Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Ja ingen problemer der Før i tiden endda normalt der hvor de havde bar, at der var en eller 2 kvinder.. Men igen du finder meget bedre udvalg , kvalitet og bedre pris, inde på eks Roksa.pl
  2. Du siger bare Club -så ved taxi chaufførerne hvad du mener... Men vil bestemt ikke anbefale nogle klubber i Szczecin !!.. Alle dem jeg været på i byen er rene røver bander.. Dvs meget lille udbud af piger, og oftes utroligt dårlig kvalitet.. Derudover så nogle plattenslagere, hvor du kommer til at betale dyre drinks og beløb til baren -som oftes ligner rockerborge.. Taxichaufføren skal også have et beløb, så selvom det er meget billigere i Polen end i DK, så anbefale du kigger og får piger fra de sider der blev anbefalet... Meget bedre kvalitet, og billigere.. Personligt syntes jeg Roksa er den bedste.. Der hvor der er flest piger.. Find dem hvor det ligner hvor det er en amatør pige -og ikke et burue.. Der min erfaring man finder de bedste piger.. Regn med ca 200 Sloty for 1 times Escort.. Plus ca 50 Sloty til hendes taxi.. Dvs ca i alt 350-450 kr.. Har du egen tlf med derned, så hør med dit teleselvskab hvad det koster at ringe i Polen.. Eller køb et taletidskort.. Er billigere og du kan hele tiden følge med i hvor meget du har ringet for.. Der findes helt klart rigtigt gode klubber i Polen.. Men i Szczecin der er de specialiseret i at platte "rige" naive danskere.. Så mit råd , hold dig langt fra dem... Inde på Roksa, er der et kæmpe udbud af dejlige piger..
  3. Tak for info !! Jeg har endnu ikke hørt hos mit forsikringsselskab om min indbo også har en rejseforsikring.. Ej heller hos min bank, da jeg har læst et sted at ens kort kunne tænkes at dække.. Men som du skrive, så sikkert hvis man et MasterCard -gold lignende et, og har jeg ikke.. Jeg har bare et almindeligt visa kort hos Nordea.. Og tvivler på der er noget ekstra med det kort. Så god info.. Ved at få sådan et så slå 2 fluer med et smæk. Få rejseforsikring, og det der ekstra kort. Ja surt med den bærbare Skal så have den sendt over til rep.. Og tage jo altid lang tid.. Fik så købt en ny i går, og ville bare købe en billig en da jeg bare ville have en reserve, og tænkte den behøver sku ikke kunne så meget...Men den her er godt nok ekstrem langsom !!! Alt tager tid, og skal man se lidt videoer (feks de sjove) så virkelig have tålmodighed Startede ellers fint med Punkt1 havde udsalg.. Udtænkte en billig de havde til 1700,- men var på arbejde i går (går pt ellers arbejdsløs).. Så da tid i pause kl halv ni, så skyndte jeg mig lige op i forretning.. Men jo endnu ikke åbnet I middagspausen valgte jeg at priotere et besøg hos en pølsevogn i stedet he he.. Da jeg havde fri kl lidt over 3 ca, og kom i butikken , så havde de desværre solgt den sidste.. De påstod de havde haft 8 af dem.. Forespurgte om de havde noget tilsvarene, det havde de , men den kostede så 2400,- og tror sku den procesor var langsommere.. Så afslog lidt surt, og ville heller finde en over nettet.. Men man er jo utrolig afhængig af ens computer Uden egen pc så jo ikke finde meget over nettet ha ha.. Så måtte på biblioteket og søge.. Men fortrød , da jeg tænkte at inden jeg eventuelt fik en tilsendt til min adresse, så godt gå mange dage.. Så tilbage til butikken og få den de foreslog.. Men godt nok ekstrem langsom Nu ej forlange meget i den prisklasse, men har virkeligt haft mange bærbare -også en del af de billige, men aldrig nogensinde oplevet en så langsom en som den her Og med den udvikling der er indenfor området, så burde der jo hel tiden ske en udvikling.. Selv de billige i dag burde jo være hurtigere end de dyre der for feks 10 år siden, så fatter det ikke
  4. De link med hotel søgning, må jeg lige få tjekket ud - og tak for du også vil bidrage med viden her...
  5. Sådan har jeg det egentlig også Dvs ingenting 100 % planlagt.. Jeg kan godt lide man er fri og kan improvisere.. Og gøre lige det man har lyst til Jeg plejer ikke at tænke mange timer frem når jeg holder ferie.. Men nogle ting er godt at have forberedt.. Dvs have alt den basale viden iorden.. Og gerne på forhånd kende nogle gode steder, både hvor der er fisse includeret, og andre turist steder.. Så hvis man har lyst en dag til det,så ved man forhånd adresse eller hvordan man kommer derhen.. Det bliver dog spændende om jeg når de der turist steder når jeg er der.. Normalt gør jeg det aldrig Men okay har så også været korte ferier a la 3-4 dage.. Nu hvor jeg er i Thailand i 14 dage, så bliver det ikke kun fisse det drejer sig om ha ha..
  6. Det med at have et ekstra kort med selv tænkt på eller villet høre med min bank hvordan jeg kunne sikre mig bedst muligt, hvis jeg tabte eller kortet gik i stykker.. Men super med ide med at tage lidt dansk med som ekstra sikkerhed... Og super info vedr det at det koster et gebyr på 30 kr uanset hvor lille eller stort beløb man hæver.. Så godt se der er god mening at hæve lidt mere pr gang Apropos at der kan ske uforudsete ting er en realitet Lørdag eftermiddag brød min bærbare sammen (ellers ikke mere end 2-3 mdr gammel).. Der opdager man hvor afhængig man er af sin computer -i hvert fald i Danmark -skete det dernede så ingen katastrofe, men nu dejligt man kan finde alt viden rimeligt nemt og hurtigt med den.. -skete det, så sikker på man kunne finde en netcafe. Det er mere her i DK, man virkelig føler sig på røven når man ens computer strejker
  7. Men arbejdstilladelse kan hun vel ikke have 12 mdr om året ?... Så uanset hvordan du vender og drejer det, så vil et sådan forhold forvolde en del eller efter min mening stort besvær.. Og ja er kærligheden stor nok så overvinder den nok alt.. Men derfor meget mere besværlig end hvis det havde været en dansk pige.. -også hvis det havde været en dansk pige der arbejde som stripper eller glædespige.. sidstnævnte problemer der kunne være, er udelukkende hvis man som mand tror at pigen nu laver om på sig selv.. Så bliver man nok skuffet
  8. Jeg valgte at advare mod følelser fra en pige - som ikke var fra Danmark - dels grundet langdistance forhold , som iøvrigt en sjællænder og jyde kan opleve , og dels de kæmpe besværligheder der ville komme såfremt det blev til hvis de skulle flytte sammen.. Man kan høre på dig du intet aner om hvor svært det er blevet efterhånden hvis en dansker vil have en udlænding til at bosætte sig i Danmark.. Og så valgte jeg helt bevist at underspille de komplekser der kunne være med at det var en stripper eller glædespige.. De er åbenlyse... De fordomme findes der rigeligt af.. Og hvis en fyr har sådanne fordomme, at han tror at han er så betydningsfuld at pigen nu pludselig skal være nonne, -ja så gider jeg end ikke kommentere det.. Ps: Nu stod der ikke om hun var fra EU, men er hun måske, og så kan der helt sikkert være lempeligere krav, men jeg kan garantere dig, hvis hun ikke er fra EU, så virkeligt besværligt hvis hun vil bosætte sig i Danmark !!.. Så snakker vi om en langvarig og meget dyr proces hvor en person også feks skal have minimum 50.000 kr stående, og indenfor 3 år ikke have modtaget noget tilskud fra staten. Her er minimumskrav for en ikke EU borger: at begge ægtefæller skal være mindst 24 år at jeres samlede tilknytning til Danmark skal være væsentligt større end deres samlede tilknytning til et andet land.Tilknytningskravet stilles ikke, hvis den herboende ægtefælle har haft dansk statsborgerskab i over 26 år. Det samme gælder, hvis den herboende ægtefælle er født og opvokset i Danmark eller kommet til Danmark som mindre barn, og har opholdt sig lovligt i Danmark i over 26 år at din ægtefælle består en prøve i dansk senest 6 måneder efter der er meddelt opholdstilladelse. at du skal kunne forsørge dig selv og din udenlandske ægtefælle. Normalt vil dette krav være opfyldt, hvis du ikke har fået offentlig hjælp efter integrationsloven eller efter lov om aktiv socialpolitik (fx kontanthjælp eller starthjælp) i en periode på 3 år forud for afgørelsen om ægtefællesammenføring at du stiller sikkerhed på 50.000 kr. (2012-niveau) dækning af eventuelle fremtidige offentlige udgifter til hjælp efter lov om aktiv socialpolitik eller integrationsloven til ansøgeren at du råder over en bolig af rimelig størrelse, dvs., at når familiesammenføringen er gennemført, må der højst bo 2 personer pr. beboelsesrum i boligen eller boligens areal skal være på mindst 20 m2 pr. person at det ikke må anses for tvivlsomt, om ægteskabet er indgået efter begge parters ønske at der ikke er bestemte grunde til at antage, at det afgørende formål med ægteskabets indgåelse er at opnå opholdstilladelse. Ægtefællen i Danmark skal bo fast i Danmark. Ægtefællen i Danmark må ikke inden for en periode på 10 år inden afgørelsen om familiesammenføring være dømt for vold m.m. begået mod en tidligere ægtefælle/partner Begge ægtefæller slaæ underskrive en erklæring om efter bedste evne at ville delage aktivti ansøgerens og eventuelle medfølgende udenlandske børns danskuddannelse og integration i det danske samfund. Udfra hvad jeg kan bedømme troppestarters alder til - Læs Blomsterbarn95, så skyde ham til 19 eller 20 år.. Passer i øvrigt også meget godt sammen med hans fortælling at han havde været til en vens svendegilde.. I såfald vil han blive afvist allerede i første krav, hvor begge minimum skal være 24 år.. Så min advarsel var hvis man skulle tage den fortælling alvorligt, så skulle han være klar over nogle ting, der ville besværligøre en forelskelse.. Hvis de begge udviklede følelser, så ville hun tidligst kunne bosætte sig om 5 år.. Det er ikke så enkelt og nemt som mange tror Og jeg indrømmer at jeg måske provokerede lidt ved at fremhæve det besværlige i hvis det var en udlænding, hvorimod jeg nedtonede det at det var en stripper eller glædespige
  9. God levende beskrivelse.. Nu ved jeg ikke hvilket formål med dit indlæg var.. Om det var en anmeldelse eller en debat om frygt for at været blevet forelsket i hende.. Hvis første, så plejer man at oplyse om sted osv... Hvis de det sidste, så skulle tråden nok været lagt i et andet forum herinde.. Men kan en admin sikkert sørge for. Hvis sidste, så det der gjorde mig nysgerrig.. Altså hvis du var blevet forelsket i en stripper.. Umiddelbart jo ikke normalt at en stripper går i seng med folk. -,men du skrev der var et lokale med et seng, så det tyder det så på det er normal praksis der.. Nu er hun ikke fra Danmark.. Så gør en sådan forelskelse det altid sværere.. -du aner ikke hvor længe hun er i Danmark.. At hun er stripper eller glædespige, kan jeg dog ikke se noget problem ved.. Men pas på du ikke forveksler følelser fra hendes side , med noget der måske bare har været en gensidig tiltrækningskraft.. Så mit råd, kan du lægge dine egne følelser til side, så opsøg hende, og inviter hende ud.. Tjek hende ud, om hun føler noget eller bare har været en god arbejdstime med dig.. Men bliv ikke skuffet hvis sidst nævnte... Hvis hun føler noget, så nyd tiden i kan få sammen, men læg ikke for store følelser i det, da det ville være næsten umuligt forhold når hun ikke er fra Danmark.
  10. Der er faktisk det meste du har brug for af viden på denne her tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Læs, og er der noget hvor du ikke får det svar du søger, så spørg på denne tråd, og så kan vi smide svarene over senere på den anden Vedr. mobil så er svaret på den anden tråd : "under nyttige tips" så er der dette her link: http://rejse-til-thailand.dk/paa-rejsen -og der se vedr. simkort i Thailand Vedr. Euro så ikke helt med ?.. Personligt tænkt bare at have kort med, og så samtidigt når man hæver penge så jo få dem ud i Baht.. -jeg vil ikke hæve mere end max til 2 dages forbrug ad gangen.. Dvs så har man rigeligt uanset hvad man blev fristet til af tilbud.. -og ikke være en katastrofe hvis man tabte pengene eller blev rullet.. Hvilket jeg i øvrigt tror der er mindst ligeså stor chance for i KBH -dvs ekstrem lille risiko
  11. Endnu et rigtigt godt link, -jeg vil smide over på den anden tråd senere... Personligt sagtens forstå det meste engelsk, er bare nogle gange nogle ord jeg er tvivl om, men findes Google translate
  12. Super !! -og virkeligt godt link hvor man kan få en masse info..
  13. Nej fik du ikke skrevet det med at det ikke var dig, med øen.. Super det med stegt flæsk og persille sovs Hvad mener du med det her Ravn ? : Jeg troede, at jeg skulle på sexferie, men stemningen og den evige pengefokusering har taget toppen af lysten for mig. Så jeg nyder bare det gode vejr og den billige levevis.... -tænker specielt på stemningen ? og pengefokusering ?.. -har du lavvande rent økonomisk ? -eller mener du der generelt er for meget pengefokusering fra sexbranchen ? Uanset hvad så op med humøret Vi andre går og små fryser her i den grå hverdag..
  14. Overvejer også at bo i det område... Dvs eventuelt dele min ferie op og bo 2 steder.. Den ene periode i det område.. Eneste jeg ser som minus er at jeg er ekstrem kræsen.. Og i Pattaya der er der et utal af spisesteder og muligheder.. På den anden side , hvis det ikke tager længere tid at komme ind til centrum så burde det jo ikke være et problem. Var det i øvrigt dig der foreslog man tog en tur ud til den der ø ? -eller været en anden
  15. Super info igen !! Nu kan jeg ikke huske hvem det var, om det var Ravnen eller en anden, han foreslog også en tur ud til den der ø,Ko Lan, med en eventuel pige man var glad for. Ser dog umiddelbart ud til at ligge langt væk, men tager vel ikke mere end 1 time eller 2 for at komme derud ?
  16. Hej Gentle Lige siges at min viden vedr. Thailand, udelukkende bygger på hvad jeg har fået at vide fra brugere herinde eller læst mig til. Men vil forsøge at svare så godt jeg kan.. 1.. Ja ser ingen grund til man ikke skulle det. Dog vedrørende kontanter, der vil jeg mest bruge kort, og aldrig have helt store beløb på mig.. Mit indtryk af Thailand er at det er mere sikkert end mange andre steder.. At de gør virkeligt meget for at sikre at turister stadig kommer der.. Feks de piger man får besøg, på sit hotel, skal de fleste steder aflevere deres pas, som er en ekstra sikkerhed for dig. 2.. Godt spørgmål !! og selv tænkt over.. Jeg har selv kigget lidt på nettet om man kunne finde sådan en form for vandtæt pengebog/ekstra lomme, man kan have spændt på sig.. 3.. I Thailand er det bagefter.. Ved så ikke lige med klubber der kan det tænkes man betaler forud.. -og nu se bagefter jeg skulle have skrevet det et sted i infoen.. Håber du kan bruge svarende.. Og meget gerne spørge om andre ting, men hvis du vil være venlig så bruge den der tråd der hedder:: Thailand - Planlægning af tur... http://www.eroguide.dk/forum/forum/48-anmeldelser-fra-det-øvrige-udland/ Da vi vil forsøge at holden den her tråd, så kort som mulig.. Helst bare med info.. Ps iøvrigt tak til FKK4Ever og DrX.. De luner sku altid at nogle er glade for det
  17. Hvis der er andre steder du eller andre kan anbefale, og meget gerne hvordan man kommer dertil -eller eventuelt ca pris på taxi så må I meget gerne smide noget info Så smider jeg også det over i den anden tråd på et tidspunkt..
  18. Bare til orientering siger du, og neddrosler det -det er altså super info !! -du kommer med der Må nok indrømme normalt når jeg er på storbyferier så sjældent jeg får set så mange turistattraktioner.. De gange jeg feks har været i Stettin, Berlin eller Prag, - endnu ikke set feks loppemarkeder og andre normale turist ting ha ha Tiden er gået med nogle andre attraktioner Men nu hvor man er af sted 14 dage, så masser af tid. Og dejligt at vide hvordan man nemt og hurtigt kan komme til Jomtien område. Så det skal helt sikkert ses..
  19. Hej Livsnyderen og tak Ja har også tænkt på området rundt omkring Pattaya.. Der måske endnu smukkere og bedre strande, og faktisk endnu billigere hotel priser.. Dog ikke planlagt at udforske det område på denne tur.. Dog intet helt bestemt endnu, hvorledes de 14 dage skal forløbe.. Jeg så der også er mulighed for leje taxi på sådanne rundture.. Jeg har bestilt flybilletter til lørdag d. 9 maj fra KBH og så hjem søndag d 24 maj.. Lige der i maj de var billigst da jeg bestilte, men nu se juni er et par hundrede kroner billigere Jeg overvejer også lidt at tage et par dage først i Bangkok.. For at shoppe og lige se de steder der er blevet anbefalet der som gode steder.. Men som sagt intet 100 % planlagt Jeg går pt ledig, og har sådan set også masser af tid, men lidt usikkert for man ved jo intet om fremtiden der Men ferien sat der i maj til rejsen..
  20. Ja jeg glæder mig sku også Desværre noget tid før jeg jo skal afsted, men dit nærmer sig En god periode du skal ned.. Tror det er meget varmt når jeg lander der. Men overlever nok -tror ikke jeg vil savne det grå og iskolde og dyre Danmark der ha ha
  21. Looooool nej jeg har heller ikke set der var forskellige afgangstider afhængigt af datoer man valgte.. -ellers nok også valgt den sene.. Jeg er også af natur hundred procent B menneske Men okay tidspunktet vel fint nok.. Mit fly afgår så et par timer før, men man kan jo altid lige nå at putte sig med en der sen nat kort før man skal afsted fra Pattaya.. Og så lade være med at gå i seng den nat... Så er man også dejlig træt når man skal flyve Hvilken dato skal du afsted ?
  22. Super !! -for eget vedkommende så vil jeg nok bare booke en gennem det der burue.. -nu prisforskellen jo er minimal.. Men dejligt at have den sikkerhed, hvis der nu opstod noget med feks den ikke dukkede op.
  23. Super så de ting på plads.. Kan du huske webside hvad den hedder ? Nej jeg gider heller ikke alt for meget besvær når priserne er så lave i hvert fald ikke på hjemturen..

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.