Hop til indhold
Guest Agetha

Retortgirls

Recommended Posts

Hold da op, nu har jeg nærlæst stregen igen, med alle de oplevelser du har haft på det sted, med piger der ligger og svømmer rundt i blod og telefondamer du må stikke fingrende ind i deres så i halsen fra sakse og andet godt, så må du enten tiltrække spænding eller havde været på stedet i årevis.....eller der er måske en helt anden forklaring?:-o:shock:

Men jeg syntes du for din egen skyld burde stoppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

@Agetha du skriver “tetovo” og Balkanland, hvilket fik mig til at tænke på optrevlingen af den berygtede “ungarske bordelmafia” for ca. 15 år siden. Der blev foretaget anholdelser, både i Ungarn, og her i Danmark, herunder også på Retortvej. 4 ungarske piger, der blev løsladt efter afhør. Men også 2 danske kvinder i sluttyverne blev anholdt, fængslet i 4 uger og tiltalt for rufferi. Jeg husker ikke om de blev dømt, men ved du om der er tale om de/den samme kvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder stadig og tænker på hvem fanden Brian er :ph34r:

Måske han er nøglen til hele dette afsindigt spændende @Agetha Christie mysterie, som bare har lidt af det hele...jeg sluger det råt og glæder mig allerede til næste kapitel. 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Jeg sidder stadig og tænker på hvem fanden Brian er :ph34r:

Måske han er nøglen til hele dette afsindigt spændende @Agetha Christie mysterie, som bare har lidt af det hele...jeg sluger det råt og glæder mig allerede til næste kapitel. 

 

Brian er en mand som er venner med en del GP’ere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 45 minutter siden:

Brian er en mand som er venner med en del GP’ere.

Jeg havde nok håbet på noget mere eksotisk end blot "ven". Men man må jo klare sig med de små krummer i drysser af Jer fra tid til anden :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Agetha

Jeg ligger helt på linie med @Lady C  Omkring at du bestemt har nogle oplevelse du skal have bearbejdet, samt at du nok bør tale med nogen der kender godt, samt du kan stole på.  Jeg synes ligeledes du skal gøre det nogle tanker omkring om du er stærk nok til dels at kæmpe din egen kamp, men  bestemt også at kæmpe andres kamp.   

Jeg er bestemt ikke tilhænger at "tingene skal fejes ind under gulvtæppet", men hvis du ønsker at beskrive hvad der foregår og eller hvad der har forgået på pågældende klinik, vil jeg anbefale dig, at få en person til hjælpe dig med skrive om forholdene.  Det skal helst være en der ikke har nogen følelser i klemme omkring stedet, og en der kan formulere sig konkret og faktuelt.  Hvorfor så det ?

Det er vigtigt at fakta er korrekte, og de oplysninger der gives ikke er modstridende.  Eksempelvis har jeg det indtryk, at du kun har arbejdet som GP kort periode, og meget kort tid på selve stedet,  men når jeg læser hele tråden, sidder jeg tilbage med et andet indtryk.  Kommentarer som at du har fået frigivet 1,3 mill i skat og moms skaber også usikkerhed omkring flere ting. dels den periode du har været aktiv og aktiv på omtalte sted, dels hvad der er relevant vedr. stedet.   Klinikkerne har sådant set ikke noget med dit eller de enkeltes pigers  moms og skatteregnskab at gøre.  Pigerne alle have deres eget cvr.nr og de bærer selv ansvaret for indberetning og betaling.  Der er vist grund til at gøre listen længere.

Jeg håber for dig, at du får bearbejdet de oplevelser du har haft, samt at du får genskabt et velfungere liv.  Jeg kunne forstille mig,  at du skal nogle foretage nogle vigtige prioriteringer primært for dit eget liv og ve og vel. 

Jeg håber det bedste for dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Nå Voice kom mig lidt i forkøbet med bla, økonomien:)

Jeg har valgt og tro på dine fortællinger,men det virker stadig lidt usammenhængende på nogen fronter?

Lidt nysgerrig,men har du rådført dig med en jurist før disse begyndende tiltag?

Jeg ønsker dig også det bedste:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg har dummet mere end rigeligt med denne tråd. 

Men her et link der understøtter nogle af mine påstande. 

https://www.bt.dk/krimi/bordel-roever-efterlyst-har-du-set-ham

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 25 minutter siden:

https://politiken.dk/indland/art5496404/Brutal-røver-slår-til-mod-bordel-i-København 

Det her så et nyt røveri stadig på retortvej, der var stadig ingen forøget sikkerhed 

Og jeg undres over alt det ballade dernede. 

Der er yderligere sket et mere forsøg på røveri. Jeg kan ikke finde artiklen men det skulle være nogle fyre maskeret den ene somalier og true telefondamen med en pistol i hovedet. Hvordan kan så mange voldsomme ting finde samme sted? 

Jeg er begyndt at undre mig. Og især fordi sikkerheden stadig er en pap dør. 

At man er så ligeglad med pigernes sikkerhed, det ryster mig. Der er masser af ting der chokerer mig. 

Det her tænker ingen over vi andre oplever og derfor har jeg været aggressiv eller ked af det. 

Jeg har arbejdet hos brilliantpigerne og i har aldrig hørt mig nævne noget dårligt. Tværtom kørte det på skinner, kunderne var søde og telefondamen perfekt. 

Det eneste sted jeg fortryder med stor fortrydelse er de ting og oplevelser fra Valby. 

Og den værste uden diskretion har været bordelmutter selv. Jeg vil ikke hende ondt, og dette bliver faktisk mine sidste skrevne linier da mit udløb skulle ud. 

Håber på forståelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

@Agetha

Nu ved jeg så ikke hvornår du har været hos Billiantpigerne, men her er en artikel omkring et velbesøgt bordel med tråde til rockerverdenen.

https://finans.dk/finans/erhverv/ECE4656219/Brilliantpigernes-bordel-døde-i-skifteretten/?ctxref=ext

Det kender jeg slet intet til og det er heller ikke mit indtryk der ikke var styr på tingene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Det kender jeg slet intet til og det er heller ikke mit indtryk der ikke var styr på tingene. 

Jeg havde kun forretningsmænd og har altid haft cvr nr, så kender intet til noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 23 minutter siden:

Det kender jeg slet intet til og det er heller ikke mit indtryk der ikke var styr på tingene. 

Det var der jo så ikke.  Og det viser vel også blot, at det kan være svært at pege på steder at sige "At der er alting ok, om man har ingen relationer til rockerbander eller andre kriminelle elementer"  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det var der jo så ikke.  Og det viser vel også blot, at det kan være svært at pege på steder at sige "At der er alting ok, om man har ingen relationer til rockerbander eller andre kriminelle elementer"  

Jeg er nødsaget til at sige, jeg aldrig har hørt om rockere eller andet hos brilliantpigerne. 

Og man slet ikke kan sammenligne Valby med veletableret steder. Lad os antage rockerne stod bag ville de så ikke teoretisk gå efter røver, voldtægtsmænd og lignende? Det tror jeg. 

Og jeg kan nemt pege på Valby uden at skimte et hår og sige der er noget galt. Hvem der så beskytter med rygter må jo være dem mod et retssamfund. 

Det må bordel mutter selv tage ansvar for, det jo summarum hende der fortæller bredt om et netværk bagom jeg aldrig vil støtte op omkring. 

Rockere, udlændinge eller mafia. Og for at være ærlig, tror jeg nogle benytter sig af at være store i andres svineri. Det skal stoppes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg er nødt til at fortælle en historie som ikke er taget alvorlig. En pige jeg kender var på vej ind på retortvej da hun ser et familiemedlem gå ud fra stedet. Som jeg forstår er han løsladt efter 16 år og mange af årene på Sankt Hans. Han kan potentiel udgør en trussel for stedet hvis pigen var blevet set på stedet. 

Pigen anfægter vigtigheden i at se alt på kamera der bliver lukket ind. Stedet er græsk katolsk og på den måde vægter man sine værdier uden tillid til at det en dag kan gå galt. 

Det samme sker omkring rygter. Rygter kan skabe samme panik. Helt unødvendigt hvis man tænker sig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...