Hop til indhold
Guest Agetha

Retortgirls

Recommended Posts

Guest Agetha
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

 

Stop nu lige dig selv! Du modsiger konstant dig selv!
Du har lige selv fortalt at du vil komme med mere info om den såkaldte "hændelse".

Istedet sluder du bare løs i Øst og Vest og citere dig selv, uden at forholde dig til virkeligheden og kommer med det ene postulat efter det andet og så stopper du bare med at svare når du ikke længere kan rode dig ud af alle de løgne du har beskrevet.
Du er en troll af værste skuffe og det skulle ikke udndre mig at du er en fyr der sidder og spiller pik til alle kommentarene.
Jeg er færdig med dig da du er alt for skør eller bare påvirket.
 

Jeg er også færdig med dig og dit forsøg på at tvære lorten væk. Du kan læse andre beskriver deres syn og tilmed har hørt om episoden. Men overvejer du der sidder en bordel mutter og truer? 

Hun har en kæmpe skattesag og fik udleveret alle sagsakter på pigerne med private oplysninger som hun mente havde angivet hende. Er du klar over hun stolt fortæller pigerne om HA, 'erne er hendes bestyttelse og meget andet som truer pigens eksistens? 

Jeg synes bare du skal holde dig fra mig, så langt væk for lige netop din manglende evne til at forstå hvorfor nogle piger frygter det her, er netop en reaktion fra dig. 

Nu støtter jeg den her pige men du tror ikke det vil have konsekvenser? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

På retortvejs hjemmeside bruger hun kneb overfor nogle af pigerne. Jeg skal gerne løfte en kopi men I kan selv se efter.  En af pigerne har familiemedlemmer hvor hun anvender deres navne i 3 træk. Det er usympatisk og psykisk terror. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 36 minutter siden:

Jeg er også færdig med dig og dit forsøg på at tvære lorten væk. Du kan læse andre beskriver deres syn og tilmed har hørt om episoden. Men overvejer du der sidder en bordel mutter og truer? 

Hun har en kæmpe skattesag og fik udleveret alle sagsakter på pigerne med private oplysninger som hun mente havde angivet hende. Er du klar over hun stolt fortæller pigerne om HA, 'erne er hendes bestyttelse og meget andet som truer pigens eksistens? 

Jeg synes bare du skal holde dig fra mig, så langt væk for lige netop din manglende evne til at forstå hvorfor nogle piger frygter det her, er netop en reaktion fra dig. 

Nu støtter jeg den her pige men du tror ikke det vil have konsekvenser? 

 

 

Agetha skrev, for 2 minutter siden:

På retortvejs hjemmeside bruger hun kneb overfor nogle af pigerne. Jeg skal gerne løfte en kopi men I kan selv se efter.  En af pigerne har familiemedlemmer hvor hun anvender deres navne i 3 træk. Det er usympatisk og psykisk terror. 

Stop dog din hetz. Der er da godt nok sket en hækle fejl i din kyse.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

 

Stop dog din hetz. Der er da godt nok sket en hækle fejl i din kyse.... 

 

Tror du? 

Op til dig,  jeg fortæller sandheden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Trinetease skrev, Lige nu:

@Agetha Dit budskab er vigtigt. Men du får skrevet noget ind imellem som er for indforstået. 

Ok. 

Det må jeg lige være opmærksom på. Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 2 timer siden:

Vil du bevise den påstand? 

Jeg hjælper gerne til med et link der kan bevise den påstand:

https://socialstyrelsen.dk/voksne/prostitution/viden-om-prostitution/relevant-lovgivning

@aaisha har fuldstændigt ret. Du kan heller ikke pr definition være ansat som prostitueret da det omfatter rufferilovgivningen. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 1 time siden:

Meget svært. 

Hvem skal anmelde disse forhold til Skat eller politiet? Pigerne?

Hvad er i din verden en hurtig ende? 

Det kunne du jo gøre. Du giver udtryk for at kende til en del ulovligheder. Du skriver jo også lejlighedsvis, at du vil gøre en forskel, beskytte piger m.v.  Så, det er vel oplagt, at du gør noget ved det, snarere end skrive det her. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg har hørt at en pige gik i levercoma på retortvej, man sendte hende hysterisk fuld ind til kunderne uden omtanke for hendes tilstand i flere år. Som jeg forstår var pigen indlagt i 3 mdr hvoraf bordel mutter fik hende tilbage i en tilstand hvor pigebarnet ikke kunne gå stabilt og meget mere og drev slaveri på hende. 

Retortvej har måske en anden version som så meget andet? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har hørt at en pige gik i levercoma på retortvej, man sendte hende hysterisk fuld ind til kunderne uden omtanke for hendes tilstand i flere år. Som jeg forstår var pigen indlagt i 3 mdr hvoraf bordel mutter fik hende tilbage i en tilstand hvor pigebarnet ikke kunne gå stabilt og meget mere og drev slaveri på hende. 

Retortvej har måske en anden version som så meget andet? 

 

Var jeg mor til et barn hvor voksne var medspillere til den kynisme, var stedet lukket for længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Agetha

Du burde altså blive RG 's nye mutter 

Så kan du jo hjælpe alle de pur unge piger som, ikke selv er i stand til at agere, reagere og vælge selvom de er voksne på papiret,,, 

Tror at du har det som skal til i *hønsegården

*et sted hvor mange unge piger render rundt med hovedet under armen,,, 

Held til ven 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Det kunne du jo gøre. Du giver udtryk for at kende til en del ulovligheder. Du skriver jo også lejlighedsvis, at du vil gøre en forskel, beskytte piger m.v.  Så, det er vel oplagt, at du gør noget ved det, snarere end skrive det her. 

 

Ja, det gør jeg også skal bare stadig passe lidt på. Men jeg skal også gøre opmærksom på det her. Kompetencecenteret er med over i det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Kære @Agetha

Du burde altså blive RG 's nye mutter 

Så kan du jo hjælpe alle de pur unge piger som, ikke selv er i stand til at agere, reagere og vælge selvom de er voksne på papiret,,, 

Tror at du har det som skal til i *hønsegården

*et sted hvor mange unge piger render rundt med hovedet under armen,,, 

Held til ven 

 

Jeg vil aldrig egne mig som mutter og synes heller ikke et tal 18 år giver kvalifikationer til et bordel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 18 minutter siden:

Jeg vil aldrig egne mig som mutter og synes heller ikke et tal 18 år giver kvalifikationer til et bordel. 

Du har måske ret i begge udsagn,,, 

Så endelig noget vi trods alt kan blive enige om,,,,, langt om længe :)

Jeg tænker faktisk at @Agetha er et godt menneske, men ret tit blir hendes indlæg misforstået,,

Mvh Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Hunting for beaver skrev, for 9 minutter siden:

Du har måske ret i begge udsagn,,, 

Så endelig noget vi trods alt kan blive enige om,,,,, langt om længe :)

Jeg tænker faktisk at @Agetha er et godt menneske, men ret tit blir hendes indlæg misforstået,,

Mvh Hunter 

Tak for de pæne ord, det varmer om hjertet. 

( Det enige kan altid mødes med det uenige og skabe eksplosioner, det elsker jeg. Ligesom jeg elsker når folk ind imellem kan nå til eksplosionens ro.) 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Hunting for beaver skrev, for 29 minutter siden:

Vsl,,,, Uhhh filosofisk 

Du spilder altså tiden herinde,, du er alt for klog til pøblen så nogle som os andre dødelige :)

God aften til dig kære @Agetha

Også god aften til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg må være ærlig omkring en oplevelse der sidder dybt i mig. Jeg skulle møde kl 16, og pigen åbnede hverken døren på retortvej eller tog telefonen, så af bagdøren måtte jeg låse mig ind. Da jeg har låst mig ind og kalder på pigebarnet uden reaktion møder jeg en person som ligger med blod ud af munden, øjnene er helt gule osv. 

Jeg ringer omgående til 112 og får et midlertidigt dansk cpr nr til hende, jeg kører med og bruger flere timer på Hvidovre, mens det lykkes hende at gå derfra. Hun var ikke indlagt på røde papir, så hvem kommer tilbage og ovenikøbet fylder retortvejs kalender ud med hendes navn, det gør valby med en glad mutter. 

Blot kort tid efter trods en andens samarbejde med sygeplejersken går hun i lever koma. Valby tænker på dem selv, ikke at jeg finder en ung pige nærmest død. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 1 minut siden:

Jeg må være ærlig omkring en oplevelse der sidder dybt i mig. Jeg skulle møde kl 16, og pigen åbnede hverken døren på retortvej eller tog telefonen, så af bagdøren måtte jeg låse mig ind. Da jeg har låst mig ind og kalder på pigebarnet uden reaktion møder jeg en person som ligger med blod ud af munden, øjnene er helt gule osv. 

Jeg ringer omgående til 112 og får et midlertidigt dansk cpr nr til hende, jeg kører med og bruger flere timer på Hvidovre, mens det lykkes hende at gå derfra. Hun var ikke indlagt på røde papir, så hvem kommer tilbage og ovenikøbet fylder retortvejs kalender ud med hendes navn, det gør valby med en glad mutter. 

Blot kort tid efter trods en andens samarbejde med sygeplejersken går hun i lever koma. Valby tænker på dem selv, ikke at jeg finder en ung pige nærmest død. 

 

Hvem skal jeg tale med om det hvis det gør mig forskrækket? 

Ingen fra Valby. Det er så grimt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Jeg må være ærlig omkring en oplevelse der sidder dybt i mig. Jeg skulle møde kl 16, og pigen åbnede hverken døren på retortvej eller tog telefonen, så af bagdøren måtte jeg låse mig ind. Da jeg har låst mig ind og kalder på pigebarnet uden reaktion møder jeg en person som ligger med blod ud af munden, øjnene er helt gule osv. 

Jeg ringer omgående til 112 og får et midlertidigt dansk cpr nr til hende, jeg kører med og bruger flere timer på Hvidovre, mens det lykkes hende at gå derfra. Hun var ikke indlagt på røde papir, så hvem kommer tilbage og ovenikøbet fylder retortvejs kalender ud med hendes navn, det gør valby med en glad mutter. 

Blot kort tid efter trods en andens samarbejde med sygeplejersken går hun i lever koma. Valby tænker på dem selv, ikke at jeg finder en ung pige nærmest død. 

 

Jeg antager at det du beskriver er en anden episode end den du startede med at beskrive eller ?  Hvornår sådan ca skulle det være  sket ? Er det ligeledes rigtigt læst, at du selv har været aktiv GP på Retorts Girls.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Jeg antager at det du beskriver er en anden episode end den du startede med at beskrive eller ?  Hvornår sådan ca skulle det være  sket ? Er det ligeledes rigtigt læst, at du selv har været aktiv GP på Retorts Girls.  

Det her er en anden episode som jeg har svært ved at slippe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 11 minutter siden:

Det her er en anden episode som jeg har svært ved at slippe. 

Det lyder i det hele taget til at din aktive karriere på dette sted har givet dig en dels knubs på sjælden.  Håber du får noget professionel hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

@Agetha du kan jo ikke tage alverdens ulykker på dig, forstår sgu godt du er oprørt over den første pige der, som jeg forstår det, uden advarsel bliver overladt til en kunde der har en anden opfattelse af blid sex end det pigen forventer. Nu er jeg jo ikke klar over ansvarsfordelingen det pågældende sted, men det lyder da som om pigen er blevet ført bag lyset, både af kollegaen, Telen, og Mutter. Noget i retning af “bid tænderne sammen, tøs.  Kunden har penge og betaler”.

er det rigtigt forstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det lyder i det hele taget til at din aktive karriere på dette sted har givet dig en dels knubs på sjælden.  Håber du får noget professionel hjælp

Jeg er i fuld sving, måske derfor jeg er så sensitiv disse dage fordi mit dilemma har været af de her karakter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...