Hop til indhold
Guest Runaldo

Waimei Thai Massage

Recommended Posts

Hun har været på Faaborgvej 89A i Odense i et godt stykke tid under et andet navn. Men der har desværre ikke været nogen anmeldelser af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke set nogle anmeldelser, men jeg forsøgte faktisk at få en aftale for et par uger siden. Den dag var hun der så ikke - trods aktiv annonce. Og så forsvandt hun. Men hvis det er samme pige og de billeder er ægte, så skal jeg til Nyborg! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved hende i går , bestilte 1timer B2B med hj

god massage , sød og dejlig pige . 

Vil rigtig gerne sælge mere

men efter 40 min var jeg ude ved bilen igen , ingen muligheder for bad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang ?? Der er jo ikke vist priser nogen steder, og vil ikke sige det telefonen.

Og du næver hun gerne vil mere, så hele pakken er mulig ??

Redigeret af Niceguy1
Glemt at skrive spørgsmålet

Del dette indlæg


Link til indlæg
callemanden skrev, for 2 minutter siden:

Ja fuld pakke er muligt . 

Jeg kom af med 1000kr 

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang ?? Der er jo ikke vist priser nogen steder, og vil ikke sige det telefonen.

 

ok tak for svar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
callemanden skrev, for 1 minut siden:

Men tænker hvis der ikke er muligt for bad , hvor bade hun så henne ??? 

Ja det ville da være rart at vide .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 16 timer siden:

Hun har været på Faaborgvej 89A i Odense i et godt stykke tid under et andet navn. Men der har desværre ikke været nogen anmeldelser af hende.

Var det hende du på et tidspunkt henviste til, da en anden søgte Thai sex uden beskyttelse????  :(( så skal man da vidst et andet sted hen.......

Har læst lidt i dine anmeldelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 6 minutter siden:

Jeps, det er hende. Hun tilbyder ALT - eller gjorde da hun var ved på Fåborgvej. Ved ikke hvad hun tilbyder i dag ..

Ok tak for informationen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Emmy idag, startede med at sms om pris på B2B med HJ , 1time, 1500,- var svaret, ok jeg kører til Odense,skrev jeg,  der er det 900,- efter lidt sms blev vi enig om Odenseprisen, kom så ind til hende, hun smed al tøj med det samme og gav massage, og dælme ikke meget B2B , alt for lidt, havde givet hende en 100,- ekstra og fik så også lidt BJ, ganske lækkert, nå men efter det, fik jeg så renset ører, med fakler, har ski aldrig prøvet det før, og så bad jeg om et brusebad, det fik jeg så, så der er bad, har prøvet det. Var ude efter 1time og 5 min. Meget sød pige, men næste B2B blir sku Moni 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
giganten skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg besøgt Emmy idag, startede med at sms om pris på B2B med HJ , 1time, 1500,- var svaret, ok jeg kører til Odense,skrev jeg,  der er det 900,- efter lidt sms blev vi enig om Odenseprisen, kom så ind til hende, hun smed al tøj med det samme og gav massage, og dælme ikke meget B2B , alt for lidt, havde givet hende en 100,- ekstra og fik så også lidt BJ, ganske lækkert, nå men efter det, fik jeg så renset ører, med fakler, har ski aldrig prøvet det før, og så bad jeg om et brusebad, det fik jeg så, så der er bad, har prøvet det. Var ude efter 1time og 5 min. Meget sød pige, men næste B2B blir sku Moni 

Den annonce jeg nævnte er ikke i Odense. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Den annonce jeg nævnte er ikke i Odense. 

Der er der da heller ikke nogen der siger. Da han fik prisen på 1500 svarede han at han så ville tage til Odense i stedet - indforstået til en anden pige hvor prisen er 900 kr for samme ydelse. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 timer siden:

Den annonce jeg nævnte er ikke i Odense. 

Nej, det skrev jeg til Emmy, at jeg vil køre til Odense, hvor det koster 900,- fik det så også ved Emmy i Nyborg til 900,- 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 4 timer siden:

Jeg kunne ikke få hende til at oplyse pris. Sådan noget finder man ud af ved ankomst. Har de en hæveautomat stående? :)

Er det ikke meget normalt man ordner det ved ankomst og ikke i tlf. Var der i lørdags bestilte en halv time fik hvad jeg kom efter rigtig god oplevelse fik 45 min god massage i for hold til andre. Komme helt sikkert igen. Og så er hun rigtig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke meget normalt man ordner det ved ankomst

Det er ihvertfald min erfaring at det snarere reglen end undtagelsen at man får at vide at "det taler vi om når du kommer"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom lige uanmeldt forbi..

Wow wow , en lækker lille thaipige.. sødt smil og rigtig kønne øjne..

Rent guf  for øjet..

 

Kunne få alt, massage, håndjob, blow, sex,  men det lød til at hun ikke var så glad for en 69er..

Desværre duftede der lige lidt for meget af thai, i rummet, og også fra smuksakken..

Så da turen skulle køres direkte hjem, turde jeg ikke lokke mig i lag med hende..

Desværre , sagde min nedre del.. den ville ellers gerne..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 7 minutter siden:

Kom lige uanmeldt forbi..

Wow wow , en lækker lille thaipige.. sødt smil og rigtig kønne øjne..

Rent guf  for øjet..

 

Kunne få alt, massage, håndjob, blow, sex,  men det lød til at hun ikke var så glad for en 69er..

Desværre duftede der lige lidt for meget af thai, i rummet, og også fra smuksakken..

Så da turen skulle køres direkte hjem, turde jeg ikke lokke mig i lag med hende..

Desværre , sagde min nedre del.. den ville ellers gerne..

Sexeren

Der er noget du er gået glip af hun er rigtig go, tror ikke man skal komme om kring spise tider de steder, der har du ret, sidt jeg var der var den fin og velduftende så det kneb med at holde det til bage. Hun er også en af de lidt mere lækre faktis uimodståelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, den 12/2/2019 at 21:38:

Der er noget du er gået glip af hun er rigtig go, tror ikke man skal komme om kring spise tider de steder, der har du ret, sidt jeg var der var den fin og velduftende så det kneb med at holde det til bage. Hun er også en af de lidt mere lækre faktis uimodståelig.

Hvad fik du og hvor meget blev pengepungen lettet. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...