Hop til indhold
Guest Runaldo

Waimei Thai Massage

Recommended Posts

Sexeren skrev, for 4 timer siden:

Hvad fik du og hvor meget blev pengepungen lettet. 

Sexeren

Destidte en halv time med fp til en tusse og gik som regnet dyret sprang før tid startede med at smide klunset den krop da var jeg solgt lage sig på briksen og begynte at nusse og så er vi jo ligesom igang ned og slikke lidt hun ville gerne ned en 69 og der gik det galt det kunne den ikke klare. Fik den røret af og fik så en rigtig god massage og der blev ikke kikket på klokke var der en time. Faktisk den beste massag jeg har fået et sted vor vi kan få det hele hun får 10 af 10 kommer helt klart igen. Men 123 er jo også et godt sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
desireto2 skrev, den 18.2.2019 at 23:23:

Nogle der ved om Emmy er til anal? 

Det tilbød hun da hun var på Fåborgvej i Odense. Ifølge en af hendes første annoncer kunne man få anal uden til 2800 kr. for en time. :roll:

Så mon ikke man stadig kan få anal på det nye sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og som jeg husker det var "Alm" FP UDEN 2500/time. 1500/for fp med.    Så mange af priserne har været i det offentlige rum tidligere. Men ved ikke om hun tilbyder det mere - måske det skræmte kunderne væk, at hun annoncerede åbenlyst både med sex uden og (de relativt høje) priser på ydelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, den 25/2/2019 at 12:40:

Annoncen er fjernet.

Kan Emmy stadig træffes, eller er hun flyttet eller rejst til Thailand?

Det kunne jeg da også tænke mig at vide ??

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...