Hop til indhold

Recommended Posts

I  forlængelse af en anden tråd vil jeg godt starte en debat om priser ved de nye thaipiger der er startet i Odense det sidste halve år.

Jeg synes godt nok de har skruet op for priserne , normalt har jeg ingen problemer med at prutte om prisen , det er bare det at vi skal gøre det gang på gang og jeg føler lidt at det ikke er pigerne der selv bestemmer.

Hvis det er tilfældet syns jeg det er et problem , vil gerne høre om hvad andre mener.

God dag Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt og relevant emne i lyset af de ‘nye’ thai i Odense. 

Personligt prutter jeg aldrig om prisen. Det virker akavet på mig når man skal have en god oplevelse i samspil med pigen. Derfor besøger jeg kun steder hvor jeg kender prisen enten fra annoncen eller fra eroguide. 

Priser og service er mildest talt uklare de nye steder og det har indtil videre afholdt mig fra besøg. 

Nogle af de piger der har været her, er tidligere anmeldt fra andre dele af landet, men det virker som om at priserne er steget når de er rykket til Odense. Det er ihvertfald min fornemmelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 minutter siden:

Godt og relevant emne i lyset af de ‘nye’ thai i Odense. 

Personligt prutter jeg aldrig om prisen. Det virker akavet på mig når man skal have en god oplevelse i samspil med pigen. Derfor besøger jeg kun steder hvor jeg kender prisen enten fra annoncen eller fra eroguide. 

Priser og service er mildest talt uklare de nye steder og det har indtil videre afholdt mig fra besøg. 

Nogle af de piger der har været her, er tidligere anmeldt fra andre dele af landet, men det virker som om at priserne er steget når de er rykket til Odense. Det er ihvertfald min fornemmelse. 

Helt enig, kunne være mig som havde skrevet dit indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris og service hænger sammen .

Du kan ikke gå ind på Michelin restaurant og få discount priser. Det koster at holde en høj kvalitet!

Har du et lille snusket sted med dårlige bade forhold - kan de holde en lavere pris. Tror så ikke det tiltrækker de piger der har lidt stil over sig?

Problemet er  hvis dem der har et lidt kedeligt sted i Odense vil ha samme pris som dem der har gjort noget ud af indretningen. Men så må man tale med fødderne.

Men det er da rigtigt, at prisen ofte stiger når de rykker ind til Odense. Jeg husker en pige som, sidste år var en kort periode her i Odense. Hun kostede pludselig 300 kr mere ved at køre over Lillebæltsbroen - men der er også himmelråbende forskel på indretningen de to forretninger imellem. Dejlige tøser i Fredericia, men stedet trænger i den grad til en ansigtsløftning.

Og så skal det siges, at når du så stod over for pigen fra Fredericia som gammel kunde fra stedet i Fredericia - så kunne vi godt finde en passende pris. Muligt det ikke er generelt med en nedsættelse af prisen - men så har jeg været heldig at kende pigen i forvejen.

Så er der et af de nye steder - eller det jeg kender mest til : Inventaret er i top - det er rent og indbydende at opholde sig der. Der kan være en smutter imellem pigerne - eller smag og behag er forskellig, men ofte er pigerne lige en klasse over dem der roder rundt på beskidte håndklæder.

Og indretningen og kvaliteten er i top på Fåborgvej. Har for øvrigt også været på nogle gode og velindrettede steder på min vej rundt i landet. Fx. har jeg bemærket, at Vejle flere stedet er ved at komme efter det med lokalerne.

Så kan man sige om priserne hvad man vil - men det koster jo lidt at holde en højere standard -og for mig handler det om kvalitet af pigerne og stedet.

Jeg har tidligere rost Ulai - som er den jeg mest kender, men også "hendes" piger - så det vil jeg undlade at gøre i dag . :)

Jeg betaler gerne lidt ekstra når jeg kommer et sted der er lækkert at opholde sig i.

Vi er forskellige - og søger forskelligt. Men er det ikke godt der er lidt for enhver smag - og pengepung. I stedet for en kedelig grå masse med ens priser og ens piger.

Diversitet hedder det vist i dag . Om det så er begæret - stedet - eller pengepungen der bestemmer må være op til den enkelte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 33 minutter siden:

Pris og service hænger sammen .

Du kan ikke gå ind på Michelin restaurant og få discount priser. Det koster at holde en høj kvalitet!

Har du et lille snusket sted med dårlige bade forhold - kan de holde en lavere pris. Tror så ikke det tiltrækker de piger der har lidt stil over sig?

Problemet er  hvis dem der har et lidt kedeligt sted i Odense vil ha samme pris som dem der har gjort noget ud af indretningen. Men så må man tale med fødderne.

Men det er da rigtigt, at prisen ofte stiger når de rykker ind til Odense. Jeg husker en pige som, sidste år var en kort periode her i Odense. Hun kostede pludselig 300 kr mere ved at køre over Lillebæltsbroen - men der er også himmelråbende forskel på indretningen de to forretninger imellem. Dejlige tøser i Fredericia, men stedet trænger i den grad til en ansigtsløftning.

Og så skal det siges, at når du så stod over for pigen fra Fredericia som gammel kunde fra stedet i Fredericia - så kunne vi godt finde en passende pris. Muligt det ikke er generelt med en nedsættelse af prisen - men så har jeg været heldig at kende pigen i forvejen.

Så er der et af de nye steder - eller det jeg kender mest til : Inventaret er i top - det er rent og indbydende at opholde sig der. Der kan være en smutter imellem pigerne - eller smag og behag er forskellig, men ofte er pigerne lige en klasse over dem der roder rundt på beskidte håndklæder.

Og indretningen og kvaliteten er i top på Fåborgvej. Har for øvrigt også været på nogle gode og velindrettede steder på min vej rundt i landet. Fx. har jeg bemærket, at Vejle flere stedet er ved at komme efter det med lokalerne.

Så kan man sige om priserne hvad man vil - men det koster jo lidt at holde en højere standard -og for mig handler det om kvalitet af pigerne og stedet.

Jeg har tidligere rost Ulai - som er den jeg mest kender, men også "hendes" piger - så det vil jeg undlade at gøre i dag . :)

Jeg betaler gerne lidt ekstra når jeg kommer et sted der er lækkert at opholde sig i.

Vi er forskellige - og søger forskelligt. Men er det ikke godt der er lidt for enhver smag - og pengepung. I stedet for en kedelig grå masse med ens priser og ens piger.

Diversitet hedder det vist i dag . Om det så er begæret - stedet - eller pengepungen der bestemmer må være op til den enkelte.

Lyder helt rigtigt. Min erfaring er også at hvis man kommer det samme sted igen er det tit prisen daler har også prøvet nogle sted at bestille fp vor kanonen er gået før tid hvor der så har været afslag. De lidt pæner steder. 

Ps lære dem at kende 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det har altid været den der sægler en ydelse, der bestemmer prisen, og er der kunder nok, der vil betale den er den jo rigtig. Er der ikke kunder nok falder prisen hen af vejen, det er det de kalder markedsmekanismer henne på handelshøjskolen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 12 minutter siden:

Og det har altid været den der sægler en ydelse, der bestemmer prisen, og er der kunder nok, der vil betale den er den jo rigtig. Er der ikke kunder nok falder prisen hen af vejen, det er det de kalder markedsmekanismer henne på handelshøjskolen. :)

Loven om "udbud og efterspørgsel" tænker du sikkert på :) 

Jeg kender en pige indenfor massageverdenen, som har  for mange kunder for det meste. Så sætter hun prisen 3-400 kr op, og efterspørgslen passer med udbuddet. Når der så pludselig ikke er kunder, sænker hun prisen igen, og sådan kører det året rundt. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, for 13 minutter siden:

Hvad er priserne?

Når i aldrig fortæller hvad priserne er, bliver det da heller aldrig bedre :-)

Hvad plejer du at betale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 53 minutter siden:

Og det har altid været den der sægler en ydelse, der bestemmer prisen, og er der kunder nok, der vil betale den er den jo rigtig. Er der ikke kunder nok falder prisen hen af vejen, det er det de kalder markedsmekanismer henne på handelshøjskolen. :)

Det har du fuldstændig ret i, og de nye butikker må jo også trives selvom pris og service er uklar. Dermed også sagt at de jo må klare sig fint uden mig og mine ligesindede som kunder. 

Jeg synes bare det er lidt træls da det jo kunne være at service og pris faktisk var som det jeg kører til Jylland efter. Jeg er ikke en chancerytter. Jeg vil vide hvad jeg går ind til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 7 minutter siden:

Ja. Men den spildte tid får du jo ikke igen. 

Men står de ikke på deres hjemmeside, eller oplyses på telefon.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 2 minutter siden:

Men står de ikke på deres hjemmeside, eller oplyses på telefon.

 

Pointen er jo netop, at pris og service IKKE står i annoncen og først oplyses ved fremmøde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 41 minutter siden:

Pointen er jo netop, at pris og service IKKE står i annoncen og først oplyses ved fremmøde. 

Så find et andet sted, når du ikke kan få oplysningerne på forhånd. 

Og husk på, at det er branchen for bondefangerig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 43 minutter siden:

Så find et andet sted, når du ikke kan få oplysningerne på forhånd. 

Og husk på, at det er branchen for bondefangerig

Øh.... det er jo præcis det jeg har gjort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den ‎19‎-‎02‎-‎2019 at 13:23:

Hvad plejer du at betale?

Ingen ting, jeg har aldrig besøgt en thai

Jeg forstår ikke hvorfor i er så lukket om priserne? troede faktisk EG var til for at hjælpe hinnanden og udveksle erfaringer :-) 
som Pite også skriver "Og husk på, at det er branchen for bondefangerig" og det stopper aldrig hvis vi ikke taler sammen :mrgreen:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da det er mig der har startet denne tråd går jeg igen til tasterne , for mig er det ikke noget problem at snakke om priser .

De gamle thaiklinikker køre nogenlunde med de samme priser , 400kr for alm. massage , 600kr for massage og hj. , 900kr for  body til body og 1200kr for fp. for 1 time.

På de nye steder er jeg blevet præsenteret for priser fra .450kr og op 1800kr.

Og disse steder er det heller ikke muligt at få 2 timer til en fornuftig pris , normalt kan man få 2timer for 15- 1600kr , de nye steder 24-2500kr .

Når jeg snakker om 2timer er det ca 1,5 t med massage og så 1/2 time med sex.

Men det jeg startede tråden om var mere det at jeg mener at pigerne er bundet til en fast pris, og at de ikke selv bestemmer , det synes jeg er et stort problem.

God dag Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 39 minutter siden:

Da det er mig der har startet denne tråd går jeg igen til tasterne , for mig er det ikke noget problem at snakke om priser .

De gamle thaiklinikker køre nogenlunde med de samme priser , 400kr for alm. massage , 600kr for massage og hj. , 900kr for  body til body og 1200kr for fp. for 1 time.

På de nye steder er jeg blevet præsenteret for priser fra .450kr og op 1800kr.

Og disse steder er det heller ikke muligt at få 2 timer til en fornuftig pris , normalt kan man få 2timer for 15- 1600kr , de nye steder 24-2500kr .

Når jeg snakker om 2timer er det ca 1,5 t med massage og så 1/2 time med sex.

Men det jeg startede tråden om var mere det at jeg mener at pigerne er bundet til en fast pris, og at de ikke selv bestemmer , det synes jeg er et stort problem.

God dag Ara

 

Der er et væld af aflønningsmodeller. 

1. Mutter vil have 150 for en massage og 500 for FP, pigen får resten

2. Mutter vil have 40-50% af prisen, og der er en min. pris for en given ydelse.

3. Pigen får et fast beløb for de forskellige ydelser, mutter tager resten ( her er det som regel mutter der forhandler prisen, før pigen kommer ind) 

4. Og der er sikkert andre modeller. 

Når du forhandler prisen ned, er det i næsten alle tilfælde pigen der mister penge, ikke mutter. Det er måske værd at have in mente når man presser pigen. 

Jeg ser ikke et problem i pigen er bundet til en fast pris. Det er ligesom frisør svenden, og andre ansatte.

Hvis du ikke vil betale prisen, så find et sted der tilbyder ydelsen til den pris du vil betale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være meget svært at starte en debat her inde , der er altid nogen der får den til at løbe af sporet.

Der jeg vil hen er netop der hvor jeg fornemmer at der er flere griske bagmænd ,og det er den debat jeg gerne vil have.

Det skal siges jeg prutte  aldrig om prisen de steder som køre med de alm. priser

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 14 minutter siden:

Der jeg vil hen er netop der hvor jeg fornemmer at der er flere griske bagmænd ,og det er den debat jeg gerne vil have.

 

 

 

Ok, det kunne jeg ikke læse ud af dit oplæg :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Der er et væld af aflønningsmodeller. 

1. Mutter vil have 150 for en massage og 500 for FP, pigen får resten

2. Mutter vil have 40-50% af prisen, og der er en min. pris for en given ydelse.

3. Pigen får et fast beløb for de forskellige ydelser, mutter tager resten ( her er det som regel mutter der forhandler prisen, før pigen kommer ind) 

4. Og der er sikkert andre modeller. 

Når du forhandler prisen ned, er det i næsten alle tilfælde pigen der mister penge, ikke mutter. Det er måske værd at have in mente når man presser pigen. 

Jeg ser ikke et problem i pigen er bundet til en fast pris. Det er ligesom frisør svenden, og andre ansatte.

Hvis du ikke vil betale prisen, så find et sted der tilbyder ydelsen til den pris du vil betale. 

Nu skal man selvfølgelig være varsom med at sammenligne forskellige segmenter og koncepter, men jeg kan alligevel ikke undlade at tænke "Normalt er der altid ramaskrig når vagtpenge kommer på tale ved almen prostitution på klinikker,  I thai tager man da tilsyneladende mere grådigt for sig at fordelingen". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

,  I thai tager man da tilsyneladende mere grådigt for sig at fordelingen". 

 

 

Ja eller også har men en realistisk ide om hvad det koster at drive en klinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...