Hop til indhold
Guest Agetha

Retortgirls

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg vil gerne advare alle piger som overvejer job på robotfabrinken.

Jeg har aldrig oplevet et så kynisk arbejdsmiljø, med rovdrift på pigerne og mændene bliver hemmelige optaget. 

Der følger nærmere beskrivelse af Københavns værste bordel. Alt incl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Vi kan starte med chikane. 

En ny ung pige bliver ansat, hun skal have sin første nattevagt med en rutinerede pige og telefondame. Jeg vil forsøge at holde mig så objektiv. Det som sker, er at den nye pige går inden til kunden som er af udenlandsk herkomst og mens de er alene i rummet sker der et overgreb. 

En kort beskrivelse er,  pigen løber sin vej i angst og her... Kommer det beskidte. Den anden pige mener hun kender fyren og går efterfølgende ind og støtter hans version for penge. 

Den unge pige bliver fulgt tilbage for at hente sine ting af Københavns politi, og her starter balladen. Telefondame som er tidligere pige og hende den anden pige som tog kunden efterfølgende trods overgreb begyndte at psyke pigen. 

Hvad giver dem magt til at svine en uskyldig pige til når de ikke har været i rummet med pigen og kunden. Hvad giver dem yderligere magt til at vurdere sandheden og tilmed svine hende til fordi man ikke ønskede politiets nærvær i Valby. 

Dette er en af mange fatale oplevelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 3 timer siden:

Vi kan starte med chikane. 

En ny ung pige bliver ansat, hun skal have sin første nattevagt med en rutinerede pige og telefondame. Jeg vil forsøge at holde mig så objektiv. Det som sker, er at den nye pige går inden til kunden som er af udenlandsk herkomst og mens de er alene i rummet sker der et overgreb. 

En kort beskrivelse er,  pigen løber sin vej i angst og her... Kommer det beskidte. Den anden pige mener hun kender fyren og går efterfølgende ind og støtter hans version for penge. 

Den unge pige bliver fulgt tilbage for at hente sine ting af Københavns politi, og her starter balladen. Telefondame som er tidligere pige og hende den anden pige som tog kunden efterfølgende trods overgreb begyndte at psyke pigen. 

Hvad giver dem magt til at svine en uskyldig pige til når de ikke har været i rummet med pigen og kunden. Hvad giver dem yderligere magt til at vurdere sandheden og tilmed svine hende til fordi man ikke ønskede politiets nærvær i Valby. 

Dette er en af mange fatale oplevelser. 

 

Kære Agetha,,,,,

Hvis dit udsagn er rigtigt og altså ikke bare pure opspind,,,ja så er det da rigtig ærgeligt for den unge pige,og så på hendes 1. nattevagt.

Blir dog nød til at stille mig kritisk over for flere af dine udsagn,,

1. Hvorfor har du behov for at skrive at det var en udlænding

2.Er det noget som skete i går eller for fx. 20 år siden

3.Retortgirls er jo en ældre og veletablerede klinik i kbh.,hvorfor lige nævne denne specifikt,,det kunne jo være foregået alle andre steder også.

4. Er du tidligere ansat hos RG

5. Er det dig som er den " unge" pige

6. Hvorfor har du behov for at nævne dette overhovedet,har du et horn i siden på RG

7.Hvorfor nævne at den etablerede GP overtog kunden (en kending af huset)

8. Hvorfor nævne dette med hemmelig overvågning,det er vel oplyst via deres www.,,eller burde da blive informeret om ved evt besøg

9. hvorfor har du igen i en anden nyere tråd behov for lige at nævne T.T.,og prøve at fremprovokere en evt. dårlig dialog om / vedr. hende .T.T. ,,har jeg besøgt og fået en endog rigtig god behandling hos,men det hander jo også om hvordan ens tilgang er til sine besøg.

10. Hvis man har sagt A så burde man også sige B ,,gå linen ud og prøve at svare selvfølgelig diskret på folks forespørgsler.Hvordan ved du overhovedet alt dette som du har beskrevet,,,,

PFT.   Hunter

 

P.S.   Hvis du var en GP kære Agetha så ville vores møde nok foregå nogenlunde således,,,

Jeg ankommer nybarberet,og lige fra badet

Blir lukket ind og vi aftaler ydelse og tid ,lad os sige 60 min.,med oral begge veje, ride og afsluttende missionær,det burde der være rigeligt tid til,,betaler med glæde de 2100 kr. og er virkelig spændt på hvad der skal ske den næste times tid,,,,,Du er jo en ret flot kvinde i din bedste alder @Agetha

Først ville du bede mig om at tage et bad,,det gør jeg selvfølgelig gerne vil jo helst fremstå så nobel og ren så muligt.

Beder dig om at varme lidt op med tungekys,men det nægter du på trods af at vi lige havde aftalt det kort forinden,du siger at jeg lugter ud af munden,men ja jeg lugter af mundskyld,og frisk tyggegummi,,nå men beder dig nu om at du vil slikke mig ,men nej det kan slet ikke lade sig gøre,da du har ondt i kæberne,må jeg så slikke dig ?Nej selvfølgelig ikke da du synes at det er ulækkert og ikke tænder på dette, desuden nævner du at jeghar laaange skægstubbe,,,du vil trods alt godt bruge dine hænder og efter kort tid står flaget helt fint.Du monterer nu et gummi og tager overdrevet meget glidecreme både på mit lem og godt oppe i dig,,,

Sætter dig op på mit lem og begynder at køre lidt frem og tilbage ,,jeg spørger pænt efter ca 2 min. om det er muligt at du også går lidt op og ned ,men nej desværre så klager du over smerter i knæene,og jeg er jo en gentleman og beder dig om at hoppe af mig igen ,,

Nu til den store finale ,,missionær hvor vi jo kan ligge helt tæt og nyde hinandens frække øjne og kroppe,,men jeg er nærmest kun lige trængt halvt ind,så klager du over smerter i fissen og at jeg er alt for stor(18 cm.),desuden så kan du slet ikke have at jeg er alt for overvægtig,og sveder så meget at mine sveddråber ryger lige ned i panden på dig,,og du undlader heller ikke lige at nævne at jeg altså lugter grimt,,,,,Nå men må jeg så i det mindste give dig lidt massage bare på ryggen altså,,jeg har jo selv medbragt lidt dejlig kokosolie ,,,nej det går slet ikke det lugter grimt ,tænker på en eller anden neger som har opfundet det i en drinks,,føj bavdr...

Det er så dråben for mig ,,jeg rejser mig op tager mit tøj på ,,,og som den ægte gentleman jeg jo er så siger jeg mange tak for at måtte besøge dig og siger undskyld for hvis jeg var alt for hård ved dig,tager min medbragte chokolade op af posen og overrækker den til dig ,vil lige give dig et lille kys på munden ,men du vender blot siden til og jeg må derved nøjedes med et kindkys,du afviste mig  desværre lige igen ,,hele sceacen tager ca 15 min.,,,incl.bad

Da jeg går hen mod den låste dør,siger du at alle dine kollegaer hader dig fordi du er den bedste i dette fag overhovedet og at du aldrig har fået en enkelt klage,,og at du er personligt venner med telefondamen.Du undgår ikke lige at nævne dine kollegaers manglende indlevelse ,og bruger utrolig meget energi ,,dårlig energi på at svine dem til,,jeg står bare og lytter til alt hvad du siger .Da du er færdig efter ca 7 min. så spørger jeg ,må jeg gå nu nu er der næsten gået de 30 min som jeg jo betalte for,,ja ja skat selvfølgelig må du det ,,kommer du samme tid imorgen SKAT,,det var da meget hyggeligt synes du ikke ,,,

Og det blir så et stort  " NEJ TAK "  herfra,,,,aldrig mere igen farvel.....:wacko:

Ønsker blot alle en dejlig dag ,,og en fin weekend når i kommer dertil

jeres udmyg tjener  Hunter

  • Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 6
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Hunting for beaver skrev, for 3 timer siden:

Kære Agetha,,,,,

Hvis dit udsagn er rigtigt og altså ikke bare pure opspind,,,ja så er det da rigtig ærgeligt for den unge pige,og så på hendes 1. nattevagt.

Blir dog nød til at stille mig kritisk over for flere af dine udsagn,,

1. Hvorfor har du behov for at skrive at det var en udlænding

2.Er det noget som skete i går eller for fx. 20 år siden

3.Retortgirls er jo en ældre og veletablerede klinik i kbh.,hvorfor lige nævne denne specifikt,,det kunne jo være foregået alle andre steder også.

4. Er du tidligere ansat hos RG

5. Er det dig som er den " unge" pige

6. Hvorfor har du behov for at nævne dette overhovedet,har du et horn i siden på RG

7.Hvorfor nævne at den etablerede GP overtog kunden (en kending af huset)

8. Hvorfor nævne dette med hemmelig overvågning,det er vel oplyst via deres www.,,eller burde da blive informeret om ved evt besøg

9. hvorfor har du igen i en anden nyere tråd behov for lige at nævne T.T.,og prøve at fremprovokere en evt. dårlig dialog om / vedr. hende .T.T. ,,har jeg besøgt og fået en endog rigtig god behandling hos,men det hander jo også om hvordan ens tilgang er til sine besøg.

10. Hvis man har sagt A så burde man også sige B ,,gå linen ud og prøve at svare selvfølgelig diskret på folks forespørgsler.Hvordan ved du overhovedet alt dette som du har beskrevet,,,,

PFT.   Hunter

 

P.S.   Hvis du var en GP kære Agetha så ville vores møde nok foregå nogenlunde således,,,

Jeg ankommer nybarberet,og lige fra badet

Blir lukket ind og vi aftaler ydelse og tid ,lad os sige 60 min.,med oral begge veje, ride og afsluttende missionær,det burde der være rigeligt tid til,,betaler med glæde de 2100 kr. og er virkelig spændt på hvad der skal ske den næste times tid,,,,,Du er jo en ret flot kvinde i din bedste alder @Agetha

Først ville du bede mig om at tage et bad,,det gør jeg selvfølgelig gerne vil jo helst fremstå så nobel og ren så muligt.

Beder dig om at varme lidt op med tungekys,men det nægter du på trods af at vi lige havde aftalt det kort forinden,du siger at jeg lugter ud af munden,men ja jeg lugter af mundskyld,og frisk tyggegummi,,nå men beder dig nu om at du vil slikke mig ,men nej det kan slet ikke lade sig gøre,da du har ondt i kæberne,må jeg så slikke dig ?Nej selvfølgelig ikke da du synes at det er ulækkert og ikke tænder på dette, desuden nævner du at jeghar laaange skægstubbe,,,du vil trods alt godt bruge dine hænder og efter kort tid står flaget helt fint.Du monterer nu et gummi og tager overdrevet meget glidecreme både på mit lem og godt oppe i dig,,,

Sætter dig op på mit lem og begynder at køre lidt frem og tilbage ,,jeg spørger pænt efter ca 2 min. om det er muligt at du også går lidt op og ned ,men nej desværre så klager du over smerter i knæene,og jeg er jo en gentleman og beder dig om at hoppe af mig igen ,,

Nu til den store finale ,,missionær hvor vi jo kan ligge helt tæt og nyde hinandens frække øjne og kroppe,,men jeg er nærmest kun lige trængt halvt ind,så klager du over smerter i fissen og at jeg er alt for stor(18 cm.),desuden så kan du slet ikke have at jeg er alt for overvægtig,og sveder så meget at mine sveddråber ryger lige ned i panden på dig,,og du undlader heller ikke lige at nævne at jeg altså lugter grimt,,,,,Nå men må jeg så i det mindste give dig lidt massage bare på ryggen altså,,jeg har jo selv medbragt lidt dejlig kokosolie ,,,nej det går slet ikke det lugter grimt ,tænker på en eller anden neger som har opfundet det i en drinks,,føj bavdr...

Det er så dråben for mig ,,jeg rejser mig op tager mit tøj på ,,,og som den ægte gentleman jeg jo er så siger jeg mange tak for at måtte besøge dig og siger undskyld for hvis jeg var alt for hård ved dig,tager min medbragte chokolade op af posen og overrækker den til dig ,vil lige give dig et lille kys på munden ,men du vender blot siden til og jeg må derved nøjedes med et kindkys,du afviste mig  desværre lige igen ,,hele sceacen tager ca 15 min.,,,incl.bad

Da jeg går hen mod den låste dør,siger du at alle dine kollegaer hader dig fordi du er den bedste i dette fag overhovedet og at du aldrig har fået en enkelt klage,,og at du er personligt venner med telefondamen.Du undgår ikke lige at nævne dine kollegaers manglende indlevelse ,og bruger utrolig meget energi ,,dårlig energi på at svine dem til,,jeg står bare og lytter til alt hvad du siger .Da du er færdig efter ca 7 min. så spørger jeg ,må jeg gå nu nu er der næsten gået de 30 min som jeg jo betalte for,,ja ja skat selvfølgelig må du det ,,kommer du samme tid imorgen SKAT,,det var da meget hyggeligt synes du ikke ,,,

Og det blir så et stort  " NEJ TAK "  herfra,,,,aldrig mere igen farvel.....:wacko:

Ønsker blot alle en dejlig dag ,,og en fin weekend når i kommer dertil

jeres udmyg tjener  Hunter

Fuck Hunter, :-) Er du sikker på du ikke har været der???, så livagtigt... :-) :-) :-) 

@Agetha  Jeg skrev i et tidligere indlæg, at jeg faktisk godt kunne lide din ny stil, og at dine indlæg er blevet både læsbare og til at forstå, men men, jeg har altså brug for svar på de samme spørgsmål som Hunter stiller??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Misjo1 skrev, for 26 minutter siden:

Fuck Hunter, :-) Er du sikker på du ikke har været der???, så livagtigt... :-) :-) :-) 

@Agetha  Jeg skrev i et tidligere indlæg, at jeg faktisk godt kunne lide din ny stil, og at dine indlæg er blevet både læsbare og til at forstå, men men, jeg har altså brug for svar på de samme spørgsmål som Hunter stiller??

Der er intet opspind i det jeg skriver. Det er sket indenfor nyere tid og nej jeg er ikke pigen, men jeg har været vidne til det efterfølgende spil som er dybt uacceptabelt. Dette er ikke noget man kan forestille sig finde sted hvor kvinderne bør være professionel og opmærksom på pigen. 

De andre ting, hvorfor jeg har behov for at nævne mandens herkomst skyldes og andet skyldes jeg belyser historien som den sandhed den er,  og for at genkalde deres hukommelse i Valby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Jeg arbejder på retortgirls og dette er bestemt ikke noget jeg kan kende overhoved. 

Hvor har du dette fra? 

Og hvorfor laver en 3. Person dette opslag i stedet for pigen selv. 

Jeg tænker gad vide om du er betalt for at svine retortgirls til?? 

Jeg har aldrig oplevet dette udsagn og håber absolut ikke det passer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Hmm. Jeg arbejder på retortgirls og dette er bestemt ikke noget jeg kan kende overhoved. 

Hvor har du dette fra? 

Og hvorfor laver en 3. Person dette opslag i stedet for pigen selv. 

Jeg tænker gad vide om du er betalt for at svine retortgirls til?? 

Jeg har aldrig oplevet dette udsagn og håber absolut ikke det passer 

Kom tilbage om nogle år eller hvor længe du holder til robotklinikken, så vil jeg være overbevist om at dine øjne fortæller noget andet. Sjælens spejl lyver aldrig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Du kan iøvrigt spørge politiet næste gang de besøger jer for at se om I har det godt om episoden er sand. De kommer jo i ny og næ for at se alt er ok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Retortgirls er et af de ældste steder i Kbh området, jeg mener jeg besøgte stedet første gang tilbage i firserne. Siden har jeg været der rigtig mange gange, jeg har haft mange gode oplevelser der, og  der er ingen andre steder jeg har været  så mange gange.  Men de senere år har jeg holdt mig væk, jeg er enig med TS i at det er blevet fabriks lignende, kynisk, og med en telefon dame der banker på døren længe inden tiden er gået.  De har tilsyneladende også problemer med at få vagterne besat, de må ofte meddele at de desværre har lukket, sådan var det ikke tidligere. Det kan godt være nogen ikke er enig, men sådan har jeg oplevet det, så nu kommer jeg kun privat,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 4 timer siden:

Kære Agetha,,,,,

Hvis dit udsagn er rigtigt og altså ikke bare pure opspind,,,ja så er det da rigtig ærgeligt for den unge pige,og så på hendes 1. nattevagt.

Blir dog nød til at stille mig kritisk over for flere af dine udsagn,,

1. Hvorfor har du behov for at skrive at det var en udlænding

2.Er det noget som skete i går eller for fx. 20 år siden

3.Retortgirls er jo en ældre og veletablerede klinik i kbh.,hvorfor lige nævne denne specifikt,,det kunne jo være foregået alle andre steder også.

4. Er du tidligere ansat hos RG

5. Er det dig som er den " unge" pige

6. Hvorfor har du behov for at nævne dette overhovedet,har du et horn i siden på RG

7.Hvorfor nævne at den etablerede GP overtog kunden (en kending af huset)

8. Hvorfor nævne dette med hemmelig overvågning,det er vel oplyst via deres www.,,eller burde da blive informeret om ved evt besøg

9. hvorfor har du igen i en anden nyere tråd behov for lige at nævne T.T.,og prøve at fremprovokere en evt. dårlig dialog om / vedr. hende .T.T. ,,har jeg besøgt og fået en endog rigtig god behandling hos,men det hander jo også om hvordan ens tilgang er til sine besøg.

10. Hvis man har sagt A så burde man også sige B ,,gå linen ud og prøve at svare selvfølgelig diskret på folks forespørgsler.Hvordan ved du overhovedet alt dette som du har beskrevet,,,,

PFT.   Hunter

 

P.S.   Hvis du var en GP kære Agetha så ville vores møde nok foregå nogenlunde således,,,

Jeg ankommer nybarberet,og lige fra badet

Blir lukket ind og vi aftaler ydelse og tid ,lad os sige 60 min.,med oral begge veje, ride og afsluttende missionær,det burde der være rigeligt tid til,,betaler med glæde de 2100 kr. og er virkelig spændt på hvad der skal ske den næste times tid,,,,,Du er jo en ret flot kvinde i din bedste alder @Agetha

Først ville du bede mig om at tage et bad,,det gør jeg selvfølgelig gerne vil jo helst fremstå så nobel og ren så muligt.

Beder dig om at varme lidt op med tungekys,men det nægter du på trods af at vi lige havde aftalt det kort forinden,du siger at jeg lugter ud af munden,men ja jeg lugter af mundskyld,og frisk tyggegummi,,nå men beder dig nu om at du vil slikke mig ,men nej det kan slet ikke lade sig gøre,da du har ondt i kæberne,må jeg så slikke dig ?Nej selvfølgelig ikke da du synes at det er ulækkert og ikke tænder på dette, desuden nævner du at jeghar laaange skægstubbe,,,du vil trods alt godt bruge dine hænder og efter kort tid står flaget helt fint.Du monterer nu et gummi og tager overdrevet meget glidecreme både på mit lem og godt oppe i dig,,,

Sætter dig op på mit lem og begynder at køre lidt frem og tilbage ,,jeg spørger pænt efter ca 2 min. om det er muligt at du også går lidt op og ned ,men nej desværre så klager du over smerter i knæene,og jeg er jo en gentleman og beder dig om at hoppe af mig igen ,,

Nu til den store finale ,,missionær hvor vi jo kan ligge helt tæt og nyde hinandens frække øjne og kroppe,,men jeg er nærmest kun lige trængt halvt ind,så klager du over smerter i fissen og at jeg er alt for stor(18 cm.),desuden så kan du slet ikke have at jeg er alt for overvægtig,og sveder så meget at mine sveddråber ryger lige ned i panden på dig,,og du undlader heller ikke lige at nævne at jeg altså lugter grimt,,,,,Nå men må jeg så i det mindste give dig lidt massage bare på ryggen altså,,jeg har jo selv medbragt lidt dejlig kokosolie ,,,nej det går slet ikke det lugter grimt ,tænker på en eller anden neger som har opfundet det i en drinks,,føj bavdr...

Det er så dråben for mig ,,jeg rejser mig op tager mit tøj på ,,,og som den ægte gentleman jeg jo er så siger jeg mange tak for at måtte besøge dig og siger undskyld for hvis jeg var alt for hård ved dig,tager min medbragte chokolade op af posen og overrækker den til dig ,vil lige give dig et lille kys på munden ,men du vender blot siden til og jeg må derved nøjedes med et kindkys,du afviste mig  desværre lige igen ,,hele sceacen tager ca 15 min.,,,incl.bad

Da jeg går hen mod den låste dør,siger du at alle dine kollegaer hader dig fordi du er den bedste i dette fag overhovedet og at du aldrig har fået en enkelt klage,,og at du er personligt venner med telefondamen.Du undgår ikke lige at nævne dine kollegaers manglende indlevelse ,og bruger utrolig meget energi ,,dårlig energi på at svine dem til,,jeg står bare og lytter til alt hvad du siger .Da du er færdig efter ca 7 min. så spørger jeg ,må jeg gå nu nu er der næsten gået de 30 min som jeg jo betalte for,,ja ja skat selvfølgelig må du det ,,kommer du samme tid imorgen SKAT,,det var da meget hyggeligt synes du ikke ,,,

Og det blir så et stort  " NEJ TAK "  herfra,,,,aldrig mere igen farvel.....:wacko:

Ønsker blot alle en dejlig dag ,,og en fin weekend når i kommer dertil

jeres udmyg tjener  Hunter

Nu kender jeg ikke til hverken Retortgirls, situtationen, eller nogle af de involverede. 

Men når jeg læser Agathas beskrivelse, så forkommer den mig bare som om Agetha er meget rystet over hele situationen og derfor bare fortæller løs, sådan om det kommer tilbage til hende når hun tænker på det - og den forkommer mig også som værende meget naturlig fortalt i talesprog og derfor sandfærdig. 

Så jeg forstår ikke helt alle de spørgsmål som du kommer med der @Hunting for beaver  og hvorfor (a.) dit primære fokus går på trådstarter og ikke på den stakkels nye pige som har været ude for en grim start? kun dine spørgsmål 2., 5. og 10. kan strækkes til at være relevante til situationen?  
Og jeg forstår SLET ikke (b.)  den lange beskrivelse af et tydeligt dårligt møde imellem dig og en glædespige, som stiller flere spørgsmål end den besvarer? (c.) Er det samme situation? (d.) Er du udlændingen? (e.) Hvis ikke, hvorfor beskrive den? (e.) Hvorfor skriver du SÅ langt et indlæg hvor kun første linje omhandler den stakkels pige og endda med den indskudte sætning "hvis ikke det da er pure opspind" ? (f.) Har du et horn i siden på trådstarter?

@Agetha Det lyder som en frygtelig oplevelse, jeg er glad for at politiet blev indblandet og jeg håber Agetha har nogle gode personer i sit liv at snakke med om det her og så håber jeg hun vil støtte den unge pige, så hun ikke føler sig alene med alt det her. Husk hvis alt bliver for meget for hende, så bed hende ring til lægen, og få en henvisning til en psykolog/krisecenter? eller til "Reden"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg kan forstå er pigen ikke blevet psyket. 

Den anden pige og telen skulle efter sigende have prøvet at få hende lidt ned på jorden, da hun var helt oppe og køre, efter episoden. 

Og så er denne episode over halvandet til 2 år gammel.... 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Som jeg kan forstå er pigen ikke blevet psyket. 

Den anden pige og telen skulle efter sigende have prøvet at få hende lidt ned på jorden, da hun var helt oppe og køre, efter episoden. 

Og så er denne episode over halvandet til 2 år gammel.... 

Hvis episode, som Tanja skriver, er 1½-2 år gammel og først kommer frem nu så virker det (på mig) som om at der ligger en anden dagsorden bag indlægget (ved dog ikke hvilken). Meget kan jo være ændret siden da.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 2 timer siden:

min Veninde har arbejdet der i en meget kort periode, et frygteligt sted. Man skal vist være mere end sulten for at komme der. Men man kan jo gøre som man vil.

Jeg er altid sulten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Tanjamissen skrev, for 51 minutter siden:

Det tror jeg er gået op for de fleste. Det var nu det mandlige køn jeg mente. God aften

Var det en sviner, eller hva?

Thumb up til dig @Agetha for at fortælle historien:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op er skræklig oplevelse stakkels pige. Føler seriøst med hende og håber hun er kommet sig 

Men jeg havde nu heller aldrig som ny og ovenikøbet ung pige søgt en nattevagt. Men så’ n er vi jo så forskellige. 

Jeg har heller aldrig kunne døje de steder som havde den politik med at hive gæster ind på samlebånd el. Som du skriver være på en robotfabrik. Heller ej banken på døren når tiden er gået. Nej tak tiden bestemmer jeg selv. Hvis jeg oplevede det dengang jeg lejede mig ind på klinikker så blev de da hurtigt bedt om at lade være Og holde sig til kaffebrygning mm Ingen skal styre “ min butik” i det tidsrum jeg er på vagt Af samme grund valgte jeg også for 15 år at “få fod under eget bord” og Blive min egen direktør. Købe mit eget sted sammen med søster. Så den dag idag er det også kun hende og jeg som træffes i vores egen ejede “ butik” 

& har aldrig fortrudt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tanjamissen skrev, for 17 timer siden:

min Veninde har arbejdet der i en meget kort periode, et frygteligt sted. Man skal vist være mere end sulten for at komme der. Men man kan jo gøre som man vil.

Det må da være rart at føle sig hævet over alle andre :D:D.

Sådan en bemærkning glemmer de færreste..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm.

Der ligges op til en skrivelse af Københavns værste bordel med navnsnævnelse. Det nævnes i flæng, at der er tale om en robotfabrik, dårligt arbejdsklima, rovdrift på pigerne,  mænd der optages hemmeligt (hvad det så end måtte dække over) Uddybende bekskrivelse skulle følge.

Jeg læner mig tilbage i stolen og venter.  Jeg havde jo nok forventet en fakta-baseret beskrivelse af ovennævnte. Det kan man jo ikke ligefrem sige er sket. Ok stedet er åbenbart det værste sted, fordi en ny pige havde en dårlig oplevelse på hendes første vagt. Det er selvfølgelig også en kedelig episode, men hændelsen er beskrevet efter konceptet "Jeg kender en der kender en anden"  En aktiv kvinde fra stedet, har tilsyneladende stukket en finger i jorden, og kan bidrage med, at episoden rent faktisk er sket, men at det ligger 1-2 år tilbage i tiden. 

Ingen kan tilsyneladende fremligge noget faktuelt omkring hvad der faktisk skete mellem pigen og gæsten, herunder hvori overgrebet bestod.  Det fremgår så, at politiet har været involveret i sagen, men intet hvad førte det så til.   

Pludselig kommer der så et indlæg fra en helt anden kvinde "Jeg kender en veninde, der synes det er et frygteligt sted ".  Ja, måske den veninde kunne kaste lidt lyst over, om det skyldes ublu vagtbetalinger, manglende mulighed for selv at vælge/afvise gæster, En hysterisk mutter, totalt rod i planlægningen, manglende rengøring, en rådden markedsføring, bagmænd med rygmærker osv osv.  Det burde vel ikke være særligt svært at komme med nogle fakta

Altså, hvis det ikke skal ende i det sædvanelige følelsesmæssige porno, så må det faktuelle niveau hæves betydeligt.  Jeg kender ikke stedet, har aldrig været der,  og vil bestemt ikke udelukke at stedet drives på en særdeles uanstændig måde.  Hvis det er tilfældet kan det så undre mig, at det skulle være så svært at fremligge passende valid dokumentation for dette. Det undre mig ligeledes, at man ikke lyn hurtigt kan finde en stribe dårlige anmeldelser af stedet. Man plejer jo sjældent at holde sig tilbage, hvis tingene ikke rigtig spiller. Et hurtigt kig på pigerne der er tilknyttet stedet, får mig nu ikke til at tænke "Det bugner med unge uskyldige piger".  

Som allerede skrevet, vil jeg slet ikke udelukke noget, meeen få nu lige hævet det faktuelle niveau.  Alternativt kan man ikke fortænke nogen i at konkludere,  at tråden nok snarere handler om en slags personligt "hævntogt"  - Og den slags gør næppe EG til et troværdigt og dejligt sted at være.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det kan være meget følsomt for piger som stadig arbejder og er letgenkendelige, at skrive fakta i en tråd, som kan eksplodere op i deres hoved. 

Man kan sagtens arbejde et sted med 20 piger, og så have 20 forskellige oplevelser af arbejdsforholdene. Og der er piger på alle steder som bliver behandlet rigtigt fint af Mutter, og piger som bestemt ikke bliver det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...