Hop til indhold
Molle37

Hvor skal der sprøjtes?

Recommended Posts

Jeg tænker der er mange forskellige meninger om dette emne...

Når en lækker omgang sex kommer til "finalen" for fyrens vedkommende, så skal ladningen jo som regel skydes af.

Hvor synes I det er frækkest at "aflevere"? Og hvis I læser med piger, hvor synes I det er frækkest at "afleveringen" sker?

Er det udover brysterne, maven, ballerne, udover ansigtet, i munden eller et helt andet sted?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kæresten insisterede også på intern levering, resultatet afventes primo september...

Konklussion - jeg foretrækker alle andre steder end skeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det rykker altså i nosserne at aflevere i munden på pigen - især når hun opfordrer til det: "Spritz in meinen Mund" - om hun sluger eller ej, er ikke så vigtigt, bare hun tager hver en dråbe ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud over hende, det at grise noget kønt til har et eller andet over sig. ligesom at banke ens legetøjsbiler flade med en hammer. 

Redigeret af DETH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Sprøjter helst ikke – men bruger gerne tiden på at fjerne ukrudt manuelt –:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plejer at skyde den af i kondomet mens det er bagfra. Eller ud over ballerne.. det er også frækt. 

Men for nylig besøgte jeg KATI i Bording. Og her var det med MEGA.. 

Den første sending blev skudt af udover hendes bryster. Det var lækkert ! 

Herefter gik KATI virkelig til stålet og brugte hånd og mund på en måde jeg ikke har prøvet før. Højt tempo, masser af dybde, masser af spyt, hun blev ved og ved  og ved  (så fik jeg en lille pause) og så fortsatte vi igen, hvor hun virkelig var insisterende ...det drev ned over pikken med savl :razz:....og til sidst blev den skudt af i munden på hende !

Og hold nu op mand .. bliver helt stiv af at tænke på det igen:o Det gjorde hun fantastisk, og teknisk helt forrygende. Jeg lå på ryggen og hun sad over skrævs på mine ben. Hun babbede løs så hele sengen gyngede. Da jeg kom i munden på hende, så  lod hun lige lidt af cremen løbe ud af munden mens hun sad der og kiggede op på mig :rolleyes:

Og DET var klasse på den måde :biggrin:

Redigeret af Somebody
Omformulering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Oppe i hende. Det er de færreste, der kan få mig til at komme kun ved blowjob, og udover gav noget værre gris på væggen med eks'en i hvert fald. Jeg må nok bare erkende, at mit boldøje er pivringe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret fandt jeg for en hel del år siden: Ved kanalen ud for Kulturministeriet havde nogen – tilsyneladende fra kvindebevægelsen – på kajkanten sprayet: "Vi vil ha' sæd på rette sted" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

– på kajkanten sprayet: "Vi vil ha' sæd på rette sted" :)

Sæd ligger da ellers i Sønderjylland :D

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige midt i krydderen selvfølgelig ! Sigter altid efter næsebor og øjnene, det medfører altid en hulsens masse sjove lyde. Efterfølgende så lige køre pistøjet godt rundt i cremen inden den havner i munden til rengøring. Og endelig husk at slutte af med de to obligatoriske pikslag på snuden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I munden, ansigt eller på bryster... Og hun skal ikke være så "sæd-forskrækket", at det skal tørres af eller spyttes ud hurtigt efterfølgende...

Men det sker, at efter en kontant doggy, så leveres der i kondomet dybt oppe i hende - uden så meget snak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, den 16/2/2019 at 12:41:

Kæresten insisterede også på intern levering, resultatet afventes primo september...

Konklussion - jeg foretrækker alle andre steder end skeden.

Den er så "Safe Zone" indtil september. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Sammy skrev, for 5 minutter siden:

Den er så "Safe Zone" indtil september. :D

Valid pointe!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...