Guest Juryen Skrevet 4. Februar, 2019 malle1980 skrev, for 5 timer siden: Vi er bestemt nogle der rent faktisk nyder det vi laver. Det er jeg i hvert fald meget glad for at der er kvinder der gør. Men hvordan ser det ud når de kvinder forlader branchen? Vil de alle sidde og se tilbage på en god tid? Det håber jeg de vil, men jeg synes bare at vi har hørt fra/om nogle at det ikke forholder sig sådan. Hvordan skal jeg som køber navigere i det? Trække stikket og lade være med at købe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 7 timer siden: Jeg har det akkurat lige sådan. Elsker mit job og glæder mig til jeg skal afsted om morgenen. Så jeg tænker os fillisofen ikke har mødt de piger, damer, kvinder lyder, whatever, der faktisk GODT kan lide det malle1980 skrev, for 5 timer siden: Vi er bestemt nogle der rent faktisk nyder det vi laver. Man kan på ingen måde skære alle over een kam Christina ssbbw skrev, den 2/2/2019 at 20:22: Du kender ikke ALLE der udøver prostitution i dette land. For gjorde du det, så ville du vide at det faktisk er en glæde for nogle af os. Nu ved jeg ikke hvad du laver når du besøger en gp'er, men de mænd der har besøgt mig, de har brugt mindst halvdelen af tiden på at tilfredsstille mig og jeg ELSKER det! Jeg har ikke fået så mange orgasmer som siden jeg gik ind i denne branche. Jeg er helt udmattet når jeg tager hjem nogle dage, og fuck hvor er det skønt. Det er rigtig rart at høre at I nyder hvad I laver, men realistisk set vil de der IKKE nyder det, nok næppe skrive det herinde. Det ville nok gå ud over forretningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 4. Februar, 2019 Bear skrev, for 6 minutter siden: Det er rigtig rart at høre at I nyder hvad I laver, men realistisk set vil de der IKKE nyder det, nok næppe skrive det herinde. Det ville nok gå ud over forretningen. Uden tvivl. Men derfor kan vi andre jo godt ytre os om hvad vi synes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 21 minutter siden: Uden tvivl. Men derfor kan vi andre jo godt ytre os om hvad vi synes Præcis, det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Jeg bilder mig iøvrigt ind at de fleste mænd vil kunne mærke forskel på om I nyder det eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Februar, 2019 Bear skrev, for 8 minutter siden: Jeg bilder mig iøvrigt ind at de fleste mænd vil kunne mærke forskel på om I nyder det eller ej. Det er sket, at GP´er efter endt karriere har skrevet at de har fortrudt deres valg. Jeg "bilder" selv ind, at hendes gæster dengang ikke har kunnet mærke noget. Det er jo ved så meget andet, man vil jo aldrig kunne få den ultimative sandhed. Hvad skal man også bruge den til, hvis man har nydt besøget, og pigen synes at nyde det, tja.... så er det vel "sandheden" for en. Det gælder jo begge veje rundt, og hver part må selv tage ansvar for sine gerninger og adfærd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 4. Februar, 2019 Bear skrev, for 55 minutter siden: Præcis, det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Jeg bilder mig iøvrigt ind at de fleste mænd vil kunne mærke forskel på om I nyder det eller ej. Det håber jeg da absolut i kan. For i fortjener det bedste, som gæster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Februar, 2019 Frække Tanja skrev, for 22 minutter siden: Det håber jeg da absolut i kan. For i fortjener det bedste, som gæster Jeg modsiger dig ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 5. Februar, 2019 Enhver dygtig servicearbejder, om du er frisør, tjener eller glædespige, er i stand til at skjule at han eller hun synes at du er en idiot, og få dig til at føle dig velkommen, og få dig til at få lyst til at komme igen. Hvis at du og dine penge, vel at mærke er velkommen til at komme igen, og hvis ikke viser de det forhåbentlig, at du ikke er velkommen igen. For man skal være ret ubehagelig, for ikke at være velkommen igen, og det er ikke ensbetydende med at du ikke kan være flink, selvom de også måtte synes at du er et fjols. Så tro endelig ikke at du er deres ven, og bliver betragtet som sådan, selvom du er velkommen igen og igen som stamkunde. Det er muligt at du gør, men tragt ikke efter det, og forvent det ikke. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. Februar, 2019 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Enhver dygtig servicearbejder, om du er frisør, tjener eller glædespige, er i stand til at skjule at han eller hun synes at du er en idiot, og få dig til at føle dig velkommen, og få dig til at få lyst til at komme igen. Hvis at du og dine penge, vel at mærke er velkommen til at komme igen, og hvis ikke viser de det forhåbentlig, at du ikke er velkommen igen. For man skal være ret ubehagelig, for ikke at være velkommen igen, og det er ikke ensbetydende med at du ikke kan være flink, selvom de også måtte synes at du er et fjols. Så tro endelig ikke at du er deres ven, og bliver betragtet som sådan, selvom du er velkommen igen og igen som stamkunde. Det er muligt at du gør, men tragt ikke efter det, og forvent det ikke. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg er faktisk ret uenig. Hvis ikke jeg bryder Mig om dem Jeg leger med - ja så laver Jeg bare ikke en aftale med dem eller også bliver det til den ene gang . Jeg formår simpelthen ikke at lege med en person Jeg finder usympatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 5. Februar, 2019 Lady Cherie skrev, den 01-02-2019 at 10:25: Og du skal sætte din pris højt,.....det er kun drengene der syntes du er for dyr, de tror det er jysk krejler markede hver dag. For de største røvhuller er jo aldrig de, der så nemt som at klø sig i r.... kan betale den højt satte pris... Jo mere der forlanges i honorar - jo mere forventes der, i det virkelige teater... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 7. Februar, 2019 Ja jeg ved godt det her er lidt af et sidespring, meeeeeeeeeeen den her er inde fra det hedengangne Venuslogen fra en streg, taget derfra, Det er en pige der kalder sig "Overvejeratstarte" der spørger. Som vores Københavnerpige ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvad skal man være opmærksom på ? Jeg er en pige på 24, som efter lange overvejelser og drøftelser med min kæreste, stort set har besluttet mig for at gøre min entré i branchen. Dog er det måske værd at nævne, at jeg ikke vil være blid pige, men vil slå mine folder som herskerinde, domina og andet i den stil. Men dog vil jeg gerne høre fra andre piger - har I nogle gode råd, hvilke overvejelser skal man gøre sig osv. Jeg vil blive meget glad for input af alle slags. Mange hilsner overvejeratstarte ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Re: Hvad skal man være opmærksom på ? Kære Overvejeratstarte..... Uagtet om du er Furagehandlerens Marius fra Nørre-Halne (den skarnsknægt)som den gode Klaus K antyder eller du skulle gå hen og være et oprigtigt menneske som den gode Doktor antageligt antager...så skal du her få en besked og en vejledning både du og andre håbefulde og overvejere kan have stor nytte af. Undervisningsmaterialet der er udarbejdet af GrowlerMckinsey© er baseret på den skinbarlige virkelighed, d.v.s 100"vis af damers erfaringer, der er sammenskrevet i et letfatteligt og overskueligt materiale, og som faktisk med ganske få ændringer kan tilpasses enhver der vil starte denne samfundsnyttige gerning. Uden at prale kan jeg roligt betro dig...sådan mellem os to..at der er mange der allerede har gjort det. Først og fremmest vil jeg tale til dit inderste JEG...DU SKAL være stærk i troen...du skal gennemføre dette kursus til punkt og prikke..selvopfundne genveje kan være fatale og føre direkte til fiasko...en del damer har desværre måttet sande dette. Huskeord: Jeg skal følge kursus til punkt og prikke. 1) Først og fremmest skal du have et "kunstnernavn"...."overvejeratstarte" lyder jo nærmest som "skomagerens gamle Skoda"...næh når nu det skal være ovre i "smækkeriafdelingen" skal vi have noget mere...østligt...så jeg tror vi skal kalde dig OLGA...ja..OLGA fra IRKUTSK...det sælger billetter. Huskeord: Jeg er OLGA.....OLGA fra IRKUTSK 2)Se nu er det tid at slå to fluer med..om jeg så må sige det, med et "smæk"...dels skal vi have indarbejdet navnet OLGA hos os selv, og dels skal vi have hævet selvværdet. Vores selvværd bør vi gøre noget ved, da vi jo så ofte har varmet bænke på Damhuskroen, men her har vi muligheden for virkeligt at gøre nogen ved sagen. Først og fremmest skal du have fundet den gamle Harthiner cykel frem og efter den spænder du den gode gamle barnevogn (den du bruger på reklameruten). Du sætter nu kursen mod nærmeste DAELL"s Møbelhus...de har i øjeblikket spejle på tilbud..her køber du en seks-syv stykker..som du derefter fragter hjem i anhængeren. Vel hjemkommet..anbringer du spejlene i en rundkreds på gårdspladsen, således at diameteren på denne rundkreds er ca 10 meter. Nu går du ind og ifører dig din blommefarvede træningsdragt, samt et par fornuftige sko. Du stiller dig nu inde i rundkredsen..og med et spjæt..sætter du igang med at løbe..og her skal fart på..du skal huske at vifte vildt med armene...se dig i spejlene..og råbe af dine lungers fulde kraft: JEG ER OLGA FRA IRKUTSK JEG ER SMUK OG UUNDVÆRLIG, JEG ER DEN MEST BETYDNINGSFULDE PERSON I HELE VERDEN INKLUSIVE BORNHOLM...dette mantra..er dit helt alene, det skal altid følge dig, i medgang og modgang, i tykt og tyndt. Du skal råbe det igen og igen, medens du løber alt hvad du kan. Du vil opdage efter et par uger, at med den hastighed du kan præstere i din blommefarvede træningsdragt, har du ligesom så mange andre: totalt mistet jordforbindelsen..du svarer ikke længere:"overvejeratstarte" i telefonen når købmanden ringer og rykker for klodsregningen..du svarer: "DET ER OLGA fra IRKUTSK.... Huskeord: Spejle fra Daells-blommefarvet træningsdragt-mantra-mistet jordforbindelse. 3)Som den gode Doktor skriver, er der travlt optaget på byens "smækkeriaer", så derfor bør du starte dit eget. Så på din og kærestens reklamerute er det nu tid til at udvise "skærpet opmærksomhed". Vi skal finde et egnet sted til et "smækkeritempel". Beliggenheden for et sådant er uhyre vigtig. Det skal være diskret, og alligevel centralt, og frem for alt..DER SKAL VÆRE MULIGHEDER. Nu ville den uerfarne jo mene at der kunne være masser af muligheder i KB hallen, eller for den sags skyld i Folketingssalen, men jeg vil nu foreslå, et nedlagt Quick vaskeri, et nedlagt Schleisner Renseri eller lignende. Her er udsugnings faciliteter allerde etableret hvis og så fremt i fald en kunde skulle lugte af "pruh hest", og der burde også være rigeligt med vand. Huskeord: Skærpet opmærksomhed-Quick vaskeri-Muligheder-Pruh hest 4)Her på kursus 4 skal vi også til at aktivisere din kæreste, som vi hidentil har holdt lidt i baggrunden...(husk nu dit mantra)..Du har nu fundet et egnet sted for dine nye sysler..og markedsføringen bør iværksættes med det samme. Du går derfor ned i nærmeste boglade og anskaffer 2 stykker hvidt pap i foliostørrelse samt en bred sort speedmarker (tuschpen), derefter videre til farvehandleren og køber en pose tapetklister samt en bred pensel. På disse stykker pap skriver du nu med "frejdig skrift": HER ÅBNER OLGA FRA IRKUTSK NYT SMÆKKERIA. Begge stykker pap giver du derefter engang tapetklister af hensyn til vejrbestandigheden. Du monterer disse stykker uvurderlig reklaame på din kæreste og stiller ham udenfor butikken..så er du af med ham. Huskeord: Boglade-pap-tusch-tapetklister-pensel-kæreste 5)Da du allerede har mistet jordforbindelsen, er det jo en smal sag at indrette "forretningen"..så du springer frisk på cyklen..husk barnevognen..og tramper frisk i din blommefarvede træningsdragt ned til nærmeste Tømmerhandel. Her køber du: 1 rummeter forskallingsbrædder. 1 Jack Fukssvans (en slags sav) 1 Trykluftkompressor Atlas Copco diesel 1 Sømpistol Hilti(eller lign.blot pneumatisk) 1 Æske søm til ovenstående 1 Boremaskine Metabo 1 Hulsav til ovenstående Starret. 1 Målebånd Vel hjemkommet med ovenstående nødvendigheder er du nu klar til at indrette dit univers..husk lige på at udstyre din kæreste med en sort affaldssæk til at skærme mod den værste regn, evt. også en tophue (en thehætte kan i mangel af bedre også bruges), det danske efterår er jo lunefuldt, og han skulle jo nødigt blive forkølet, det vil skade markedsføringen. I den forbindelse vil jeg gerne give dig et lille "insiderfif"..gå ud engang imellem og "stik ham et par på skrinet"..eventuelle gæster kan heraf se, at du mener det alvorligt, og som tiden går vænner han sig helt sikkert til det, alt er jo som bekendt ..en overgang. Du skal nu fremstille et kors af de hjemtagne effekter...da du ikke er udlært snedker..vil du lave mange fejl..men det er der taget højde for på din indkøbsseddel..rolig nu..fortvivl ikke..husk dit mantra. Huskeord: Indkøbsliste-sort affaldssæk 6) Du har nu fået konstrueret dit kors..langt om længe..og har ligeledes fået dette monteret på væggen..og nu står du så med det meste af en god rummeter brædder du er kommet til at afkorte i "sjove størrelser". I disse tider gælder det om at være forudseende..derfor skal du nu ved hjælp af dit værktøj forvandle denne naturrigdom til noget så nyttigt som...juletræsfødder. Hulsaven kan med fordel anvendes til at fremstille hullet træet skal anbringes i. Huskeord: Hulsav til juletræsanbringelse 7) Du er nu nået til det stadie, hvor du skal igang med lidt effektiv markedsføring, dels gennem internettet men også i aviserne. Her kan du med fordel gøre to ting: 1. Låne Håndbog i Svulstigheder og Overdrivelser af Professsor Tribini (nu hedengangen teltholder på Dyrehavsbakken) eller som de fleste "hugge lidt hist og pist fra andres annoncer". Huskeord: Tribini-svulstigheder-mantra 8)Du er nu rigtig godt igang..og julen står for døren. Du havde jo fulgt kursus omhyggeligt og anbragt dig et centralt sted, og hvad ligger mere for end at udnytte dette. Du ringer derfor til din lokale juletræsgrossist og beder ham levere et læs Norrmannsgran og lidt rødgran til fattigrøvende...nu kan du så lave et hyggeligt stade udenfor dit "Smækkeritempel" hvor kæresten din udover at være sandwichmand med dit reklameskilt (det var godt vi gjorde det vejrbestandigt) kan udnytte ledige stunder med lidt juletræssalg. Udstyr ham venligst i rød "dragtpose" og vatskæg for hyggens skyld. Tro mig kære Olga og andre...dette er den gemmenprøvede og eneste farbare vej til et liv i sus og dus. GrowlerMckinsey© Gnæk Growler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 7. Februar, 2019 Kære Cherie. Det lyder som noget der har været oppe og vende på højeste plan under en fortrolig familiemiddag Hvis du har mere fra dette orakel,som tåler dagens lys skal det være mere end velkommen Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 12. Februar, 2019 Københavnpige skrev, den 31/1/2019 at 23:29: Hejsa.. jeg er en pige på 18 år og jeg vil gerne begynde som glædespige... bor i København. Nogle der har nogle gode råd? Har ikke selv stedet, så vil gerne Køre ud.. Folk er flinke med at råde dig til tid. Tid er altafgørende i manges univers. Tid til børn. Tid til uddannelse. Tid til modenhed. Tiden med selvindlysende tid. Denne branche handler ikke om tid. Det handler om selvindsigt, selvværd og og disse egenskaber kommer ikke med tiden. Det handler om dit fundament, tid kan aldrig blive dit livsbarometer for måling af parathed med denne type job. Mit gode råd er, du fortæller os hvorfor du overvejer dette job? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. Februar, 2019 FUCK @Lady Cherie, Lille Kirse, jeg ligger (næsten) stadig på gulvet og klapper mig på mavsen af grin SUPER brugsanvisning for begyndere.... @Agetha, kan virkelig godt lide din nye stil, hold fast i den, .... @Københavnpige, mit råd må være til dig, TÆNK dig grundigt om, ikke en, tre eller tusind gange, men alle de gange der skal til for at gøre dig sikker, tro på din mavefornemmelse, jeg kender ikke de bevægegrunde for at overveje dette job, men det er IKKE et "been there, done that" job, det er noget der i værste fald vil følge dig resten af livet, hvis du vælger forkert, men omvendt også kan give dig mange gode oplevelser, hvis du kan håndterer det. Personligt synes jeg du er lidt for ung, men valget er dit og KUN dit. Tænk dig nu godt om.. Take Care.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 13. Februar, 2019 Hvad så Københavnpige, folk bider stadig lystigt på limpinden, eller det er det måske ikke? Du læser med, men du kommenterer ikke. Hvad bliver det til med dine planer, må vi få en tilbagemelding. Eller skal du lige have den sidste underholdning med, som du kan trække ud af denne tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 16. Februar, 2019 (edited) Christina ssbbw skrev, den 2/2/2019 at 19:22: Om du kalder mig (og her svarer jeg kun på mine egne vegne) for glædespige, glædeskvinde, luder, prostitueret eller noget helt andet er helt lige meget. Nu leger du bare ordkløver. Kom videre. Jeg har intet kaldt dig. Jeg kender dig ikke. Og jeg har ikke svaret på et indlæg af dig. Så at du beskylder mig for at jeg kalde dig noget, er en stråmand. Citat Du kender ikke ALLE der udøver prostitution i dette land. Nej. Det gør jeg ikke og det gør du heller ikke. Ligesom at man heller ikke kan kende alle skraldemænd, sygeplejersker osv. Men man kan alligevel godt sige noget generelt om de forskellige grupper. Og det er det jeg gør med prostituerede. Citat For gjorde du det, så ville du vide at det faktisk er en glæde for nogle af os. Jeg har mødt og talt med mere end tusind prostituerede, så jeg mener at vide nogenlunde hvad jeg taler om, og derfor godt kan tillade mig at generalisere. Hvor mange prostituerede er det lige du har talt med? Generelt kan jeg sige, at prostituterede er ligesom alkoholikere og andre misbrugere. Mens de er i det, så benægter de skadesvirkningerne og den personlige nedbrydning. Først når de stopper og har fået prostitutionen på afstand, kan de se de skader de har påført sig selv og sine omgivelser/familie. Citat Nu ved jeg ikke hvad du laver når du besøger en gp'er, men de mænd der har besøgt mig, de har brugt mindst halvdelen af tiden på at tilfredsstille mig og jeg ELSKER det! Jeg har ikke fået så mange orgasmer som siden jeg gik ind i denne branche. Jeg er helt udmattet når jeg tager hjem nogle dage, og fuck hvor er det skønt. Det gør det ikke bedre, at du er sex-afhængig. Jeg taler af erfaring. Det er en glidebane, hvor du drukner dig selv. På sigt vil du udvikle store seksuelle problemer. Fx. kan du risikere ikke længere at kunne opnå orgasme. Dette er en helt normal bivirkning ved at prostituere sig. Dette kan du fx. læse om her: http://udsatteundervisning.dk/bonnie/ Citat Jeg ved ikke med andre kvinder, men jeg tilsidesætter ikke min integritet. Uanset hvor mange penge jeg er blevet tilbudt for at dyrke sex uden gummi, så har jeg afvist fyren allerede i telefonen. Og det gælder også hvis mændene vil gøre ting jeg ikke er til. Så bare fordi vi sælger sex til jer, så betyder det ikke at vi SKAL gå med til de ting I vil. Vi har ret til at sige nej og gør det. Det er heller ikke os alle der tager alle kunder ind. Personligt tænder jeg ikke på mænd der er for unge eller for gamle i forhold til mig, så de bliver afvist. Også selvom det ikke står i min annonce. Du sælger IKKE sex. For man kan IKKE sælge sex. Sex er noget man har SAMMEN med et andet menneske. Og man kan ikke sælge noget, som kun kan lade sig gøre sammen med et andet menneske. Husk at det hedder ikke "at have sex"! Det hedder rent faktisk "at have sex sammen med...". Så nej, man kan ikke sælge "at have sex sammen med ??" Det du derimod sælger, det er din VILJE vil have sex med sammen med diverse navneløse mænd. Det er det som man normalt kalder personlige grænser. Så hver gang en prostitueret skrive at hun/han "sælger sex", så skriver den prostuteret faktisk at hun/han "sælger sin personlige grænse" i forhold til at gå med til at have sex sammen med en diverse ukendt person. Prostitution er netop en tilsidesættelse af ens personlige integritet. Man kan ikke være prostitueret, uden at tilsidesætte sin integritet. Citat Du har et sygt syn på prostitution når du tænker som du gør @Filosoffen. Eller måske har du bare aldrig været hos en kvinde der er i branchen fordi hun kan lide at være det? Vi findes. Og jeg er ikke den eneste. Det er prostitution i sig selv der er sygt. Men du har ret i, at du ikke er den eneste. For det er desværre rigtigt mange prostituerede der ikke ved hvad prostitution reelt er, og lever i uvidenhed og benægtelse. Redigeret 16. Februar, 2019 af Filosoffen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Februar, 2019 Filosoffen skrev, for 33 minutter siden: Jeg har mødt og talt med mere end tusind prostituerede, så jeg mener at vide nogenlunde hvad jeg taler om, og derfor godt kan tillade mig at generalisere. Hvor mange prostituerede er det lige du har talt med? Er det reelt ikke lidt ligesom med Ex- storrygere, når de slipper ud af deres afhængighed, så skal helle verden reddes. Jeg vil nøjedes med at ønske dig held og lykke i dine anstrengelser for at slippe ud af din afhængighed af prostituerede og deres liv. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 11 minutter siden: Er det reelt ikke lidt ligesom med Ex- storrygere, når de slipper ud af deres afhængighed, så skal helle verden reddes. Jeg vil nøjedes med at ønske dig held og lykke i dine anstrengelser for at slippe ud af din afhængighed af prostituerede og deres liv. Jeg begynder så småt at tro, at Filosoffen er blevet gift med Tanja Harm, siden han er undergået den forvandling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Februar, 2019 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Jeg begynder så småt at tro, at Filosoffen er blevet gift med Tanja Harm, siden han er undergået den forvandling. Hvis du har læst de fleste af hans indlæg over tid, er det vist ikke så svært at regne ud, hvilken vifte af skuffelser, kedelige oplevelser, manglende målopfyldelse m.v der har skabt denne forandring 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Februar, 2019 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Hvis du har læst de fleste af hans indlæg over tid, er det vist ikke så svært at regne ud, hvilken vifte af skuffelser, kedelige oplevelser, manglende målopfyldelse m.v der har skabt denne forandring Jo, det har jeg da, og jeg har da også i stille stunder undret mig over, at det skulle være lykkedes ham at rende frontalt ind i alt dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 16. Februar, 2019 1000 Prostituerede er alligevel en slat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 16. Februar, 2019 Trinetease skrev, for 13 minutter siden: 1000 Prostituerede er alligevel en slat Et eksempel på overdrivelse fremmer forståelsen? Men det er dog alligevel mærkeligt hvis de alle skal reddes. Især når man tænker på hvor få der giver indtryk af/for at have behov for redning når man læser herinde men @Filosoffen mener åbenbart at have monopol på den endegyldige sandhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Februar, 2019 Borende X skrev, 1 time siden: Jeg begynder så småt at tro, at Filosoffen er blevet gift med Tanja Harm, siden han er undergået den forvandling. Jeg tror mere en gammel tabt, og hidtil upåagtet, maske i kysen er begyndt at løbe løbsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 16. Februar, 2019 (edited) Trinetease skrev, for 38 minutter siden: 1000 Prostituerede er alligevel en slat Ja, der skal arbejdes ihærdigt: "Taler" man med blot én ny hver uge, sommer som vinter, vil man være lidt over 19 år om at nå dette resultat. Redigeret 16. Februar, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 17. Februar, 2019 @Filosoffen har åbenbart har haft mange profiler og har ikke opført sig ordentligt. Så nu er konsekvensen faldet og han er bortvist fra forummet. https://www.eroguide.dk/forum/topic/100279-filosoffens-død/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg