Guest Samson Skrevet 9. Februar, 2019 https://annoncelight.dk/showad/269561 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 9. Februar, 2019 Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 9. Februar, 2019 Grenå skrev, for 22 minutter siden: Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. Jeg tror det står på alle nye indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 10. Februar, 2019 Der har været et par spørgsmål om hvem hun er, hvor hun har været før, og hvad hun vejer. HUN ER DEBUTERENDE. Højde og vægt er som beskrevet, og billeder er af hende. Hun er stinke fræk og med på den værste. - tænder virkelig på at blive brugt! Lidt en sjældenhed at finde intilligente, psykisk velfungerende piger der tænder på denne leg (ja jeg kender hende) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 10. Februar, 2019 Grenå skrev, den 9/2/2019 at 10:29: Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. Der er jo ingen,der bedt om forudbetaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 12. Februar, 2019 Det ser godt ud og gode frække billeder. Men altså, når jeg har frit valg på alle hylder, bliver jeg tit frygtelig ubeslutsom. Hvad er bedst - at komme oppe i hende eller i munden - når hun nu tilbyder begge dele, og ovenikøbet skriver at hun sluger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 12. Februar, 2019 Grenå skrev, den 9/2/2019 at 10:29: Det er bare ikke den bedste reklame, når der står Bemærk: Det frarådes kraftigt at lave forudbetalinger da du risikerer at blive offer for snyd på en nyoprettet annonce. Det står på annoncerne indtil du klikker på det lille kryds i øverste højre hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 12. Februar, 2019 Hun er bare en dejlig pige hende her ! Jeg har prøvet hende og det endda på en eneaftale ….. Hun vil rigtig gerne og nyder det. Kigger ikke på uret ! Hun får min varmeste anbefaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 14. Februar, 2019 Hybris skrev, den 12/2/2019 at 15:54: Hun er bare en dejlig pige hende her ! Jeg har prøvet hende og det endda på en eneaftale ….. Hun vil rigtig gerne og nyder det. Kigger ikke på uret ! Hun får min varmeste anbefaling ja men dejligt. Jeg er tilmeldt, men det er jo ikke mere end 50 % af opslåede gangbangs der bliver virkelighed. Gangbang er min hobby, så jeg håber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 15. Februar, 2019 barrøv skrev, den 14-02-2019 at 17:17: ja men dejligt. Jeg er tilmeldt, men det er jo ikke mere end 50 % af opslåede gangbangs der bliver virkelighed. Gangbang er min hobby, så jeg håber Jeg har det kraftigt på fornemmelsen at dette gør. Altså bliver til noget. Jeg tror hun gør det for fornøjelsens skyld og tager det som det kommer. Så jeg tror bare man melder sig til og så tager tingene som de kommer. Held og lykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 19. Februar, 2019 Hun har meldt fra. Det var alligevel lidt i overkanten af hvad hun selv kunne være med i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 19. Februar, 2019 Kunne man forvente andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Februar, 2019 norisk skrev, for 4 timer siden: Kunne man forvente andet. Hvorfor skulle man ikke kunne forvente andet? Kender du kvinden siden du kommer med sådan en kommentar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 19. Februar, 2019 ja men der er masser af kvinder der spilder mænds tid. Jeg kørte en gang til tilst for at møde nemtøs sammen med andre mænd, men hun blev væk uden besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Februar, 2019 barrøv skrev, for 10 minutter siden: ja men der er masser af kvinder der spilder mænds tid. Jeg kørte en gang til tilst for at møde nemtøs sammen med andre mænd, men hun blev væk uden besked. Den skal du længere ud på landet med - jeg har aflyst de få gange det var nødvendigt - en gang pga regnvejr og en anden gang pga for få tilmeldinger. Jeg holder mine aftaler - så lad venligst være med at indikere andet. Seneste set-up med mig hvor du selv deltog var der 15 tilmeldte og I var 8 der mødte op. Jeg er glad for at der trods alt mødte 8 op, men tror da også det er svært at afholde disse setups når en stor del bare udebliver. Hvis du virkelig mener at jeg spilder din og andres tid - kunne det være god stil du tog den med mig i første omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 19. Februar, 2019 (edited) Ja du spildte min tid den dag, og så en masse undskyldninger. Det er jo dig der starter med at være ude med riven i denne tråd,så fej lige for egen dør. og jeg ventede længe og kørte længe til xxxx. Redigeret 19. Februar, 2019 af Stabilizer adresse/sted fremgår ikke annonceringerne, hvorfor det er slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 19. Februar, 2019 (edited) barrøv skrev, for 24 minutter siden: Ja du spildte min tid den dag, og så en masse undskyldninger. Det er jo dig der starter med at være ude med riven i denne tråd,så fej lige for egen dør. og jeg ventede længe og kørte længe til xxxx. Jeg kan kun undre mig over at du efterfølgende vælger at mødes med mig , når du mener jeg er useriøs og spilder andres tid. Redigeret 19. Februar, 2019 af Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 19. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg kan kun undre mig over at du efterfølgende vælger at mødes med mig , når du mener jeg er useriøs og spilder andres tid. Ja men jeg var med fordi det var en arrangør som jeg plejer at kunne regne med, som siger til hvis der er ændringer/aflysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Februar, 2019 barrøv skrev, for 5 timer siden: Ja men jeg var med fordi det var en arrangør som jeg plejer at kunne regne med, som siger til hvis der er ændringer/aflysninger Hvis din påstand om at jeg er useriøs og spilder andres tid skal holde stik - var jeg jo blot udeblevet fra dette set-up også uanfægtet hvor dygtig en arrangør det er. De der har lavet aftaler med mig, ved at jeg holder hvad jeg lover. Din negative indstilling til mig handler nok mere om at jeg har konfronteret dig med et af dine indlæg hvor du skriver at du foretrækker en petit thai, fremfor en bleg halvfed dansker - og jeg på baggrund af den udtalelse i den tråd, ikke kunne se at der var basis for at mødes med dig igen - idet jeg både er bleg og buttet. Jeg kunne vælge at undlade at kommentere din påstand om min useriøsitet - men jeg synes du er urimelig. Det du hentyder til er sket for 9 mdr siden, du har efterfølgende mødt mig her i februar måned hvor du skrev tak for et frækt set-up. Men du har selvfølgelig lov til at have din mening om mig, og nu har du været så sød at advare andre mod den "halvfede blege dansker som spilder andres tid." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. Februar, 2019 barrøv skrev, for 18 timer siden: Ja du spildte min tid den dag, og så en masse undskyldninger. Det er jo dig der starter med at være ude med riven i denne tråd,så fej lige for egen dør. og jeg ventede længe og kørte længe til xxxx. Jeg har aldrig været ude for at @Nemtøs ikke har holdt hvad hun har lovet de gange jeg har mødtes med hende. Tværdigmod har hun altid været meget tålmodig med mig og mine forespørgelser og har været meget nem og præcis at skrive sammen med. Hun lægger heller ikke skjul på at hun ikke er en tynd Thai model, men skøn som en kvinde skal være - efter min smag. Men sådan er vi jo alle så forskellige... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 20. Februar, 2019 (edited) Jeg kan heller ikke genkende den beskrivelse af @Nemtøs Tværtimod har hun altid været meget imødekommende, præcis og samvittighedsfuld - og meget nem at kommunikere med, men jeg har også altid henvendt mig til hende i en ordentlig tone - for det plejer man generelt at komme længst med Redigeret 20. Februar, 2019 af pussycatman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi 39 Skrevet 21. Februar, 2019 Rolig nu. Barrøv har sin opfattelse og oplevelse og så behøver alle røvslikkerne vel ikke poppe op igen. Ja Nemtøs er en spændende oplevelse. Ja Nemtøs kan være ret ubehøvlet at kommunikere med hvilket hun også selv har tilkendegivet overfor mig. Hun er dog ganske sød i virkeligheden og dejlig hvis man tænder på store piger. Og sorry to say så er man ikke kun buttet når man har den størrelse. Vær realistiske med beskrivelserne tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Februar, 2019 messi skrev, for 13 minutter siden: Rolig nu. Barrøv har sin opfattelse og oplevelse og så behøver alle røvslikkerne vel ikke poppe op igen. Ja Nemtøs er en spændende oplevelse. Ja Nemtøs kan være ret ubehøvlet at kommunikere med hvilket hun også selv har tilkendegivet overfor mig. Hun er dog ganske sød i virkeligheden og dejlig hvis man tænder på store piger. Og sorry to say så er man ikke kun buttet når man har den størrelse. Vær realistiske med beskrivelserne tak! Jeg kommer aldrig til at være en røvslikker - siger min mening men på en ordenlig måde - jeg holder fast i begrebet gensidig respekt. Jeg holder fast i min betegnelse som buttet - der ligger jo en del billeder af mig herinde og i min annonce - billederne er ikke manipuleret med - så tænder man ikke på mine billeder - skal man jo ikke kontakte mig. Og tak fordi du har registreret at jeg faktisk er medgørlig og sød når jeg opleves irl - det er du jo også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi 39 Skrevet 21. Februar, 2019 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Jeg kommer aldrig til at være en røvslikker - siger min mening men på en ordenlig måde - jeg holder fast i begrebet gensidig respekt. Jeg holder fast i min betegnelse som buttet - der ligger jo en del billeder af mig herinde og i min annonce - billederne er ikke manipuleret med - så tænder man ikke på mine billeder - skal man jo ikke kontakte mig. Og tak fordi du har registreret at jeg faktisk er medgørlig og sød når jeg opleves irl - det er du jo også Nu var det jo ikke dig jeg betegnede som røvslikker men derimod dem der straks føler sig kaldet til at forsvare dig. Dine billeder er såmænd dejlige og ægte ja men derfor er det jo svært at bedømme ift irl. Du var ihvertfald kraftigere end jeg havde forventet ud fra beskrivelser i dette forum og dine billeder. Men det var alligevel en dejlig oplevelse fordi jeg tænder på meget store bryster. Og fordi du er fræk og dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg