Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj....

Endelig weekend og af sted til Odense. Havde en lille arbejdsopgave og et par småærinder der lige skulle klares enden weekenden for alvor kunne gå i gang. Med dette vel overstået ledte jeg efter annoncen med Kammi som jeg havde set mig lun på... Suk, den var ikke aktiveret lørdag men skrev alligevel. Ikke noget svar, så ledte efter alternativer. Absolut ikke noget der tiltalte mig i det ellers relativt store udvalg der er på AL. Nå, men plan b var så at ringe til et af Thai-stederne og få en aftale der i stedet.... Suk suk, ingen af dem tog telefonen eller også tog de den og sagde alt optaget... Suk suk suk.... Erindrede at havde last at Nyborgvej 22 ikke var lukket som jeg ellers troede (eller måske har det været lukket). Kørte forbi og kunne se der var et "Åbent" skilt på døren, så fandt et sted at tøjre kareten og hen til døren og ringe på. Der kom et ældre par gående forbi i det samme som kiggede meget nedværdigende og foragteligt på mig...  "Ja er sgu blevet øm i lenden" sagde jeg da de gik forbi. ;-) Blev lukket ind af en Thai der måske ikke var den kønneste der er set, men så ud til at hun havde en lækker krop og hun virkede sød og smilende. Fik stukket menukortet i hånden og valgte en halv times massage med en håndtrold til 600 kr. Ahhh var måske en smule dyrt, men skulle sgu have gjort noget ved "den" og dette var så det bedste alternativ til alt det der ikke var i Odense den dag.
En tur ud og hælde vandet fra kartoflerne og op på første salen. Betalingen blev ordnet og tøjet blev smidt på stolen og jeg blev smidt på sengen. "Min" lille Thaipige der var iført en tætsiddende kort sort kjole begyndte at give mig massage - eller i det mindste begyndte hun at røre ved mig. Det havde mere natur af sensuel berøring end af massage. Men wtf.... Det var sgu meget rart og behageligt... Efter at have ligget på maven bad hun mig vende mig om på ryggen og hun begyndte så småt at lege med min pik. "Meget stor pik og flot krop" sagde hun. Nå ja tak, ikke hver dag jeg får at vide jeg har en flot krop... Spurgte om hun kunne tage kjolen af og det ville hun gerne. Små fine bryster åbenbarede sig og dem skulle der da kæles for. Spurgte om hun kunne tage trusserne af også? Nej ville hun ikke men jeg måtte gerne lege med missen uden på trusserne.... Fair nok og det gjorde jeg så. Mærkede at de meget små trusser blev ret våde og forsøgte at lirke en finger ind under dem hvilket hun så ikke havde noget imod. Hun begyndte at vride sig lidt og stønne, så sagde det måske var nemmere uden trusserne... De røg straks af og jeg fik et par fingre inden for. Uha uha uha hun var våd og stram. Spurgte om jeg kunne betale lidt ekstra og hun så red mig, men det ville hun ikke - "en anden gang måske" sagde hun. Uha ja ville sgu gerne prøve at få den inden for der. :-P Hun legede stille og roligt med pikken - ikke noget med det skulle overståes i en fart - og jeg legede med hendes fisse. Det uundgåelige skete og jeg afleverede en ordentlig ladning samtidig med at hun pressede skødet ned over mine fingre. Fuck hun var en dejlig tøs, kunne absolut godt finde på at besøge hende en anden gang igen. :-P Den nu knap så store og stolte pik blev tørret af, fik et par "klem" og et lille kys af hende samtidig med at hun kommenterede at den var meget stor. Ja, tænkte jeg, og du er meget lille. Ville sateme se frækt ud med hendes fisse glide ned over den. :-P 
Tøjet kom på samtidig med jeg drak en flaske vand som hun tilbød mig. På ved ud fik jeg klem, kys og kram og "tak for denne gang kom snart igen".... Ja, det er absolut ikke umuligt at jeg kommer igen. Har været der flere gange hos forskellige piger. Men har hver gang fået en ret fin behandling. Synes måske prisniveauet er en smule højt, men måske det bare er mig der er blevet en nærig gammel mand.... På en del mere end de 40 år hun skød mig til at være. ;-) Må have haft en af mine gode dage. :-) 

God søndag herfra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Smuttede så lige en tur på Nyborgvej 22 igen. Blev modtaget af samme pige som sidst jeg var der så hun behøver ikke yderligere beskrivelse. :-) Bestilte fransk og dansk, op på første sal, betalte og af med tøjet. Ned på sengen og i gang med løjerne. Meget meget stor pik kommenterede hun... Hun startede med at kysse og slikke mig fra pikken og op over mave og bryst og op til hovedet (det øverste). Tilbage til pikken der lynhurtigt blev stiv ved hendes blide og sensuelle berøring. Legede med hendes mis og bryster samtidig med jeg blev suttet blidt hvilket hun var ret god til... På med gummi hvilket ikke var helt nemt da det var et par størrelser for småt, men det gik ved fælles hjælp. Suttede lidt mere hvorefter hun gled ned over den. Fuck fuck fuck hun var dejlig stram og meget våd. Kunne mærke jeg snart ville komme hvis der ikke lige blev indskudt en pause... Så hende om på ryggen og mig ovenpå med hendes ben op på mine skuldre - pikken helt i bund hvilket hun kunne lide - og det kunne jeg også. Så skulle hun om på alle fire. Ville kunne se hendes lille dejlige røv mens jeg kneppede hende. Damm hun var også god bagfra. Rigtig dejlig stram, våd og modtagelig fisse. Det kunne vist kun føre til EN ting.... ;-) Udløsning... :-P Årh det var lige hvad jeg trængte til. :-) Lå og hyggesnakkede lidt mens hun fjernede "beviserne" fra vores lille hyggestund. :-) 
Fik en flaske vand jeg kunne drikke mens jeg tog tøjet på. Det er en god lille ting at man lige får lidt at drikke. :-) Ud af døren og kørte glad og tilfreds hjem.

God søndag herfra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt være en tur man skulle unde sig.    Ud over at pigen er lille og stram og en dejlig tøs,  kan du så fortælle lidt om ca. alder, vægt, tatoveret, silikone ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 5 timer siden:

Kunne godt være en tur man skulle unde sig.    Ud over at pigen er lille og stram og en dejlig tøs,  kan du så fortælle lidt om ca. alder, vægt, tatoveret, silikone ???

Mener hun sagde hun er 36, men det skal måske tages med lidt forbehold. Måske en smule ældre. Højde og vægt som Thai-kvinder er mest. Har røv-gevir samt et par andre små tatoveringer. Absolut ingen silicone i de små bløde dejlige bryster. Når det så er sagt kan jeg jo på ingen måde garantere at det er samme kvinde der er der hvis du beslutter dig for at besøge adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎03‎-‎03‎-‎2019 at 20:57:

Mener hun sagde hun er 36, men det skal måske tages med lidt forbehold. Måske en smule ældre. Højde og vægt som Thai-kvinder er mest. Har røv-gevir samt et par andre små tatoveringer. Absolut ingen silicone i de små bløde dejlige bryster. Når det så er sagt kan jeg jo på ingen måde garantere at det er samme kvinde der er der hvis du beslutter dig for at besøge adressen.

Tak... kunne godt lyde som hende jeg fik massage og hånd af. Røvgevir og lille tatovering  på det ene bryst, som jeg husker det. Dog var brysterne ikke helt små.

Nej det er ikke sikkert man møder den samme næste gang, men man kan jo prøve at spørge efter hende med røvgeviret :). Tror der er nogen stykker at vælge imellem, når de først kommer frem fra gemmerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan genkende den massage som 22cm har beskrevet, men her sidste gang, havde hun det røde, så jeg måtte gerne, men sagde nej tak, fik så en lang time massage med BJ til en 600,-

hun har købt stedet og har to piger til at hjælpe, de var så ude og feste da jeg car der

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3.3.2019 at 09:42:

Hej folkens

Smuttede så lige en tur på Nyborgvej 22 igen. Blev modtaget af samme pige som sidst jeg var der så hun behøver ikke yderligere beskrivelse. :-) Bestilte fransk og dansk, op på første sal, betalte og af med tøjet. Ned på sengen og i gang med løjerne. Meget meget stor pik kommenterede hun... Hun startede med at kysse og slikke mig fra pikken og op over mave og bryst og op til hovedet (det øverste). Tilbage til pikken der lynhurtigt blev stiv ved hendes blide og sensuelle berøring. Legede med hendes mis og bryster samtidig med jeg blev suttet blidt hvilket hun var ret god til... På med gummi hvilket ikke var helt nemt da det var et par størrelser for småt, men det gik ved fælles hjælp. Suttede lidt mere hvorefter hun gled ned over den. Fuck fuck fuck hun var dejlig stram og meget våd. Kunne mærke jeg snart ville komme hvis der ikke lige blev indskudt en pause... Så hende om på ryggen og mig ovenpå med hendes ben op på mine skuldre - pikken helt i bund hvilket hun kunne lide - og det kunne jeg også. Så skulle hun om på alle fire. Ville kunne se hendes lille dejlige røv mens jeg kneppede hende. Damm hun var også god bagfra. Rigtig dejlig stram, våd og modtagelig fisse. Det kunne vist kun føre til EN ting.... ;-) Udløsning... :-P Årh det var lige hvad jeg trængte til. :-) Lå og hyggesnakkede lidt mens hun fjernede "beviserne" fra vores lille hyggestund. :-) 
Fik en flaske vand jeg kunne drikke mens jeg tog tøjet på. Det er en god lille ting at man lige får lidt at drikke. :-) Ud af døren og kørte glad og tilfreds hjem.

God søndag herfra. :-) 

hvad giver du for sådan en tur.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 1 time siden:

hvad giver du for sådan en tur.....

Kostede 800 for (på menukortet) 20 minutter, men det tog længere tid, så tror ikke hun hænger sig så meget i tiden. Men som andre har skrevet i anden tråd kan man godt forhandle sig til en bedre pris. Det er jeg bare ikke så god til. Men kræver selvfølgelig også først og fremmest at man prøver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Kostede 800 for (på menukortet) 20 minutter, men det tog længere tid, så tror ikke hun hænger sig så meget i tiden. Men som andre har skrevet i anden tråd kan man godt forhandle sig til en bedre pris. Det er jeg bare ikke så god til. Men kræver selvfølgelig også først og fremmest at man prøver.

tak for svar.. hun skal prøves....

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 22 timer siden:

Fik du så prøvet ?

nej nej ikke endnu.. skal jo lige passes ind.....men lige pludselig så kommer jeg forbi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 17 timer siden:

nej nej ikke endnu.. skal jo lige passes ind.....men lige pludselig så kommer jeg forbi...

Ja ikke altid nemt at få det passet ind, og hvis man kun kan finde en time eller to, så det ikke så smart at man ikke ved hvem man kommer til. Sådan er det jo lidt på Nyborgvej 22.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 4 timer siden:

Hej er der nogen som har været på Nyborgvej 22 for nylig og kan fortælle hvilke ydelser de har nu ? Og hvilke piger der er på stedet ?

Tror ydelserne er de samme som de har haft i umindelige tider. Måske en smule dyrt efter min smag, men de gange jeg har været der har de rimeligvis leveret varen. Hellere det end betale en lav pris for utrolig ringe service som jeg desværre har været ude for et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 8 timer siden:

Hej er der nogen som har været på Nyborgvej 22 for nylig og kan fortælle hvilke ydelser de har nu ? Og hvilke piger der er på stedet ?

Tænker man stadig kan få lidt af hvert der, men du kan jo ringe og spørge dem. Tlf.nr. på døren er 50392427

Del dette indlæg


Link til indlæg

At ringe til dem er desvære helt umuligt. De fatter ikke en skid :)

Tag endelig derhen, men nogle gange har pigerne andre ting at lave, hvis det er midt på dagen. Så når de har fri, så er de der om aftenen.

Sådan har jeg forstået det indtil nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 4 timer siden:

At ringe til dem er desvære helt umuligt. De fatter ikke en skid :)

Tag endelig derhen, men nogle gange har pigerne andre ting at lave, hvis det er midt på dagen. Så når de har fri, så er de der om aftenen.

Sådan har jeg forstået det indtil nu. 

De snakkede ok dansk sidst jeg var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er stadigvæk mulighed for at besøge dem.  Længe siden jeg har været der. Men der står 9 ud af 10 gang åben på døren. Så det kan man godt. Og passer godt med at det er søndag der lukket. Ofte den dag, men ved ikke hvorfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen som vil fortælle om døren er åben, så man kan gå ind, for ellers erd et ikke verdens mest diskrete sted at stå og flagre.

Den var altid låst da jeg kom der. Men hvis man lavede aftale, kunne man få dem til låse op så man hurtigt kunne smutte ind :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...