Hop til indhold
underdog40

Gad vide hvem I er?

Recommended Posts

Bebop skrev, for 1 time siden:

At jeg er akademiker er vel næsten for nemt, det lyser jo ret tydeligt ud af den måde jeg skriver på. Men okay, jeg samlede faktisk på frimærker som barn, og jeg har dem stadig stående passivt i en reol.

And he is back in the game :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg foretrækker faktisk ikke at vide, hvem der evt besøger mig og som tillige har profil herinde.. Nogle ting skal ikke blandes - i min optik.

For et menneske kan jo sagtens være en særdeles effektiv sexpartner men have en livstilgang, som afviger fra min - og det er jeg helst uvidende om. At jeg måske knalder en klaphat - for det forstyrrer min sexoplevelse.. og da vores møder jo ikke så tit handler om livet, hvem vi er og hvor vi er på vej hen - er det bedst, at vide så lidt som muligt inden et møde... Herefter kan det sagtens give mening, at vide om han har en profil herinde - men.. 

Til gengæld er udsigten til en nobel tweedklædt herre da noget af en fantasi-strøm alene baseret på ord.. I´m impressed <3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 timer siden:

Jeg kunne remse en hel liste med mange flere end de fem nedenstående op. Men sådan en hurtig refleksion:

Bæverjægeren: Han må have noget med salg at gøre. Top of mind. HTH-køkkener. Men han kunne også være gøgler i et tivoli

Alko: Arbejder ikke mere, men har garanteret arbejdet for Carlsberg. Ellers bliver jeg skuffet. Damper på en Ecigaret.

Borende X: Tidligere graver for Se & Hør. Ryger mindst 40 smøger om dagen....uden filter. Har nok siddet inde engang. Så han er "connected"

Bebop: Jeg er helt sikker på at han er i familie med TheVoice. Men helt klart funktionær eller akademiker. Samler på frimærker. 

Rejse: Easypeasy. IT-nørd. What else. Og det er helt sikkert manden der har en butterfly hvis du skal låne en. 

TheVoice: Jeg vakler faktisk ret meget her. Han kan være både x-rocker og gymnasielærer. Uanset hvad, er han 100% loyal. Vild med musicals. 

@Hunting for beaver@Alkoholikeren@Borende X@Bebop@Rejsenetværk@TheVoice

Alko er bilsælger. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden:

Jeg foretrækker faktisk ikke at vide, hvem der evt besøger mig og som tillige har profil herinde.. Nogle ting skal ikke blandes - i min optik.

For et menneske kan jo sagtens være en særdeles effektiv sexpartner men have en livstilgang, som afviger fra min - og det er jeg helst uvidende om. At jeg måske knalder en klaphat - for det forstyrrer min sexoplevelse.. og da vores møder jo ikke så tit handler om livet, hvem vi er og hvor vi er på vej hen - er det bedst, at vide så lidt som muligt inden et møde... Herefter kan det sagtens give mening, at vide om han har en profil herinde - men.. 

Til gengæld er udsigten til en nobel tweedklædt herre da noget af en fantasi-strøm alene baseret på ord.. I´m impressed <3<3

Det kan der være forskellige meninger om, og her er jeg uenig med dig. Over for de piger, som jeg har besøgt herindefra, har jeg altid på forhånd lagt kortene på bordet. Det, synes jeg selv, er mest ærligt :).

Kun i en enkelt situation fortalte jeg det, efter at besøget var godt i gang, og her var pigen – selvom hun lå på ryggen –  ved at gå på bagdelen af forbløffelse, da vi få timer forinden havde haft en (venlig) meningsudveksling på EG. Men hun fattede sig dog hurtigt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Borende X  det er så fint, at andre er af anden opfattelse. 

Det var alene min vinkel, som jeg nu fastholder. Nogle indsigter skaber ikke bedre præmisser for sex og det er vel ret beset det, som skal ske... med mindre man har andre aftaler og ønsker at udvide aftalen. Men naturligvis altid gensidig - at dele ud af.. 

Jeg ønsker det bare ikke.. <3<3 jeg dyrker sex i lykkelig uvidenhed, hvilket gør det til en god oplevelse HVER gang... - for det er jo bare sex ikk ??? <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

...... jeg dyrker sex i lykkelig uvidenhed, hvilket gør det til en god oplevelse HVER gang... - for det er jo bare sex ikk ??? <3

Sex er skam en alvorlig ting :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktisk oplevet et par gange at GP’en har givet udtryk for lidt nervøsitet, når hun på forhånd har vidst at det var en EG-fyr hun havde på besøg. Måske hænger det sammen med at der ofte bliver fulgt op med en anmeldelse, og derfor mener jeg det vil være god skik at spørge GP’en om det er ok med en anmeldelse.

Desuden laver jeg normalt ikke dårlige anmeldelser, da oplevelsen afhænger at den kemi der imellem 2 mennesker, og hvis kemien af en eller anden årsag har vært knap så god, skal det ikke komme GP’en til last. 

Kun hvis jeg desideret er blevet snydt er der skrevet et par negative ord, for bl.a. at advarer broderskabet.

Redigeret af bigfoot

Del dette indlæg


Link til indlæg

@underdog40

Inde i denne mand gemmer sig en gammel hund, som dog ikke slagtes her. 

En livsnyder som går mere efter at lutre sin lyst end begæret. Undværer hellere end går på kompromis. 

Omgiver sig med klassisk bohave, tilsat nutidens uundværlige gadgets. Halv akademisk uddannelse, men befinder sig bedst ved en stor del praktisk arbejde. Tænker meget og har et stabilt lyst sind. Kører i en kvalitetsbil, som dog ikke er prangende - mindre Mercedes eksempelvis. 

Tier hellere og sluger kamelen, end kaster sig ud i ørkesløse diskusioner, og er pigernes ven og væbner. Han er velkommen i ethvert boudiere pga sine evne til at behage kvinden såvel verbalt som erotisk.  Har et højt energi niveau, slank med ikke decideret fitness abe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

@underdog40

Inde i denne mand gemmer sig en gammel hund, som dog ikke slagtes her. 

En livsnyder som går mere efter at lutre sin lyst end begæret. Undværer hellere end går på kompromis. 

Omgiver sig med klassisk bohave, tilsat nutidens uundværlige gadgets. Halv akademisk uddannelse, men befinder sig bedst ved en stor del praktisk arbejde. Tænker meget og har et stabilt lyst sind. Kører i en kvalitetsbil, som dog ikke er prangende - mindre Mercedes eksempelvis. 

Tier hellere og sluger kamelen, end kaster sig ud i ørkesløse diskusioner, og er pigernes ven og væbner. Han er velkommen i ethvert boudiere pga sine evne til at behage kvinden såvel verbalt som erotisk.  Har et højt energi niveau, slank med ikke decideret fitness abe. 

Du er vidst meget bedre til den her leg end jeg selv er :) 

Dog får du dumpekarakterer for det med det praktiske arbejde, min evner til at behage en kvinde erotisk og slank :D

Men resten rammer nogenlunde indenfor skiven. Nogenlunde... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

Du er vidst meget bedre til den her leg end jeg selv er :) 

Dog får du dumpekarakterer for det med det praktiske arbejde, min evner til at behage en kvinde erotisk og slank :D

Men resten rammer nogenlunde indenfor skiven. Nogenlunde... :) 

Alt så beskeden. Vaf, vaf 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 5 timer siden:

Jeg foretrækker faktisk ikke at vide, hvem der evt besøger mig og som tillige har profil herinde.. Nogle ting skal ikke blandes - i min optik.

 

Jeg er helt enig, der er ikke nogen af de aktive GP'er der kan sætte ansigt på Ratata, selv ikke dem jeg besøger ofte :wub:  Jeg mener ligeledes at nogle ting ikke skal blandes og jeg higer ikke efter genkendelse eller anerkendelse - denne branche er flygtig og derfor har jeg det bedst med nogenlunde anonymitet...:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I starten var der da et par stykker, som jeg var nysgerrig på, men egentligt var der kun 1 som jeg ville møde.

Ligeledes besøgte jeg i starten et par glædes piger som var aktive herinde, og jeg kontaktede dem igennem EG, så derfor vidste de hvem jeg var. Jeg har besøgt 2 piger ( 1 besøg ) som er aktive herinde som ikke ved at jeg er HB...det føles faktisk lidt underligt :mellow:

I det lange løb har jeg dog besøgt flest piger, som ikke havde en profil herinde, eller i en kort overgang har haft en, og der har jeg ikke nævnt EG overhovedet, det var der ingen grund til. Jeg har heller aldrig mødt nogen piger som nævnte EG under besøget. Kun en enkelt som sagde, at det vi lige havde lavet som ikke var i hendes annonce, ikke måtte skrives på nettet.

Men mest af alt så nævner jeg ikke EG, fordi at jeg synes at det er lidt flovt at have en profil herinde :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 11.2.2019 at 18:46:

Det er ret sjovt ja... Jeg kan trøste med, at folk er ret meget mere “normale”, end hvordan det nogen gange fremstår herinde :D:P 

Ej, forskellen er jo, at når man sidder anonymt bag en skærm, så findes der ikke rigtig noget filter... Det gør der jo i virkeligheden ;) 

PS: Som oftest har det været en aftale over PB, eller også er det blevet afsløret i den indledende kontakt over mail. Har sjældent prøvet at få de oplysninger ansigt til ansigt. 

Normale? Det lyder frygteligt ;D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
8000 skrev, den 15/2/2019 at 10:08:

Alko er bilsælger. 

8000

Close up, has been...jg har været bilforhandler/sælger/værkfører/konsulent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Close up, has been...jg har været bilforhandler

Var det den gang Ford T’en gik som varmt brød? :D

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 10.2.2019 at 22:08:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvem der sidder bag de mange avatars og nicks. Jeg forestiller mig de åndsvageste ting.

Ja, det gør jeg egentlig også. Man sidder jo og får en del ideer. Man kan jo nogenlunde se folks uddannelsesniveau afhængig af hvordan de skriver. Man kan også se på det der bliver skrevet, at der er folk der er væsentligt mere intelligent end deres uddannelsesniveau viser. Jeg er ikke i stand til selv at dømme om det omvendte også er tilfældet. 

Der var engang en tråd, (var det @Borende X der startede den? eller måske @Rejsenetværk?), om hvem af vores meddebattører vi helst ville møde iRL. En del ville jo nok blive bekræftet eller det modsatte hvis man virkelig mødtes. Selv kender jeg en meddebattør gennem mange år, og har mødt en enkelt, der spurgte om han måtte køre min bil, men ellers sidder vi vel egentlig og er frygteligt anonyme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tvr du må gerne få en tur sammen med mig i metroen;)

Så et billede af dronningen til indvielsen af metroen i 2002 - hun så henrykt ud.

Det ville jeg også være på bagsædet, af en Bentley med chauffør.

Men du kan blive medlem af Movias proletar klub for 395 kr om måneden, for 2 zoner, hvis det rækker :twisted:

Jeg nyder det virkelig, hver gang jeg benytter metroen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 12 minutter siden:

tvr du må gerne få en tur sammen med mig i metroen;)

Så et billede af dronningen til indvielsen af metroen i 2002 - hun så henrykt ud.

Det ville jeg også være på bagsædet, af en Bentley med chauffør.

Men du kan blive medlem af Movias proletar klub for 395 kr om måneden, for 2 zoner, hvis det rækker :twisted:

Jeg nyder det virkelig, hver gang jeg benytter metroen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hehe, tak. Jeg elsker nu også metroen. Næsten lige så meget som buslinie 1A. Men i kombination er de fantastiske. Og det bliver ovenikøbet snart bedre.

En Bentley med chauffør vill være dejlig. Det ville jeg sgu gerne have råd til. Må nøjes med en bil, jeg af erfaring har konstateret at man ikke kan parkere overalt, og så et rejsekort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 15.2.2019 at 10:12:

Det kan der være forskellige meninger om, og her er jeg uenig med dig. Over for de piger, som jeg har besøgt herindefra, har jeg altid på forhånd lagt kortene på bordet. Det, synes jeg selv, er mest ærligt :).

Kun i en enkelt situation fortalte jeg det, efter at besøget var godt i gang, og her var pigen – selvom hun lå på ryggen –  ved at gå på bagdelen af forbløffelse, da vi få timer forinden havde haft en (venlig) meningsudveksling på EG. Men hun fattede sig dog hurtigt.

Din slyngel :P 

Du havde vel godt tænkt at hvis du i dette tilfælde smed kortene på bordet inden, så fik du ikke lov :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...