Hop til indhold
Rejsenetværk

Tag med os til Frankfurt i april

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, den 17/2/2019 at 01:46:

Synes da, at du bare skal trykke på den knap, og hvis du gør det, skal du være hjerteligt velkommen til at deltage.

Jeg har allerede fået den første seriøse pb fra en velrenommeret bruger, og håber på flere tilkendegivelser hen af vejen, om interesse i egen deltagelse.

Men kom på egen hånd, eller flere sammen, hvis I er nogle som kender hinanden godt nok i forvejen til at I kan tage på tur sammen.

Og skulle vi ende med bare at blive hunting, og jeg, så er vi sikre på at det bliver en rigtig god tur for os.

Den er allerede, og vil ihvertfald blive velplanlagt fra min/vores side.

Godt begyndt er jo halvt fuldendt som man siger :)

På Trustpilot.dk

Airngo.dkAnmeldelser 

207  •  Under middel

https://dk.trustpilot.com/review/airngo.dk

Hvordan scoren er for deres konkurrenter, har jeg ikke undersøgt.

Men det kan I jo gøre, hvis I vil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kunne godt tænke mig, hvis muligt, at komme med på jeres næste tur til det tyske.

April måned er for mit vedkommende, helt booket op med rejser, arbejde og andet. Desværre.

Jeg er ny i dette game, kun med minimal erfaring i Thailand og Amsterdam. Har længe tænkt, jeg gerne vil bevæge mig mod det tyske, men mangler lidt hjælp hvad angår do's and dont's, steder, gode råd, overnatning osv. osv.

Det skal siges at jeg "kun" er snart 27, men er fuldstændig ligeglad, hvad angår mine rejsekammeraters alder!

New Game

Redigeret af New game

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk og andre.

Flot initiativ som jo er svært at sidde overhørigt. Kunne godt være jeg slutter mig til, hvis der stadig er hjerterum. Lyder som en fed tur. Har aldrig været i Frankfurt, men har været i Hamburg og Køln et par gange. Med rigtig gode minder:-).

I_love_it

PS. Hvilket hotel har I egentligt booket jer ind på. Skriv evt. PB.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er bestemt hjerterum, og du er mere end velkommen på turen I-love-it.

Se lige først, om du stadig kan få flybilletter som er til at betale.

Køb flybilletter, og du får at vide det hotel vi bor på.

Vi bor tæt på Haupbahnhof, og der er masser af hoteller tæt på Hbf, så intet problem, hvis vores skulle være udsolgt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst lidt op på, hvad du tidligere har skrevet I_love_it.

Jeg kan se at du er lidt af en hardcore bilist, og tænker at du måske bor i Jylland, og at du måske forestiller dig at køre i bil til Frankfurt?

Jævnfør eksempelvis, dette som du har skrevet i en tidligere beretning:

"Har faktisk søgt efter et par logebrødre til en sydtysklands tur og der har også været lidt interesse.  Den manglende interesse skyldes nok tildels at jeg var sent ude og egentlig ville til NRW området, som jeg nu forstår at blandt fagfolk er det egentlig ikke syd-tyskland - eller også passede timingen ikke. Hvorom alting er endte jeg på en 2-dages alene tur derned...med stau tog det 9 timer derned! - og 6 hjem (om aftenen)."

Det er du jo ikke ene om at have gjort, og der er andre hårdføre jyder der gør det samme.

Så i princippet, er det da muligt at gøre turen i bil, eller at dele turen med flere i bilen.

Jeg foretog lige denne rute søgning på Google:

Frederecia Frankfurt
https://www.google.dk/maps/dir/Fredericia,+7000/Frankfurt+am+Main,+Tyskland/@52.7197907,3.9964499,6z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x464c9a751a58136b:0xc981ee88c9488cd3!2m2!1d9.749517!2d55.5689298!1m5!1m1!1s0x47bd096f477096c5:0x422435029b0c600!2m2!1d8.6821267!2d50.1109221 

Godt 7 timer hver vej, og du/I kan jo sagtens dele turen op over 2 dage, med en overnatning i NRW, og klub besøg, før I støder til os i Frankfurt eller Darmstadt.

Der er mange måder man kan deltage i denne tur på, uden at det nødvendigvis betyder, at vi alle er sammen fra dag 1 torsdag den 11/4 til den sidste dag søndag den 14/4.

Jeg ser nu, at man også kan flyve direkte tur retur Billund Frankfurt.

Men brugbare afgange fra Billund koster nu 4000 kr +, og fra København 2300 + kr.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

Jo, jeg tænkte på at køre derned. Er jo kun et lille smut. Skriver en pb. Så må vi se om vi kan få det koordineret og jeg kan få det til at passe. Bliver helt sikkert en ufoglemmelig herretur, man ikke bør gå glip af om muligt.

vh.

I_love_it

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I_love_it skrev, for 20 minutter siden:

Hej Rejse,

Jo, jeg tænkte på at køre derned. Er jo kun et lille smut. Skriver en pb. Så må vi se om vi kan få det koordineret og jeg kan få det til at passe. Bliver helt sikkert en ufoglemmelig herretur, man ikke bør gå glip af om muligt.

vh.

I_love_it

Forudsat, at du godt vil have flere med i bilen, det ved jeg ikke om du vil, men hvis du vil!

Så synes jeg at du skal lægge din egen plan, rute, overnatninger og tider, og så gøre som Hunting og jeg gjorde.

Læg din plan ud i denne tråd, som et tilbud, om at 1, 2 eller 3 kan køre med, sådan som du har planlagt din egen tur.

Hvis nogle vil med, bliver det på dine præmisser, og hvis ingen vil med, så kører du bare alene.

Hunting og jeg havde egne flybilletter og hotel reservationer, før vi oprettede denne tråd, og jeg fik en PB fra jayk, der arrangerede sig selv, og tager med på turen.

Til orientering, så har Hunting og jeg reserveret bord søndag på afrejsedagen, til luksus brunchbuffet, en af de 5 dyreste i Frankfurt, som vi nyder, inden at vi senere på dagen flyver hjem.

Hvis du/I kommer i bil, kan I jo overveje at deltage, men pt har vi altså kun en reservation til Hunting og jeg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Rejse nævner. Er der nogen der skal med skal de selvfølgelig være meget velkommen. Drønkedeligt at kære langt alene.Drop en PB, så finder vi ud af om vi kan koordinere så det passer.

I_love_it

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I_love_it skrev, for 3 minutter siden:

Som Rejse nævner. Er der nogen der skal med skal de selvfølgelig være meget velkommen. Drønkedeligt at kære langt alene.Drop en PB, så finder vi ud af om vi kan koordinere så det passer.

I_love_it

Kommer du alene, hvis ingen andre vil med?

Hvis ja, så giv mig en pb, og vi kan aftale nærmere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...