåsingegade? Jeg har tit tænkt på hende; hun var satme helt ustyrligt fræk! Det er vel snart tyve år siden, men hun var så dejlig, og i dag må hun bare være den lækreste MILF! Hende ville jeg gerne møde igen!:x

Nanna annoncerer i EB hver tirsdag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 48 minutter siden:

Nanna annoncerer i EB hver tirsdag :)

Nanna...Ja, hun var dælme fræk..

Har set annoncen i eb idag og lurede på om det mon var hende. Der står Århus/Skanderborg privat diskret. Nogen der ved hvor hun holder til? Er det Århus eller Skanderborg eller midt imellem? 

Og nogen der har været forbi og kan bekræfte om hun stadig er ligeså fræk som altid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Nanna, som var i Sonnesgade for mange år siden, men jeg har ikke besøgt hende siden, hun var der, så jeg kender ikke den nuværende adresse.

Hendes stemme på tlf. svareren er som i gamle dage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 11 minutter siden:

Det er Nanna, som var i Sonnesgade for mange år siden, men jeg har ikke besøgt hende siden, hun var der, så jeg kender ikke den nuværende adresse.

Hendes stemme på tlf. svareren er som i gamle dage :P

Har fået kontakt til Nanna, som siger at hun holder åbent i Skanderborg hver tirsdag...Skal have fundet en ledig tirsdag i nærmeste fremtid:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 15 minutter siden:

Det er Nanna, som var i Sonnesgade for mange år siden, men jeg har ikke besøgt hende siden, hun var der, så jeg kender ikke den nuværende adresse.

Hendes stemme på tlf. svareren er som i gamle dage :P

Det er simpelthen stemmen fra dengang:x

Hvor er det fantastisk, og hvor vækker det dog mange gode minder!

Tusind tak for tippet! Jeg havde slet ikke forestillet mig, at ekstrabladet stadig havde nogen berettigelse på dette område. 

Den stemme der, altså:x...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hmm..ja Nanna, husker hende godt. Man viste aldrig hvilket hul hun forlangte man skulle afslutte i. Gad vide hvad hun har paa programmet nu

Hun var pa Sonnesgade, Taasingegade og paa Midtagervej en kort overgang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 12 minutter siden:

Det er simpelthen stemmen fra dengang:x

Hvor er det fantastisk, og hvor vækker det dog mange gode minder!

Tusind tak for tippet! Jeg havde slet ikke forestillet mig, at ekstrabladet stadig havde nogen berettigelse på dette område. 

Den stemme der, altså:x...

Det vækker gode minder....

Gad vide hvor hun egentligt er aldersmæssigt nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Svendsenaalborg skrev, for 7 timer siden:

Sorry for evt. trådkapring, men hvor gammel kending i din forstand?:) Så gammel, at du måske kan huske Nanna, som vist både var på Randersvej og i tåsingegade? Jeg har tit tænkt på hende; hun var satme helt ustyrligt fræk! Det er vel snart tyve år siden, men hun var så dejlig, og i dag må hun bare være den lækreste MILF! Hende ville jeg gerne møde igen!:x

Nanna i Tåsingegade - ja hun var fræk. Men hun må da vist også være noget oppe i årerne nu ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Molle37 skrev, for 21 minutter siden:

Det vækker gode minder....

Gad vide hvor hun egentligt er aldersmæssigt nu? 

+ 15-20 år til da vi og du selv besøgte hende for 15-20 år siden tænker jeg :D

:)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 29 minutter siden:

+ 15-20 år til da vi og du selv besøgte hende for 15-20 år siden tænker jeg :D

:)

 

;-) Ja...så langt så godt...men hvor gammel var hun for 15 år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Molle37 skrev, Lige nu:

;-) Ja...så langt så godt...men hvor gammel var hun for 15 år siden?

Mon ikke hun er 45 år +/-. Et gæt. 

En vårhare er hun dog næppe :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Mon ikke hun er 45 år +/-. Et gæt. 

En vårhare er hun dog næppe :D

 

Nok ikke helt skævt..Vil også gætte på mellem 45 og 50...men det gør ingenting;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 timer siden:

Mangler lidt tips til et eller andet i Aarhus N jeg kan hygge mig med. Helst hvor det er nemt at komme til/fra.

Jeg er i bil og gider ikke ind til centrum, køre rundt i de små gader og bruge timer på at finde en p plads.

Der er hvis nogle af de nye udenlandske piger som holder til på Trøjborg. Men det skifter hvis så du må kontakte dem i høre hvor de holder til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 8 timer siden:

Nanna i Tåsingegade - ja hun var fræk. Men hun må da vist også være noget oppe i årerne nu ;)

 

Det var da en fantastisk tråd lige at falde over. Tænk Nanna..... Så mangler vi bare Line, der også var i Tåsingegade for lige så mange år siden. Det kunne også være et godt gensyn :wub:

Redigeret af Fætteren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har ikke haft glæden af at besøge Nana "way-back-when", men hun lyder sgu da spændende... Så jeg ringer hende op: en lys kvindestemme henviser venligt til åbningstiderne, som kun er på tirsdage. Tidligere indlæg omkring hendes stemme gjorde at jeg forventede en dybere, hæs, sexet stemme...;-)

Men glæder mig til på tirsdag!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...