Hop til indhold
Gæst

Sød pige fra sugardaters

Recommended Posts

Gæst

Jeg er lidt aktiv inde på Sugardaters.dk og efterhånden har jeg mødt nogle søde piger.

En af dem manglede lidt penge til en USA rejse, så hun søgte en sugardaddy.

 

Til at begynde med ville hun gerne mødes på et hotel, men jeg fik hende overtalt til at tage det hjemme hos hende, mod at betale 500 kr. mere (engangs belø B), og da timeprisen var 1.000 kr., var jeg klar til en aftale.

 

De tilsendte billeder af hende gjorde ikke dagene kortere, til vi skulle mødes.

 

Endelig oprandt dagen, og jeg mødte op på adressen i Indre København.

 

En sød og meget smuk pige på omkring 165 åbnede døren iført højhælede, strømpeholdere, sorte strømper, g-streng og en fræk BH. Alt i sorte blonder.

 

Hun havde langt mørkeblond hår, var (ifølge hende selv, og det skal nok passe) 19 år, slank, glatbarberet, og en stor D-skål.

 

Vi gik ind i hendes soveværelse, og da vi havde aftalt 3 timer, gav jeg hende 3.500 kr..

 

Vi satte os lidt ned på sengen og snakkede sammen, hvorefter hun sagde, at det var første gang hun gjorde sådan noget her, så jeg måtte gøre hvad jeg ville, men ingenting med numse, hvorefter hun lagde sig ned på ryggen i sengen.

 

Det med numsen var fint nok, men det føltes allerede her lidt akavet, og gav en indikation om, at hun nok kom til at være en smule passiv.

 

Men what the hell, jeg har prøvet det der var værre, og da jeg var liderlig, smed jeg hurtigt tøjet, og gik på med frisk mod med at klæde hende af.

 

Jeg kom en hel del gange, og vi var igennem dansk i flere forskellige stillinger, svensk, spansk, fransk til mig, tungekys og til sidst nus på sengen, hvor jeg legede med hendes bryster mens hun gav mig svensk en sidste gang.

 

Vi havde ikke så super meget at snakke om til at begynde med, men da jeg skruede snakken over på hendes USA rejse, blev hun mere åben og snakkede lidt mere.

 

Vil jeg møde hende igen?
Ja, men nok kun til en time max., så jeg kan få en omgang spansk (som hun var helt fantastisk til), dansk og tungekys.
Da hun var meget passiv og var lidt tungt at flytte rundt på hende, hver gang vi skiftede stillinger, så gør det, at jeg ikke umiddelbart vil tage hende som førstevalg. Men hun var en sød pige, som jeg ønsker alt godt i livet.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - jeg er også på Sugardaters - hvad er hendes profilnavn dér?

Det er ikke smart at oplyse hendes private e-mail, også selvom den er anonym

Hun bliver bare spammet, og så gider hun ikke nogen.

Poul-Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis, kan ikke siger jeg har god erfaringer fra sugardaters, enter er de fakes ellers er de lige så krævende som dem man møder i byen og det behøver jeg sådan set ikke betale for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor i alverden skulle nogen betale for en profil derinde når der findes så mange gratis alternativer? Det lugter langt væk af fake og bedrag som mange andre sex dating sider der udnytter os stakler der nogle gange tænker med det forkerte hoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakler og stakler sådan som nogle af de piger er inde på suger, så er de tydeligvis også stakler...bare på en måde.

 

Om man er fattig på sex, penge, omsorg eller opmærksomhed er vel et fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sku da en opdigtede historie :mrgreen:

 

Du er bare vred over, at jeg anmeldte din personlige besked, hvor du tilbød at sælge mig piller.

For det første aner jeg ikke, hvad der i dem.

For det andet, køber jeg ikke piller af private over et forum.

Sorry bro.

 

Muligvis, kan ikke siger jeg har god erfaringer fra sugardaters, enter er de fakes ellers er de lige så krævende som dem man møder i byen og det behøver jeg sådan set ikke betale for.

Der er en del ikke svarer derinde. Ud af 50 personer jeg skriver til, får jeg vel svar fra max 5 stykker.

Jeg har dog mødt en del derinde fra.

 

Hvorfor i alverden skulle nogen betale for en profil derinde når der findes så mange gratis alternativer? Det lugter langt væk af fake og bedrag som mange andre sex dating sider der udnytter os stakler der nogle gange tænker med det forkerte hoved.

 

Der er sikkert mange gratis alternativer, men jeg har aldrig haft god succes med superchat og andre datingsites. Sugardaters derimod har givet godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...