Alting skrevet af ZEUS
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Pikken fik overtaget og tænkte det kunne jo være nu ( en ud af 100) man kunne få en rigtigt god oplevelse) .men sådan gik det bestemt ikke.. Pigen levede op til "normale" for standarten på gadepiger i Kbh... Plattenslager
-
Gormsgade - Ava
Efter gode oplevelser med super service -så ville jeg runde mit hurtige besøg af i Kbh hos dem.. -Siden sidst så kommet 2 nye piger,, Ava og Miki. Valgte Ava og levede bestemt op til forventningerne... -eneste nega ved piger fra Gormsgade er at de billeder der bliver vist altid er fake.. -ligesom oplystninger ved alder nok heller ikke altid passer.. Kan så virke nega -men har man først én gang været det sted -så bliver man stamkunde.. Service i top !! og man føler virkeligt man får noget for pengene !!!.. Mulighed for bad før og efter og self nye håndklæder.. Pigerne tilbyder altid rigtige kys dansk og fransk uden kondom så meget man lyster.. Og servicen er at har du betalt for 1 time (1300,-) så får du 1 time !!!... De opvarter dig i alle leder og kanter den tid du har betalt. Havde så dog en lille fårlig oplevelse ved mit besøg denne gang.. -og ikke stedets skyld.. Havde fået en tid kl 20 her lørdag aften.. Ville være der i god tid -så jeg kunne gå lidt i området og få en smøg op oplade. -grundet noget optog tæt ved stedet -blev jeg forsinket -men var der dog et kvarter før.. Tog så lige penge frem -og lagde dem i højre side af jakken.. -havde en del sedler i venstre.. Men ville have penge klar -så tog en tusind kroners sedel og overvejede om det så skulle være en 200 kr seddel eller 2 hundrede kroners sedler.. (mente prisen for 1 time var 1200 -men er 1300-opdagede jeg senere).. Men havde som sagt lavet betaling klar -og gik så en tur i området... fik afpisset og røget et par smøger Ringede op på numret igen og blev lukket ind.. Ava så virkelig ung ud -og levede der op til de angivne 21 år.. Hun er måske ikke modeltype men virkelig flot krop.. lidt ala naboens datter... -som for mig er naturlig men fræk.. og ikke noget kunstigt lavet. Ejerne tog i dag imod mig... Sød dame og jeg aftalte 1 time.. Ville betale -men panikker -da jeg ser der ikke er de 1200,- jeg havde gjort klar i højre lomme.. Roder samtlige lommer igennem og trods en del små sedler -så i hvert fald ikke den tusind kroners seddel jeg havde gjort klar.. Forklarede mig og ejeren tilbød mig 45 min til 1000.. flinkt men var mere ærgerlig over at jeg så havde tabt penge før jeg gik ind -så måtte undskylde og forsøgte at gå samme rute jeg havde været kort forinde.. men pengene ikke finde Overvejde at køre til en automat -men havde netop 1000,. i små sedler -så valgte de der 45 min.. Om oplevelsen hos Ava så sige den var super !!! Efter hurtigt bad så var det ellers i gang med en pige som måske er lidt tilbageholdende men virkelig kræs... Efter en 69´er hvor jeg endte med at have hende foran mig og mund kneppe hende - lod jeg ladningen gå he he vidste godt at det ikke er alle piger fra Gormsgade hvor de sluger -så hun blev forskrækket og forfamsket da den gik.. Nåede dog at trække den ud og kom mest på bryster og egen hånd Lagde mig så ned og fik massage... Efter noget tid med det så dog klar til endnu en omgang.. denne gang så osse kneppe hende.. hun hun er vitterlig snæver !! har en normal pik eller lidt over gennemsnittet -læs ikke en ordenligt jern -men hun er virkelig snæver og virkeligt mærkes når man knepper sådan en pige.. Nu kommet 1 gang -så svært ved at få udløsning nr 2 gang -så kneppede tiden ud i forskellige stillinger og hun sukker og stønner enten ægte eller ved virkeligt godt skuespil. Så stor anbefaling herfra til hende !!! -af nega så sige det måske er lidt irriterende som hun bruger servieter.. Går ikke længe mellem hvor hun renser pikken af ved fransk.. Forståeligt hun har det sådan -men virker ikke ligefrem behageligt som kunde.
-
Peter Fabersgade - Clara
Arbejder i hvert fald en anden pige... -da jeg søgte på piger -kunne jeg se en anden der osse holdt til på den adresse... Hun fortalte hun havde været et andet sted i Kbh før -hvor der var meget bedre forhold.. Sådan som jeg forstod hende så var hun 1 mdr i Dk og 1 mdr i Polen på skift.. Hun er ikke særlig god til engelsk.. Det er jeg nu heller ikke men meget snakke saglig så ved hjælp af Google translate kom vi vidt omkring i samtale...
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Etter en dejlig oplevelse hos Clare sent natten mellem fredag og lørdag -havde jeg besluttet at besøge Gormsgade.. Var kommet 2 nye og efter tidligere gode oplevelser der og efter råd anbefalinger herinde fra -så sikker på jeg ville det sted.. Kvalitet forgår ikke !! Men kunne dog ikke lade være med indimellem mine andre ærinder i KBH -lige "tilfældigvis" at cruse gennem Istedgade og Skelbækgade. -har i andre tråde skrevet om gadepiger og hvad jeg har fundet attraktivt ved det.. De gode minder der for ca 20 år siden hvor internet ikke var særligt udbredt og man blandt de desværre osse sørgelige narko skæbner kunne finde masser af unge danske amatør piger hvor de hovedagligt var lysten der drev dem -og hvor man det sted (Skelbækgade) havde den luksus at kunne cruise rundt og finde lige den pige der tændte en mest.. -modsat feks at ringe til et nr i Ekstra Bladet og ikke vide hvilken pige man havde lavet aftale med udover hvad hun beskrev i tekst... Har masser af gode oplevelser derfra og det er med vemod jeg mindes den gade Nu er det hovedsagligt kun Istedgade og kun besat af udenlanske piger... Med stor overvægt af de mørkglødede -og så østeuropæere.. Først nævnte gruppe tænder mig ikke -og virker virkeligt til være nogle der udelukkende gør det af nød.. -det tænder mig slet ikke !!.. Sidste gruppe (østeuropæere) der blandede erfaringer.. Der findes jo alle slags -ligesom der gør blandt danske piger.. De gange jeg har brugt gadepiger i Odense feks (eneste sted det osse foregår i DK) -der været sikker på en god service.. Byen er mindre og der går det sikkert ikke at lave plat og svindel -da det hurtigt ville rygtes.. Men i Kbh er der jo en masse naive turister og her er der en ny naiv kunde de kan platte dagen efter.. Så mit råd om at boycotte dem kan måske virke lidt nyttesløst.. -dog så komme med kraftige advarsler -så alle brugere herinde dog er advaret så de ikke går i fælden. Har i tidligere tråd herinde fortalt om at ligeså sikkert som amen i kirken - er at " de piger" (95%) udelukkende lever af plat og svindel.. Ligeså sikkert det er at de lover guld og grønne skove før et sexkøb -og pengene har skiftet ejer - ligeså sikkert er at de der skifter attitude hvor alt kan lade sig gøre -til intet kan lade sig gøre -medmindre de får flere penge.. Her i lørdags oplevede jeg det endnu engang... En ung brunette i en hvid jakke opsøgte mig i min bil... Sorte netstrømper og af ydre virkelig kvali.... Jeg var jo 100 % indstillet på jeg skulle besøge Gormsgade senere på aftenen -men tænkte hvis jeg nu blev fristet meget -så kunne det være jeg lige skulle tage trykket Tænkte -der kunne jo ikke ske noget.. Højest at hun fik mig overtalt.. Jeg fortalte jeg ikke skulle noget.. -måske senere, men ikke nu.. Vi kørte lidt rundt og hun var vild efter at få min facebook adresse -og tænkte om det nu indgår i deres blufnumre ?? Men hun tilbød fuck and suck for 600 og 2 udløsninger... hmm tænkte i mit stille sind at skulle jeg det -så skulle det ihvertfald ikke være mere end én gang da jeg jo helt sikkert ville besøge Gormsgade senere på aftenen Spurgte om det var med 69... og svar Jaaaaeeeyseee !!! of course !!.. Samme overbevisende svar fik jeg da forespurgte om reel kiss.. Looool hvor naiv har man dog lov at være men når pikken er tændt -så lader man bevist det optimistiske styre ens hjerne -havde set nogle arbejde fra gaden hvor selve Istedgade støder op til hovedbanegården.. -de virkede til at have en lejlighed og da jeg spurgte om sted -og hun svarede at hun havde en fin lejlighed -så var jeg solgt.. Men viste sig så ikke at være der hvor jeg regnede med ... I stedet for en rimelig lejelighed med en seng -så viste hun mig vej hen til en gade hvor man kunne leje en såkaldt kabine.. -der tæt på at sige hej hej -og afbryde aftalen... Men pikken fik overtaget - og måtte så slippe yderlige 120,. kr for leje af kabine.. Manden derinde virkede nu rigtigt fin -og man fornemmede hans sympati med en kunde der endnu engang var blevet bluffet af de der plattenslagere.. Da jeg kom derind i den lille kabine så spurgte hun om jeg ville have blowjob med eller uden kondom.. -uden kostede 200 ekstra !! Svarede at det skulle være med kondom -og så havde hun pludselig ingen kondomer -men at de kunne købes i "forretningen" -var dog ikke så naiv at jeg ikke tog jakke og alt hvad der kunne stjæles fra med da hun fik mig med ud af kabinen for at købe dem.. Og manden i disken havde det medlidende blik i øjnene igen og lod mig slippe med en tier for 2 kondomer.. så han indgår helt sikkert ikke de der platnumre !!.. men gør sit til med den pris for 2 komdomer til at vise storsind hvor han jo nemt kunne have leget med på legen og også tjent ekstra på det. Vel inde i kabinen igen og hvor taktik med at forhale og udskyde den der såkaldte halve time gik i gang.. nu havde hun dog ikke behøvet frygte at jeg ville bruge en halv time med hende ej heller lyst til 69 end sige kys -efter overtagelse for at hun skulle smide trøjen -så helt mistet lysten.. Utroligt så meget tøj kan skjule fra at set ud som en lille stram ungpige -så afslørede det deller.. Bh´en ville hun ikke smide da hun havde mælk i dem sagde hun -og bukke sig ville hun ikke fordi hun havde ondt i ryggen -tænkte nu skulle jeg bare have afleveret ladning så fik trods hende kommentar med at jeg kneppede for hurtigt osv.. Efter skift mellem 2 stillinger.. -hvor hun stod op - og bøjet fremad og hvor hun red på mig.. -hvor hun stadig havde bukserne på -men blot trukket dem ned -fik jeg hende til at tage den hvor jeg selv styrede løjerne og ville så bare køre på til udløsning.. -jo hurtigere jo bedre... Var lige ved at komme men så begyndte hun igen med sit not so fast osv.. -jeg forsøgfte at forklare hende at jeg var tæt på at komme -men am come now kunne hendes engelsk kundskaber kun tolke som nej -og et stop hvor hun ville vide hvorfor jeg sagde nej -fik mig til afbryde... Jeg gad simpelthen ikke mere af det der plat.. Så mit råd er: Hold jer langt væk fra de der gadepiger !!! Chancen for at få en god oplevelse er måske 5 %.. At blive udsat for plat og svindel er 95 %... -selv ved en god oplvelse -så er de der gadepiger meget dyrere end det man kan få et ordenligt sted -når man ser helheds prisen på service og ydelse..
-
Peter Fabersgade - Clara
Ankom sent fredag/lørdag ved midnat til Kbh.... Efter at have indlogeret mig på mit ynglings hotel Rossini ( et af de få steder man endnu kan få ryger værelser) -gik jeg i gang med min liste med piger jeg eventuelt ville have besøg af eller besøge.. Emmalie - en lille bitte dukke pige forsøgte jeg endnu engang at opspore -men er desværre nok stoppet -hvis nogle har kendskab til om hun stadig er i branchen så kom endelig med hjælp hvor hun nu befinder sig... Har aldrig prøvet hende -men opdagede hende for ca 2 mdr siden.. -men der passede tidspunktet ikke for mig -og siden forgæves forsøgt at opspore hende.. Men havde som sagt en liste med nogle piger -jeg så ville se hvilken "type" jeg i det aktuelle tidspunkt mest var til... Nu var tidspunktet jo osse sent (tæt på 01 natten mellem fredag og lørdag) så udbudet faldt dratisk.. Valget faldt på: http://www.escort-side.dk/PETER-FABERS-GADE-18?ad-id=3663 Der er noget naturligt ved hende, - lidt naboens datter og elsker piger der er kridt hvide -dvs alt hvad der er kunstigt -om det er silikone bryster eller sollarie brun - er ikke mig.. Efter en tlf samtale mødte jeg op 01.45... -der stod hun max arbejde til kl 02 - så fin det lod sig gøre.. Valgte 1 time til 1000,-.. Er ikke typen der går i detaljer.. -ikke fordi jeg har noget at skjule -men mere fordi jeg føler jeg er elendig til at beskrive den form for akter.. Blot sige at hun er en fantastisk sød pige !!!!... -her får man virkelig kæreste oplevelse hvis det er det man går efter.. Hun er polak og bekræfter kun de erfaringer jeg har med det her folkefærd.. -og det er virkeligt positivt !!! Skal man sige noget nega -så er det at hun måske kunne virke lidt overgearet positiv -men tror bestemt ikke det er skuespil.. En virkelig sød pige -så vær sød mod hende.. andet nega er at hun efter min smag er lidt bred om ryggen kan man sige ... billederne er 100 % ægte -men man kan på dem ikke se at hun er lidt bred... Sjovt nok så er hun på ingen måde fed.. Ofte kan såkaldte ægte billeder skjule et bildæk og lign - men det har hun på ingen måder antydninger af.. Er bare fra natur knoglemæssigt bygget lidt bred.. Stedet det foregik bestemt ej heller luksus.. Jeg var i et af de 4 rum (fortalte hun) -og hvor der kun var mulighed for bad.. (var sat en brusekabine op inde på det lille værelse) Men virkeligt en sød naboens datter... Klokken var kvart over 3 dag jeg forlod stedet med en rigtigt god oplevelse..
-
Hvad jeg har oplevet i gaderne omkring Istedgade.
Ja jeg er ikke jurist eller tilnærmevis viden nok til at udtale mig nøjagtig hvordan den danske rufferilov skal tolkes eller dømmes efter.. -kan bare se at de principelt kan dømme så godt som alle hvis de bare på nogen måde tjener på prostitution.. -at de så ser igennem fingre med det mange steder er en anden sag.. men når det er så usikkert -hvor de vælger nogle gange at retsforfølge folk og andre steder vælger at se "igennem fingre med det" -gør, - at der næppe er nogle med den store pengebog der vil kaste sig ud i sådanne store investeringer.. Det tolkes som rufferi normalt hvis en person formidler kontakten.. -man kan dog undre sig over hvorfor Ekstra Bladet så aldrig er blevet sigtet -da de jo tjener abnorme summer på det.. Regn selv ud hvad en annonce koster i EB og tæl sammen hvad de har i der hvert eneste dag.. -det er abnorme summer !! De kunne sikkert aldrig have overlevet som avis uden de annoncer Men nogle af årsagerne var måske at EB ville bide fra sig og har langt flere penge til advokater end den "lille mand" Ham " den lille mand" / eller kvinde ( feks Anni Fønsby) derimod bliver i samme avis udråbt som en skummel alfons og må i fængsel - og uanset hvor noble motiver de har haft - bliver udhængt som de værste mennesker man kan forestille sig.. Blot fordi de har organiseret det og måske har haft et ønske om skabe et godt sted for både kunder og piger.. For mig at se er det ikke en forbrydelse.. -isåfald skulle feks en købmand eller bager osse skulle straffes hvis han havde ansatte ansat. -så kan vi lave et samfund hvor ingen måtte arbejde for andre og vi selv skulle ud på marken og plante vores mad.. For mig er det forrykt at det er ulovligt lige indenfor prostitutions branchen !!.. det er da anerkendt at en professionel fodboldspiller er tilknyttet en klub.. -skulle det være forbudt at klubben tog penge for tv rettigheder eller entre penge til kampe ? -den stakkels fodboldspiller skulle ikke sælge sin krop og andre tjene på det ville man høre modstanderne sige.. -eller hvad med alle de model buruer hvor der vitterligt sker skumle ting.. -hvorfor er det ikke forbudt ?? Hvorfor er det lige at det er forbudt og så moralsk forkert at organisere prostitution ? At lave et sted med ordenlige forhold ala de små købmænd har gjort og blevet til store super markeder. Hvad er det der gør at det er helt ok at ansætte langt største delen af den danske befolkning til ofte usel løn som der desuden skal betales skat af og hvor der ofte er nedslidning af kroppen mens de lige indenfor prostitutions branchen der er det helt uhørt at andre organisere og måske endda får et afkast på deres investeringer ? Husk på at der hverken var kunder eller piger på et bordel hvis der ikke var ordenlige forhold !! -ingen piger ville i hvert fald arbejde et sted hvis de havde en opfattelse af at de kunne tjene mere ved at selv annoncere.. -og ingen kunder ville besøge et sted hvis priserne var høje.. Så på den måde vil kun de gode steder overleve... Ville man have yderlige sikkerhed kunne staten starte med at respektere og anerkende de prostituerede.. Og som overalt på det danske arbejdsmarked have regler der sikrede at alt foregik ordenligt.. Men som sagt ville det kræve at de dobbeltmoralske politikkere skulle starte med reelt at anerkende de prostituerede.. Det er da en skamplet at ingen fagforening vil tage dem ind. Og hykleri at de folk der siger de taler deres sag ikke har gjort mere for det.. -men man aner tydeligt at dem der argumentere for modstand mod prostitution bruger fine ord om at de jo er så bekymrede om de stakkels glædespiger ve og vel -men var de bekymret for dem så jo masser af ting der kunne gøres.. Der fornemmer man jo tydeligt at det er falsk og kun flosker de bruger fordi de i forvejen vil have det forbudt. Og det jeg mente med at vi nok desværre ikke oplevede så gode forhold i Danmark som der var i Tyskland da rufferiloven gør det ekstremt usikkert hvad der er lovligt eller ulovligt.. sådan som jeg tolker det så så godt som alt ulovligt.. at så man ser igennem fingre med det mange steder er bestemt ikke ensbetydende med at de pludselig rejser tiltage mod en klinik... Når det er så usikre forhold så tvivler jeg på at nogle med mange penge ville turde skyde penge i sådan noget.. -og vi må nøjes med små klinikker, annoncepiger og gadepiger hvor det jo alt andet er dårligere for både kunder og ikke mindst glædespigerne hvor de føler sig usikre.
-
Nicola, spermglad studine - annoncelight
nårgg okay ja lød måske osse mest logisk -men ville lige være sikker
-
Nicola, spermglad studine - annoncelight
Sorry godt være mig der er uvidende - men en rund tusse hvor meget er det ? -en plovmand(500) ? -eller 2 eller 5000 ??? -eller er det bare tusind kroner ?
-
Hvad jeg har oplevet i gaderne omkring Istedgade.
Ja konceptet med de tyske klubber er fantastisk Må sige jeg ingen erfaring har med de tyske klubber udover hvad jeg har læst herinde.. - kender kun dem fra Polen og der lever de desværre ikke op til de normer.. Dvs man kan være heldig at der er mange piger -men osse være uheldig at der kun er 2-3 som man klart får indtryk af ikke kan tjene penge andre steder... I Stettin som rigtigt mange danskere besøger der fraråder ja advarer jeg direkte folk om at besøge de klubber der er i byen.. Det er rene "røverborge" hvor dels udvalget af piger er få og desederet ringe kvalitet for ikke at sige nogle ugly typer så selv en kanon høj promille kan ændre ved.. Klubberne i Stettin lever højt på naive "rige" danskere som desværre er uvidende om at de kan finde super kvalitet på nettet (roksa.pl)... Og selvom pigerne er meget billige i Polen ( 1 time typisk 200 sloty= 380 danske kroner) -så tjener klubberne sikkert mere på de ekstra dyre drinks de sælger der -end hvad pigerne koster... Det er rene røverborge (med skumle bagmænd) i alle klubber i Stettin og generelt det nivue rundt omkring i de polske klubber. Derfor jeg har læst med interesse med de tyske klubber -der kunne Danmark virkelig lære noget... Havde der ikke været en så dobbeltmoralsk lovgivning i Danmark kunne der sikkert været basis for dem rundt omkring i de største danske byer.. Til glæde for pigerne og ikke mindst os.
-
Hvad jeg har oplevet i gaderne omkring Istedgade.
Jeg har da osse nogle positive oplevelser Men generelt kan man sige man det næsten kun er udenlandske piger der står der nu -og sammenlignet med for 15-20 år siden så er udbudet jo faldet abnormt... -da så godt som alle annonserer over nettet nu.. I din anden tråd skrev jeg om det negative ved gadepigerne... -at man feks ikke skulle regne med kærestesex osv .samt at priserne trods de var lave -var meget dyre i forhold til ydelse... Læser man anmeldelser herinde så finde piger med super service hvor man reelt får meget mere for pengene.. -og undgår at skal have sex på en rasteplads -eller et lille lummert lejet værelse (koster ekstra) hvor pigen typisk ikke engang tager tøjet af.. -medmindre der ryger endnu flere penge af.. Så samlet set er de faktisk meget dyre. Jeg skrev osse om det positive ved gade piger.. At det var det eneste sted i Danmark -hvor man kunne se en masse piger 100 % før man bestemte sig til hvilken pige der fristede en mest.. I Tyskland har de klubber hvor man med et entre beløb måske kan opleve det samme.. At se en masse piger 100 % real før man bestemmer sig -og ikke annonce fotos som i bedste fald ofte er meget misvisende og i værste fald er fake... I Danmark er som sagt udbudet af gadepiger faldet enormt -men trods det -så vil jeg hævde det trods alt er lettere eller i hvert fald billigere at finde lige den pige som man tænder mest på.. Billigere forstået på den måde at det jo er gratis at kigge -og temmelig mere let at cruise rundt i timer /dage end at opsøge en masse fra annoncer fra nettet. Jeg fandt en dejlig en i Odense i sommers -som er det eneste sted i DK hvor gadepiger også stadig findes.. -og havde for et par år siden osse jævligt kontakt med en skøn en der trak i Istedgade.. Begge østeuropæere og begge nogle unge bitte små nips med naturlige små bryster -og igen handler det om forskellig smag.. Nogle tænder mest på nogle ting og andre på andre ting... Og jeg tror at finder man sin "drømmepige" så er kemien der osse 100 % og man får automatisk osse 100 % service da der så er gensidig tiltrækning og handler ikke ren pengemaskinsex -som man jo må sige det der er mest udbredt blandt gadepiger.. -ihverfald nu hvor udbudet jo er faldet ekstremt.
-
Gadepiger Kbh + nogle fif til og undgå rulning
ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnKender det Vince -ved ikke hvor mange gange jeg er blevet fristet og bagefter sidder tilbage med samme følelse.. -måske er der osse noget tiltrækkende det med ikke at have bestemt sig til noget -og spændende at afsøge mange piger før man bestemmer sig for hende der kan friste en mest... -eller tænder èn mest i det sekund.. Ja ved ikke -men må vel være en grund til at man "falder" i -uanset hvad så ender det i 99 % af tilfældende med at man oplever nogle utroligt lokkende og ivrige piger - lige til de har fået pengene og ydelsen skal gives Den er bombesikker !! -ligeså lokkende ligeså totalt kolde er de i samme sekund pengene har skifter ejer.. -rører man brysterne så kommer der en pris på det osv Selvom gadepiger er billige -så er de faktisk meget dyre hvis man sammenligner med den ydelse man får.. Husker dog med vemod ca 15 -20 år tilbage da der var "guld" i blandt der i Skelbækgade... Før alle kom på internettet og reel kun Ekstra Bladet hvor de fleste annoncerede og man jo reelt ikke kunne se dem før man besøgte dem - der var Skelbækgade foran på mange områder.. Og man kunne virkelig gøre en god handel der.. -og hele den der stemning der var Der var mange narkoludere jo vist (gade vide hvor de er nu ?) -men osse mange "almindelige" nye piger der lod sig lokke at lyster og de penge de hurtigt kunne tjene der.. Jeg kunne få mange timer til at gå der med at cruse rundt -og finde lige den man helst ville have.. -hele den der optakt den finder man jo ikke andre steder end der hos gadepigerne. Men nu desværre kun udenlandske piger -og skal man sige noget positivt om dem er at de sikkert meget sjældent bliver snydt... Da de pr automatik kender alle tricksene og snyder og bedrager uden nogen form for medfølelse.. Det er da positivt at de ikke skal føle sig udnyttede -men jeg har en fast overbevisning om at købesex sagtens kan være en gensiddig fornøjelse for begge partnere.. -den oplever man dog ikke blandt gadepiger mere
-
Advarsel, UNGPIGE Randers
-er det ligeså ulovligt som dit forslag emanden ? -hvis du mener det at skulle sidde inde et halvt år er det samme som en bøde på 500 kr som jeg i øvrigt tvivler politiet ville give en hvis de fangede en.. er ens , ja så enig Men der er en utrolig stor forskel på hvorledes nævnte ting ville blive straffet. Hvis det er sager om venstre fløjen og det yderste højre (dit link) -så sammenlign ikke det med almindelige sager.. Her er der altid høj fokus fra politiets side.. Og her vil de modsat almindelige sager -altid ofre mange resurser.. -modsat hvis - naboen HR Andersen eller skole pigen Sille lavede en anmelse om at nogle havde hængt plakater op om dem.. Der ville meget sjældent blive optaget rapport og de ville forsøge at løsne det med samtaler.. Kun hvis der er direkte trusler eller opfodring til vold -hvad min opfordring bestemt ikke var.. -så ville der være noget juridisk som politiet kunne binde det op på. -og det var der så i den omtalte sag som du linkede.. -men trods det så tvivler jeg på der vil ske de personer noget.. Moralsk set så ville jeg mene at det med plakater er meget groft... -og burde måske virkelig give en hård straf.. Men sådan er virkeligheden ikke.. Modsat syntes jeg den med at betale hende med falske penge er meget uskyldigt -ligesom den prævenntive effekt desværre osse er lille... -hvad ville der ske ? ville hun stoppe fordi en kunde havde fået det gratis ?.. -nummeret ville jo kun fungere til hun fandt ud af at hun skulle tjekke om sedler var falske... -og hvorfor skulle det dog få hende til at lade være med at snyde sine kunder fremover ?... Hun ville aldrig blive sigtet for det da hun jo ville fortælle at hun havde haft de og de kunder -og måtte have fået falske penge af en af dem.. Så sorry men ikke se nogen effekt.. udover politiet nu jagtede den person der fremstillede falske penge -og tro mig !!! -der ville de sætte ALT ind.. For de sager bliver taget meget alvorligt. Og medmindre du ikke har fingeraftryk og har smidt din printer og pc ud hvor alt ligger gemt trods du tror det er slettet -ja så ville det være nemt for politiet at spore dig via det nummer hun kan udlevere fra kunder hun har haft. -så uanset hvor uskyldigt/præventivt det er -så er strafferammen der utrolig hård... -og var en bare en advarsel Har tidligere læst op en der kopierede nogle få sedler for sjov -og kun for at se hvor god en almindelige printer faktisk var til det i dag.. -men som nu stod til flere år i fængsel... Det er virkeligt noget der smælder hårdt Vores retsystem og strafferamme i Danmark prioterer desværre penge meget højere end mennesker. -men det er en helt anden snak
-
Advarsel, UNGPIGE Randers
Men mine forslag er ikke ulovlige -ej heller den med løbesedler/plakater.. - den ville være minde tidskrævende end at gå til politiet og langt mere effektiv.. Men måske lige grov nok -men man kunne jo give hende en advarsel først med en enkelt plakat foran hendes dør... -forsatte hun så kunne man inddrage nabo ejendomme
-
Advarsel, UNGPIGE Randers
Vil advare kraftigt imod forslag jeg så med at bruge falske penge !!! -vil man ind og brumme et halvt år så fint.. -ellers lad være -i dagens Danmark er lovgivningen meget hård der !!.. -blot man forsøger at printe en falsk 100 kr ud -og man kan være sikker på minimum et halvt års fængsel. -uanset hvilken god grund man havde. Men stor forståelse for der skal gøres noget.. -kunne man ikke (alle os der læser denne tråd) ikke bare ringe og bestille en tid hos hende ? -og lade være med at dukke op.. -tro mig !! det kan virkeligt være være frustrende og tidskrævende for en massage pige.. -hvis man gider , så osse spørge hende om en masse -og virkeligt trætte hende og tage hendes tid. Oplever hun dagligt det -at skulle bruge timer på snak i telefonen og en masse aftaler der ikke bliver til noget som hun jo må bruge en masse tid på at planlægge -så vil det helt sikkert genere hende meget.. Og alt det der kan genere sådan en plattenslager er fint Hmm de mere onde metoder -dog ikke moralske forkert -slet ikke set i lyset af den ondskab hun har ved at platte som hun gør -var at hænge nogle løbesedler/plakater op hvor hun bor.. -og udenfor hendes opgang og naboopgange... Hvor folk kan se hvilket svin hun er. Det ville helt sikkert stoppe hende
-
The Mansion - Anna (Opdaterer med flere piger derfra, når jeg har tid)
ZEUS skrev et svar til Magicsimon's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnEnig med Mukowsky -undrer mig osse... -lugter lidt -men flere anmeldelser der gør uden man dog kan bevise det.. -og kunne jo osse være real.. -smag og behag er selvfølgelig forskelig og kun godt -nogle syntes en pige er en 10´er i udseende mens andre syntes hun højst er en 4 eller 5´er.. -og dem der bedømte med lave karakter giver en anden en 10´er -mens andre tilsvarende står uforstående.. -der kan vi aldrig blive enige.. Nogle foretrækker høje piger andre lave.. Nogle foretrækker store bryster -mens andre foretrækker små ægte bryster.. - og jeg syntes derfor at give dem karakter på udseendet er lidt spild.. -alle kan jo selv tjekke billedet i en anmeldelse og bedømme.. Derimod burde der være fakta om billeder lever op til RL samt lægge mere vægt på bedømmelse af servicen Denne anmeldelse er flot lavet og kun ros herfra... Men undrer mig over konklusionen... -og den overvejende ros... 1700 kr for en halv time er prisen på en dansk luksus pige som endda har et urealistisk opfattelse af hvad hun er værd.. Ville mene man kunne finde masser af piger som virkelig var kvali til 1/3 af prisen...
-
For ind i h...........................
Sorry
-
For ind i h...........................
Og lige dokumentere det jeg skrev -så det ikke er bare noget jeg slynger ud så lige et link.... http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/07/11/150831.htm Den omtalte kvinde der havde lavet den forskning af den nigerianske prostitution i Danmark hedder Sine Plambechs... Jeg så hende inde på DR2 her forleden men ikke huske navnet.. -sådan en undersøgelser får jo sjovt nok ej heller opmærksomhed i feks TV Avisen eller TV2 Nyhederne... -den har jo ej den korrekte konklusion
-
For ind i h...........................
Og meget enig med dig Louide de Palma både med hensyn til kvaliteten hos de afrikanske piger og med din løsningsforslag med hensyn til narkotika problemet... Desværre er verden rådden og meget selv modsigende -havde man oprindeligt villet løsne de problemer der var så været så mange flere lykkelige mennesker og ikke de frygtelige skæbner man desværre ser.. Men som sagt så er der jo ofte helt andre hensigter Med hensyn til prostitution så jo meget tydeligt at dem der er modstandere af det -bestemt ikke gør det for glædespigrenes skyld !!! -selvom de ofte forsøger at fremstille det som om de vil beskytte dem - I virkeligheden så handler det jo dybest set om nogle moralske overvejelser og fordømmelse de selv har.. -måske af en angst for at deres mænd er dem utro.. Og de forsøger så at retfærdigøre det med alle mulige fine ord hvor det ser ud så de taler glædespigernes sag og vil beskytte og hjælpe dem... Men sandheden skinner ofte igennem og man kan høre hvor fordømmende de er overfor glædespigerne.. - ligesom de løsningsforslag de har kommet med ville skade glædespigerne meget mere end nogensinde villet have kommet udfor selv i en uheldig situation i dagens Danmark.. Se bare hvordan det går i Sverige og de andre steder hvor de med forbud har skullet spillet moralske på andres vegne.. Nogle gange græmmes man over hvor primitiv vi stadig er trods vi er i 2014 Tænk at der stadig ikke er en fagforening der har taget de prostituerede til sig !!!.. Jamen bare det viser med alt tydelighed at når vi taler om problemer indenfor prostitution, så handler det ikke om at få fjernet de brådne kar -og forbedre vilkårene hos glædespigerne.. Nej det handler ene og alene om en udbredt fordømmelse af branchen og pigerne.. -om så 100 % siger de vil gøre det gratis -så vil der være de stadig blive opfattet som udskud hos en stor del af befolkningen.. Så Louide de Palma -det er ikke løsninger verdens magthavere vil have -men argumenter/undersøgelser der kan støtte dem i deres forindtagede mening.. -indenfor prostitutionbranchen har forbudsmenneskene efterhånden svært at finde rapporter der understøtter deres synspunter -men må oftes finde 20-30 år gamle rapporter eller amerikanske hvor moralen mod det jo er ekstra stærk.. Så ren fornuft og logik dur ikke Tænker man sådan så kan man godt blive lidt deprimeret når man ser rundt omkring i verden hvor krige raser -men hvor der jo osse er skjulte dagsordener.. Ville stormagterne have fred -og feks ikke tjente penge på våbenssalg og havde fordel af at andre landes økonomier sejlede -så havde verden nok set anderledes ud
-
For ind i h...........................
Looooool Borende X
-
For ind i h...........................
Puha nu normalt tekst -men spørg mig ikke hvordan eller hvorfor den nu er "normal" Det jeg mente i mit indlæg var bare en kommentar til den udprægede opfattelse af at de afrikanske piger sikkert var tvunget herop.. -skal siges jeg selv har haft den opfattelse.. -måske på grund af at der hos dem ofte er en meget dårlig service.. De to ting hænger jo oftes sammen..- mener om en piger gør det af lidt lyst kontra ren tvang.. Men hende kvinden jeg omtalte (men ikke kunne huske navnet på ) - der netop havde lavet en stor videnskabelig undersøgelse af de nigerianske piger i den her branche -den viste faktisk at så godt som alle havde 100 % frivilligt taget herop -eller til andre EU lande... -og ej heller som -der er en udbredt opfattelse af - at de var blevet narret med falske løfter om et arbejde i en anden branche.... Tværtimod viste den at de var meget eftertragtet for dem at komme herop.. -men svært at komme herop da så mange ville... bagmændende/menneskesmuglerne blev ej heller opfattet som negative hos dem men snarere som helte -hvor de kæmpede indbyrdes om de "få" pladser der trods alt var... Desuden viste undersøgelsen at de gange hvor politi og myndigheder havde anholdt nogle og trak det sædvanlige kort om rufferi og og endnu hårdere straffesaktion - menneskesmugling - der havde det frygtelige konsekvenser for de piger. -da de jo så blev sendt hjem -og uden mulighed for at tjene de penge som jo er virkeligt mange når de bliver omregnet til nigeriansk valuta.. Det var en kommentar til det der blev skrevet om den opfattelse vi ofte har af de især afrikanske piger.. -men måske godt se det måske er lidt langt væk fra tråd starters oprindelige indlæg.. Uanset hvad så syntes jeg det er fedt at endnu en undersøgelse slår hul på den opfattelse som mange lovgivere har af branchen. Det er nu -efter massive røster fra danske piger i branchen -lykkedes dem at råbe op -og modsige det billede som der er blevet forsøgt påtvunget dem at de ikke var nogle svage stakler der enten gjorde det af tvang eller af nød.. - dog har det hængt som en sandhed at de udenlanske der kom herop var tvunget herop af onde menneske smuglere... -den her sidste dybdegående rapport punkterede den myte.
-
For ind i h...........................
Det her er ikke bedre looooool...... arggggg Hvorfor gør den det ?
-
For ind i h...........................
He he men bare mig der er en spasser med hensyn til computere se bare nu her,, hvorfor understreger den min tekst ? -det gør den ofte herinde på siden -og andre gange så er det mikro skrift der kommer frem.. så lige der før så ville jeg gøre bogstaverne til normal størelse men var kun valget mellem 18 eller 24 -som så jo var stort
-
For ind i h...........................
Det med at de udenlandske "normalt" er handlet er vist mere myter end sandhed.. -organiseret sikkert korrekt, - men det med nogle er tvunget herop er kun naive politikere med skjult dagsorden som stadig klamrer sig til den påstand -trods så godt som alle undersøgelser påviser det modsatte... Senest har en kvinde (hvis navn jeg ikke husker) lavet en... Men ikke fået meget opsigt da den ifølge politikkerne jo ikke viser det resultat de jo så gerne vil have med at det er nogle stakler der bliver tvunget herop..
-
Hana på Sakula
Men hende der Hana har hun sådan en ordenligt dusk ?.. -virker nemlig lidt afskrækkende for mig
-
TOUR DE DANMARK
Tak Elsevier -det er sku halv besværligt og tidskrævende men valgt det for at nogle eventuelt kunne få glæde af anmelserne -for er self stor forskel på pigerne.. -nogle får man virkeligt valuta for pengene -mens andre virkeligt ikke er de kroner værd.. -der er en spiller altså meget bedre.