Hop til indhold
Guest Samson

Creampie gangbang i Hadsten d 19/2

Recommended Posts

Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson
Grenå skrev, for 22 minutter siden:

Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. 

Jeg tror det står på alle nye indlæg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Der har været et par spørgsmål om hvem hun er, hvor hun har været før, og hvad hun vejer. 

HUN ER DEBUTERENDE. 

Højde og vægt er som beskrevet, og billeder er af hende. 

Hun er stinke fræk og med på den værste. - tænder virkelig på at blive brugt! :P

Lidt en sjældenhed at finde intilligente, psykisk velfungerende piger der tænder på denne leg :wub:

(ja jeg kender hende) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Grenå skrev, den 9/2/2019 at 10:29:

Der er jo ingen,der bedt om forudbetaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser godt ud og gode frække billeder. Men altså, når jeg har frit valg på alle hylder, bliver jeg tit frygtelig ubeslutsom. Hvad er bedst - at komme oppe i hende eller i munden - når hun nu tilbyder begge dele, og ovenikøbet skriver at hun sluger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grenå skrev, den 9/2/2019 at 10:29:

Det står på annoncerne indtil du klikker på det lille kryds i øverste højre hjørne ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris

Hun er bare en dejlig pige hende her !

Jeg har prøvet hende og det endda på en eneaftale …..

Hun vil rigtig gerne og nyder det. Kigger ikke på uret !

Hun får min varmeste anbefaling :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hybris skrev, den 12/2/2019 at 15:54:

Hun er bare en dejlig pige hende her !

Jeg har prøvet hende og det endda på en eneaftale …..

Hun vil rigtig gerne og nyder det. Kigger ikke på uret !

Hun får min varmeste anbefaling :D

ja men dejligt. Jeg er tilmeldt, men det er jo ikke mere end 50 % af opslåede gangbangs der bliver virkelighed. Gangbang er min hobby, så jeg håber :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris
barrøv skrev, den ‎14‎-‎02‎-‎2019 at 17:17:

ja men dejligt. Jeg er tilmeldt, men det er jo ikke mere end 50 % af opslåede gangbangs der bliver virkelighed. Gangbang er min hobby, så jeg håber :P

Jeg har det kraftigt på fornemmelsen at dette gør. Altså bliver til noget.

Jeg tror hun gør det for fornøjelsens skyld og tager det som det kommer.

Så jeg tror bare man melder sig til og så tager tingene som de kommer.

Held og lykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Hun har meldt fra. Det var alligevel lidt i overkanten af hvad hun selv kunne være med i:-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
norisk skrev, for 4 timer siden:

Kunne man forvente andet.

Hvorfor  skulle  man  ikke  kunne  forvente  andet? Kender  du  kvinden  siden  du  kommer  med  sådan  en  kommentar?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja men der er masser af kvinder der spilder mænds tid. Jeg kørte en gang til tilst for at møde nemtøs sammen med andre mænd, men hun blev væk uden besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 10 minutter siden:

ja men der er masser af kvinder der spilder mænds tid. Jeg kørte en gang til tilst for at møde nemtøs sammen med andre mænd, men hun blev væk uden besked.

Den  skal  du  længere  ud  på  landet  med  - jeg  har  aflyst  de  få  gange det  var  nødvendigt  - en gang  pga  regnvejr  og  en  anden  gang  pga  for få  tilmeldinger. 

Jeg  holder  mine  aftaler  - så  lad  venligst  være  med  at  indikere  andet. 

Seneste  set-up med mig  hvor  du  selv  deltog  var  der  15 tilmeldte  og  I var  8 der  mødte  op. 

Jeg  er  glad  for  at  der  trods  alt  mødte  8 op,  men  tror  da  også  det  er  svært  at  afholde disse  setups  når  en  stor  del  bare  udebliver. 

Hvis  du  virkelig  mener  at  jeg  spilder  din  og  andres  tid  -  kunne det  være  god  stil  du  tog  den  med  mig  i  første  omgang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja du spildte min tid den dag, og så en masse undskyldninger. Det er jo dig der starter med at være ude med riven  i denne tråd,så fej lige for egen dør. og jeg ventede længe og kørte længe til xxxx.

Redigeret af Stabilizer
adresse/sted fremgår ikke annonceringerne, hvorfor det er slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 24 minutter siden:

Ja du spildte min tid den dag, og så en masse undskyldninger. Det er jo dig der starter med at være ude med riven  i denne tråd,så fej lige for egen dør. og jeg ventede længe og kørte længe til xxxx.

Jeg  kan  kun  undre  mig  over  at  du efterfølgende  vælger  at  mødes  med  mig , når  du  mener  jeg  er  useriøs  og  spilder  andres  tid.  

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Jeg  kan  kun  undre  mig  over  at  du efterfølgende  vælger  at  mødes  med  mig , når  du  mener  jeg  er  useriøs  og  spilder  andres  tid.  

Ja men jeg var med fordi det var en arrangør som jeg plejer at kunne regne med, som siger til hvis der er ændringer/aflysninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
barrøv skrev, for 5 timer siden:

Ja men jeg var med fordi det var en arrangør som jeg plejer at kunne regne med, som siger til hvis der er ændringer/aflysninger

Hvis  din  påstand  om  at  jeg  er  useriøs  og spilder  andres tid  skal  holde  stik  - var  jeg  jo  blot  udeblevet  fra  dette  set-up  også  uanfægtet  hvor  dygtig  en  arrangør  det  er. 

De  der har  lavet  aftaler  med  mig,  ved  at  jeg  holder  hvad  jeg  lover.  

Din  negative  indstilling til  mig  handler  nok  mere  om  at  jeg  har  konfronteret dig med  et  af  dine  indlæg  hvor  du  skriver  at du  foretrækker  en  petit  thai,  fremfor  en  bleg halvfed dansker - og  jeg  på  baggrund af  den  udtalelse  i den  tråd,  ikke  kunne  se  at  der  var  basis  for at mødes med dig igen   - idet  jeg  både  er  bleg  og  buttet.  

Jeg  kunne  vælge  at  undlade  at  kommentere  din  påstand  om  min useriøsitet - men  jeg  synes  du  er  urimelig. Det du  hentyder  til  er  sket  for  9 mdr  siden, du  har  efterfølgende  mødt  mig  her  i februar  måned  hvor du  skrev  tak  for  et frækt  set-up.  

Men  du  har  selvfølgelig lov  til  at  have  din  mening  om  mig,  og  nu  har  du  været  så  sød  at  advare  andre  mod  den  "halvfede blege dansker  som  spilder  andres  tid."

Del dette indlæg

Link til indlæg
barrøv skrev, for 18 timer siden:

Jeg har aldrig været ude for at @Nemtøs ikke har holdt hvad hun har lovet de gange jeg har mødtes med hende. Tværdigmod har hun altid været meget tålmodig med mig og mine forespørgelser og har været meget nem og præcis at skrive sammen med.
Hun lægger heller ikke skjul på at hun ikke er en tynd Thai model, men skøn som en kvinde skal være - efter min smag. Men sådan er vi jo alle så forskellige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan heller ikke genkende den beskrivelse af @Nemtøs Tværtimod har hun altid været meget imødekommende, præcis og samvittighedsfuld - og meget nem at kommunikere med, men jeg har også altid henvendt mig til hende i en ordentlig tone - for det plejer man generelt at komme længst med

Redigeret af pussycatman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rolig nu. Barrøv har sin opfattelse og oplevelse og så behøver alle røvslikkerne vel ikke poppe op igen. Ja Nemtøs er en spændende oplevelse. Ja Nemtøs kan være ret ubehøvlet at kommunikere med hvilket hun også selv har tilkendegivet overfor mig. Hun er dog ganske sød i virkeligheden og dejlig hvis man tænder på store piger. Og sorry to say så er man ikke kun buttet når man har den størrelse. Vær realistiske med beskrivelserne tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
messi skrev, for 13 minutter siden:

Rolig nu. Barrøv har sin opfattelse og oplevelse og så behøver alle røvslikkerne vel ikke poppe op igen. Ja Nemtøs er en spændende oplevelse. Ja Nemtøs kan være ret ubehøvlet at kommunikere med hvilket hun også selv har tilkendegivet overfor mig. Hun er dog ganske sød i virkeligheden og dejlig hvis man tænder på store piger. Og sorry to say så er man ikke kun buttet når man har den størrelse. Vær realistiske med beskrivelserne tak!

Jeg  kommer  aldrig  til  at  være  en  røvslikker  - siger  min  mening  men  på  en  ordenlig  måde  - jeg holder  fast  i  begrebet  gensidig  respekt.  

Jeg  holder  fast  i  min  betegnelse  som  buttet  - der  ligger  jo en  del  billeder  af  mig  herinde  og  i min  annonce  - billederne  er  ikke  manipuleret  med  - så tænder  man  ikke  på  mine  billeder  - skal  man  jo ikke  kontakte  mig. 

Og  tak  fordi du  har  registreret at jeg  faktisk  er  medgørlig  og  sød  når  jeg opleves  irl - det  er  du  jo  også 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Jeg  kommer  aldrig  til  at  være  en  røvslikker  - siger  min  mening  men  på  en  ordenlig  måde  - jeg holder  fast  i  begrebet  gensidig  respekt.  

Jeg  holder  fast  i  min  betegnelse  som  buttet  - der  ligger  jo en  del  billeder  af  mig  herinde  og  i min  annonce  - billederne  er  ikke  manipuleret  med  - så tænder  man  ikke  på  mine  billeder  - skal  man  jo ikke  kontakte  mig. 

Og  tak  fordi du  har  registreret at jeg  faktisk  er  medgørlig  og  sød  når  jeg opleves  irl - det  er  du  jo  også 

Nu var det jo ikke dig jeg betegnede som røvslikker men derimod dem der straks føler sig kaldet til at forsvare dig.

Dine billeder er såmænd dejlige og ægte ja men derfor er det jo svært at bedømme ift irl. Du var ihvertfald kraftigere end jeg havde forventet ud fra beskrivelser i dette forum og dine billeder. Men det var alligevel en dejlig oplevelse fordi jeg tænder på meget store bryster. Og fordi du er fræk og dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...