Hop til indhold

Recommended Posts

jeg ved ikke hvor i kommer ,jeg få gerne en time og hånd for 600 kr . 1200 kr for sex 1000kr for blodjob .så har jeg fundet et lækker sted hvor jeg tag 2 timer nogen gang med sex eller hånd .det giver jeg kun 1500 kr for men det er sted som ikke sælger sex .til alle smiler .men nu elsker jeg også de steder som siger de ikke laver sex .griner nu ser jeg også godt ud af en mand på 54 og har en god humor .når jeg finde et nye sted start jeg kun med massage, de først par gang .men tag altid alt tøjet af .også når de siger no no sex .det ved jeg godt ingen sex .når jeg så skal betale  den første time fra 300 til 450 .give jeg altid 500 kr. hvis jeg syndes de er søde og ser godt ud kommer jeg igen 2 til 3 gang en time.og så gå jeg oppe til 2 timer .kun en gang havde jeg et sted hvor det tog et år før jeg fik sex ,griner men hun var sku så lækker at jeg tænke skal sku prøve .så efter et 1/2 år hvor jeg kom en gang hver 14 dag prøve jeg at spille den af sådan at at det skulle se ud som hun ikke så det griner.det var pisse liderlig griner efter 3 eller 4 gang kunne jeg se hun smilet og kigge og hendes massage blev meget blid næste til at hun nusse mig griner .og så en dag tag hun håndkæde af og tog den i hånden og kigge mig i øjne og sagde den er fin og du er en bad boy griner

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 14 minutter siden:

jeg ved ikke hvor i kommer ,jeg få gerne en time og hånd for 600 kr . 1200 kr for sex 1000kr for blodjob .så har jeg fundet et lækker sted hvor jeg tag 2 timer nogen gang med sex eller hånd .det giver jeg kun 1500 kr for men det er sted som ikke sælger sex .til alle smiler .men nu elsker jeg også de steder som siger de ikke laver sex .griner nu ser jeg også godt ud af en mand på 54 og har en god humor .når jeg finde et nye sted start jeg kun med massage, de først par gang .men tag altid alt tøjet af .også når de siger no no sex .det ved jeg godt ingen sex .når jeg så skal betale  den første time fra 300 til 450 .give jeg altid 500 kr. hvis jeg syndes de er søde og ser godt ud kommer jeg igen 2 til 3 gang en time.og så gå jeg oppe til 2 timer .kun en gang havde jeg et sted hvor det tog et år før jeg fik sex ,griner men hun var sku så lækker at jeg tænke skal sku prøve .så efter et 1/2 år hvor jeg kom en gang hver 14 dag prøve jeg at spille den af sådan at at det skulle se ud som hun ikke så det griner.det var pisse liderlig griner efter 3 eller 4 gang kunne jeg se hun smilet og kigge og hendes massage blev meget blid næste til at hun nusse mig griner .og så en dag tag hun håndkæde af og tog den i hånden og kigge mig i øjne og sagde den er fin og du er en bad boy griner

griner.... Hmmm..... griner endnu mere.... tsk tsk tsk... 

6-700 for en time massage + hånd er vist meget almindeligt. Det kan jeg også sagtens finde. Derfor jeg skrev at 600 for 30 min massage  + hånd på Nyborgvej var i den dyre ende. 1200 for massage og sex er vist også meget almindeligt. Blodjob til 1000 kr har jeg endnu ikke prøvet. Og uden at vide hvad det er tror jeg også at jeg på forhånd vælger at springe over. ;):mellow:
2 timer med massage og hånd til 1500 kr? Tjaaaa... I følge min hovedregning er 1500 for 2 timer en del mere end 2 gange 600 for en time... Griner temmelig højt... Og lidt hånende... Så kan de vist også godt ind imellem give dig 2 timer massage + sex for 1500 uden at de behøver at føle sig snydt. 

Men i stedet for at prale med hvor billigt du (måske) får det skulle du hellere dele dine oplysninger om stederne med os andre. Det er det dette forum er til. Ellers skulle du måske bare omsætte dine fantasier til en erotisk novelle og se om du kan sælge den. Det kan måske finansierer dit næste (billige) besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu aldrig givet 600 for kun en halv time på Nyborgvej. Priserne er altid til forhandling, men kommer du gentagende gange og opbygger et tillidsforhold, så går det meget nemmere.

Giver 22 cm ret, lad vær med at prale med hvor billigt man har fået det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

22 cm tænker du aldrig over at så få skriver her .jeg syndes jo ikke at jeg prale  .ville bare skriv hva jeg giver .det her handler jo ikke om et sted men om priser.men jeg gør da bare som de andre mand holder mig væk go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 13 timer siden:

22 cm tænker du aldrig over at så få skriver her .jeg syndes jo ikke at jeg prale  .ville bare skriv hva jeg giver .det her handler jo ikke om et sted men om priser.men jeg gør da bare som de andre mand holder mig væk go aften

Jo, jeg undrer mig meget over de meget få indlæg der er her. Ærgerligt at der ikke er flere der vil dele deres oplevelser med os andre. Det ville gøre det meget nemmere for os alle at sortere de dårlige oplevelser fra og opsøge de gode.
Men mener stadig ikke at det er særligt interessant at få at vide at man kan få forskellige ydelser til en given pris når man ikke ved hvor man kan få det. Specielt ikke når der inden for det sidste halve til hele års tid er kommet rigtigt mange nye stedet specielt i Odense. Ville være meget brugbart at høre om priser og ikke mindst kvaliteten på de nye steder.

Synes reelt du skulle sidde dig ned og skrive en anmeldelse næste gang du har været af sted. Det vil gavne os alle. Synes ikke jeg kan finde nogen fra din hånd, og du har jo tilsyneladende været en hel del steder og må derfor have en god portion erfaring med de forskellige steder.

God søndag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse er at priserne er lidt højere på Fyn, end i Fredericia og Vejle. Derfor kører jeg ofre over broen til lidt ekstra god behandling  

Alm massage får jeg i Odense og jeg havde en god oplevelse i sidste uge. 

Lagde mig på briksen, et sted i centrum. Jeg er kommet der i et par år og kvinden er blevet mere og mere nærgående. Normalt får jeg kun massage til 300kr eller et hj til 500kr. Men denne gang tog hun sgu den i munden uden hætte og lod mig pille trusserne af hende.  Pludselig lå hun ovenpå mig og kyssede mig vildt på munden med tunge og det hele.  Hun var vild og ville ha den ind og det skete desværre uden hætte. Hun stoppede op og vendte rund og gav et dejligt bj  pris 500kr. Jeg var sgu noget overrasket men det var dejligt og jeg bliver nok nødt til at kigge forbi inden længe. Jeg ved hun har givet fuld pakke for år tilbage, men ikke gør det længere.... og dog;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kammerjunke.

hvor i centrum var du på besøg, hvor kvinden pludselig gik til aktivitet.

var det ved BEE Vester  Stationsvej?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg anmelder ikke piger .Kan da godt siger hvor jeg ikke kommer Nyborgvej synds  de kun penge og så  få en ud af døren igen .Søndre Blvd  det var for sølle .123 er ikke hyggelig ann er ellers lækker .Fåborgvej ned i kl ,man ved aldrig hvem man få .jasmin er sød og lækker hun er i st .Langeskov sydes de er for gl. brovej middelfart de 2 gang jeg har være der var bare penge ud af vinduer.fjelsted har kun være der en gang hun ville bare sælge sex med det samme det  slukke mig . hva kan jeg så li der hvor man ikke ved om man kan få ex .og dem som har humor og snakker .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...