Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte dem i aftes.
Der var 3 piger. 
Valgte 1 halv time fb.  
Vil skyde hende til 30 /35 år 

Super dybt blow og sex i mange stillinger. 

God oplevelse.

Ude efter præcis 30 min. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, den 7.11.2019 at 09:25:

Besøgte dem i aftes.
Der var 3 piger. 
Valgte 1 halv time fb.  
Vil skyde hende til 30 /35 år 

Super dybt blow og sex i mange stillinger. 

God oplevelse.

Ude efter præcis 30 min. 
 

Hvad gav du for sådan en tur dealmaker?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft kontakt med Nyborgvej 22. Hun talte fint dansk hende der tog telefonen. Blev oplyst åbningstider fra kl 9-22 alle dage undtaget søndag og mandag. Kunne forestille mig de er i KBH de dage, eller i hvertfald søndag.

Skal i hvertfald snart forbi.....meget snart ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 2.5.2021 at 01:33:

Har haft kontakt med Nyborgvej 22. Hun talte fint dansk hende der tog telefonen. Blev oplyst åbningstider fra kl 9-22 alle dage undtaget søndag og mandag. Kunne forestille mig de er i KBH de dage, eller i hvertfald søndag.

Skal i hvertfald snart forbi.....meget snart ;-) 

Har du så været forbi BIG3lover ?

Kunne jeg også snart igen finde på.   Længe mellem anmeldelser.  

Men mon ikke alt er ved det gamle, med 3 - 4 piger og et menukort med det meste......

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 14 timer siden:

Har du så været forbi BIG3lover ?

Kunne jeg også snart igen finde på.   Længe mellem anmeldelser.  

Men mon ikke alt er ved det gamle, med 3 - 4 piger og et menukort med det meste......

Nej ikke endnu, men det var faktisk planen igår formiddags. Kunne se "OPEN-skilt" på døren, og jeg havde tid og penge med. Men de satans letbane-arbejdere blev ved med at rende rundt lige ude foran huset, så jeg valgte at gå et andet sted hen.

Men så snart det passer skal jeg ind og besøge dem ;-) . Skal nok smide nogle ord når jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 2.5.2021 at 01:33:

Har haft kontakt med Nyborgvej 22. Hun talte fint dansk hende der tog telefonen. Blev oplyst åbningstider fra kl 9-22 alle dage undtaget søndag og mandag. Kunne forestille mig de er i KBH de dage, eller i hvertfald søndag.

Skal i hvertfald snart forbi.....meget snart ;-) 

Hej der er altid lukket fra søndag morgen til tirsdag morgen, hvor de holder fri hjemme privat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 17 timer siden:

Hej der er altid lukket fra søndag morgen til tirsdag morgen, hvor de holder fri hjemme privat.

Ja, det er vel sådan set også det jeg skriver. Søndag morgen til tirsdag morgen = søndag og mandag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men så fik jeg endelig besøgt Nyborgvej 22....og helt sikkert ikke sidste gang ;-) 

Fik lavet en aftale og mødte op som planlagt. Blev modtaget af en meget sød Thai i fine thailandske klæder. Kunne se "mutter" også var til stede da jeg kom ind. Vi snakkede lidt om mulighederne på menukortet og jeg valgte en gang dansk til 600. Jeg mener fuldpakke 30 min. lå på en tudse, hvilket jeg syns er i overkanten. Så billige er de ikke. Thai-pigen fik pengene som hurtigt gav dem videre til mutter, hvorefter vi smuttede ovenpå. På vejen op kunne jeg se at hun havde en dejlig numse, så det lovede jo meget godt tænkte jeg :-) . Jeg smed tøjet og et øjebklik efter kom hun ind, og bekræftede mig hurtigt i at hun har en dejlig krop med nogle fine former. Ned på sengen hvor vi nussede og kælede og ret hurtigt kom der gummi på den kampklare. Ikke noget blow, men det gjorde nu ikke så meget. Det blev til et par gode stillinger hvor hun red mig og derefter doggy med udsynet til den flotte røv. Spejlet ved siden af sengen gjorde nu også sit til at hun var svær at modstå. Men det var jo også meningen ;-). Alt i alt en god gang sex på et kvarters tid som helt klart kan anbefales. Hun spurgte om jeg var tilfreds hvilket jeg bekræftede. "Vi skal jo også lige lære hinanden at kende" sagde hun med et smil, og sagde at jeg snart måtte komme forbi til fuldpakke.

Beskrivelse på hende af "22 and thick" først i tråden, passer sgu meget godt. Ikke den kønneste thai jeg har set, men hun er virkelig sød og rar og hun har som sagt en flot krop med nogle dejlige nipels. Røvgevir havde hun også, så det kan meget vel være hende. Hun sagde at hun hed Nancy, og det forekommer mig at ha set nogle billeder af hende i en annonce på et tidspunkt for lang tid siden. Måske nogen kan hjælpe i den forbindelse? :)

Iøvrigt er hun som oftest at finde på adressen fra onsdag til lørdag, fortalte hun. Tidspunktet aftaler man bare med hende, og hun kunne sagtens åbne kl 7 om morgenen hvis jeg ville. Så som jeg forstod det faste åbningstider med store forbehold.

Hun taler iøvrigt ret godt dansk :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Ja, det er vel sådan set også det jeg skriver. Søndag morgen til tirsdag morgen = søndag og mandag ;-) 

Ja det er det, men der var en der antydede at de måske arbejdede i København disse dage. Derfor skrev jeg sådan. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 28.5.2021 at 10:13:

Ja det er det, men der var en der antydede at de måske arbejdede i København disse dage. Derfor skrev jeg sådan. :-)

Ja okay det var nok mig der antydede det :-). Men det var nu ikke det jeg mente. Thai'er er som oftest budhister, og så vidt jeg er orienteret er det eneste thai-budhistiske tempel i KBH. Det foregår som regel om søndagen :). Men skal da ikke kunne sige om det er dét eller arbejde.

Jeg blev i hvertfald klar over at Nancy ikke var at træffe igår, da hun var taget til KBH og først kommer tilbage i næste uge. Var ellers klar til en tur mere med hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 29.5.2021 at 23:38:

Ja okay det var nok mig der antydede det :-). Men det var nu ikke det jeg mente. Thai'er er som oftest budhister, og så vidt jeg er orienteret er det eneste thai-budhistiske tempel i KBH. Det foregår som regel om søndagen :). Men skal da ikke kunne sige om det er dét eller arbejde.

Jeg blev i hvertfald klar over at Nancy ikke var at træffe igår, da hun var taget til KBH og først kommer tilbage i næste uge. Var ellers klar til en tur mere med hende ;-) 

Ikke for at kritisere dig, men der er flere templer i dk med thai munke, både øst og vest for Storebælt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cep011 skrev, for 14 timer siden:

Ikke for at kritisere dig, men der er flere templer i dk med thai munke, både øst og vest for Storebælt

Det er helt okay for du har ret. Så jeg er ikke orienteret særligt godt :-).

Kan godt se der er nogle stykker på Sjælland i hvertfald. Jeg vidste nu godt de to af dem, så det ene havde jeg glemt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...