Hop til indhold

Hvorfor er der så mange der snyder med deres billeder?

Featured Replies

Skrevet

God aften....

Idag var jeg taget ud for at besøge en kvinde jeg fandt på Annoncelight og hun påstod at hendes billeder af var 100% ægte over sms og på annoncen. Jeg dukker så op og kan se at det slet ikke er hende på annoncen og en der er mindst 10 år ældre. Jeg vælger derfor at forlade stedet og tage hjem. Dette er 3 ud af 4 gange at det er sket, hvor jeg kun har oplevet at man har mødt pigen på billederne 1 gang. Hvad har i af erfaringer med dette?? 

Skrevet

Hva det en fra udlandet da. Gav  du hende ik din menig om det så . De Tror vi er lidt dumme vi mænd.  For hvis vi møder op vel vi da opdage det 

Skrevet
max27 skrev, for 17 minutter siden:

God aften....

Idag var jeg taget ud for at besøge en kvinde jeg fandt på Annoncelight og hun påstod at hendes billeder af var 100% ægte over sms og på annoncen. Jeg dukker så op og kan se at det slet ikke er hende på annoncen og en der er mindst 10 år ældre. Jeg vælger derfor at forlade stedet og tage hjem. Dette er 3 ud af 4 gange at det er sket, hvor jeg kun har oplevet at man har mødt pigen på billederne 1 gang. Hvad har i af erfaringer med dette?? 

Som udgangspunkt er billederne enten falske eller så meget manipulerede med i photoshop, at de nok er af pigen, men at man ikke kan genkende pigen ud fra billederne. Der er selvfølgelig flere undtagelser til dette, så udgangspunktet holder ikke altid, men det holder oftere end det ikke holder, om man så kan sige ;)

Nogle piger er begyndt med videoer af sig selv, eller lade sig fotografere med en dansk avis eller ugeblad. De piger, der har gjort det, deres billeder/video har altid været i orden efter min erfaring.

Andre piger bruger selfie eller meget amatørbilleder, selfiebilleder plejer også at være ok, amatørbilleder kan være det også. Chancen er i hvert fald større end ved de proffe billeder.

For de der meget proffe billeder, hvor pigerne har den smukkeste marcipanhud og alt det der. Glem det. Det møder du sjældent i virkeligheden.

Lav en googlesøgning på billedet, i enkelte tilfælde kan det vise dig, hvis pigen har hugget billeder fra andre.

Fint at du gik igen, mange laver jo nummeret, fordi vi er dumme nok til at blive, når nu vi endelig er kommet frem.

Redigeret af Aros

Skrevet
max27 skrev, for 38 minutter siden:

God aften....

Som svar på din overskrift: Hun vil have lokket dig til.

Og når man først er nået dertil, er det de uden tvivl  færreste, der vender om efter at have opbygget forventninger, have lagt planer for at undgå nysgerrige arbejdsgivere samt ægtefæller o.s.v.

Skrevet
max27 skrev, for 55 minutter siden:

God aften....

Dels er der nogle af pigerne der bare er nogle snydepelse, og håber alle vi mænd bare er så primale at vi knepper hende alligevel (det gør sikkert de fleste) trods hendes billedefalskneri. Andre gør det sikkert af sikkerhedsmæssige årsager, politiet kan godt møde op på adressen og sammenligne fotos fra online forum og med pigerne på stedet.  Og andre fordi de bare ikke er særlig tiltrækkende :))))

Skrevet

0A91DC9F-A59A-4D5B-9537-9154E896EDB7.jpeg

Skrevet
Aros skrev, for 7 timer siden:

Nogle piger er begyndt med videoer af sig selv, eller lade sig fotografere med en dansk avis eller ugeblad. De piger, der har gjort det, deres billeder/video har altid været i orden efter min erfaring.

Er enig i alt hvad du skriver :)

Mht. at tage billeder med aviser og andet, så har du ret i at det ofte er en fin indikator på om pigen er reel nok eller ej.

Dog har jeg også oplevet flere af annoncer hvor der var lagt et billede eller to op med en udgave af avisen og en mængde uden. Billederne med avis har sikkert været ok nok men ved en søgning på de andre billeder viste de sig at være fake og stjålet fra nettet. I disse tilfælde forsøger pigen at legitimere nogle falske og stjålne billeder af f.eks. en gudindekrop med et par billeder af f.eks. hendes egen barm og dagens avis.

Skrevet
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Som svar på din overskrift: Hun vil have lokket dig til.

Og når man først er nået dertil, er det de uden tvivl  færreste, der vender om efter at have opbygget forventninger, have lagt planer for at undgå nysgerrige arbejdsgivere samt ægtefæller o.s.v.

Kan kun give dig ret.

Det er jo åbenbart i længden "en god forretning" at snyde med billederne.

Der burde opfindes et system, hvor der ikke kan snydes.

Skrevet

Gælder jo også ved dating, piger benytter beauty app på deres telefoner, ser ok ud når man så mødes IRL ligner de et los i røven.

Skrevet
Sutteålen skrev, for 5 timer siden:

super kedelig fakta spoiler:

grunden til at reklamebillederne for McDonald's og Burger King osv bliver lavet sådan er for at kunden kan se produkterne der kommes i burgeren

på billede nr to kan man hverken se salat eller ketchup og den første bøf er nærmest usynlig

hvis burgeren blev serveret som reklamebilledet ville du sidde med det meste guf flydende ned i hænderne når du bed af den 

Redigeret af aaisha

Skrevet
aaisha skrev, for 19 minutter siden:

grunden til at reklamebillederne for McDonald's og Burger King osv bliver lavet sådan er for at kunden kan se produkterne der kommes i burgeren

på billede nr to kan man hverken se salat eller ketchup og den første bøf er nærmest usynlig

hvis burgeren blev serveret som reklamebilledet ville du sidde med det meste guf flydende ned i hænderne når du bed af den 

Ja det er jo forklaringen fra McDonald's PR afdeling.

Men den hopper vi da ikke på, gør vi? 

Skrevet
P_Nord skrev, for 3 timer siden:

Det er jo åbenbart i længden "en god forretning" at snyde med billederne.

ja...hvis du mener at få kunder til døren, men ikke hvis man med markedsførings briller ser på effekten på længere sigt, så er det en mega skidt fremgangsmåde...syntes der hvor det forekommer mest er hos de piger som er på scenen i en meget kort tidsperiode typisk ca 1 uge, men de spottes forholdsvis hurtigt....der hvor kæden hopper af, er når billederne blive manipuleret til det uigenkendelige, og desuden er det totalt respektløst at i denne branche bliver der brugt billeder af piger som overhovedet ikke har noget med området at gøre...

Skrevet
aaisha skrev, for 4 timer siden:

Jooo men de behøver ikke servere en burger de har tabt på gulvet, og jokket på :twisted:

Skrevet

Det der undrer Mig allermest er at kunderne bliver ved og ved med at hoppe på. Igen og igen bliver der skrevet om dette emne og hvor frustrerende det er at blive snydt af "falsk reklame " og fotos der ikke svarer til virkeligheden.

For Mig at se er det da oplagt - så lad dog vær med at besøge/kontakte de piger hvor det er åbenlyst eller sandsynligt at de benytter fake fotos.   

Skrevet
Sutteålen skrev, den 3/2/2019 at 05:33:

Jeg når slet ikke og se på den inden den er væk....sådan er det trods alt ikke med pigerne, selvom jeg er en wambamthankyoumam-type :) 

Skrevet
Lady C skrev, den 4.2.2019 at 13:00:

Det der undrer Mig allermest er at kunderne bliver ved og ved med at hoppe på. Igen og igen bliver der skrevet om dette emne og hvor frustrerende det er at blive snydt af "falsk reklame " og fotos der ikke svarer til virkeligheden.

For Mig at se er det da oplagt - så lad dog vær med at besøge/kontakte de piger hvor det er åbenlyst eller sandsynligt at de benytter fake fotos.   

Grunden til at vi bliver ved, er at der en sjælden gang imellem gemmer sig en reguler diamant, på noget der ser falsk ud. Se bare med Jessica serano. Hun havde falske billeder og det var blevet skrevet mange gange. Så tog en af brødrene chancen, eller havde bare ikke læst med, og nu er hun en af de bedst omtalte piger på sitet. 

Skrevet
Lady C skrev, den 4/2/2019 at 13:00:

Ofte ved man det først når man står i døren, hvilket jo er tilfældet for trådstarter. Det er ikke altid lige let at gennemskue hvilket billeder der er fake eller ej.

Læg dertil at nogle bruger billeder som er flere år gamle, men ikke nødvendigvis fake, da det er samme person på billedet som i virkligheden, forskellen er blot 10-20 rynker i ansigtet, store tattoveringer, 20-30 kg ekstra, anden hårfarve, silikone, o.s.v.

Redigeret af Visti-Vistisen

Skrevet
wayfarer skrev, den 3/2/2019 at 10:19:

Gælder jo også ved dating, piger benytter beauty app på deres telefoner, ser ok ud når man så mødes IRL ligner de et los i røven.

Ha ha...jeps....

Men det gør mænd altså også ;)

Mit fotofilter kan altså ik udrette mirakler, men det kan udglatte huden i ansigtet lidt. 

Synes ik det giver min krop en anden figur.

Ps. Hvordan ser et los i røven ud ?:ph34r:

Skrevet
Slemme Line skrev, for 6 minutter siden:

Ha ha...jeps....

Mit fotofilter kan altså ik udrette mirakler, men det kan udglatte huden i ansigtet lidt. 

Muligt svar til dit spørgsmål:

Måske en der ser ud som om, at der har været ild i personen og man så har forsøgt, at slukke branden med en skovl:D

Skrevet
P_Nord skrev, for 1 minut siden:

Muligt svar til dit spørgsmål:

Måske en der ser ud som om, at der har været ild i personen og man så har forsøgt, at slukke branden med en skovl:D

Ha ha...så er det sgu skidt...

Det tror jeg ikke engang et almindeligt fotofilter kan rette op på - men det kan da være jeg tager fejl ;)

Skrevet

Derfor er det vel en god ide, at have en dialog på dansk med gp inden der arrangeres et møde. 

Der kan begge parter forventningsafstemme, og uheldige episoder undgås. 

Ligesom i mænd foretrækker, at se kvindens ansigt- så gælder det også den modsatte vej. Det gjorde det i hvert tilfælde for mig for år tilbage.

Skræmmeeksemplet er nedenstående :

yes I have a big smile.

yes I have brown eyes.

yes I have long hair.

yes I'm not fat......

ps. Håber ik jeg gør noget ulovligt ved at sætte sådan et billede på. Billedet kan findes på nettet og der står intet om rettigheder til billedet.

Screenshot_20190209-170132_Google.jpg

Redigeret af Slemme Line
Fejl

Skrevet
Slemme Line skrev, for 23 minutter siden:

Ha ha...jeps....

Et los i røven, well afhænger af øjnene der ser, men ikke kønt, uanset øjne. Forklaring nok?

Skrevet
Hulemanden skrev, den 3. februar 2019 at 11:39:

Ja det er jo forklaringen fra McDonald's PR afdeling.

Men den hopper vi da ikke på, gør vi? 

Jo vi gør så.

selvom vi er ret mange der ved fra erfaring at en burger fra McDonald's, aldrig ser ud som billedet fortæller, så tager rigtig mange turen til mcd hver dag. 

Folket higer efter kvalitet, men det må ikke koste det mindste.

grunden til at piger bruger falske billeder er netop fordi der sidder mange mænd derude som møder op ved en lækkerbisken og så snart de står overfor en anden kvinde end hende de havde forventet på billedet og ser direkte ned på brysterne, så tænker de ikke længere og høre kun stemmen imellem deres ben;

knep hende

Skrevet
Sødtøs skrev, for 2 timer siden:

grunden til at piger bruger falske billeder er netop fordi der sidder mange mænd derude som møder op ved en lækkerbisken og så snart de står overfor en anden kvinde end hende de havde forventet på billedet og ser direkte ned på brysterne, så tænker de ikke længere og høre kun stemmen imellem deres ben;

knep hende

…..mon ikke du har svaret på "hvorfor er der så mange der går igen" at mange GP'ere desværre går i selvsving, når kunden ikke dukker op ved tidsbestilling osv :rolleyes:  i bund og grund er det jo total mangel på respekt for kunden, der er da ingen der er dumme.

Redigeret af Røvslikker

Skrevet
Røvslikker skrev, for 40 minutter siden:

…..mon ikke du har svaret på "hvorfor er der så mange der går igen" at mange GP'ere desværre går i selvsving, når kunden ikke dukker op ved tidsbestilling osv :rolleyes:  i bund og grund er det jo total mangel på respekt for kunden, der er da ingen der er dumme.

Jeg ved ikke hvor mange der går igen, men ud fra de læsninger jeg ser herinde, så er der mange der bliver.

jeg ved heller ikke om hvormange piger der går i selvsving når deres kunder ikke dukker op, det er jeg sådan set ligeglad med. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.